Uudet ravitsemus- ja ruokasuositukset mietityttää - vaikuttaako ne teidän syömisiinne?
Lihaako ei siis saisi syödä? Tai ei suositella.Taannoin oli pannassa myös voi.
Kommentit (106)
oon ollut kasvissyöjä tähänkin asti ja syönyt lähes joka päivä tuon 800g kasviksia eli ei vaikutusta
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta mihinkään, en edes lue mitään suosituksia. Mulle riitti jo se pelleily, että kolmen tunnin välein pitäisi olla syömässä tai vähintään lähtee taju. Naurettavaa. Eikä aamiainen ole päivän tärkein ateria, sori siitä Kellogs.
totahan suositellaan vaan niille joilla verensokerit heittelee. terve ihminen voi kyllä olla pidempää syömättä
laihduttamalla sen verensokerin heittelynkin toki saattas saada kuriin, diabeteksestä tai esidiabeteksestähän se kai johtuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta mihinkään, en edes lue mitään suosituksia. Mulle riitti jo se pelleily, että kolmen tunnin välein pitäisi olla syömässä tai vähintään lähtee taju. Naurettavaa. Eikä aamiainen ole päivän tärkein ateria, sori siitä Kellogs.
totahan suositellaan vaan niille joilla verensokerit heittelee. terve ihminen voi kyllä olla pidempää syömättä
laihduttamalla sen verensokerin heittelynkin toki saattas saada kuriin, diabeteksestä tai esidiabeteksestähän se kai johtuu
Verensokerin heittelyyn ei auta ruokailujen määrä, vaan ruuan sisältö.
Ei vaikuta, en tykkää lihasta niin en ennestäänkään sitä juuri syönyt
Mammuttilihapullia, kofeiini omenoita ja sienirihmasto proteiinia olen syönyt jo puoli vuotta. Ja lehmän perseestä putken päästä tulevilla timanteilla rahoittanut ruokani.