Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Nainen jÀtti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa

Vierailija
15.11.2024 |

Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄

Kuvittelin, ettÀ naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitÀ, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, ettÀ suhde pitÀÀ pistÀÀ karille?

M33

Kommentit (1161)

Vierailija
101/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja jos joutuis maksullisilla kĂ€ymÀÀn. SitĂ€ luuseriuden mÀÀrÀÀ. 

Voi niitÀ kaikkia liikuntavammaisia luusereita, joilla ei viuhka aina kÀy.

Vierailija
102/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MĂ€ persuloidi oon

Ja vÀhÀn tuuletan kainaloo

Se on hyvin radikaali ilmiö

MĂ€ persuloidi oon

MÀ nöyrÀ poika oon

Mut sisÀÀn ajettiin

TÀhÀn diktaattorisysteemiin

MĂ€ persuloidi oon

MÀ nöyrÀ poika oon

No nai sinĂ€ poika persuja vaan. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hyvĂ€ksy ihmiskauppaa enkĂ€ varsinkaan sitĂ€, kuinka vauraat lĂ€nsimaalaiset miehet riistĂ€vĂ€t köyhien, hĂ€din tuskin tĂ€ysi-ikĂ€isten aasialaisnaisten kehoja. Kuvottavaa. 

KyllĂ€ hyvinvointivaltoidenkin naiset myyvĂ€t ja vielĂ€ omasta halustaan. Ei kaikki seksikauppa ole riistoa. Ja nainenkin voi olla seksiaddikti. 

Mmm...ja tÀmÀn vuoksi se ei haittaa jos suomalainen punaniska kÀy riistÀmÀssÀ köyhien aasialaisnaisten kehoja? Niinkö?

Et tainnut ymmĂ€rtÀÀ lukemaasi. MeillĂ€ Suomessa on ihan kotimaisia seksin myyjiĂ€. 

Vierailija
104/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huolisi miestÀ, jonka tarvitsee kÀydÀ maksullisella. Jos olisin mies, olisi nöyryyttÀvÀÀ maksaa.

TÀssÀ kannattaisi muistaa ettÀ maksullista seksiÀ hakevat lÀhinnÀ naiset, he haluavat lisÀtuloja ja tyrkyttÀvÀt itseÀÀn miehille. Melkoinen dilemma. EtelÀnaapurin seksintarjontasivuilla on noin 300 uutta ilmoitusta joka pÀivÀ. Aika paljon vuodessa. Noin ehkÀ 15- 20 vuotta sitten Viron prostituutio lÀhes katosi, oli hyvÀt ajat ja kovaa meni. Muutama vuosi sitten se tuli takaisin, nyt nettiin. Hinnatkin romahti markka- ajan tasolle. Kumpi on nöyryyttÀvÀmpÀÀ, etsiÀ epÀtoivoisesti tuloja seksiÀ myymÀllÀ vai nÀitÀ palveluksia kÀyttÀmÀllÀ. SitÀ voi miettiÀ. Kumpikin saa helpotusta tilanteeseensa.

No aivan varmasti seksin myyminen on nöyryyttÀvÀÀ. Siksi sen ostaminen on perseestÀ.

Vierailija
105/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EiköhÀn tÀssÀ ole kyse arvomaailmaerosta. Monen naisen mielestÀ maksullisissa kÀyminen on ihmisen ostamista masturbointivÀlineeksi ja siksi ei ok. Minulla oli kauan eli pari vuosikymmentÀ sitten poikaystÀvÀ, joka kertoi ensimmÀisen seksikertansa olleen bordellissa niin kuin kuulemma lÀhes kaikilla nuorilla miehillÀ hÀnen kotimaassaan. Oli siinÀ minullakin miettimistÀ ja siitÀ seurasi pieni arvokeskustelu vaikkei eroa seurannutkaan. NykyÀÀn seksin ostaminen ja myyminen on muuttunut Suomessakin niin paljon tavallisemmaksi, ettÀ ymmÀrtÀisin ehkÀ paremmin kuin silloin, mutta kyllÀ se vÀhentÀisi kunnioitusta kyseistÀ miestÀ kohtaan.

MikÀ oli sen miehen kotimaa, jos saa kysyÀ?

Belgia ja mies oli ihan kantavÀestöÀ.

Vierailija
106/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huolisi miestÀ, jonka tarvitsee kÀydÀ maksullisella. Jos olisin mies, olisi nöyryyttÀvÀÀ maksaa.

TÀssÀ kannattaisi muistaa ettÀ maksullista seksiÀ hakevat lÀhinnÀ naiset, he haluavat lisÀtuloja ja tyrkyttÀvÀt itseÀÀn miehille. Melkoinen dilemma. EtelÀnaapurin seksintarjontasivuilla on noin 300 uutta ilmoitusta joka pÀivÀ. Aika paljon vuodessa. Noin ehkÀ 15- 20 vuotta sitten Viron prostituutio lÀhes katosi, oli hyvÀt ajat ja kovaa meni. Muutama vuosi sitten se tuli takaisin, nyt nettiin. Hinnatkin romahti markka- ajan tasolle. Kumpi on nöyryyttÀvÀmpÀÀ, etsiÀ epÀtoivoisesti tuloja seksiÀ myymÀllÀ vai nÀitÀ palveluksia kÀyttÀmÀllÀ. SitÀ voi miettiÀ. Kumpikin saa helpotusta tilanteeseensa.

No aivan varmasti seksin myyminen on nöyryyttÀvÀÀ. Siksi sen ostaminen on perseestÀ.

Oletko taas joku vinkuva eukko, joka ei tiedĂ€ miten homma toimii. 

Vierailija
107/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hyvĂ€ksy ihmiskauppaa enkĂ€ varsinkaan sitĂ€, kuinka vauraat lĂ€nsimaalaiset miehet riistĂ€vĂ€t köyhien, hĂ€din tuskin tĂ€ysi-ikĂ€isten aasialaisnaisten kehoja. Kuvottavaa. 

KyllĂ€ hyvinvointivaltoidenkin naiset myyvĂ€t ja vielĂ€ omasta halustaan. Ei kaikki seksikauppa ole riistoa. Ja nainenkin voi olla seksiaddikti. 

Thaimaassa en ole kÀynyt, ei ikinÀ kiinnostanut. Suomalaisiin harvoihin ilotaloihin tuli vuosituhannen vaihteessa ainakin nuoria naisia Pietarin alueelta, Karjalasta ja Baltian maista. KyllÀ ne ihan itse vapaaehtoisesti tÀnne tulivat ja kaverin kanssa niitÀ auteltiin, tullissa vÀlillÀ oli aika tarkkaa. Joskus kÀytiin Pietarissa tai Riiassa ja muuallakin viettÀmÀssÀ mukavaa aikaa yhdessÀ ja hauskaa tosiaan oli. Ei mitÀÀn seksiorgioita vaan eri paikoissa kÀymistÀ, rannoilla oleilua, grillailua, saunomista ym. rentoa meininkiÀ. Sillon tutustuin Riikaan ja pariin pikkukaupunkiin Latviassa, Tallinnaan ja Petroskoihin. Kuten jo aiemmin sanoin, ne ajat ei koskaan enÀÀ palaa mutta enpÀ kadu vaikka rahaa paloikin joskus aikalailla.

Vierailija
108/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa no joo. Moni nainen ei vaan halua kuulla totuutta. Silloin on parempi olla kertomatta. Oli hauska tapaus kun virolainen vaimoni kysyi kuinka monta naista minulla on ollut. Vastasin ettÀ varmaan sata ainakin. Kysyin kuinka monta miestÀ sinulla on ollut. Tuhat, huusi keskustelua kuunnellut hÀnen tyttÀrensÀ taustalta. Naurettiin ja sen jÀlkeen asiasta ei tarvinnut keskustella. MitÀs se kenellekÀÀn kuuluu mitÀ elÀmÀssÀ on tapahtunut. Parempi keskittyÀ nykyisyyteen ja tulevaan.

TyhmÀ ihminen elÀÀ vain hetkessÀ eikÀ harkitse menneitÀ asioita tulevaisuutta ajatellen. KyllÀ sinÀkin tiedÀt kumman naisen valitsisit hypoteettisessa tilanteessa, jossa muilta osin sama nainen on a. ollut viiden miehen kanssa eikÀ ole koskaan pettÀnyt kumppaniaan tai b. on ollut sadan miehen kanssa ja on pettÀnyt nÀistÀ monia. Ja totta kai sinÀ haluat unohtaa menneet, kun olet tuollainen mieslortto, joka

Sinun mielestĂ€si jokainen on vĂ€hĂ€n tyhmĂ€. MikĂ€ sinĂ€ olet sormella osoittamaan muita đŸ€­

Vierailija
109/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ap! JÀttÀisitkö sinÀ tyttöystÀvÀsi jos hÀn kertoisi työskennelleensÀ/työskentelevÀnsÀ prostituoituna?

En jÀttÀisi.

Jeee!!!! 

Vierailija
110/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, naisten mustasukkaisuudella ei ole mitÀÀn rajaa..Menneet ovat menneitÀ... Jos jokainen mies tuomittaisiin sen perusteella mitÀ hÀn teki sinkkuna Aasian-matkallaan, ei kukaan löytÀisi aviomiestÀ..

M37

No mitÀ jokainen mies teki? Esim mÀ matkustelin Aasiassa ja tapasin siellÀ eurooppalaisen naisen jonka kanssa aloin seurustella.

Alkaa jotenkin risoa kun miehet itse yllĂ€pitÀÀ tuota kuvaa ettei Aasiassa voisi matkustaa kĂ€ymĂ€ttĂ€ huorissa. KyllĂ€ voi, ja useimmat matkustavat Aasian maihin ihan muista syistĂ€. Itse voin myöntÀÀ ettĂ€ Ă€llöttÀÀ huorissa kĂ€yvĂ€t lĂ€nkkĂ€rimiehet Aasiassa enkĂ€ halua omilla reissuilla tulla mitenkÀÀn yhdistetyksi noihin luusereihin. 

TÀmÀ on sitÀ toksista maskuliinisuutta puhtaimmillaan. KyllÀ meille useimmille naisille on selvÀÀ, etteivÀt kaikki miehet kÀyttÀydy niin, tietenkÀÀn. Kumpikaan (!) sukupuoli ei ole mikÀÀn homogeeninen massa. Jostakin syystÀ niillÀ, jotka kÀyttÀytyvÀt niin [ostavat seksiÀ], on kova tarve vakuuttaa, ettÀ kyllÀ aivan kaikki muutkin [ostavat seksiÀ]. Miksi nÀin, eikö se oma pÀÀtös olekaan niin horjumaton?

Vierailija
111/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thaimaassa en ole kÀynyt, ei ikinÀ kiinnostanut. Suomalaisiin harvoihin ilotaloihin tuli vuosituhannen vaihteessa ainakin nuoria naisia Pietarin alueelta, Karjalasta ja Baltian maista. KyllÀ ne ihan itse vapaaehtoisesti tÀnne tulivat ja kaverin kanssa niitÀ auteltiin, tullissa vÀlillÀ oli aika tarkkaa. Joskus kÀytiin Pietarissa tai Riiassa ja muuallakin viettÀmÀssÀ mukavaa aikaa yhdessÀ ja hauskaa tosiaan oli. Ei mitÀÀn seksiorgioita vaan eri paikoissa kÀymistÀ, rannoilla oleilua, grillai

Kun taaskaan ei ollut kyse ulkomaisista, vaan kantasuomalaisista, jotka haluavat panna ja ottavat siitĂ€ palkkaa. 

Vierailija
112/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TĂ€stĂ€hĂ€n voisi hyvin pÀÀtellĂ€, ettĂ€ epĂ€toivo ajaa alalle, jos ammatinharjoittajat kĂ€ytĂ€nnössĂ€ katoavat heti, kun mitĂ€ tahansa muuta löytyy tilalle? 

Vierailija
113/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KieltĂ€mĂ€ttĂ€ huorissa kĂ€yminen nykymaailmassa on jotain, mitĂ€ on aika vaikea kĂ€sittÀÀ. ElĂ€mme kuitenkin aikaa, missĂ€ ei ole hirveĂ€sti enÀÀ mitÀÀn siveysmoraaleja tai seksuaalisia tabuja, ja seksiĂ€ voi helposti saada avioliiton ulkopuolella. Deittisovelluksia on vaikka mitĂ€ yms. Vaikka prostituutio on kaikkiaan harmillinen ilmiö ja tietenkin kertoo ihmisen moraalisista rajoitteista, ymmĂ€rrĂ€n sen funktion menneisyydessĂ€, jossa kĂ€ytĂ€nnössĂ€ miehen vaihtoehdot harrastaa seksiĂ€ olivat a. mennĂ€ naimisiin kunnollisen naisen, yleensĂ€ neitsyen, kanssa, tai b. kĂ€ydĂ€ huorissa, kunnes tilanne a. saattaa toteutua. Naimisiin ei vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€ ihan niin vain pÀÀsty, vaan miehen piti kartuttaa vaurautta ja statusta löytÀÀkseen hyvĂ€n vaimon, jos ollenkaan vaimoa, jonka isĂ€/perhe suostui sulhasehdokkaalle myöntĂ€mÀÀn. Mutta ettĂ€ nykypĂ€ivĂ€nĂ€ vielĂ€ huorissa! Jaa-a. 

Vierailija
114/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Itse tiesin tĂ€mĂ€n olevan naisille kova pala, joten, kun halusin muutamia vuosia sitten erota parisuhteesta kerroin kĂ€yttĂ€neeni maksullisia naisia nuorempana. Pari viikkoa vielĂ€ jatkettiin yhdessĂ€, mutta lopulta avokkini ei kestĂ€nyt menneisyyttĂ€ni😁

Vierailija
115/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TodennÀköisesti tuli huono omatunto, koska olisi itsekin joutunut moraalisyistÀ avautumaan kaikista jamal-suhteistaan, koska sinÀkin olit rehellinen historiastasi. HÀnestÀ ei ollut siihen, joten hyvÀ vain ettÀ vÀistit luodin.

Vierailija
116/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tiesin tĂ€mĂ€n olevan naisille kova pala, joten, kun halusin muutamia vuosia sitten erota parisuhteesta kerroin kĂ€yttĂ€neeni maksullisia naisia nuorempana. Pari viikkoa vielĂ€ jatkettiin yhdessĂ€, mutta lopulta avokkini ei kestĂ€nyt menneisyyttĂ€ni😁

PidetÀÀn tÀmÀ kikka mielessÀ, jos haluan syystÀ tai toisesta parisuhteesta erota joku pÀivÀ, vaikken huorissa koskaan ole kÀynyt tai kÀvisi. :D

Vierailija
117/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minua 29 vuotinaan, koulutettuna sinkkunaisena, kauhistuttaisi ottaa sÀnkyyni, tÀysin seksuaalisesti kokematon mies.

Olen itse kÀynyt lÀpi lapsuuden suruineen, isÀni kuilun onnetomuudessa, kun olin vasta 11 vuotoas. Ja veljeni 14 vuotias.

Useita vuosia meni, kunnes leskiĂ€iti löysi uuden kumppanin, jatkamaan elĂ€mÀÀn kanssaan. Ja Ă€idin uudi mies oli todella upeq tyyppi.  MellĂ€ oli hyvĂ€t suhteet hĂ„neen, veljeni kanssa.

Sittemmin yo-tutkinnon jĂ€lkeen, lĂ€ksin suurempaan kaupunkiin,  yliopistoon opiskelemaan omaa alaano, kun sinne ensi yrittĂ€mĂ€llĂ€ pÀÀsin.

Opin suuressa cityssÀ paljon. IkÀÀni nÀhden enemmÀnkin.

Se ei kuitenkaan muuttanut omaa moraaliani, eikÀ omaa arvomaalmaani.

Noiss yliopisto piireissĂ€  omia tiedekuntien juttuja, mutta myös eri aineopiskelojoiden ja maskuntienkein piirejĂ€.

Suura kaupungin yliopistossa opiskellessa, opin, nĂ€in, Ă€lysin ja kĂ€sitin sen, miten maailma, yhteiskunnat maailmassa.  Ja myöa Suomessa todellisuudessa toimivat.

Suomi matkii usein Usaa.  Ujot, pikkasen , autusmi kirjoiset  mutta hyvin Ă€lykkÀÀt nuoret miehet, valmennetaan seksiin: Nuorilla maksullisilla naisilla.

Vierailija
118/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai? NÀin naisena mÀ olen vain kertonut haluavani erota parisuhteesta. Ei se ollut helppoa eikÀ halpaa, mutta ei myöskÀÀn ole tarvetta satuilla, kerroin ihan oikeat syytkin.

Vierailija
119/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PidetÀÀn tÀmÀ kikka mielessÀ, jos haluan syystÀ tai toisesta parisuhteesta erota joku pÀivÀ, vaikken huorissa koskaan ole kÀynyt tai kÀvisi. :D

Minun kanssa "kikka"  ei toiminut ja avioon asti pÀÀdyttiin. Olin kai sitten liian rakastunut. 

Vierailija
120/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat kuulkaa, te saatte kyllÀ erota parisuhteista, ei niissÀ naisten vankina olla. :D

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kahdeksan yksi yksi