Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästättekö eskarilaisen yksin kulkemaan kavereiden luo?

Vierailija
07.02.2007 |

Lapsemme eskarikavereita asuu n. puolen kilometrin etäisyydellä kotoamme.

Osa eskarikavereista kulkee matkat kavereiden luo yksin, mutta omaa lastani en ole vielä päästänyt, eikä ole kyllä ollut halukaskaan vielä yksin kulkemaan.

Eräs äiti vain tässä äskettäin tuntui ihmettelevän sitä kun käyn aina saattamassa ja hakemassa lapsen kavereiden luota.

Lapset ovat toki yksilöitä mutta omasta mielestäni eskarilaisen ei vielä tarvitse kulkea yksin tällaisia matkoja, etenkin kun lapsemme ei itse edes halua yksin kulkea.

Millaisia käytäntöjä teillä muilla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta osaa kyllä kävellä yksin tarhasta kotiin ja haluaakin. Samaten osaa myös pyörällä sen matkan taittaa. Kaverit asuu vähän kauempana joten siksi en ole vielä omin päin päästänyt. Isoveljensä oli toista maata, kulki omin päin kavereilla jo 5-vuotiaana ja muutenkin on aina ollut tosi tolkku. Lapset on yksilöitä niinkuin sanoitkin.

Vierailija
2/5 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme maalla ja lähimmän kaverin luo on kilometri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä muuten olette, eikö eskarilaisten kohdalla vanhempien vielä pitäisi sopia kyläilyistä, ajankohdista ym.? Itseä joskus ihmetyttää ja vähän ärsyttääkin kun kavereita, siis eskarilaisen, ilmestyy ykskaks soittamaan ovikelloa ja olisi tulossa kylään ilman että asiasta on mitään sovittu.

Olen näitä kavereita sitten joutunut käännyttämään ovelta kun ajankohta ei ole ollut meille sopiva.

Ja eivät siis ole olleet mistään ihan naapuritalosta vaan yli puolen kilometrinkin päästä yksikseen ovellemme tulleita.

Vierailija
4/5 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat yksilöitä, mulla loppuvuoden poika ja eskarikavereista osa alkuvuotisia, jotka selkeästi kypsempiä kulkemaan järkevästi...

Vierailija
5/5 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun eskarilaisemme on juuri täyttänyt 6v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi