Pitääkö teinien seksi peittää vanhemmilta täysin?
Pitääkö teinien teeskennellä, että heidän ja kumppaneidensa välillä ei ole minkäänlaista romantiikkaa tai varsinkaan seksiä? Itse seksi tietenkin on yksityisasia, joka ei vanhemmille kuulu. Kun perheessä on hoksaavaisia aikuisia, jotka ovat hereillä "aina", niin asian piilottelu tulee vaikeaksi tai sitten pitää kaikki kunnolla kiva unohtaa vuosiksi. Esim. kyllä nuo tajuavat miksi teinit nukkumaanmenon jälkeen vielä yllättäen käyvät vessassa tai suihkussa, eivätkä nuku aamuun asti, kuten yleensä. Tai miksi menevät lomallakin nukkumaan jo klo 22.
Yritetään piilotella, mutta kyllä tuntuvat tajuavan mistä on kyse. Pitäisikö vaan luovuttaa ja esim. mennä kylppäriin jo alkuillasta viinipullon ja mansikoiden kera, laittaa musiikki soimaan ja vetää ovi lukkoon. Halaukset ja pienet suukot ovat meillä ihan normaaleja ja niitä ei piilotella.
Muistelen, että jotkut ovat palstallakin valittaneet, kuinka ällöttävää on ollut, kun omat lapset ovat laittaneet makkarin oven lukkoon. Kun tuo on vanhemman mielessä tarkoittanut seksiä. Eikä siis olisi halunnut nähdä sitä lukkoa ja pitää ajatuksen, että teinit eivät sellaista ällötystä tee.
Kommentit (99)
Vähän vaikeaa se on, kun minun pitää osallistua äidin ja isäpuolen kanssa kolmen kimppaan.
Aina aluksi työnnän kieleni äidin pimppaan.
Meillä on pihapiirissä mökki jossa yöpyvät jos ovat yön kahdestaan. On siellä talouspaperia, mutta en ole kulutusta seurannut. Ovat fiksuja poikia ja jo 16v joten en puutu heidän seksielämäänsä mitenkään.
Invalidi argumentti kyseiseen viestiin. Olkiukko.
Sitä saa mitä tilaa. Älä lähde tekemään oletuksia muista omien fantasioidesi pohjalta niin saatat joku päivä saada ihan asiallisiakin argumentteja vastaukseksi.
Vierailija kirjoitti:
No vähän ihmetyttää jos olet perheenisä ja annat joidenkin jullikoiden tulla paneskelaan tyttäriäsi sinun kattosi alle. Ihan helvetin epäkunnioittavaa. 3:15 eteenpäin videota.
Normaali vanhempi ei kontrolloi lapsensa seksielämää.
Lähden joskus tarkoituksella pois kotoa että poika ja tyttöystävänsä saavat olla rauhassa meillä ja tehdä mitä tykkäävät. Tyttöystävän kotona on monta pientä sisarusta joten siellä ei voi edes katsoa leffaa rauhassa, yritän sitten järjestää heille kahdenkeskeistä aikaa meillä.
Vierailija kirjoitti:
Lähden joskus tarkoituksella pois kotoa että poika ja tyttöystävänsä saavat olla rauhassa meillä ja tehdä mitä tykkäävät. Tyttöystävän kotona on monta pientä sisarusta joten siellä ei voi edes katsoa leffaa rauhassa, yritän sitten järjestää heille kahdenkeskeistä aikaa meillä.
Noin toimitaan fiksuissa perheissä. Ei tarvitse erikseen kuulluttaa, että "hei, me muuten harrastetaan seksiä", mutta voi silti huomioida toiset ja antaa kahdenkeskistä aikaa.
En ole kovin paljon udellut, koska on teinien yksityisasia, joka ei kuulu vanhemmille. Olen kuitenkin käsittänyt, että tykkäävät molemmat suuseksistä, joka nyt ei ole sitä äänekkäintä. Oma poika on 17v. ja hänen poikaystävänsä vuoden nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
kun teillä lienee kyseessä sisarukset niin kyllä, kannattaa pistää ovi lukkoon.
Tämä. Silloin kun kyseessä ei ole sisarukset niin ovea ei tarvita, sen kun vanhemmat viereen vaan katsomaan, kannustamaan, ohjeita antamaan ja itsekin nuoremmista oppia ottamaan.
Ennen vanhaan savupirteissä asuttiin koko lähisuku. Toisella laidalla paritteli yksi sukupolvi ja toisella laidalla toinen sukupolvi.
Vierailija kirjoitti:
En ole kovin paljon udellut, koska on teinien yksityisasia, joka ei kuulu vanhemmille. Olen kuitenkin käsittänyt, että tykkäävät molemmat suuseksistä, joka nyt ei ole sitä äänekkäintä. Oma poika on 17v. ja hänen poikaystävänsä vuoden nuorempi.
Ja mistäs tämä tieto heidän seksimieltymyksistä on sinulle asti kantautunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on minun fantasiastani, jota olen päättänyt toisella tässä ketjussa useiden "poika ja poikaystävänsä" viestien voimin. Oikeasti olen itse 14v poika, joka haaveilee homosuhteesta.
Voivat muuttaa omilleen tai mennä hotelliin, jos haluavat nussis. Testamentista saavat sitten kinua korkeintaan lakiosaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on minun fantasiastani, jota olen päättänyt toisella tässä ketjussa useiden "poika ja poikaystävänsä" viestien voimin. Oikeasti olen itse 14v poika, joka haaveilee homosuhteesta.
Ok.
Kun olin 14v niin aloin seurustelee ja mun tyttöystävä oli melko kiimainen jo silloin. Kotona ei voinut usein mitään touhuta joten piti keksii paikkoja missä aletaan seksiä harrastaa. Poikuus ja tyttöystäväni neitsyys meni sitten mökissä jonka vuokrasin leirintäalueelta. Sitten me telttailtiin usein. Luokkaretkellä me vuokratiin hotellihuone ja mentiin sinne panemaan. Välillä käytiin uimahallissa ja vuokrattiin sellainen perhesauna, Siellä sitten pantiin myös. Joskus lintsattiin koulusta ja mentiin kotiini päivällä koska silloin vanhemmat oli töissä.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin 14v niin aloin seurustelee ja mun tyttöystävä oli melko kiimainen jo silloin. Kotona ei voinut usein mitään touhuta joten piti keksii paikkoja missä aletaan seksiä harrastaa. Poikuus ja tyttöystäväni neitsyys meni sitten mökissä jonka vuokrasin leirintäalueelta. Sitten me telttailtiin usein. Luokkaretkellä me vuokratiin hotellihuone ja mentiin sinne panemaan. Välillä käytiin uimahallissa ja vuokrattiin sellainen perhesauna, Siellä sitten pantiin myös. Joskus lintsattiin koulusta ja mentiin kotiini päivällä koska silloin vanhemmat oli töissä.
Sellainen fantasia sieltä sitten.
Teinit eivät saa harrastaa seksiä. Ei varsinkaan vanhempiensa talossa, mikä on äidin ja isän häpäisyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten on pakko HUUTAA seksin aikana? Tai edes pitää jotain jälkeenjäänyttä voihketta?
Aika paskaa seksiä olet saanut, jos et ikinä voihki nautinnosta. Ainiin, mutta ethän sinä mitään seksiä ole edes harrastanut.
Minä voihkin silloin kun haluan miehen tulevan, jotta rynkytys loppuu. On ainakin tähän saakka toiminut aina.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei kuulosta uskottavalta. Olit 14 vuotias, ja sinä vuokrasit mökin ja luokkaretkellä vuokrasit hotellihuoneen? Sitten vuokrasit myös uimahallista perhesaunan? Ja kaikki tämä tapahtui kun olit 14 vuotias.. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten on pakko HUUTAA seksin aikana? Tai edes pitää jotain jälkeenjäänyttä voihketta?
Aika paskaa seksiä olet saanut, jos et ikinä voihki nautinnosta. Ainiin, mutta ethän sinä mitään seksiä ole edes harrastanut.
Minä voihkin silloin kun haluan miehen tulevan, jotta rynkytys loppuu. On ainakin tähän saakka toiminut aina.
Minä voihkin ja tullessa huudan, koska en kertakaikkiaan pysty pidättelemään vaikka yritän kuinka. Tuntuu niin mielettömän hyvältä aina että taju meinaa lähteä. Ikävää etteivät kaikki nauti yhtä paljon.
kun teillä lienee kyseessä sisarukset niin kyllä, kannattaa pistää ovi lukkoon.