Nainen jätti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa
Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄
Kuvittelin, että naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitä, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, että suhde pitää pistää karille?
M33
Kommentit (1170)
Hyväksyt sitten varmasti parisuhteeseen naisen, joka on myynyt seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa (aasialais-) naisista pakotetaan seksityöhön.
Tätä eivät känniset, vanhat ja läskit suomalaismiehet tunnu ymmärtävän.
Kannattaa katsella maksullisia, jotka omasta tahdostaan tekevät hommia. Kotimainen tekee omasta tahdosta.
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyt sitten varmasti parisuhteeseen naisen, joka on myynyt seksiä.
Kai tuo on jotain temppuja seksityössä oppinut, joten mikä ettei. Tavallisia naisia joutuu usein ohjaamaan.
Jos haluaa elukan vaivoikseen, kannattaa ottaa vaikka marsu tai joku muu söpö ja helpompi.
Naiset on jumalauta niin tekopyhiä, ne pystyy tienata s-työllä sen mitä mä en pysty viikossakaan. Silti he ovat niin kovin alistettuja ja hyväkskäytettyjä. Give me a break.
M33
Vierailija kirjoitti:
"Se ero, että baarista tai tinderistä seuransa hakevan miehen seura lähtee matkaan omasta halustaan, ei rahasta. Sillä on väliä, välittääkö mies asiasta. Jos mies taas pitää kaikkia naisia huorina, hänellä on muita ongelmia."
No tämä oli just sellainen asiallinen vastaus ilman kiukkua, kiitos.
Itse saatan olla vähän jäävi tässä keskustelussa siinä mielessä etten tosiaan ole käynyt maksullisissa ja olen muutenkin niin hitaasti lämpeävä etten harrasta yhden illan juttuja joten kumppaneitakaan ei ole kovin montaa vaikka ikää on jo ihan aikuisen verran. Olen ihan onnellisessa parisuhteessa. Olen lukenut niitä lehtiartikkeleja noista maksullisista ja ymmärtänyt, että vaikka on monia joille riittää, että maksetaan, niin on myös tosi monia jotka haluavat ensin vaihtaa vähän viestejä ja mahdollisesti nähdä ennen kuin mitään tapahtuu, niin eihän tuo juurikaan eroa niistä baari/Tinder naisista, eli katsovat ensin, että haluav
Kyllä, itse naisena luokittelen miehen, jolla on ollut paljon yhden illan juttuja parisuhdekelvottomaksi lortoksi. Yleensä pettävät ja ovat sitoutumiseen kykenemättömiä, mieslutkia.
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa (aasialais-) naisista pakotetaan seksityöhön.
Tätä eivät känniset, vanhat ja läskit suomalaismiehet tunnu ymmärtävän.
Siellä käy nuorempiakin suomalaismiehiä. Ei pelkästään vanhoja ja läskejä. Avaa silmät todellisuudelle.
Naiset eivät vaan voi tajuta paljon se syö miestä olla vaikka vuoden puutteessa. Ihan oikeesti. Toisilla on kovemmat halut ku toisilla.
M33
Vierailija kirjoitti:
Naiset on jumalauta niin tekopyhiä, ne pystyy tienata s-työllä sen mitä mä en pysty viikossakaan. Silti he ovat niin kovin alistettuja ja hyväkskäytettyjä. Give me a break.
M33
Yksi blondi kertoi nostavansa erikoislääkärin kuukausipalkkaa seksityössä.
Vierailija kirjoitti:
"Se ero, että baarista tai tinderistä seuransa hakevan miehen seura lähtee matkaan omasta halustaan, ei rahasta. Sillä on väliä, välittääkö mies asiasta. Jos mies taas pitää kaikkia naisia huorina, hänellä on muita ongelmia."
No tämä oli just sellainen asiallinen vastaus ilman kiukkua, kiitos.
Itse saatan olla vähän jäävi tässä keskustelussa siinä mielessä etten tosiaan ole käynyt maksullisissa ja olen muutenkin niin hitaasti lämpeävä etten harrasta yhden illan juttuja joten kumppaneitakaan ei ole kovin montaa vaikka ikää on jo ihan aikuisen verran. Olen ihan onnellisessa parisuhteessa. Olen lukenut niitä lehtiartikkeleja noista maksullisista ja ymmärtänyt, että vaikka on monia joille riittää, että maksetaan, niin on myös tosi monia jotka haluavat ensin vaihtaa vähän viestejä ja mahdollisesti nähdä ennen kuin mitään tapahtuu, niin eihän tuo juurikaan eroa niistä baari/Tinder naisista, eli katsovat ensin, että haluav
Olen eri, mutta osallistuisin mielelläni myös kiihkottomaan keskusteluun prostituutiosta. Omasta puolestani vastaan, että viikottaiset Tinder-panot eri ihmisten kanssa tekevät myös miehestä silmissäni "käytetyn" ja jollain lailla likaisen. En halua tällä ketään loukata, mutta uskon että valtaosa miehistäkin jakaa saman ajatuksen, jos naisella on ollut kymmeniä tai satoja kumppaneita. Kaikkia ei tietenkään haittaa, ja he löytävätkin yleensä seuraa toisistaan, mikä on totta kai hyvä.
Mutta, maksullinen seksi on itselleni vielä astetta vastenmielisempi ajatus. Jos molemmat sitä haluavat, mihin tarvitaan rahaa? Raha on funktiossa mukana, koska sillä halutaan ohittaa inhimillisyys, se kaikki orgaaninen ja luonnollinen joka normaalisti johtaa kahden ihmisen lähentymiseen seksiin asti. Itselleni seksi on kaunis, jopa pyhyyden kokemusta lähellä oleva asia. On vaikea kuvitella sänkyyni miestä, jolle seksi onkin kauppatavaraa, ja josta on poistettu kaikki mikä siitä tekee "pyhää". Maksullisilla käynti kertoo miehestä, ettei seksi ole hänelle sen kummempaa kuin vaikka tukanleikkuu tai hieronta, joista voi maksaa toiselle. Minulle olisi mahdotonta olla seksuaalisessa suhteessa noin ajattelevan ihmisen kanssa, ja luulen että myöskin se itse seksi olisi tuollaisen ihmisen kanssa aika mekaanista. Mieluummin siis etsin itselleni paremmin sopivan ihmisen, ja tiedän että kanssani kutakuinkin samoin ajattelevia miehiäkin on paljon, joten löydän kyllä heistäkin kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
M33
Tämä! Tästä naiset vaikenevat. Nainen siis saa tehdä pillullaan rahaa vaikka sponssiseurana huvi ja hyöty yhdistäen ja sitten hänet pitäisi nähdä vielä uhrin asemassa. Hitto mitä kaksinaismoralismia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh, ei kyse ole huonosta itsetunnosta, vaan eroista arvomaailmoissa. Sinulle seksi on jotain mitä koet voivasi ostaa, useimmille naisille se on ajatuksena kuvottava.
Joo ja se, että mies ylipäätään kykenee harrastamaan seksiä sellaisen naisen kanssa joka ei seksiä todellisuudessa halua, vaan tekee sitä vaan rahasta :( Kuvottavaa. Mihin kaikkeen muuhun sellainen mies kykenee?
Tämä! Mies osallistunut ihmiskauppaan.
Miksi te jankkaatte ihmiskaupasta kun tarjolla on myös itsenäisesti omasta halustaan työskenteleviä superseksuaalisia tai seksiaddiktinaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33
Tämä! Tästä naiset vaikenevat. Nainen siis saa tehdä pillullaan rahaa vaikka sponssiseurana huvi ja hyöty yhdistäen ja sitten hänet pitäisi nähdä vielä uhrin asemassa. Hitto mitä kaksinaismoralismia
Uhri siinä mielessä, että miesten hu*raaminen on yleisesti hyväksyttyä, naisten ei.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät vaan voi tajuta paljon se syö miestä olla vaikka vuoden puutteessa. Ihan oikeesti. Toisilla on kovemmat halut ku toisilla.
M33
Miksei käteenveto riitä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä oot pönttö!!! Tos on yks asia mistä ei todellakaan kerrota kumppqnille, en oo kertonu omista thai-hierontareissuistani enkä aio kertoa. Toivottavasti opit tästä jotain.
M33
Eli kun kumppani kysyy, niin valehtelet? Sepä onkin hieno perusta suhteelle. Tosin en ole yllättynyt että suhtautumisesi parisuhteeseen on tuo. Sinunhan pitää saada haluamasi, joko valehtelemalla, manipulaatiolla tai rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Tää maksulliset naiset on oikeasti aika mielenkiintoinen aihe ja siitä olis kiva keskustella puolesta ja vastaan, mutta se ei tunnu oikein onnistuvan kovin monen naisen puolelta ilman valtavaa kiukkua. Itse en ole ikinä käynyt maksullisissa, enkä näe mitään syytä käydä, mutta en näe siinä myöskään mitään pahaa oletusarvoisesti, hyvää työtä tekevät niin kauan kuin kyseessä on 100% vapaaehtoisuudesta. En ymmärrä ollenkaan minkä takia tätä on aina demonisoitu ja nykyään tuntuu, että vielä enemmän kuin ennen. Miten se eroaa jos mies käy vaikka joka viikko huorissa siitä, että hän kävisi joka viikko pokaamassa naisen baarista tai Tinderistä tai vastaavaa? Oletushan on, että ne naiset jotka jommastakummasta lähtee mukaan ja panee ilman sen kummempaa tutustumisen on ihan yhtä käytettyjä ja yhtä suuri riski saada sukupuolitauti ja mies joka panee eri naista joka viikko on ihan yhtä huorapukki, maksoi tai ei. Ymmärtääkseni noiden huorien kan
En itsekään ymmärrä miten baarihuoraus eroaa maksullisesta. Baarista naisen ottaminen on sama kuin kännisen hyväksikäyttö.
Vierailija kirjoitti:
Eli kun kumppani kysyy, niin valehtelet? Sepä onkin hieno perusta suhteelle. Tosin en ole yllättynyt että suhtautumisesi parisuhteeseen on tuo. Sinunhan pitää saada haluamasi, joko valehtelemalla, manipulaatiolla tai rahalla.
Omaa seksihistoriaa ei ole mikään pakko avata kumppanille, eikä useimmiten tai lähes aina kannatakaan. Hyväksyisin siis omalta kumppaniltani kyllä vaisun selityksen 'on ollut viisi ennen sua' vaikka olisi ihan jotain muuta. Jos siis olisin niin helvetin tyhmä että edes kyselisin moisia asioita. En myöskään kysy ystäviltäni 'Kuinka usein vedät käteen?' ja odota malttamattomana tivaten rehellistä vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Oon kaksi miestä dumpannut samasta syystä :s kysyn aina miehiltä ovatko maksaneet seksistä, ja kaikkia maksullisissa käyneitä odottaa sama kohtalo
Minäpä dumppaan myös kaksi kertaa aviossa olleet ja miehet, joilla on naistenmiehen maine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä oot pönttö!!! Tos on yks asia mistä ei todellakaan kerrota kumppqnille, en oo kertonu omista thai-hierontareissuistani enkä aio kertoa. Toivottavasti opit tästä jotain.
M33
Käsi sydämmellä mä en ole kertaakaan suhteen aikana käynyt missään, se ei kuulu kenellekkään hevon vttua mitä mä teen sinkkuna ollessani. Se on palvelu josta maksetaan rahaa! Ei sen ihmeempää. Lisäks en oo ehkä käyttäny maksullisia ku noin 10 kertaa elässäni, big deal...
Oon kaksi miestä dumpannut samasta syystä :s kysyn aina miehiltä ovatko maksaneet seksistä, ja kaikkia maksullisissa käyneitä odottaa sama kohtalo