Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa minua mummoa Paypalin kanssa.

Vierailija
23.11.2024 |

Minulla on ollut paypal tili. Halusin poistaa sen. Huomasin että minulla on siellä väärä osoite tiedoissa. En saanut vaihdettua. Nyt poistin tilin ja tuli vahvistus. Ja tieto, että osa tiedoistani on poistettu ja osaa säilytetään jostain syystä vuosia. Haittaakohan että sinne tilille jäi väärä osoite poiston yhteydessä? En ymmärrä mitään näistä nykyajan jutuista. Terv Anja 77v. Kiitos auttajille. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve Anja, ei haittaa. Pääasia on että tilisi on poistettu, eikä kukaan voi vahingossakaan käyttää sitä hyväksi. Pankki-instituutioilla on velvollisuus pitää entisistä asiakkaistaan tiettyä tietokantaa, siksi keräävät jotain tietoja joista sinua ei kuitenkaan tulisi voida yksilöidä.

Vierailija
2/11 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietojen säilyttäminen: PayPal ilmoittaa, että osa tiedoista säilytetään vuosia, koska lainsäädäntö vaatii yrityksiä säilyttämään tiettyjä asiakastietoja verovelvollisuuden ja muiden sääntöjen vuoksi. Tämä ei tarkoita, että PayPal käyttää tai jakaa henkilökohtaisia tietojasi, vaan että tietoja säilytetään lakisääteisten vaatimusten mukaisesti.

Väärä osoite: Jos osoitteesi on ollut väärin PayPal-tililläsi ennen sen poistamista, voi olla, että väärä osoite on jäänyt heidän järjestelmäänsä. Koska tili on kuitenkin poistettu, et voi enää muokata tai päivittää tietoja. Yleisesti ottaen PayPal ei kuitenkaan käytä vanhentuneita tietoja aktiivisesti, ellei se ole tarpeen tiettyjen sääntöjen tai tapahtumien vuoksi (esim. mahdolliset maksujen tai palautusten käsittelyt).

Mitä voit tehdä: Jos olet huolissasi väärän osoitteen jäämisestä PayPalin järjestelmään, voit yrittää ottaa yhteyttä heidän asiakaspalveluunsa. He voivat kertoa tarkemmin, miten tietosi käsitellään tilin poistamisen jälkeen ja onko osoitteesi poistettu kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi mitään väliä vaikka olisit kirjoittanut sinne osoitteeksesi Muumilaakso 12, 12345 Muumilaakso.

Vierailija
4/11 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan heillä suomalaista asiakaspalvelua? 

Vierailija
5/11 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annan yleensä vääriä tietoja sivustoille, kunhan vain toimivat. Siinähän sitten analysoivat ja tekevät voittoa hyväuskoisille sijoittajilleen.

Vierailija
6/11 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Neuvoni olisikin ollut että poista paypal, mutta hoksasit sen tehdä jo itse.

Vierailija
7/11 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan jotain sähköpostia minne voisin laittaa heille viestiä? Suomeksi kyllä pitäisi sitten olla mahdollisuus. Ei ole ystävillänikään Paypalia, että kukaan voisi heiltä yleisluontoisesti kysyä, haittaako väärä osoite. Harmittaa koko asia kun en näistä mitään ymmärrä. 

Vierailija
8/11 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu jos kerran tili on jo poistettu.

Vierailija
9/11 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaiskohan tosiaan vaan antaa olla?

Kiitos kaikille avusta! 

Vierailija
10/11 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on osoite eikä sähköpostiosoite, ei haittaa.

Vierailija
11/11 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, osoite, ei sposti. Kiitos kaikille. Annan asian olla. Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!