Nainen jätti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa
Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄
Kuvittelin, että naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitä, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, että suhde pitää pistää karille?
M33
Kommentit (1161)
Vierailija kirjoitti:
Tuo tieto kertoo sinusta ihmisenä jotain oleellista.
Monista naisista kertoo myös paljon kun eivät käy armeijaa/siviilipalvelusta , mutta ovat vaatimassa tasa-arvoa.
Miehet voi uhrata maan puolesta , itseään ei. Kuten Sanna sanoi: ihmisarvo on jakamaton ( tuskin tajusi itsekään mitä sanoi ).
Olisin jättänyt kavereista, ihme luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Jaa no joo. Moni nainen ei vaan halua kuulla totuutta. Silloin on parempi olla kertomatta. Oli hauska tapaus kun virolainen vaimoni kysyi kuinka monta naista minulla on ollut. Vastasin että varmaan sata ainakin. Kysyin kuinka monta miestä sinulla on ollut. Tuhat, huusi keskustelua kuunnellut hänen tyttärensä taustalta. Naurettiin ja sen jälkeen asiasta ei tarvinnut keskustella. Mitäs se kenellekään kuuluu mitä elämässä on tapahtunut. Parempi keskittyä nykyisyyteen ja tulevaan.
Tyhmä ihminen elää vain hetkessä eikä harkitse menneitä asioita tulevaisuutta ajatellen. Kyllä sinäkin tiedät kumman naisen valitsisit hypoteettisessa tilanteessa, jossa muilta osin sama nainen on a. ollut viiden miehen kanssa eikä ole koskaan pettänyt kumppaniaan tai b. on ollut sadan miehen kanssa ja on pettänyt näistä monia. Ja totta kai sinä haluat unohtaa menneet, kun olet tuollainen mieslortto, joka panee kaikkea mikä liikkuu. Kuinka kätevää unohtaa menneet!
En minäkään huolis. Ällöttää..
a. Seksitaudit, kondomi ei suojaa esim. hpv:ltä
b. Kertoo mulle ihan riittävästi miehen moraalista, jos hänen mielestä toisen kehon käyttö rahaa vastaan on ihan ok. Ja etenkin vielä jossain halpamaassa, missä köyhät naiset on enemmän tai vähemmän pakotettuja tohon touhuun, eli ei mitenkään verrattavissa johonkin suomalaiseen, vauraaseen + 40-vuotiaaseen ns. voimaantuneeseen naiseen joka tekee seksityötä jossa 110% valitsee miten, missä, milloin ja kenen kanssa sitä tekee vai tekeekö ollenkaan.
N35
Vierailija kirjoitti:
Menetti kunnioituksen, kun luuserina jouduit maksamaan pillusta! Ja vielä valkoisena miehenä Aasiassa! Hah!
Lapsen köyriä oletko tyytyväinen.
Kalliolle, kukkulalle
Rakennan minä majani
Tule, tule tyttö nuori
Jakamaan se mun kanssani
Jollen minä sinua saa
Niin päädyn nettiin valittaa
Katkeroidun vierahille
Toivon panen mestariimme
Vierailija kirjoitti:
En minäkään huolis. Ällöttää..
a. Seksitaudit, kondomi ei suojaa esim. hpv:ltä
b. Kertoo mulle ihan riittävästi miehen moraalista, jos hänen mielestä toisen kehon käyttö rahaa vastaan on ihan ok. Ja etenkin vielä jossain halpamaassa, missä köyhät naiset on enemmän tai vähemmän pakotettuja tohon touhuun, eli ei mitenkään verrattavissa johonkin suomalaiseen, vauraaseen + 40-vuotiaaseen ns. voimaantuneeseen naiseen joka tekee seksityötä jossa 110% valitsee miten, missä, milloin ja kenen kanssa sitä tekee vai tekeekö ollenkaan.
N35
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, naisten mustasukkaisuudella ei ole mitään rajaa..Menneet ovat menneitä... Jos jokainen mies tuomittaisiin sen perusteella mitä hän teki sinkkuna Aasian-matkallaan, ei kukaan löytäisi aviomiestä..
M37
No mitä jokainen mies teki? Esim mä matkustelin Aasiassa ja tapasin siellä eurooppalaisen naisen jonka kanssa aloin seurustella.
Alkaa jotenkin risoa kun miehet itse ylläpitää tuota kuvaa ettei Aasiassa voisi matkustaa käymättä huorissa. Kyllä voi, ja useimmat matkustavat Aasian maihin ihan muista syistä. Itse voin myöntää että ällöttää huorissa käyvät länkkärimiehet Aasiassa enkä halua omilla reissuilla tulla mitenkään yhdistetyksi noihin luusereihin.
Pistetääs täältä komppia kun palstalla on naiset valittaneet ettei normaalit miehet ikinä kommentoi joten vaikut
Kiitos teille molemmille. Normaalien miesten ääni on tervetullut kuulumaan useamminkin, ääliöt kyllä pitävät ääntä pyytämättäkin. Jos täällä nyt sattuisi pyörimään joku nuori sinkkunainen, on ihan hyvä välillä tukea käsitystä siitä, että netissä anonyymina roiskittu mielipide ei ole yleinen mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Harvempi, hyvin harva mies näinä aikoina, harrastaa suojaamatonta seksiä outojen, tuntemattomien, kertakäyttö naisten kanssa.
Eivät ainakaan ketkään fiksut kaverit.
Ilman kortsua naiminen, saattaa tulla kalliiksi, vaaralliseksi, ehkä koko loppuelämän määrittämäksi vahingiksi.
T. lääketieteen opislelija, kaksi vuotta, ja alan monipuoliset bileet nähnyt ja kokenut.
Jostain syystä maksullisia käyttävät kyllä kaikenlaiset miehet akateemisista duunareihin ja perheenisistä poikaystäviin. Turha nyt yleistää tässä mitään ja esittää lääkärimiehiä puhtoisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo tieto kertoo sinusta ihmisenä jotain oleellista.
Monista naisista kertoo myös paljon kun eivät käy armeijaa/siviilipalvelusta , mutta ovat vaatimassa tasa-arvoa.
Miehet voi uhrata maan puolesta , itseään ei. Kuten Sanna sanoi: ihmisarvo on jakamaton ( tuskin tajusi itsekään mitä sanoi ).
No, sinun kannattaa tavoitella varusmiespalveluksen suorittaneita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässä ole kyse arvomaailmaerosta. Monen naisen mielestä maksullisissa käyminen on ihmisen ostamista masturbointivälineeksi ja siksi ei ok. Minulla oli kauan eli pari vuosikymmentä sitten poikaystävä, joka kertoi ensimmäisen seksikertansa olleen bordellissa niin kuin kuulemma lähes kaikilla nuorilla miehillä hänen kotimaassaan. Oli siinä minullakin miettimistä ja siitä seurasi pieni arvokeskustelu vaikkei eroa seurannutkaan. Nykyään seksin ostaminen ja myyminen on muuttunut Suomessakin niin paljon tavallisemmaksi, että ymmärtäisin ehkä paremmin kuin silloin, mutta kyllä se vähentäisi kunnioitusta kyseistä miestä kohtaan.
Mikä oli sen miehen kotimaa, jos saa kysyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huòra on kuin ruoka. Ostetaan kun tarvitaan.
Suositteletko sitä ammattia omalle tyttärellesi?
Ei luuserilla ole tyttäria onneksi, eikä poikiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on miehelle suurempi synti: Pettänyt ex-puolisoa vai käynyt sinkkuna maksullisissa? Jälkimmäistä ei sallita lainkaan mutta ex:n pettäminen hyväksytään hiljaisesti uudessa suhteessa.
Niin, ex- vaimoni petti minua monta kertaa, sain tietää sen myöhemmin, avioeron jälkeen. Eron jälkeen sinkkuna sitten tuli vietettyä muutama vuosi aikamoista hurlumhei- elämää. Se oli helpottavaa kaiken sen kaksinaamaisuuden ja mustasukkaisuusdraaman jälkeen. Vaimo oli mustasukkainen vaikka itse petti. Jotenkin vapautti tuskasta ja ahdistuksesta ja masennuksesta. Ja mikä parasta, kaikki tapahtui juuri oikeaan aikaan, etelänaapurissa oli meno hurjimmillaan viime vuosituhannen lopulla, saunabaareja joka puolella ja kaikki oli halpaa. Ne ajat ei enää koskaan palaa.
Onneksi minun ei naisena tarvinnut maksaa neitsyyden menetyksestä. 18 täytettyäni baariin, bongasin miehen ja se oli niin helppoa. Mies olisi halunnut jatkaakin, mutta itse en halunnut koska en halua yhden yön suhteita harrastavaa/harrastanutta miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei ap! Jättäisitkö sinä tyttöystäväsi jos hän kertoisi työskennelleensä/työskentelevänsä prostituoituna?
Kompakysymys. Onhan se nyt aivan eri asia, jos nainen on myynyt kehoaan vs mies ostanut seksiä....
T. eri M41
Se on täsmälleen sama asia. Mieti nyt saatana välillä yläpäälläsikin.
No ei se kyllä ole täsmälleen sama asia. Prostituoidun palveluja Aasiassa ostava hyväk si käyt tää ihmiskaupan uhria tai muuten olosuhteiden pakosta seksiä myyvää. Suomalaisprostituoitun asiakkaita ei ole pakotettu seksiä ostamaan.
Eli ostaminen on paljon pahempi juttu kuin myyminen.
M43
Viisas nainen.
Maksullisia käyttänyt mies ei arvosta naisia joten hyvä kun kerroit niin säästyitte molemmat monelta mielipahalta. N
Ks nainen olisi jättänyt sut joka tapauksessa joten kertomatta jättämisestä olisi seurannut vain turhaa harmia...
En huolisi miestä, jonka tarvitsee käydä maksullisella. Jos olisin mies, olisi nöyryyttävää maksaa.
Vierailija kirjoitti:
En hyväksy ihmiskauppaa enkä varsinkaan sitä, kuinka vauraat länsimaalaiset miehet riistävät köyhien, hädin tuskin täysi-ikäisten aasialaisnaisten kehoja. Kuvottavaa.
Kyllä hyvinvointivaltoidenkin naiset myyvät ja vielä omasta halustaan. Ei kaikki seksikauppa ole riistoa. Ja nainenkin voi olla seksiaddikti.
En hyväksy ihmiskauppaa enkä varsinkaan sitä, kuinka vauraat länsimaalaiset miehet riistävät köyhien, hädin tuskin täysi-ikäisten aasialaisnaisten kehoja. Kuvottavaa.