Aikuisille ei osteta joululahjoja
joululahjat on tarkoitettu vain lapsille. aikuiset ostavat tarvitsemansa tavarat itse. krääsää ei kukaan halua.
Kommentit (79)
Annan lahjat luonnossa niitä ansaitseville ja haluaville
Vierailija kirjoitti:
Sinähän et sitä määrää. Meillä tosin ei osteta lahjoja aikuisille.
noudatat siis kiltisti ap:n määräystä
palsta on täynnä naisia, jotka valittavat saamastaan lahjasta. ei kiittämättömille kannata lahjoja ostaa.
vaimo oli naama norsunvitulla saamastaan uudesta imurista. olisi sitten imuroinut vanhalla imurilla valittamatta. mikään ei kelpaa.
Ei olla ostettu joululahjoja aikuisille enää vuosikausiin. Jokainen saa ostaa itselleen mitä haluaa. Minä ostin itselleni Marimekon pitkän yökkärin joka odottaa vaatekaapissa lahjapaketissa jouluaattoa. Pieniä lapsia meidän suvussa ei olekkaan, joten joulu tulee sen puoleen edulliseksi eikä stressiäkään ole näkyvissä.
Samaa mieltä. Nauran aina joka vuosi aikuisille jotka kiukuttelee jos joku lahja ei ollut mieleinen tai ei saanut lahjaa:D kunnon itkuporuraivarit ihankuin katsois uhmaikäisen kiukuttelua
Meillä ei ole vuosiin ostettu lahjoja aikuisille. Aikuinen voi nauttia siitä riemusta, kun lapset avaavat paketteja. Joulu on lasten juhla!
joulu on kauppiaitten juhla. ihan oikein, että hiukan hillitään kauppiaiden rikastumista, eikä osteta kaikkea turhaa ihan vaan sen tähden, että pitäisi antaa toiselle jotain, mitä hän ei tarvitse
Vierailija kirjoitti:
palsta on täynnä naisia, jotka valittavat saamastaan lahjasta. ei kiittämättömille kannata lahjoja ostaa.
vaimo oli naama norsunvitulla saamastaan uudesta imurista. olisi sitten imuroinut vanhalla imurilla valittamatta. mikään ei kelpaa.
Justiinsa tuollaisille korpuille en lahjoja ostele. Itse olisin ollut ikionnellinen uudesta kodinkoneesta tms. Siivousvälineetkin maksaa ja on arvokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Nauran aina joka vuosi aikuisille jotka kiukuttelee jos joku lahja ei ollut mieleinen tai ei saanut lahjaa:D kunnon itkuporuraivarit ihankuin katsois uhmaikäisen kiukuttelua
Ai jaa. En oo kyllä koskaan nähnyt aikuista joka reagoisi noin. Ilmeisesti aina erilaiset piirit.
Miksi kukaan ostaisi krääsää lahjaksi, ap?
Höpö höpö. Minun tuttavapiiriini ei kuulu lapsia eikä lapsiperheitä. Kyllä me silti lahjoja annamme ja saamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. En oo kyllä koskaan nähnyt aikuista joka reagoisi noin. Ilmeisesti aina erilaiset piirit.
Vauva-palstalla näistä loukkaantumisista saa lukea joka joulu, viimeistään Tapanina. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole vuosiin ostettu lahjoja aikuisille. Aikuinen voi nauttia siitä riemusta, kun lapset avaavat paketteja. Joulu on lasten juhla!
Lapsi on aiikuinen ja annan hänelle lahjan.
Vierailija kirjoitti:
Ei minunkaan mielestäni ole välttämätöntä ostaa aikuisille lahjoja, mutta kyllä joulu on ihan yhtä lailla aikuistenkin juhla.
Vierailija kirjoitti:
lasken krääsäksi myös kalliit merkkituotteet, jos ne ovat minulle turhia. esim jäävät käyttämättä, jos on väärä koko, väri, malli ym.
aikuiset ostavat itse tarvitsemansa tavarat sellaisina kuin haluavat. lahjat ovat useimmiten turhaa kaapintäytettä
En osta sukuni lapsille lahjoja, vain aikuisille.Nykylapset ovat pilalle hemmoteltu ja p a s ki asia ja heidän vanhempansa kuvittelivat koko maailman pyörivän noiden ympärillä, joten hyvä tuoda toistakin kokemusta heidän elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minunkaan mielestäni ole välttämätöntä ostaa aikuisille lahjoja, mutta kyllä joulu on ihan yhtä lailla aikuistenkin juhla.
En tarkoittanut kirjaimellisesti, vaan sitä, että joulua juhlitaan lasten ehdoilla. Ostetaan lahjat lapsille, nautitaan joulun taiasta, ei vedetä kännejä jne.
Vierailija kirjoitti:
Niin miksihän, mutta kirpputorit on täynnä tuota kynttiläkippoa ym, krääsää mitä joulun alla on kaupat täynnä.
Sinähän et sitä määrää. Meillä tosin ei osteta lahjoja aikuisille.