Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen jätti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa

Vierailija
15.11.2024 |

Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄

Kuvittelin, että naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitä, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, että suhde pitää pistää karille?

M33

Kommentit (1161)

Vierailija
181/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ap! Jättäisitkö sinä tyttöystäväsi jos hän kertoisi työskennelleensä/työskentelevänsä prostituoituna?

Kompakysymys. Onhan se nyt aivan eri asia, jos nainen on myynyt kehoaan vs mies ostanut seksiä....

T. eri M41

Se on täsmälleen sama asia. Mieti nyt saatana välillä yläpäälläsikin.

No voi olla sama asia tai sitten ei, riippuu aika paljon asioista. Jos mies on kerran käynyt huorissa ja nainen on kerran antanut rahasta niin sitten on sama, mutta jos mies on kerran käynyt huorissa ja nainen on myynyt itseään oikein urakalla niin ei ole yhtään sama asia.

Vierailija
182/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksinmyynti on nykyään ammatti siinä missä kaupankassa ja mediat tekee juttuja seksinmyynnistä mutta kauhea parku jos mies käyttänyt palveluita! 

Mutta ei Thaimaassa. Se on orjuuden siellä muoto. Ja tapa saada ruokaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh, ei kyse ole huonosta itsetunnosta, vaan eroista arvomaailmoissa. Sinulle seksi on jotain mitä koet voivasi ostaa, useimmille naisille se on ajatuksena kuvottava.

Joo ja se, että mies ylipäätään kykenee harrastamaan seksiä sellaisen naisen kanssa joka ei seksiä todellisuudessa halua, vaan tekee sitä vaan rahasta :(  Kuvottavaa. Mihin kaikkeen muuhun sellainen mies kykenee?

Tämä! Mies osallistunut ihmiskauppaan.

Vierailija
184/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää maksulliset naiset on oikeasti aika mielenkiintoinen aihe ja siitä olis kiva keskustella puolesta ja vastaan, mutta se ei tunnu oikein onnistuvan kovin monen naisen puolelta ilman valtavaa kiukkua. Itse en ole ikinä käynyt maksullisissa, enkä näe mitään syytä käydä, mutta en näe siinä myöskään mitään pahaa oletusarvoisesti, hyvää työtä tekevät niin kauan kuin kyseessä on 100% vapaaehtoisuudesta. En ymmärrä ollenkaan minkä takia tätä on aina demonisoitu ja nykyään tuntuu, että vielä enemmän kuin ennen. Miten se eroaa jos mies käy vaikka joka viikko huorissa siitä, että hän kävisi joka viikko pokaamassa naisen baarista tai Tinderistä tai vastaavaa? Oletushan on, että ne naiset jotka jommastakummasta lähtee mukaan ja panee ilman sen kummempaa tutustumisen on ihan yhtä käytettyjä ja yhtä suuri riski saada sukupuolitauti ja mies joka panee eri naista joka viikko on ihan yhtä huorapukki, maksoi tai ei. Ymmärtääkseni noiden huorien kanssa kortsuakin käytetään useammin kuin baarista löytyvän kiertopalkinnon kanssa.

Vierailija
185/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvat kiiinni entisistä hoidoista, bordellivisiiteistä, mielihaluistaan panna laulajaa/näyttelijää nn rajusti takaapäin, run kkaamisista ja muista vastaavista! Ei ole vaikeaa.

Oma syntisäkki on niin raskas että saisin ne kertomalla kenkää vaikka mata harilta, mutta pidän ihon ummessa. En halua kuulla myöskään nykyiseltä puolisoltani kenet hän haluaisi oikeasti päällensä tai kenellä ex-miesystävällä oli paljon isompi meisseli ja muutenkin paremmat sänkytaidot kuin itselläni. Yllätys yllätys, hienotunteisuus toimii molempiin suuntiin.

Vierailija
186/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää maksulliset naiset on oikeasti aika mielenkiintoinen aihe ja siitä olis kiva keskustella puolesta ja vastaan, mutta se ei tunnu oikein onnistuvan kovin monen naisen puolelta ilman valtavaa kiukkua. Itse en ole ikinä käynyt maksullisissa, enkä näe mitään syytä käydä, mutta en näe siinä myöskään mitään pahaa oletusarvoisesti, hyvää työtä tekevät niin kauan kuin kyseessä on 100% vapaaehtoisuudesta. En ymmärrä ollenkaan minkä takia tätä on aina demonisoitu ja nykyään tuntuu, että vielä enemmän kuin ennen. Miten se eroaa jos mies käy vaikka joka viikko huorissa siitä, että hän kävisi joka viikko pokaamassa naisen baarista tai Tinderistä tai vastaavaa? Oletushan on, että ne naiset jotka jommastakummasta lähtee mukaan ja panee ilman sen kummempaa tutustumisen on ihan yhtä käytettyjä ja yhtä suuri riski saada sukupuolitauti ja mies joka panee eri naista joka viikko on ihan yhtä huorapukki, maksoi tai ei. Ymmärtääkseni noiden huorien kan

Se ero, että baarista tai tinderistä seuransa hakevan miehen seura lähtee matkaan omasta halustaan, ei rahasta. Sillä on väliä, välittääkö mies asiasta. Jos mies taas pitää kaikkia naisia huorina, hänellä on muita ongelmia.

Vierailija
187/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huòra on kuin ruoka. Ostetaan kun tarvitaan.

Vaan mitäpä nämä olisivat arvon herrat mieltä, mikäli tapailunainen kertoisi myyneensä aiemmin seksiä? Menneet ovat menneitä? 

Jos tapailunainen olisi ollut Thaimaassa prostituoituna, auttaisin häntä etsimään jotain traumaterapiaa, jos ei olisi jo sellaista saanut. Olisi varmasti joutunut kokemaan ihan karmeita asioita. Jos tapailunainen olisi ollut Suomessa prostituoituna jossain alan palvelussa, ei hän varmastikaan olisi satuttanut tai hyväksikäyttänyt ketään, joten en tajua miten on millään tavalla verrattavissa maksullisissa käyvään mieheen. En varmaan henk.koht. pystyisi tapailemaan jos harjoittaisi edelleen ammattia, koska en haluaisi "jakaa" maista muiden kanssa, mutta menneet olisivat tosiaan menneitä. 

Vierailija
188/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole käynyt huorissa ja kumppaneitakin on alle kymmenen vaikka ikää on jo 46, mutta täytyy sanoa että nainen jolla on ollut enemmän kuin tuo kymmenen kumppania, ei kiinnosta yhtään ja on mun silmissä yhtä arvokas kuin nainen joka kertoisi, että on toiminut huorana aiemmin. Ihan sama onko saanut rahaa panemisesta vai ei, niin vähän liian tutkittu onkalo mulle.

Vierailija
189/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huòra on kuin ruoka. Ostetaan kun tarvitaan.

Miehet on kuin lihanpaloja kaupassa. Parhaimmat valitaan.

Vierailija
190/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en jättänyt kun mies kertoi tutustuessa ja kadun sitä. Oli käyttänyt maksullisia palveluita Suomessa.

Miksi kadut? Kävikö maksullisilla suhteenkin aikana tms?

Vierailija
191/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on omituisia. Ei voi järjellä käsittää.

Taidat olla tekemisissä ei kenenkään naisen...

Vierailija
192/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran esimies työpaikan pirskeissä heitti, että lähtee pian Thaimaaseen "panemaan" tyttöjä. Oli vähän kiusallinen hetki, kun me kaksi muuta miestä siinä hänen seurassansa emme moista koskaan harrastaisi. Toinen meistä oli homo, mitä minä ja esimieheni emme silloin tienneet, ja minä en ole esimieheni tavoin incel-tason mies, että koskaan tuollaiseen alentuisin tai moraalisesti suostuisin. Vain kerran aikaisemmin olen kuullut toisen miehen puhuvan avoimesti huorissa käymisestä, ja tuokin oli jonkinlainen pikkurikollinen nilkki. Yleisesti ottaen en hengaa miesten kanssa, jotka tuollaista harrastavat.  

Ja huom! Tämä on se normaali ajattelutapa miestenkin keskuudessa. Onhan joissain piireissä varmaan niitä kuplia, missä kaikki miehet ovat nilkkejä, mutta se EI ole normaalia eikä yleistä. Ei edes Thaimaan reissaajilla. 

Vierailija
193/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole käynyt huorissa ja kumppaneitakin on alle kymmenen vaikka ikää on jo 46, mutta täytyy sanoa että nainen jolla on ollut enemmän kuin tuo kymmenen kumppania, ei kiinnosta yhtään ja on mun silmissä yhtä arvokas kuin nainen joka kertoisi, että on toiminut huorana aiemmin. Ihan sama onko saanut rahaa panemisesta vai ei, niin vähän liian tutkittu onkalo mulle.

Et tiedä mistään kumppanisi aikaisempien hoitojen määrää. Näillä palstoillakaan ei käy omissa puheissaan kuin uskollisia puolisoja ,joita sikamainen puoliso on joskus pettänyt. Minulta karisivat nämä lapsen luulot jo nuorena, kun koulu- ja opintomatkojen yökeikoilla näin mitä touhu on oikeasti silloin kun oma puoliso ei ole paikalla.

Naiset kusettavat itseään vielä enemmän kuin miehet, mutta muuten vieraissa porsastelun kokonaismäärä on aika vakio. Toki niin että miehistä isompi osa jää kokonaan ilman, samalla kun yksi alfa jyystää läpi isommankin kaartin varattuja naisia.  Minä sitä ja minä tätä p'askapuheet anonyyminä erottavat rajusti elämässä oikeasti nähdystä, sori että kerroin mitä olen nähnyt työmatkoilla, hyteissä ja hotelleissa, nyt saa alapeukuttaa.

Vierailija
194/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä mistään kumppanisi aikaisempien hoitojen määrää. Näillä palstoillakaan ei käy omissa puheissaan kuin uskollisia puolisoja ,joita sikamainen puoliso on joskus pettänyt. Minulta karisivat nämä lapsen luulot jo nuorena, kun koulu- ja opintomatkojen yökeikoilla näin mitä touhu on oikeasti silloin kun oma puoliso ei ole paikalla.

Naiset kusettavat itseään vielä enemmän kuin miehet, mutta muuten vieraissa porsastelun kokonaismäärä on aika vakio. Toki niin että miehistä isompi osa jää kokonaan il

Siellä työmatkoilla, hyteissä ja hotelleissa ei sitten ole kaikki naiset. Ihan yhtä yksinkertaisesti kuin kaikki miehet eivät käy huolissani Thaimaassa.

Vierailija
195/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoittelee eri ketjuihin aina tällaista:"Jokainen nainen on maksullinen. Tavalla tai toisella." Kiinnostaisi tietää, mitä tuolla yritetään sanoa.

Vierailija
196/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, ei kyse ole huonosta itsetunnosta, vaan eroista arvomaailmoissa. Sinulle seksi on jotain mitä koet voivasi ostaa, useimmille naisille se on ajatuksena kuvottava.

Täällä hellitään ajatusta, että nainen tekee seksityötä vain pakosta. Aivan varmasti tätäkin maailmassa tapahtuu, mutta osa haluaa sotä tehdä Suomessakin vaikka yhteiskunta antaa täyden ylöspidon vaikkei tekisi mitään. Tai voit opiskella ilman varoja ja sponsoreita mitä vaan kestää ja hankkia ammatin. Tämänkin jälkeen on naisia jotka myyvät seksiä eli se on heille asia jota voi ostaa ja myydä. Ovatko he kaikki kuvottavia ihmisiä? Entä naiset jotka haluavat panna ja nauttia seksistä ilman sitoumuksia? Muuttuvat kuvottaviksi, jos ottavat jotain vastikkeeksi? Matkoja, ravintolailtoja tms.

Vierailija
197/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä työmatkoilla, hyteissä ja hotelleissa ei sitten ole kaikki naiset. Ihan yhtä yksinkertaisesti kuin kaikki miehet eivät käy huolissani Thaimaassa.

Ei se työpaikan alfa suostu edes panemaan baarin ainoaa kapakkaruusua joka antaa lähes kaikille, vaan opiskelu- tai työpaikan omaa väkeä olevia tavallisia varattuja naisia.  Toimistohuoneessa, varastossa, laivahytissä, hotellihuoneessa jne.

On nähty niin monta kertaa touhu että nämä palstan anonyymit itsensä kehujat, miehiä tai naisia, eivät mene enää läpi. Ei se mitä suu puhuu, vaan mitä kädet tekevät. En sano että kaikki, mutta rajusti useammat kuin täällä myöntävät asian. Koskien erityisesti naisia, johtuen siitä että muutamat miehet pikemminkin kehuvat näillä säädöillään.

Vierailija
198/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kusettavat itseään vielä enemmän kuin miehet, mutta muuten vieraissa porsastelun kokonaismäärä on aika vakio. Toki niin että miehistä isompi osa jää kokonaan il

En tiedä, mutta itse olen sen verran onnellisessa asemassa, että alettiin seurustelemaan sen verran nuorina etten usko, että sieltä mitään ihmeempiä luurankoja löytyy ja ollaan sen verran kotihiiriä molemmat etten myöskään usko että mua olisi pettänyt plus tietysti se että luotan puolisooni, joten valehtelin sitten itselleni tai en, niin uskon, että ollaan puolisoni kanssa samalla viivalla ajatusten yms. Kanssa.

Vierailija
199/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se työpaikan alfa suostu edes panemaan baarin ainoaa kapakkaruusua joka antaa lähes kaikille, vaan opiskelu- tai työpaikan omaa väkeä olevia tavallisia varattuja naisia.  Toimistohuoneessa, varastossa, laivahytissä, hotellihuoneessa jne.

On nähty niin monta kertaa touhu että nämä palstan anonyymit itsensä kehujat, miehiä tai naisia, eivät mene enää läpi. Ei se mitä suu puhuu, vaan mitä kädet tekevät. En sano että kaikki, mutta rajusti useammat kuin täällä myöntävät asian. Koskien erityisesti naisia, johtuen siitä että muutamat miehet pikemminkin kehuvat näillä säädöillään.

Hyvä ettet sano, että kaikki. Mä luulen, että täällä tätipalstalla on silti paljon myös niitä, jotka ovat siellä hotellissa puolisonsa kanssa, jos ovat lainkaan. Meidän työpaikoilla harvemmin on ollut alfoja ja siellä on tehty töitä eikä pantu varastohuoneissa. Tavallisen ihmisen elämä on tavallista, on myös meitä aidosti parisuhdeihmisiä, ei pelkkiä sekoilijoita.

Vierailija
200/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa (aasialais-) naisista pakotetaan seksityöhön.

Tätä eivät känniset, vanhat ja läskit suomalaismiehet tunnu ymmärtävän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan