Nainen jÀtti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa
Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. đ
Kuvittelin, ettÀ naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitÀ, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, ettÀ suhde pitÀÀ pistÀÀ karille?
M33
Kommentit (1170)
Tuo tieto kertoo sinusta ihmisenÀ jotain oleellista.
Ap on 99% varmuudella trolli, mutta onhan se erikoista, miten seksityöntekijöitÀ jo valtamediaa myöten voimaannutetaan kovaa tahtia, mutta sitten tÀllaisen voimaantuneen naisen palveluiden kÀyttö olisikin sitten erityisen tuomittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, naisten mustasukkaisuudella ei ole mitÀÀn rajaa..Menneet ovat menneitÀ... Jos jokainen mies tuomittaisiin sen perusteella mitÀ hÀn teki sinkkuna Aasian-matkallaan, ei kukaan löytÀisi aviomiestÀ..
M37
No mitÀ jokainen mies teki? Esim mÀ matkustelin Aasiassa ja tapasin siellÀ eurooppalaisen naisen jonka kanssa aloin seurustella.
Alkaa jotenkin risoa kun miehet itse yllÀpitÀÀ tuota kuvaa ettei Aasiassa voisi matkustaa kÀymÀttÀ huorissa. KyllÀ voi, ja useimmat matkustavat Aasian maihin ihan muista syistÀ. Itse voin myöntÀÀ ettÀ ÀllöttÀÀ huorissa kÀyvÀt lÀnkkÀrimiehet Aasiassa enkÀ halua omilla reissuilla tulla mitenkÀÀn yhdistetyksi noihin luusereihin.
Vierailija kirjoitti:
Huoh, ei kyse ole huonosta itsetunnosta, vaan eroista arvomaailmoissa. Sinulle seksi on jotain mitÀ koet voivasi ostaa, useimmille naisille se on ajatuksena kuvottava.
Jokainen mies sitÀ voi ostaa, jos rahaa on. Ei ole kyse kokemuksista.
Vierailija kirjoitti:
Hei ap! JÀttÀisitkö sinÀ tyttöystÀvÀsi jos hÀn kertoisi työskennelleensÀ/työskentelevÀnsÀ prostituoituna?
Kompakysymys. Onhan se nyt aivan eri asia, jos nainen on myynyt kehoaan vs mies ostanut seksiÀ....
T. eri M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menetti kunnioituksen, kun luuserina jouduit maksamaan pillusta! Ja vielÀ valkoisena miehenÀ Aasiassa! Hah!
Useimmille kyse on kÀsittÀÀkseni siitÀ ettÀ ei ole pelkoa ettÀ hullu nainen alkaisi vainota ja stalkata. Ei siitÀ ettÀ "joutuisi" maksamaan.
Höpöhöpö. :D Vai ovatko nÀmÀ inkkeleille ne kaksi vaihtoehtoa, maksullinen tai jo ensisilmÀyksellÀ hullu nainen?
Olen itse ollut maksullinen ja jutellut lukemattomien miesten kanssa. SiistejÀ, hyvÀnnÀköisiÀ ihan tavallisia ja fiksuja miehiÀ. MenestyneitÀkin. Varmasti saisivat ilmankin. Monelle syy palvelun kÀyttöön on nimenomaan se ettei tarvi nÀhdÀ vaivaa tai ottaa mitÀÀn riippaa riesakseen. Uskoisin tietÀvÀni tÀstÀ aiheesta paljon, kun olen sitÀ tehnyt. Oletko sinÀ? Aivan.
Jos olen 20v ujo mies ja poikuus tallella niin miksi en hoitaisi hommaa pois pÀivÀjÀrjestyksestÀ? Eka kerta seksiÀ maksullisen naisen kanssa ja heti itsevarmuus nousee ja uskallan lÀhestyÀ naisia kun en enÀÀ ole neitsyt. Naiset ei varmaan ymmÀrrÀ miten iso kynnys miehelle kokemattomuus on. Vuosi vuodelta se kasvaa!
Vierailija kirjoitti:
Ap on 99% varmuudella trolli, mutta onhan se erikoista, miten seksityöntekijöitÀ jo valtamediaa myöten voimaannutetaan kovaa tahtia, mutta sitten tÀllaisen voimaantuneen naisen palveluiden kÀyttö olisikin sitten erityisen tuomittavaa.
Osoittaa millaisia kaksinaismoralisteja ihmiset on.
Ap, tÀmÀ nyt menee hieman sivuraiteelle, mutta ihan mielenkiinnosta, olisiko sinulle tÀysin ok, jos nainen sanoisi myyneensÀ itseÀÀn useammalle miehelle muutama vuosi takaperin ollessaan sinkku?
Olen mies, enkÀ kovin positiivisesti suhtautuisi jos joku naiskumppaniehdokas kertoisi seksiÀ ostaneensa. Minulle on yksi lysti kuinka paljon kumppaneita aikaisemmin on, mutta seksin ostaminen ei sovi vaan omaan arvomaailmaani.
On asioita, jotka ovat myytÀvÀnÀ ja sitten on asioita jotka eivÀt ole myytÀvÀnÀ. Kumppanin kanssa taas raju arvoristiriita on tÀysi no-no.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei ap! JÀttÀisitkö sinÀ tyttöystÀvÀsi jos hÀn kertoisi työskennelleensÀ/työskentelevÀnsÀ prostituoituna?
Kompakysymys. Onhan se nyt aivan eri asia, jos nainen on myynyt kehoaan vs mies ostanut seksiÀ....
T. eri M41
Se on tÀsmÀlleen sama asia. Mieti nyt saatana vÀlillÀ ylÀpÀÀllÀsikin.
TÀmÀ on varmaan trolli, mutta eikö tuolla naisella nimenomaan ollut terve itsetunto kun ei halua miestÀ joka kÀsittÀÀ seksin kauppatavaraksi? Huonoitsetuntoinen nainen todennÀköisesti teeskentelisi ettei haittaa harrastaa seksiÀ sellaisen kanssa jolle seksi on ostettavissa.
On eri asia kÀydÀ maksullisissa Aasiassa kuin Suomessa suomalaisen naisen luona. Parituksen ja hyvÀksikÀytön todennÀköisyys on suurempi. Toki se on mahdollista Suomessakin.
Jaa ap.
MÀ en jÀttÀisi miestÀni siksi, ettÀ hÀn olis nainut jotain maksullista naista.
MitÀ helvetin vÀliÀ sillÀ olis?
Mies nai maksullista vain suuressa puutteessa. Ja maksaa sessiosta.
Kysymys on pelkÀstÀ voimakkasta panetuksesta. Ei muusta. Tilanteessa ei ole pienintÀkÀÀn hajua tunteista tai rakkaudesta.
Itseasiassa on hyvÀ, ettÀ niehet kÀy hakemassa seksin aakkoset maksullisista naisilta.
Silloin miehet eivÀt ole niin avuttimia, epÀvarmoja ja ujoja, aloittaessaan seksisuhteen rakastamansa naisen kanssa,
Vierailija kirjoitti:
Sp-taudit, sp-taudit... Kondomi ei ole 100 % suoja eikÀ suojaa kondyloomalta (papilloomavirus, hpv) eikÀ herpekseltÀ. Kaikki virustyypit yhdeltÀ akalta, hyi. En minÀ ainakaan haluaisi niitÀ itseeni ehdoin tahdoin tartuttaa.
KyllÀ sen sukupuolitaudin saa ihan siltÀ baarin suomiakalta. Jos se antaa sulle, niin se antaa kaikille muillekkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, enkÀ kovin positiivisesti suhtautuisi jos joku naiskumppaniehdokas kertoisi seksiÀ ostaneensa. Minulle on yksi lysti kuinka paljon kumppaneita aikaisemmin on, mutta seksin ostaminen ei sovi vaan omaan arvomaailmaani.
On asioita, jotka ovat myytÀvÀnÀ ja sitten on asioita jotka eivÀt ole myytÀvÀnÀ. Kumppanin kanssa taas raju arvoristiriita on tÀysi no-no.
TÀssÀhÀn se tulikin. Onneksi löytyi samoin ajatteleva aviomies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menetti kunnioituksen, kun luuserina jouduit maksamaan pillusta! Ja vielÀ valkoisena miehenÀ Aasiassa! Hah!
Useimmille kyse on kÀsittÀÀkseni siitÀ ettÀ ei ole pelkoa ettÀ hullu nainen alkaisi vainota ja stalkata. Ei siitÀ ettÀ "joutuisi" maksamaan.
Höpöhöpö. :D Vai ovatko nÀmÀ inkkeleille ne kaksi vaihtoehtoa, maksullinen tai jo ensisilmÀyksellÀ hullu nainen?
Olen itse ollut maksullinen ja jutellut lukemattomien miesten kanssa. SiistejÀ, hyvÀnnÀköisiÀ ihan tavallisia ja fiksuja miehiÀ. MenestyneitÀkin. Varmasti saisivat ilmankin. Monelle syy palvelun kÀyttöön on nimenomaan se ettei tarvi nÀhdÀ vaivaa tai ottaa mitÀÀn riippaa riesakseen. Uskoisin tietÀvÀni tÀstÀ aiheesta paljon, kun olen sitÀ tehnyt. Oletko sinÀ?
No ihan kamalasti "hÀvettÀÀ" myöntÀÀ, ettÀ ei, en ole kÀynyt huorissa, koska olen komea ja viehÀttÀvÀ mies, jolle ajatus seksistÀ ja naisen lÀheisyydestÀ maksamisesta on sÀÀlittÀvÀ. KyllÀ jollain tasolla ymmÀrrÀn logiikan ilmiössÀ, mutta en ole sellainen mies, jonka tÀytyisi kÀytÀnnön syistÀ moiseen alentua, enkÀ toki moraalisestikaan pidÀ ajatuksesta. Haluan olla naisen kanssa, joka aidosti haluaa minua. Kyse ei ole vain fyysisten seksuaalisten tarpeiden tyydytyksestÀ vaan siitÀ mielihyvÀstÀ, minkÀ saa, kun joku haluaa sinua, vaikkei toki siihenkÀÀn pidÀ addiktoitua, eikÀ loputon validaation haku ja kevytkenkÀisyys ole myöskÀÀn suinkaan miehelle sopivaa kÀytöstÀ.
Takuulla se nainen on itse joskus pannut jonkun kanssa hyötyÀkseen siitÀ jollakin tavalla. MitÀ eroa siis? Ei yhtikÀs mitÀÀn.
Kuka rakastaa pientÀ natsireppanaa?
Vihan liekkiÀ ei saa hÀn sammumaan
Kuka rakastaa? HĂ€n juo liikaa keppanaa
Viiskytvuotiaana joutais vankilaan