Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mä en pääse erosta tai exästä yli/eteenpäin

Vierailija
17.11.2024 |

Mitä pitää tehdä. Koko ajan on/off. 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhteissa kehossa vellovat niin isot hormonicoctailit, että sellaisesta vieroittautuminen on vähän sama kuin vieroittautuisi huumeista. Varsinkin jos on elänyt koko elämänsä suhteellisen koko ajan jonkun seurassa, yksin olo voi olla todella vaikeaa aluksi

Tärkeintä on huolehtia omasta jokapäiväisestä hyvinvoinnista. Kaikki tunteet liittyen suhteeseen ja eroon saa ja kuuluukin tuntea, itkut itkeä, jne. Tunteita ei kannata vältellä. Mutta kannattaa myös tiedostaa, että hyvä happi, ruoka, uni ja liikunta helpottavat erotyötä merkittävästi! Pahinta mitä voi itselleen tehdä on esim. jättää syömättä, jolloin verensokerit laskevat ja mieli on matala jo siitä syystä

Vierailija
22/34 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmissuhteissa kehossa vellovat niin isot hormonicoctailit, että sellaisesta vieroittautuminen on vähän sama kuin vieroittautuisi huumeista. Varsinkin jos on elänyt koko elämänsä suhteellisen koko ajan jonkun seurassa, yksin olo voi olla todella vaikeaa aluksi

Tärkeintä on huolehtia omasta jokapäiväisestä hyvinvoinnista. Kaikki tunteet liittyen suhteeseen ja eroon saa ja kuuluukin tuntea, itkut itkeä, jne. Tunteita ei kannata vältellä. Mutta kannattaa myös tiedostaa, että hyvä happi, ruoka, uni ja liikunta helpottavat erotyötä merkittävästi! Pahinta mitä voi itselleen tehdä on esim. jättää syömättä, jolloin verensokerit laskevat ja mieli on matala jo siitä syystä

Mutta mun pitäisi laihtua..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi nallekarhumies, jota lihavuutesi ei haittaa

Vierailija
24/34 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi nallekarhumies, jota lihavuutesi ei haittaa

Mun veli on normaali painoinen ja hällä on pulleampi vaimo. Onko ainut mahis saada pullea mies mulla? Pakko laihtua

Ap

Vierailija
25/34 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laihdutuskuurit auta kuin hetken aikaa. Lihot takaisin korkojen kera jos et tee muutosta elämäntapoihin.

Vierailija
26/34 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei laihdutuskuurit auta kuin hetken aikaa. Lihot takaisin korkojen kera jos et tee muutosta elämäntapoihin.

Mä en pysty täysin jättää herkkuja ja hiilareita pois

Ap

Vierailija
27/34 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en pysty täysin jättää herkkuja ja hiilareita pois

Ap

Kuka muka käski? Taidankin olla trollinlöllykkä etkä oikea läski.

Vierailija
28/34 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika parantaa haavat. 

HAISTAKAA KUKKASET! AIKA EI PARANNA YHTÄÄN MITÄÄN! Taas yksi idiootti kusetus koskien ihmissuhteita! Ihmissuhteille tarttee tehdä jotakin silloin jos ja kun se vain jotenkin on mahdollista. Haavoihin liittyy joku / jotkut toiset ihmiset ja yksin ei voi mitään selvittää. Se on sitten jo paskamaista jos toiset kuolleet pois. On vähän eri juttu jos sinua on vaurioittanut joku muu kuin oman sukupolvesi ihminen esimerkiksi omat vanhemmat kuin esimerkiksi joku parisuhdehenkilösi.

Vierailija
29/34 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on niin paljon helpompi nostaa tasoaan kuin naisen. Varsinkin jos lähenee jo 50v

Ap

Vierailija
30/34 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/34 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/34 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioita alkaa tapahtumaan,kun muutat sanan pitäisi muotoon "teen,menen jne".

Sit aloitat jostain,vaikkapa siitä että kävelet 10min per päivä. Tiedän on todella haastavaa jos ei ole koskaan liikkunut. Mut jostain on aloitettava 

Sun tavallaan täytyy luoda itsellesi uusi identiteetti. 

Jotenkin tuntui, että haluat rypeä tuossa itsesäälissä.mutta yllätys,et ole maailman eka etkä vika jonka parisuhde päättyi.

Ole se ihminen jota haluat deittailla. Ja tee asioita,että susta tulee sellainen 

Haasta itsesi,haasta mielesi! Älä anna ajatuksille valtaa jos ne on negatiivisia 

Vierailija
33/34 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on aikaa miettiä, minä olen kaivannut exääni yli 30 vuotta. En ole sittemmin rakastanut oikeasti ketään muuta.... tai oikeastaan ollenkaan rakastanut muita. Ihan ok suhteita on ollut mutta ei sitä tunnetta koskaan mitä hänen kanssaan koin. Olen kuin joutsen, yksiavioinen, jos joutsen menettää kumppaninsa niin se elää lopunelämäänsä yksin, ei pariudu uudelleen. Näin minullekin kävi.

Terkkuja vana J..ille. Kun nykyään näen sinut vilaukseltakaan, sydämeni kääntyy ympäri. Olet minun ainoa rakkauteni ja mielestäni yhä niin komea. 

Vierailija
34/34 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, todennäköisesti pääset hänestä vasta sitten jos löydät uuden kivan kumppanin johon ihastut. 

Toisaalta jotkut ihmiset jäävät mieleen ikuisiksi ajoiksi riippuen loppuneen suhteen laaadusta ja sinun tahtotilasta mitä häneltä halusit ja miten oikeeasti häntä rakastit.

Suuri osa meistä kaipaa joskus exää, ei välttämättä kaikkia, mutta sitä yhtä jonka olisi esim nuorena halunnut. Sen kanssa vaan on elettävä ja yritettävä keskittyä muuhun.

Ei kannata jäädä menneisyyden vangiksi niin kuin minulle kävi. En ole koskaan unohtanut sitä kenet halusin nuorempan, hän särki sydämeni todella pahasti. Hänkin olisi halunnut minut silloin, mutta ajautui ehkä puolittain huijattuna naimisiin laastarisuhteensa kanssa vaikka samaan aikaan itki kaupungin yössä korvaani kuiskutellen kuinka olisi halunnut minut. Tämä kaikki rikkoi minussa jotain tavalla jota en ole saanut korjattua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi