Nainen jätti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa
Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄
Kuvittelin, että naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitä, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, että suhde pitää pistää karille?
M33
Kommentit (1161)
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen on maksullinen. Tavalla tai toisella.
Jokainen mies on l*rtto, joka antaa ilmaiseksi tai maksaa itse, kun kukaan nainen ei siitä maksaisi.
Aivan on tyo terve itsetunto. Kukaan, ei seurustele maksullisilla käyneiden kanssa, jos omaa terveen itsetunnon. Toki tämä on provo.
Harvempi, hyvin harva mies näinä aikoina, harrastaa suojaamatonta seksiä outojen, tuntemattomien, kertakäyttö naisten kanssa.
Eivät ainakaan ketkään fiksut kaverit.
Ilman kortsua naiminen, saattaa tulla kalliiksi, vaaralliseksi, ehkä koko loppuelämän määrittämäksi vahingiksi.
T. lääketieteen opislelija, kaksi vuotta, ja alan monipuoliset bileet nähnyt ja kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, tämä nyt menee hieman sivuraiteelle, mutta ihan mielenkiinnosta, olisiko sinulle täysin ok, jos nainen sanoisi myyneensä itseään useammalle miehelle muutama vuosi takaperin ollessaan sinkku?
Eri mutta tuskin. Miten liittyy aiheeseen? Eiköhän miehet yleensä pidä maksulliset naiset ja sitten ei-maksulliset potentiaaliset seurustelukumppanit aika visusti erillään. :D
Ja naiset seksistä maksaneet miehet ja seurustelukumppanit.
Jaa no joo. Moni nainen ei vaan halua kuulla totuutta. Silloin on parempi olla kertomatta. Oli hauska tapaus kun virolainen vaimoni kysyi kuinka monta naista minulla on ollut. Vastasin että varmaan sata ainakin. Kysyin kuinka monta miestä sinulla on ollut. Tuhat, huusi keskustelua kuunnellut hänen tyttärensä taustalta. Naurettiin ja sen jälkeen asiasta ei tarvinnut keskustella. Mitäs se kenellekään kuuluu mitä elämässä on tapahtunut. Parempi keskittyä nykyisyyteen ja tulevaan.
Kumpi on miehelle suurempi synti: Pettänyt ex-puolisoa vai käynyt sinkkuna maksullisissa? Jälkimmäistä ei sallita lainkaan mutta ex:n pettäminen hyväksytään hiljaisesti uudessa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen on maksullinen. Tavalla tai toisella.
Jokainen mies on l*rtto, joka antaa ilmaiseksi tai maksaa itse, kun kukaan nainen ei siitä maksaisi.
Sehän on vain jännää eiks je!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, naisten mustasukkaisuudella ei ole mitään rajaa..Menneet ovat menneitä... Jos jokainen mies tuomittaisiin sen perusteella mitä hän teki sinkkuna Aasian-matkallaan, ei kukaan löytäisi aviomiestä..
M37
No mitä jokainen mies teki? Esim mä matkustelin Aasiassa ja tapasin siellä eurooppalaisen naisen jonka kanssa aloin seurustella.
Alkaa jotenkin risoa kun miehet itse ylläpitää tuota kuvaa ettei Aasiassa voisi matkustaa käymättä huorissa. Kyllä voi, ja useimmat matkustavat Aasian maihin ihan muista syistä. Itse voin myöntää että ällöttää huorissa käyvät länkkärimiehet Aasiassa enkä halua omilla reissuilla tulla mitenkään yhdistetyksi noihin luusereihin.
Tiedät kyllä. Turha esittää jotain siveyde sipulia.
Mies
Tämä aloitus on ollut täällä ennenkin ja tismalleen samanlaisena. Kovat on voimamiesfantasiat ap:lla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, naisten mustasukkaisuudella ei ole mitään rajaa..Menneet ovat menneitä... Jos jokainen mies tuomittaisiin sen perusteella mitä hän teki sinkkuna Aasian-matkallaan, ei kukaan löytäisi aviomiestä..
M37
No mitä jokainen mies teki? Esim mä matkustelin Aasiassa ja tapasin siellä eurooppalaisen naisen jonka kanssa aloin seurustella.
Alkaa jotenkin risoa kun miehet itse ylläpitää tuota kuvaa ettei Aasiassa voisi matkustaa käymättä huorissa. Kyllä voi, ja useimmat matkustavat Aasian maihin ihan muista syistä. Itse voin myöntää että ällöttää huorissa käyvät länkkärimiehet Aasiassa enkä halua omilla reissuilla tulla mitenkään yhdistetyksi noihin luusereihin.
Pistetääs täältä komppia kun palstalla on naiset valittaneet ettei normaalit miehet ikinä kommentoi joten vaikuttaa siltä että kaikki miehet on ääliöitä.
Paljon olen matkaillut enkä seksistä ole maksanut missään päin maailmaa. Aasiassa tykkään monesta maasta, ja riepoo kun heti saa näiden ääliöiden takia tietyn maineen kun sanoo siellä matkustavansa. Itse kun tykkään lämmöstä, aasialaisesta ruuasta ja buddhalaisuudesta. Niiden takia matkustan.
Hyvä. Niin mäkin olisin jättänyt ja varmaan suurin osa naisista. Tuo on säälittävää, enkä hyväksy ihmiskauppaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisista ole nykyään kuin pelkkää haittaa meille miehille.
Miksi sitten kontrolloitte ja vahditte naisia kun olette parisuhteessa? Antakaa naisten olla ja voitte itsekin hengittää välillä ja piipahtaa vaikka maksullisissa.
Eiköhän tässä ole kyse arvomaailmaerosta. Monen naisen mielestä maksullisissa käyminen on ihmisen ostamista masturbointivälineeksi ja siksi ei ok. Minulla oli kauan eli pari vuosikymmentä sitten poikaystävä, joka kertoi ensimmäisen seksikertansa olleen bordellissa niin kuin kuulemma lähes kaikilla nuorilla miehillä hänen kotimaassaan. Oli siinä minullakin miettimistä ja siitä seurasi pieni arvokeskustelu vaikkei eroa seurannutkaan. Nykyään seksin ostaminen ja myyminen on muuttunut Suomessakin niin paljon tavallisemmaksi, että ymmärtäisin ehkä paremmin kuin silloin, mutta kyllä se vähentäisi kunnioitusta kyseistä miestä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Harvempi, hyvin harva mies näinä aikoina, harrastaa suojaamatonta seksiä outojen, tuntemattomien, kertakäyttö naisten kanssa.
Eivät ainakaan ketkään fiksut kaverit.
Ilman kortsua naiminen, saattaa tulla kalliiksi, vaaralliseksi, ehkä koko loppuelämän määrittämäksi vahingiksi.
T. lääketieteen opislelija, kaksi vuotta, ja alan monipuoliset bileet nähnyt ja kokenut.
Totta. Maksulliset naiset eli ammattilaiset ainakin ovat turvallisia, vaativat käyttämään kondomia eikä niissä mitään vaaraa olekaan. Paljon suurempi ongelma ja vaara on eronneissa ja karanneissa lämpöä ja lohtua elämäänsä etsivissä ihan kotimaisissa naikkosissa.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on miehelle suurempi synti: Pettänyt ex-puolisoa vai käynyt sinkkuna maksullisissa? Jälkimmäistä ei sallita lainkaan mutta ex:n pettäminen hyväksytään hiljaisesti uudessa suhteessa.
Varmaan jokaisella oma näkemyksensä mutta itsekin pitäisin maksullista pahempana. Eksän pettäminen liittyy heidän väleihin, ei välttämättä minuun. Seksistä maksaminen kertoo asenteesta seksiin ja siten vaikuttaa myös minuun jos kerran seksuaalisessa suhteessa ollaan. En halua jaksa sänkyä sellaisen asenteen omaavan kanssa, joten itsekin olen lopettanut tapailun kun tällainen asia on miehestä tullut ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Aivan on tyo terve itsetunto. Kukaan, ei seurustele maksullisilla käyneiden kanssa, jos omaa terveen itsetunnon. Toki tämä on provo.
Maksullisillahan se vasta terve itsetunto onkin, niin miksei sitten asiakkailla?
Vierailija kirjoitti:
Huòra on kuin ruoka. Ostetaan kun tarvitaan.
Suositteletko sitä ammattia omalle tyttärellesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, tämä nyt menee hieman sivuraiteelle, mutta ihan mielenkiinnosta, olisiko sinulle täysin ok, jos nainen sanoisi myyneensä itseään useammalle miehelle muutama vuosi takaperin ollessaan sinkku?
Eri mutta tuskin. Miten liittyy aiheeseen? Eiköhän miehet yleensä pidä maksulliset naiset ja sitten ei-maksulliset potentiaaliset seurustelukumppanit aika visusti erillään. :D
Niinpä. Niin ne naisetkin haluavat seuloa ne jyvät akanoista eli aviomiesmateriaalin pois maksullisilla kävijöistä. Siten liittyy aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
M37
Mustasukkaisuus ? Minulle seksin ostaja ei eroa narkomaanista tai vankilakundista , yhtälailla arvot eri maailmasta kuin itselläni. Nai sinä ap seksityöläinen kun niistä tykkäät.