Nainen jätti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa
Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄
Kuvittelin, että naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitä, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, että suhde pitää pistää karille?
M33
Kommentit (1161)
Tuo tieto kertoo sinusta ihmisenä jotain oleellista.
Ap on 99% varmuudella trolli, mutta onhan se erikoista, miten seksityöntekijöitä jo valtamediaa myöten voimaannutetaan kovaa tahtia, mutta sitten tällaisen voimaantuneen naisen palveluiden käyttö olisikin sitten erityisen tuomittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, naisten mustasukkaisuudella ei ole mitään rajaa..Menneet ovat menneitä... Jos jokainen mies tuomittaisiin sen perusteella mitä hän teki sinkkuna Aasian-matkallaan, ei kukaan löytäisi aviomiestä..
M37
No mitä jokainen mies teki? Esim mä matkustelin Aasiassa ja tapasin siellä eurooppalaisen naisen jonka kanssa aloin seurustella.
Alkaa jotenkin risoa kun miehet itse ylläpitää tuota kuvaa ettei Aasiassa voisi matkustaa käymättä huorissa. Kyllä voi, ja useimmat matkustavat Aasian maihin ihan muista syistä. Itse voin myöntää että ällöttää huorissa käyvät länkkärimiehet Aasiassa enkä halua omilla reissuilla tulla mitenkään yhdistetyksi noihin luusereihin.
Vierailija kirjoitti:
Huoh, ei kyse ole huonosta itsetunnosta, vaan eroista arvomaailmoissa. Sinulle seksi on jotain mitä koet voivasi ostaa, useimmille naisille se on ajatuksena kuvottava.
Jokainen mies sitä voi ostaa, jos rahaa on. Ei ole kyse kokemuksista.
Vierailija kirjoitti:
Hei ap! Jättäisitkö sinä tyttöystäväsi jos hän kertoisi työskennelleensä/työskentelevänsä prostituoituna?
Kompakysymys. Onhan se nyt aivan eri asia, jos nainen on myynyt kehoaan vs mies ostanut seksiä....
T. eri M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menetti kunnioituksen, kun luuserina jouduit maksamaan pillusta! Ja vielä valkoisena miehenä Aasiassa! Hah!
Useimmille kyse on käsittääkseni siitä että ei ole pelkoa että hullu nainen alkaisi vainota ja stalkata. Ei siitä että "joutuisi" maksamaan.
Höpöhöpö. :D Vai ovatko nämä inkkeleille ne kaksi vaihtoehtoa, maksullinen tai jo ensisilmäyksellä hullu nainen?
Olen itse ollut maksullinen ja jutellut lukemattomien miesten kanssa. Siistejä, hyvännäköisiä ihan tavallisia ja fiksuja miehiä. Menestyneitäkin. Varmasti saisivat ilmankin. Monelle syy palvelun käyttöön on nimenomaan se ettei tarvi nähdä vaivaa tai ottaa mitään riippaa riesakseen. Uskoisin tietäväni tästä aiheesta paljon, kun olen sitä tehnyt. Oletko sinä? Aivan.
Jos olen 20v ujo mies ja poikuus tallella niin miksi en hoitaisi hommaa pois päiväjärjestyksestä? Eka kerta seksiä maksullisen naisen kanssa ja heti itsevarmuus nousee ja uskallan lähestyä naisia kun en enää ole neitsyt. Naiset ei varmaan ymmärrä miten iso kynnys miehelle kokemattomuus on. Vuosi vuodelta se kasvaa!
Vierailija kirjoitti:
Ap on 99% varmuudella trolli, mutta onhan se erikoista, miten seksityöntekijöitä jo valtamediaa myöten voimaannutetaan kovaa tahtia, mutta sitten tällaisen voimaantuneen naisen palveluiden käyttö olisikin sitten erityisen tuomittavaa.
Osoittaa millaisia kaksinaismoralisteja ihmiset on.
Ap, tämä nyt menee hieman sivuraiteelle, mutta ihan mielenkiinnosta, olisiko sinulle täysin ok, jos nainen sanoisi myyneensä itseään useammalle miehelle muutama vuosi takaperin ollessaan sinkku?
Olen mies, enkä kovin positiivisesti suhtautuisi jos joku naiskumppaniehdokas kertoisi seksiä ostaneensa. Minulle on yksi lysti kuinka paljon kumppaneita aikaisemmin on, mutta seksin ostaminen ei sovi vaan omaan arvomaailmaani.
On asioita, jotka ovat myytävänä ja sitten on asioita jotka eivät ole myytävänä. Kumppanin kanssa taas raju arvoristiriita on täysi no-no.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei ap! Jättäisitkö sinä tyttöystäväsi jos hän kertoisi työskennelleensä/työskentelevänsä prostituoituna?
Kompakysymys. Onhan se nyt aivan eri asia, jos nainen on myynyt kehoaan vs mies ostanut seksiä....
T. eri M41
Se on täsmälleen sama asia. Mieti nyt saatana välillä yläpäälläsikin.
Tämä on varmaan trolli, mutta eikö tuolla naisella nimenomaan ollut terve itsetunto kun ei halua miestä joka käsittää seksin kauppatavaraksi? Huonoitsetuntoinen nainen todennäköisesti teeskentelisi ettei haittaa harrastaa seksiä sellaisen kanssa jolle seksi on ostettavissa.
On eri asia käydä maksullisissa Aasiassa kuin Suomessa suomalaisen naisen luona. Parituksen ja hyväksikäytön todennäköisyys on suurempi. Toki se on mahdollista Suomessakin.
Jaa ap.
Mä en jättäisi miestäni siksi, että hän olis nainut jotain maksullista naista.
Mitä helvetin väliä sillä olis?
Mies nai maksullista vain suuressa puutteessa. Ja maksaa sessiosta.
Kysymys on pelkästä voimakkasta panetuksesta. Ei muusta. Tilanteessa ei ole pienintäkään hajua tunteista tai rakkaudesta.
Itseasiassa on hyvä, että niehet käy hakemassa seksin aakkoset maksullisista naisilta.
Silloin miehet eivät ole niin avuttimia, epävarmoja ja ujoja, aloittaessaan seksisuhteen rakastamansa naisen kanssa,
Vierailija kirjoitti:
Sp-taudit, sp-taudit... Kondomi ei ole 100 % suoja eikä suojaa kondyloomalta (papilloomavirus, hpv) eikä herpekseltä. Kaikki virustyypit yhdeltä akalta, hyi. En minä ainakaan haluaisi niitä itseeni ehdoin tahdoin tartuttaa.
Kyllä sen sukupuolitaudin saa ihan siltä baarin suomiakalta. Jos se antaa sulle, niin se antaa kaikille muillekkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, enkä kovin positiivisesti suhtautuisi jos joku naiskumppaniehdokas kertoisi seksiä ostaneensa. Minulle on yksi lysti kuinka paljon kumppaneita aikaisemmin on, mutta seksin ostaminen ei sovi vaan omaan arvomaailmaani.
On asioita, jotka ovat myytävänä ja sitten on asioita jotka eivät ole myytävänä. Kumppanin kanssa taas raju arvoristiriita on täysi no-no.
Tässähän se tulikin. Onneksi löytyi samoin ajatteleva aviomies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menetti kunnioituksen, kun luuserina jouduit maksamaan pillusta! Ja vielä valkoisena miehenä Aasiassa! Hah!
Useimmille kyse on käsittääkseni siitä että ei ole pelkoa että hullu nainen alkaisi vainota ja stalkata. Ei siitä että "joutuisi" maksamaan.
Höpöhöpö. :D Vai ovatko nämä inkkeleille ne kaksi vaihtoehtoa, maksullinen tai jo ensisilmäyksellä hullu nainen?
Olen itse ollut maksullinen ja jutellut lukemattomien miesten kanssa. Siistejä, hyvännäköisiä ihan tavallisia ja fiksuja miehiä. Menestyneitäkin. Varmasti saisivat ilmankin. Monelle syy palvelun käyttöön on nimenomaan se ettei tarvi nähdä vaivaa tai ottaa mitään riippaa riesakseen. Uskoisin tietäväni tästä aiheesta paljon, kun olen sitä tehnyt. Oletko sinä?
No ihan kamalasti "hävettää" myöntää, että ei, en ole käynyt huorissa, koska olen komea ja viehättävä mies, jolle ajatus seksistä ja naisen läheisyydestä maksamisesta on säälittävä. Kyllä jollain tasolla ymmärrän logiikan ilmiössä, mutta en ole sellainen mies, jonka täytyisi käytännön syistä moiseen alentua, enkä toki moraalisestikaan pidä ajatuksesta. Haluan olla naisen kanssa, joka aidosti haluaa minua. Kyse ei ole vain fyysisten seksuaalisten tarpeiden tyydytyksestä vaan siitä mielihyvästä, minkä saa, kun joku haluaa sinua, vaikkei toki siihenkään pidä addiktoitua, eikä loputon validaation haku ja kevytkenkäisyys ole myöskään suinkaan miehelle sopivaa käytöstä.
Takuulla se nainen on itse joskus pannut jonkun kanssa hyötyäkseen siitä jollakin tavalla. Mitä eroa siis? Ei yhtikäs mitään.
Kuka rakastaa pientä natsireppanaa?
Vihan liekkiä ei saa hän sammumaan
Kuka rakastaa? Hän juo liikaa keppanaa
Viiskytvuotiaana joutais vankilaan