Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Nainen jÀtti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa

Vierailija
15.11.2024 |

Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄

Kuvittelin, ettÀ naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitÀ, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, ettÀ suhde pitÀÀ pistÀÀ karille?

M33

Kommentit (1161)

Vierailija
221/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oon kaksi miestÀ dumpannut samasta syystÀ :s kysyn aina miehiltÀ ovatko maksaneet seksistÀ, ja kaikkia maksullisissa kÀyneitÀ odottaa sama kohtalo

Vierailija
222/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀksyt sitten varmasti parisuhteeseen naisen, joka on myynyt seksiÀ.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa (aasialais-) naisista pakotetaan seksityöhön.

TĂ€tĂ€ eivĂ€t kĂ€nniset, vanhat ja lĂ€skit suomalaismiehet tunnu ymmĂ€rtĂ€vĂ€n. 

Kannattaa katsella maksullisia, jotka omasta tahdostaan tekevĂ€t hommia. Kotimainen tekee omasta tahdosta. 

Vierailija
224/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HyvÀksyt sitten varmasti parisuhteeseen naisen, joka on myynyt seksiÀ.

Kai tuo on jotain temppuja seksityössĂ€ oppinut, joten mikĂ€ ettei. Tavallisia naisia joutuu usein ohjaamaan. 

Vierailija
225/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos haluaa elukan vaivoikseen, kannattaa ottaa vaikka marsu tai joku muu söpö ja helpompi.

Vierailija
226/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Naiset on jumalauta niin tekopyhiĂ€, ne pystyy tienata s-työllĂ€ sen mitĂ€ mĂ€ en pysty viikossakaan. Silti he ovat niin kovin alistettuja ja hyvĂ€kskĂ€ytettyjĂ€. Give me a break. 

M33

Vierailija
227/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se ero, ettÀ baarista tai tinderistÀ seuransa hakevan miehen seura lÀhtee matkaan omasta halustaan, ei rahasta. SillÀ on vÀliÀ, vÀlittÀÀkö mies asiasta. Jos mies taas pitÀÀ kaikkia naisia huorina, hÀnellÀ on muita ongelmia."

No tÀmÀ oli just sellainen asiallinen vastaus ilman kiukkua, kiitos.

Itse saatan olla vÀhÀn jÀÀvi tÀssÀ keskustelussa siinÀ mielessÀ etten tosiaan ole kÀynyt maksullisissa ja olen muutenkin niin hitaasti lÀmpeÀvÀ etten harrasta yhden illan juttuja joten kumppaneitakaan ei ole kovin montaa vaikka ikÀÀ on jo ihan aikuisen verran. Olen ihan onnellisessa parisuhteessa. Olen lukenut niitÀ lehtiartikkeleja noista maksullisista ja ymmÀrtÀnyt, ettÀ vaikka on monia joille riittÀÀ, ettÀ maksetaan, niin on myös tosi monia jotka haluavat ensin vaihtaa vÀhÀn viestejÀ ja mahdollisesti nÀhdÀ ennen kuin mitÀÀn tapahtuu, niin eihÀn tuo juurikaan eroa niistÀ baari/Tinder naisista, eli katsovat ensin, ettÀ haluav

KyllÀ, itse naisena luokittelen miehen, jolla on ollut paljon yhden illan juttuja parisuhdekelvottomaksi lortoksi. YleensÀ pettÀvÀt ja ovat sitoutumiseen kykenemÀttömiÀ, mieslutkia.

Vierailija
228/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa (aasialais-) naisista pakotetaan seksityöhön.

TĂ€tĂ€ eivĂ€t kĂ€nniset, vanhat ja lĂ€skit suomalaismiehet tunnu ymmĂ€rtĂ€vĂ€n. 

SiellĂ€ kĂ€y nuorempiakin suomalaismiehiĂ€. Ei pelkĂ€stÀÀn vanhoja ja lĂ€skejĂ€. Avaa silmĂ€t todellisuudelle. 

Vierailija
229/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Naiset eivĂ€t vaan voi tajuta paljon se syö miestĂ€ olla vaikka vuoden puutteessa. Ihan oikeesti. Toisilla on kovemmat halut ku toisilla. 

M33

Vierailija
230/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on jumalauta niin tekopyhiĂ€, ne pystyy tienata s-työllĂ€ sen mitĂ€ mĂ€ en pysty viikossakaan. Silti he ovat niin kovin alistettuja ja hyvĂ€kskĂ€ytettyjĂ€. Give me a break. 

M33

Yksi blondi kertoi nostavansa erikoislÀÀkĂ€rin kuukausipalkkaa seksityössĂ€. 

Vierailija
231/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se ero, ettÀ baarista tai tinderistÀ seuransa hakevan miehen seura lÀhtee matkaan omasta halustaan, ei rahasta. SillÀ on vÀliÀ, vÀlittÀÀkö mies asiasta. Jos mies taas pitÀÀ kaikkia naisia huorina, hÀnellÀ on muita ongelmia."

No tÀmÀ oli just sellainen asiallinen vastaus ilman kiukkua, kiitos.

Itse saatan olla vÀhÀn jÀÀvi tÀssÀ keskustelussa siinÀ mielessÀ etten tosiaan ole kÀynyt maksullisissa ja olen muutenkin niin hitaasti lÀmpeÀvÀ etten harrasta yhden illan juttuja joten kumppaneitakaan ei ole kovin montaa vaikka ikÀÀ on jo ihan aikuisen verran. Olen ihan onnellisessa parisuhteessa. Olen lukenut niitÀ lehtiartikkeleja noista maksullisista ja ymmÀrtÀnyt, ettÀ vaikka on monia joille riittÀÀ, ettÀ maksetaan, niin on myös tosi monia jotka haluavat ensin vaihtaa vÀhÀn viestejÀ ja mahdollisesti nÀhdÀ ennen kuin mitÀÀn tapahtuu, niin eihÀn tuo juurikaan eroa niistÀ baari/Tinder naisista, eli katsovat ensin, ettÀ haluav

Olen eri, mutta osallistuisin mielellÀni myös kiihkottomaan keskusteluun prostituutiosta. Omasta puolestani vastaan, ettÀ viikottaiset Tinder-panot eri ihmisten kanssa tekevÀt myös miehestÀ silmissÀni "kÀytetyn" ja jollain lailla likaisen. En halua tÀllÀ ketÀÀn loukata, mutta uskon ettÀ valtaosa miehistÀkin jakaa saman ajatuksen, jos naisella on ollut kymmeniÀ tai satoja kumppaneita. Kaikkia ei tietenkÀÀn haittaa, ja he löytÀvÀtkin yleensÀ seuraa toisistaan, mikÀ on totta kai hyvÀ.

Mutta, maksullinen seksi on itselleni vielÀ astetta vastenmielisempi ajatus. Jos molemmat sitÀ haluavat, mihin tarvitaan rahaa? Raha on funktiossa mukana, koska sillÀ halutaan ohittaa inhimillisyys, se kaikki orgaaninen ja luonnollinen joka normaalisti johtaa kahden ihmisen lÀhentymiseen seksiin asti. Itselleni seksi on kaunis, jopa pyhyyden kokemusta lÀhellÀ oleva asia. On vaikea kuvitella sÀnkyyni miestÀ, jolle seksi onkin kauppatavaraa, ja josta on poistettu kaikki mikÀ siitÀ tekee "pyhÀÀ". Maksullisilla kÀynti kertoo miehestÀ, ettei seksi ole hÀnelle sen kummempaa kuin vaikka tukanleikkuu tai hieronta, joista voi maksaa toiselle. Minulle olisi mahdotonta olla seksuaalisessa suhteessa noin ajattelevan ihmisen kanssa, ja luulen ettÀ myöskin se itse seksi olisi tuollaisen ihmisen kanssa aika mekaanista. Mieluummin siis etsin itselleni paremmin sopivan ihmisen, ja tiedÀn ettÀ kanssani kutakuinkin samoin ajattelevia miehiÀkin on paljon, joten löydÀn kyllÀ heistÀkin kumppanin.

Vierailija
232/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M33

TĂ€mĂ€!  TĂ€stĂ€ naiset vaikenevat. Nainen siis saa tehdĂ€ pillullaan rahaa vaikka sponssiseurana huvi ja hyöty yhdistĂ€en ja sitten hĂ€net pitĂ€isi nĂ€hdĂ€ vielĂ€ uhrin asemassa. Hitto mitĂ€ kaksinaismoralismia

Vierailija
233/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh, ei kyse ole huonosta itsetunnosta, vaan eroista arvomaailmoissa. Sinulle seksi on jotain mitÀ koet voivasi ostaa, useimmille naisille se on ajatuksena kuvottava.

Joo ja se, ettĂ€ mies ylipÀÀtÀÀn kykenee harrastamaan seksiĂ€ sellaisen naisen kanssa joka ei seksiĂ€ todellisuudessa halua, vaan tekee sitĂ€ vaan rahasta :(  Kuvottavaa. Mihin kaikkeen muuhun sellainen mies kykenee?

TÀmÀ! Mies osallistunut ihmiskauppaan.

Miksi te jankkaatte ihmiskaupasta kun tarjolla on myös itsenĂ€isesti omasta halustaan työskenteleviĂ€ superseksuaalisia tai seksiaddiktinaisia. 

Vierailija
234/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

TĂ€mĂ€!  TĂ€stĂ€ naiset vaikenevat. Nainen siis saa tehdĂ€ pillullaan rahaa vaikka sponssiseurana huvi ja hyöty yhdistĂ€en ja sitten hĂ€net pitĂ€isi nĂ€hdĂ€ vielĂ€ uhrin asemassa. Hitto mitĂ€ kaksinaismoralismia

Uhri siinĂ€ mielessĂ€, ettĂ€ miesten hu*raaminen on yleisesti  hyvĂ€ksyttyĂ€, naisten ei. 

Vierailija
235/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivĂ€t vaan voi tajuta paljon se syö miestĂ€ olla vaikka vuoden puutteessa. Ihan oikeesti. Toisilla on kovemmat halut ku toisilla. 

M33

Miksei kÀteenveto riitÀ?

Vierailija
236/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KyllĂ€ sĂ€ oot pönttö!!! Tos on yks asia mistĂ€ ei todellakaan kerrota kumppqnille, en oo kertonu omista thai-hierontareissuistani enkĂ€ aio kertoa. Toivottavasti opit tĂ€stĂ€ jotain. 

M33

Eli kun kumppani kysyy, niin valehtelet? SepÀ onkin hieno perusta suhteelle. Tosin en ole yllÀttynyt ettÀ suhtautumisesi parisuhteeseen on tuo. Sinunhan pitÀÀ saada haluamasi, joko valehtelemalla, manipulaatiolla tai rahalla.

Vierailija
237/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀÀ maksulliset naiset on oikeasti aika mielenkiintoinen aihe ja siitÀ olis kiva keskustella puolesta ja vastaan, mutta se ei tunnu oikein onnistuvan kovin monen naisen puolelta ilman valtavaa kiukkua. Itse en ole ikinÀ kÀynyt maksullisissa, enkÀ nÀe mitÀÀn syytÀ kÀydÀ, mutta en nÀe siinÀ myöskÀÀn mitÀÀn pahaa oletusarvoisesti, hyvÀÀ työtÀ tekevÀt niin kauan kuin kyseessÀ on 100% vapaaehtoisuudesta. En ymmÀrrÀ ollenkaan minkÀ takia tÀtÀ on aina demonisoitu ja nykyÀÀn tuntuu, ettÀ vielÀ enemmÀn kuin ennen. Miten se eroaa jos mies kÀy vaikka joka viikko huorissa siitÀ, ettÀ hÀn kÀvisi joka viikko pokaamassa naisen baarista tai TinderistÀ tai vastaavaa? Oletushan on, ettÀ ne naiset jotka jommastakummasta lÀhtee mukaan ja panee ilman sen kummempaa tutustumisen on ihan yhtÀ kÀytettyjÀ ja yhtÀ suuri riski saada sukupuolitauti ja mies joka panee eri naista joka viikko on ihan yhtÀ huorapukki, maksoi tai ei. YmmÀrtÀÀkseni noiden huorien kan

En itsekÀÀn ymmĂ€rrĂ€ miten baarihuoraus eroaa maksullisesta. Baarista naisen ottaminen on sama kuin kĂ€nnisen hyvĂ€ksikĂ€yttö. 

Vierailija
238/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kun kumppani kysyy, niin valehtelet? SepÀ onkin hieno perusta suhteelle. Tosin en ole yllÀttynyt ettÀ suhtautumisesi parisuhteeseen on tuo. Sinunhan pitÀÀ saada haluamasi, joko valehtelemalla, manipulaatiolla tai rahalla.

Omaa seksihistoriaa ei ole mikÀÀn pakko avata kumppanille, eikÀ useimmiten tai lÀhes aina kannatakaan. HyvÀksyisin siis omalta kumppaniltani kyllÀ vaisun selityksen 'on ollut viisi ennen sua' vaikka olisi ihan jotain muuta. Jos siis olisin niin helvetin tyhmÀ ettÀ edes kyselisin moisia asioita. En myöskÀÀn kysy ystÀviltÀni 'Kuinka usein vedÀt kÀteen?' ja odota malttamattomana tivaten rehellistÀ vastausta.

Vierailija
239/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kaksi miestÀ dumpannut samasta syystÀ :s kysyn aina miehiltÀ ovatko maksaneet seksistÀ, ja kaikkia maksullisissa kÀyneitÀ odottaa sama kohtalo

MinĂ€pĂ€ dumppaan myös kaksi kertaa aviossa olleet ja miehet, joilla on naistenmiehen maine. 

Vierailija
240/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KyllĂ€ sĂ€ oot pönttö!!! Tos on yks asia mistĂ€ ei todellakaan kerrota kumppqnille, en oo kertonu omista thai-hierontareissuistani enkĂ€ aio kertoa. Toivottavasti opit tĂ€stĂ€ jotain. 

M33

KĂ€si sydĂ€mmellĂ€ mĂ€ en ole kertaakaan suhteen aikana kĂ€ynyt missÀÀn, se ei kuulu kenellekkÀÀn hevon vttua mitĂ€ mĂ€ teen sinkkuna ollessani. Se on palvelu josta maksetaan rahaa! Ei sen ihmeempÀÀ. LisĂ€ks en oo ehkĂ€ kĂ€yttĂ€ny maksullisia ku noin 10 kertaa elĂ€ssĂ€ni, big deal... 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kuusi yksi viisi