Miehen käytös loukkaa minua. :(
Minusta on jo pitkään tuntunut, että parisuhteestamme puuttuu hellyyttä ja huomiointia. En minäkään varmasti ole siinä täysin onnistunut, mutta ainakin yritän. Mies taas tuntuu jotenkin unohtaneen minut. Ihan kuin hänen elämässään olisi vain arjen pyöritys, lapset ja työ.
Yritin tänään varovasti ottaa asiaa puheeksi. Mainitsin aluksi jotain eräässä artikkelissa kuvatuista parisuhteen vaiheista ja mies vaikutti ihan kiinnostuneelta. Kun sanoin sitten jotain henkilökohtaisempaa omista tunteistani, en voinut mitään sille että purskahdin itkuun. Asia tuntui niin kipeältä. Mies tuli luokseni sohvalle ja ajattelin, että hän tulee minua lohduttamaan. Höpisin jotain lyhyen hetken ja kysyin, miten hän asian kokee. Kun mies ei vastannut niin jouduin toteamaan, että hän NUKKUI!
Kyllä taas v***tti miehen halukkuus osallistua näin tärkeästä asiasta puhumiseen. :( Aina jauhetaan parisuhteen hoitamisesta ja puhumisen taidosta, mutta mies ei oikein osoita intoa kumpaankaan. Lisäksi itselleni on tullut sellainen ongelma, että olen ihastunut tämän kaiken keskellä toiseen mieheen. Osittain se johtuu aivan oman pääni sisällöstä, mutta osittain siitä etten saa omasta suhteestani tällä hetkellä sitä mitä kaipaan. Nyt suututtaa oikein erityisen paljon, kun juuri olin prosessoinut asiaa ja päättänyt keskittyä oman avioliittoni hoitamiseen. Sitten kun yritän sitä tehdä, mies kääntää selkänsä. Kyllä tekisi tällaisina hetkinä mieli tempaista oikein kunnolla ja näyttää, ettei tässä mitään itsestäänselvyyksiä olla. :((
Ei sitten.
ap