Kysymys naisille - mikä yksityinen seikka sammuttaa kiinnostuksesi mieheen välittömästi ?
Huono ja röyhkeä käytös on yksi asia mikä sammuttaa mielenkiinnon toista kohtaan.
Kommentit (653)
Mahtaa olla ainainen hassunmylly, jossa huono itsetunto ruokkii törppöilyä ja toiste päin. Nämä sitten niitä kovasti vihasia katkeroita stalkkikerhossa ja rölläilemässä.
Mies, joka on kiinnostunut vain omista asioistaan eikä kysy mitään naiselta.
Pulisongit tai se, ettei niitä ole. Mikä tahansa kelpaa syyksi, kun olen sillä tuulella.
Brassailee sillä mitä kaikkea omistaa ja paljonko on massia tilillä.
Valitettavasti yksi hyvältä vaikuttava suhdeviritelmä kaatui tähän. Mies alkoi heti puhelujen alussa selittämään uuden auton ostosta ja "ostetaan sullekkin" (??) Kehui kuinka oli vakioasiakas ja tuntee myyjän niin ja niin hyvin.... Taloa alkoi rakentamaan kuulemma kuukauden päästä ja maalaili kuinka asutaan sielä jo puolen vuoden päästä. Levin matkoja suunnitteli ja mitä kaikkia elämysmatkoja. Minua ahdisti niin, että hyvä kun sain henkeä---
- Hui , tuosta tulee mieleen se Yle Areenan dokumentti nimeltä "Sarjakusettaja". Just noin se jätkä toimi ja pilasi monen naisen elämää.
Linkki tässä siihen
Fanaattisuus missä tahansa asiassa
Haluaa lapsia
Inhoaa tatuointeja ja/tai haukkuu tatuoituja
Tekee katoamistemppuja
Huono hygienia. Hoitamaton suu.
Niljakkaat puheet.
Nämä heti ja oitis.
Näiden lisäksi sitten voi tulla esiin hyvinkin monia seikkoja mutta nuo kaksi estää heti pääsyn eteenpän.
Vierailija kirjoitti:
- Huono käytös - liikenteessä rattiraivoaa ja yrittää kilpailla, ei kunnioita asiakaspalvelijoita, haukkuu naisia, esim. exää
- Huono hygienia - hampaat likaiset, haisee, hiukset rasvaiset
- Sovinismi ja siitä kumpuava naisten aliarvioiminen - dissataan esim. Marinia tai ketä tahansa naista päättävässä asemassa, haukutaan yksinhuoltajia
- P*rnon kuluttaminen ja IG-typyjen seuraaminen ja joka kuvan tykkääminen lisättynä liekkiemojilla
- Parta ja/tai viikset, etenkin yhdistettynä kaljuun
- Päihteiden käyttö (alkoholi, tupakka, nuuska, huumeet...)
- Heittää roskia luontoon
- Ei välitä ihmisten tai eläinten oikeuksista, pitää ilmastonmuutosta huuhaana
- Käyttää termejä kukkahattutäti, vihervassari ja kommari
Lisäyksenä tähän vielä väkivaltaisuus ja se, että puhuu naisista ämminä, emakkoina tai akkoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksityinen?
-- sanoihin takertuminen eli senkaltainen pikkumaisuus sammuttaa mielenkiinnon. Ei pysty jatkamaan keskustelua koska sentyyppinen ihminen nillittää jostain sanan valinnasta vaikka ymmärtäisi kysymyksen varsin hyvin mitä haetaan.
Miten voi olla kiinnostunut ihmisestä, jonka sanomisista pitää yrittää tulkita mitä se oikein tarkoitti? Keskustelu menee aika hankalaksi.
Samoin sanan "nillittäminen" käyttö lopettaa kiinnostuksen siihen paikkaan.
Mulle on aina ollut suora kiinnostuksen loppuminen, jos koen että mies onkin kiinnostunut jostain muusta naisesta / naisista. En ole järin mustasukkainen, mutta en vain halua kilpailla. Jos koen että mies haluaa jotain muuta kuin mut niin siirryn ihan vapaaehtoisesti mieluummin takavasemmalle kuin alan pakottaa miestä kiinnostumaan minusta.
No, joskus on sitten käynyt ilmi että mies on yrittänyt vaan tehdä minua mustasukkaiseksi. Mun kohdalla sillä ei ehkä ole ihan se toivottu vaikutus, vaan tosiaan omalta puolelta on sitten koko kiinnostus lopahtanut täysin enkä ole sitä saanut enää heräteltyä takaisin.
Rasistiset tai muuten vain syrjivät puheet. Sellainen tietynlainen juntteus, johon liittyy typeryyttä, uhoavaa asennetta ja kaikkien mielipiteiden pitämistä olennaisena. Ymmärtämättömyys laajemmista kokonaisuuksista ja syy-seuraussuhteista, tieteellisen tiedon vieroksunta tms. sammuttavat kiinnostuksen jo kättelyssä. Sosiopaatit ja narsistit, joiden tiedän olevan sellaisia luotettavista lähteistä, kierrän tietoisesti kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hömöys, eli flirttailee avoimesti kaikille naisille vaikka on seurassasi ja sinun seuralaisena.
Tää on osoittautunut mulla joskus hankalaksi ja oudoksi, ihmisillä voi olla aika erilainen käsitys flirttailusta. Mulle on joskus sanottu että oon kova flirttailemaan, vaikka itse en tunnista tuollaista, oon toki ystävällinen ihmisille, mutta kun ne ihmiset ei mitenkään rajoitu naisiin. Kerran kun töissä yks nainen sanoi että oon kova flirttailemaan (ei kylläkään sanonut sitä millään pahalla) niin miespuolinen työkaveri totesi siihen että joo, mutta kun se flirttailee kaikille, myös miehille, naurahdin siihen, mutta jäin kyllä vähän ihmettelemään, kerran tyttöystävä sanoi että ärsyttää kun flirttailen aina, heti sen jälkeen kun oltiin käyty McDonald'sissa hakemassa ruuat ja kehtasin hymyillä sille työntekijälle kun maksoin ruuat, silloin pistin koko kommentin mustasukkaisuuden piikkiin. Kuinkahan monesti tuo "flirttailu" onkin vaan hyviä käytöstapoja tms.?
Joissakin tapauksissa voi toki olla näinkin, ainakin jos kumppani on todella epävarma ja mustasukkainen. Itse olen pari kertaa seurustellut oikeiden hymypojan kanssa, jotka varmasti tervehtivät, hymyilevät, ovat avuliaita ja joskus vinkkaavat silmääkin muille sukupuolesta viis, ja kyllä sen minusta kumppanina tunnistaa kummasta on kyse. Jos vilkutellaan silmää ja käyttäydytään niin kuin omaa kumppania ei olisi olemassakaan, niin se on jotakin muuta kuin hyviä käytöstapoja.
Viaton hymypoika on ihana kaikille muillekin, mutta pitää oman kumppanin lähellä, esittelee tämän, ja katsoo tätä ihan erilailla ihastuneesti kuin ketään muuta. Tekee selväksi, että me ollaan me.
Julmuus eläimiä kohtaan tai edes sillä vitsailu.
Historiassa käynti/käyntejä maksullisissa. Valhetelu minkä tahansa asian suhteen. Narsismi.
Puhumattomuus.
Kannattaa miettiä varhaisessa vaiheessa millaisen kommunikoijan kanssa haluaa viettää mahdollisesti lopun elämänsä.
Tää on osoittautunut mulla joskus hankalaksi ja oudoksi, ihmisillä voi olla aika erilainen käsitys flirttailusta. Mulle on joskus sanottu että oon kova flirttailemaan, vaikka itse en tunnista tuollaista, oon toki ystävällinen ihmisille, mutta kun ne ihmiset ei mitenkään rajoitu naisiin. Kerran kun töissä yks nainen sanoi että oon kova flirttailemaan (ei kylläkään sanonut sitä millään pahalla) niin miespuolinen työkaveri totesi siihen että joo, mutta kun se flirttailee kaikille, myös miehille, naurahdin siihen, mutta jäin kyllä vähän ihmettelemään, kerran tyttöystävä sanoi että ärsyttää kun flirttailen aina, heti sen jälkeen kun oltiin käyty McDonald'sissa hakemassa ruuat ja kehtasin hymyillä sille työntekijälle kun maksoin ruuat, silloin pistin koko kommentin mustasukkaisuuden piikkiin. Kuinkahan monesti tuo "flirttailu" onkin vaan hyviä käytöstapoja tms.?