Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen jätti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa

Vierailija
15.11.2024 |

Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄

Kuvittelin, että naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitä, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, että suhde pitää pistää karille?

M33

Kommentit (1161)

Vierailija
81/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huolisi miestä, jonka tarvitsee käydä maksullisella. Jos olisin mies, olisi nöyryyttävää maksaa.

Sinä et sitten tosielämästä paljoa tiedä. Maksullisissa käyminen voi olla mukavaakin ja etenkin jos molempia haluttaa ja kemiat toimii. 

Vierailija
82/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap! Jättäisitkö sinä tyttöystäväsi jos hän kertoisi työskennelleensä/työskentelevänsä prostituoituna?

En jättäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas ilmoittautuu.

Kerran kävin teinipoikieni kanssa Thaimaassa ja voi sitä ihmissaaatan määrää, joka tuli kysymään järjestinkö pojille naisseuraa. Eivät tajunneet, että oikeasti vain nautittiin luonnosta, urheiltiin ja syötiin hyvin. 

Vierailija
84/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa no joo. Moni nainen ei vaan halua kuulla totuutta. Silloin on parempi olla kertomatta. Oli hauska tapaus kun virolainen vaimoni kysyi kuinka monta naista minulla on ollut. Vastasin että varmaan sata ainakin. Kysyin kuinka monta miestä sinulla on ollut. Tuhat, huusi keskustelua kuunnellut hänen tyttärensä taustalta. Naurettiin ja sen jälkeen asiasta ei tarvinnut keskustella. Mitäs se kenellekään kuuluu mitä elämässä on tapahtunut. Parempi keskittyä nykyisyyteen ja tulevaan.

Tyhmä ihminen elää vain hetkessä eikä harkitse menneitä asioita tulevaisuutta ajatellen. Kyllä sinäkin tiedät kumman naisen valitsisit hypoteettisessa tilanteessa, jossa muilta osin sama nainen on a. ollut viiden miehen kanssa eikä ole koskaan pettänyt kumppaniaan tai b. on ollut sadan miehen kanssa ja on pettänyt näistä monia. Ja totta kai sinä haluat unohtaa menneet, kun olet tuollainen mieslortto, joka

Eihän pettämisestä ollutkaan kysymys vaan kuinka monta kumppania on ollut. Minua on kaksi naista pettänyt, minä en ole pettänyt ketään. Nyt ollaan asian ytimessä.

Vierailija
85/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hyväksy ihmiskauppaa enkä varsinkaan sitä, kuinka vauraat länsimaalaiset miehet riistävät köyhien, hädin tuskin täysi-ikäisten aasialaisnaisten kehoja. Kuvottavaa. 

Kyllä hyvinvointivaltoidenkin naiset myyvät ja vielä omasta halustaan. Ei kaikki seksikauppa ole riistoa. Ja nainenkin voi olla seksiaddikti. 

Mmm...ja tämän vuoksi se ei haittaa jos suomalainen punaniska käy riistämässä köyhien aasialaisnaisten kehoja? Niinkö?

Vierailija
86/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huolisi miestä, jonka tarvitsee käydä maksullisella. Jos olisin mies, olisi nöyryyttävää maksaa.

Tässäpä se. Ei se ole itsetuntokysymys vaan maksaminen seksistä vaan on todella surullinen turn off 🤷 

Vierailija
87/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja jos joutuis maksullisilla käymään. Sitä luuseriuden määrää. 

Vierailija
88/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et sitten tosielämästä paljoa tiedä. Maksullisissa käyminen voi olla mukavaakin ja etenkin jos molempia haluttaa ja kemiat toimii. 

Jos naista haluttaa, sille ei tarvitse maksaa 

Vierailija
89/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

öYK

Vierailija
90/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle yksi iso motivaatio mennä naimisiin on ohessa tuleva "ilmainen" seksin kestotilaus. Todellisuudessa tämä tilaus on kaikkea muuta kuin ilmainen ja luotetettava. 

Vierailija
91/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, naisten mustasukkaisuudella ei ole mitään rajaa..Menneet ovat menneitä... Jos jokainen mies tuomittaisiin sen perusteella mitä hän teki sinkkuna Aasian-matkallaan, ei kukaan löytäisi aviomiestä..

M37

Kyse ei ole mustasukkaisuudesta, vaan miehen arvomaailmasta. 

Vierailija
92/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jättänyt kun mies kertoi tutustuessa ja kadun sitä. Oli käyttänyt maksullisia palveluita Suomessa.

Vierailija
93/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on monta vakiasiakasta koska niitten mielestä "molempia haluttaa ja kemiat toimii". Ei nyt kaikki ihan noilla samoilla sanoilla oo sanonu, mut kuitenkin. Ehkä näin anonyyminä voin kertoa että juuri sen näytteleminen on osa työtäni. 

Prostituoitu 

Ps. Lähtökohtaisesti koko Aasiassa ei ole yhtään omasta tahdostaan seksiä myyvää. 

Vierailija
94/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se sitten käytännössä menee? Hoidetaan maksu ja housut pois? Vai lämmitelläänkö siinä ensin jotenkin jutustellen? Sovitaanko ensin mitä kaikkea tapahtuu ja missä järjestyksessä, ja sitten vain suoritetaan ja kiitos hei?

Vierailija
95/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kannattaisi muistaa että maksullista seksiä hakevat lähinnä naiset, he haluavat lisätuloja ja tyrkyttävät itseään miehille. Melkoinen dilemma. Etelänaapurin seksintarjontasivuilla on noin 300 uutta ilmoitusta joka päivä. Aika paljon vuodessa. Noin ehkä 15- 20 vuotta sitten Viron prostituutio lähes katosi, oli hyvät ajat ja kovaa meni. Muutama vuosi sitten se tuli takaisin, nyt nettiin. Hinnatkin romahti markka- ajan tasolle. Kumpi on nöyryyttävämpää, etsiä epätoivoisesti tuloja seksiä myymällä vai näitä palveluksia käyttämällä. Sitä voi miettiä. Kumpikin saa helpotusta tilanteeseensa.

Vierailija
96/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hyväksy ihmiskauppaa enkä varsinkaan sitä, kuinka vauraat länsimaalaiset miehet riistävät köyhien, hädin tuskin täysi-ikäisten aasialaisnaisten kehoja. Kuvottavaa. 

Kyllä hyvinvointivaltoidenkin naiset myyvät ja vielä omasta halustaan. Ei kaikki seksikauppa ole riistoa. Ja nainenkin voi olla seksiaddikti. 

Mmm...ja tämän vuoksi se ei haittaa jos suomalainen punaniska käy riistämässä köyhien aasialaisnaisten kehoja? Niinkö?

Mies hyvää hyvyyttään ja kuluja säästämättä tekee täsmäkehitysapua paikallisen ammatinharjoittajan kanssa ja heti tuomitaan.

Vierailija
97/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä persuloidi oon

Ja vähän tuuletan kainaloo

Se on hyvin radikaali ilmiö

Mä persuloidi oon

Mä nöyrä poika oon

Mut sisään ajettiin

Tähän diktaattorisysteemiin

Mä persuloidi oon

Mä nöyrä poika oon

Vierailija
98/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, ei kyse ole huonosta itsetunnosta, vaan eroista arvomaailmoissa. Sinulle seksi on jotain mitä koet voivasi ostaa, useimmille naisille se on ajatuksena kuvottava.

Höpöhöpö ja naiset ovat kaikessa ulinassaan tekopyhiä. Kuinka moni nainen näyttää itseään OF:ssä ja kuinka moni nainen sokerideittaa tai muuten hu*raa. Ulistaan miten karmeaa miesten käymiset maksullisissa on ja sitten itse pyllistellään netissä kaikenlaisille rasvapenoille. 

Vierailija
99/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on 99% varmuudella trolli, mutta onhan se erikoista, miten seksityöntekijöitä jo valtamediaa myöten voimaannutetaan kovaa tahtia, mutta sitten tällaisen voimaantuneen naisen palveluiden käyttö olisikin sitten erityisen tuomittavaa. 

No onhan se varmaan sitten joillekin tosi erikoista että ihan jokainen nainen ei ole samaa mieltä valtamedioiden kanssa. Mun mielestä on aika tavallista. 

Vierailija
100/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies hyvää hyvyyttään ja kuluja säästämättä tekee täsmäkehitysapua paikallisen ammatinharjoittajan kanssa ja heti tuomitaan.

Niin että miehellä on suuri sydän, kun hänellä on oikein kummilapsi kehitysmaassa ja hän tämän opintoja rahoittaa?