Nainen jÀtti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa
Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. đ
Kuvittelin, ettÀ naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitÀ, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, ettÀ suhde pitÀÀ pistÀÀ karille?
M33
Kommentit (1170)
Vierailija kirjoitti:
Seksinmyynti on nykyÀÀn ammatti siinÀ missÀ kaupankassa ja mediat tekee juttuja seksinmyynnistÀ mutta kauhea parku jos mies kÀyttÀnyt palveluita!
Mutta ei Thaimaassa. Se on orjuuden siellÀ muoto. Ja tapa saada ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh, ei kyse ole huonosta itsetunnosta, vaan eroista arvomaailmoissa. Sinulle seksi on jotain mitÀ koet voivasi ostaa, useimmille naisille se on ajatuksena kuvottava.
Joo ja se, ettÀ mies ylipÀÀtÀÀn kykenee harrastamaan seksiÀ sellaisen naisen kanssa joka ei seksiÀ todellisuudessa halua, vaan tekee sitÀ vaan rahasta :( Kuvottavaa. Mihin kaikkeen muuhun sellainen mies kykenee?
TÀmÀ! Mies osallistunut ihmiskauppaan.
TÀÀ maksulliset naiset on oikeasti aika mielenkiintoinen aihe ja siitÀ olis kiva keskustella puolesta ja vastaan, mutta se ei tunnu oikein onnistuvan kovin monen naisen puolelta ilman valtavaa kiukkua. Itse en ole ikinÀ kÀynyt maksullisissa, enkÀ nÀe mitÀÀn syytÀ kÀydÀ, mutta en nÀe siinÀ myöskÀÀn mitÀÀn pahaa oletusarvoisesti, hyvÀÀ työtÀ tekevÀt niin kauan kuin kyseessÀ on 100% vapaaehtoisuudesta. En ymmÀrrÀ ollenkaan minkÀ takia tÀtÀ on aina demonisoitu ja nykyÀÀn tuntuu, ettÀ vielÀ enemmÀn kuin ennen. Miten se eroaa jos mies kÀy vaikka joka viikko huorissa siitÀ, ettÀ hÀn kÀvisi joka viikko pokaamassa naisen baarista tai TinderistÀ tai vastaavaa? Oletushan on, ettÀ ne naiset jotka jommastakummasta lÀhtee mukaan ja panee ilman sen kummempaa tutustumisen on ihan yhtÀ kÀytettyjÀ ja yhtÀ suuri riski saada sukupuolitauti ja mies joka panee eri naista joka viikko on ihan yhtÀ huorapukki, maksoi tai ei. YmmÀrtÀÀkseni noiden huorien kanssa kortsuakin kÀytetÀÀn useammin kuin baarista löytyvÀn kiertopalkinnon kanssa.
Turvat kiiinni entisistÀ hoidoista, bordellivisiiteistÀ, mielihaluistaan panna laulajaa/nÀyttelijÀÀ nn rajusti takaapÀin, run kkaamisista ja muista vastaavista! Ei ole vaikeaa.
Oma syntisÀkki on niin raskas ettÀ saisin ne kertomalla kenkÀÀ vaikka mata harilta, mutta pidÀn ihon ummessa. En halua kuulla myöskÀÀn nykyiseltÀ puolisoltani kenet hÀn haluaisi oikeasti pÀÀllensÀ tai kenellÀ ex-miesystÀvÀllÀ oli paljon isompi meisseli ja muutenkin paremmat sÀnkytaidot kuin itsellÀni. YllÀtys yllÀtys, hienotunteisuus toimii molempiin suuntiin.
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ maksulliset naiset on oikeasti aika mielenkiintoinen aihe ja siitÀ olis kiva keskustella puolesta ja vastaan, mutta se ei tunnu oikein onnistuvan kovin monen naisen puolelta ilman valtavaa kiukkua. Itse en ole ikinÀ kÀynyt maksullisissa, enkÀ nÀe mitÀÀn syytÀ kÀydÀ, mutta en nÀe siinÀ myöskÀÀn mitÀÀn pahaa oletusarvoisesti, hyvÀÀ työtÀ tekevÀt niin kauan kuin kyseessÀ on 100% vapaaehtoisuudesta. En ymmÀrrÀ ollenkaan minkÀ takia tÀtÀ on aina demonisoitu ja nykyÀÀn tuntuu, ettÀ vielÀ enemmÀn kuin ennen. Miten se eroaa jos mies kÀy vaikka joka viikko huorissa siitÀ, ettÀ hÀn kÀvisi joka viikko pokaamassa naisen baarista tai TinderistÀ tai vastaavaa? Oletushan on, ettÀ ne naiset jotka jommastakummasta lÀhtee mukaan ja panee ilman sen kummempaa tutustumisen on ihan yhtÀ kÀytettyjÀ ja yhtÀ suuri riski saada sukupuolitauti ja mies joka panee eri naista joka viikko on ihan yhtÀ huorapukki, maksoi tai ei. YmmÀrtÀÀkseni noiden huorien kan
Se ero, ettÀ baarista tai tinderistÀ seuransa hakevan miehen seura lÀhtee matkaan omasta halustaan, ei rahasta. SillÀ on vÀliÀ, vÀlittÀÀkö mies asiasta. Jos mies taas pitÀÀ kaikkia naisia huorina, hÀnellÀ on muita ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HuĂČra on kuin ruoka. Ostetaan kun tarvitaan.
Vaan mitÀpÀ nÀmÀ olisivat arvon herrat mieltÀ, mikÀli tapailunainen kertoisi myyneensÀ aiemmin seksiÀ? Menneet ovat menneitÀ?
Jos tapailunainen olisi ollut Thaimaassa prostituoituna, auttaisin hÀntÀ etsimÀÀn jotain traumaterapiaa, jos ei olisi jo sellaista saanut. Olisi varmasti joutunut kokemaan ihan karmeita asioita. Jos tapailunainen olisi ollut Suomessa prostituoituna jossain alan palvelussa, ei hÀn varmastikaan olisi satuttanut tai hyvÀksikÀyttÀnyt ketÀÀn, joten en tajua miten on millÀÀn tavalla verrattavissa maksullisissa kÀyvÀÀn mieheen. En varmaan henk.koht. pystyisi tapailemaan jos harjoittaisi edelleen ammattia, koska en haluaisi "jakaa" maista muiden kanssa, mutta menneet olisivat tosiaan menneitÀ.
No en ole kÀynyt huorissa ja kumppaneitakin on alle kymmenen vaikka ikÀÀ on jo 46, mutta tÀytyy sanoa ettÀ nainen jolla on ollut enemmÀn kuin tuo kymmenen kumppania, ei kiinnosta yhtÀÀn ja on mun silmissÀ yhtÀ arvokas kuin nainen joka kertoisi, ettÀ on toiminut huorana aiemmin. Ihan sama onko saanut rahaa panemisesta vai ei, niin vÀhÀn liian tutkittu onkalo mulle.
Vierailija kirjoitti:
HuĂČra on kuin ruoka. Ostetaan kun tarvitaan.
Miehet on kuin lihanpaloja kaupassa. Parhaimmat valitaan.
Vierailija kirjoitti:
MinÀ en jÀttÀnyt kun mies kertoi tutustuessa ja kadun sitÀ. Oli kÀyttÀnyt maksullisia palveluita Suomessa.
Miksi kadut? KÀvikö maksullisilla suhteenkin aikana tms?
Vierailija kirjoitti:
Naiset on omituisia. Ei voi jÀrjellÀ kÀsittÀÀ.
Taidat olla tekemisissÀ ei kenenkÀÀn naisen...
Vierailija kirjoitti:
Kerran esimies työpaikan pirskeissÀ heitti, ettÀ lÀhtee pian Thaimaaseen "panemaan" tyttöjÀ. Oli vÀhÀn kiusallinen hetki, kun me kaksi muuta miestÀ siinÀ hÀnen seurassansa emme moista koskaan harrastaisi. Toinen meistÀ oli homo, mitÀ minÀ ja esimieheni emme silloin tienneet, ja minÀ en ole esimieheni tavoin incel-tason mies, ettÀ koskaan tuollaiseen alentuisin tai moraalisesti suostuisin. Vain kerran aikaisemmin olen kuullut toisen miehen puhuvan avoimesti huorissa kÀymisestÀ, ja tuokin oli jonkinlainen pikkurikollinen nilkki. Yleisesti ottaen en hengaa miesten kanssa, jotka tuollaista harrastavat.
Ja huom! TÀmÀ on se normaali ajattelutapa miestenkin keskuudessa. Onhan joissain piireissÀ varmaan niitÀ kuplia, missÀ kaikki miehet ovat nilkkejÀ, mutta se EI ole normaalia eikÀ yleistÀ. Ei edes Thaimaan reissaajilla.
Vierailija kirjoitti:
No en ole kÀynyt huorissa ja kumppaneitakin on alle kymmenen vaikka ikÀÀ on jo 46, mutta tÀytyy sanoa ettÀ nainen jolla on ollut enemmÀn kuin tuo kymmenen kumppania, ei kiinnosta yhtÀÀn ja on mun silmissÀ yhtÀ arvokas kuin nainen joka kertoisi, ettÀ on toiminut huorana aiemmin. Ihan sama onko saanut rahaa panemisesta vai ei, niin vÀhÀn liian tutkittu onkalo mulle.
Et tiedÀ mistÀÀn kumppanisi aikaisempien hoitojen mÀÀrÀÀ. NÀillÀ palstoillakaan ei kÀy omissa puheissaan kuin uskollisia puolisoja ,joita sikamainen puoliso on joskus pettÀnyt. Minulta karisivat nÀmÀ lapsen luulot jo nuorena, kun koulu- ja opintomatkojen yökeikoilla nÀin mitÀ touhu on oikeasti silloin kun oma puoliso ei ole paikalla.
Naiset kusettavat itseÀÀn vielÀ enemmÀn kuin miehet, mutta muuten vieraissa porsastelun kokonaismÀÀrÀ on aika vakio. Toki niin ettÀ miehistÀ isompi osa jÀÀ kokonaan ilman, samalla kun yksi alfa jyystÀÀ lÀpi isommankin kaartin varattuja naisia. MinÀ sitÀ ja minÀ tÀtÀ p'askapuheet anonyyminÀ erottavat rajusti elÀmÀssÀ oikeasti nÀhdystÀ, sori ettÀ kerroin mitÀ olen nÀhnyt työmatkoilla, hyteissÀ ja hotelleissa, nyt saa alapeukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tiedÀ mistÀÀn kumppanisi aikaisempien hoitojen mÀÀrÀÀ. NÀillÀ palstoillakaan ei kÀy omissa puheissaan kuin uskollisia puolisoja ,joita sikamainen puoliso on joskus pettÀnyt. Minulta karisivat nÀmÀ lapsen luulot jo nuorena, kun koulu- ja opintomatkojen yökeikoilla nÀin mitÀ touhu on oikeasti silloin kun oma puoliso ei ole paikalla.
Naiset kusettavat itseÀÀn vielÀ enemmÀn kuin miehet, mutta muuten vieraissa porsastelun kokonaismÀÀrÀ on aika vakio. Toki niin ettÀ miehistÀ isompi osa jÀÀ kokonaan il
SiellÀ työmatkoilla, hyteissÀ ja hotelleissa ei sitten ole kaikki naiset. Ihan yhtÀ yksinkertaisesti kuin kaikki miehet eivÀt kÀy huolissani Thaimaassa.
Joku kirjoittelee eri ketjuihin aina tÀllaista:"Jokainen nainen on maksullinen. Tavalla tai toisella." Kiinnostaisi tietÀÀ, mitÀ tuolla yritetÀÀn sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Huoh, ei kyse ole huonosta itsetunnosta, vaan eroista arvomaailmoissa. Sinulle seksi on jotain mitÀ koet voivasi ostaa, useimmille naisille se on ajatuksena kuvottava.
TÀÀllÀ hellitÀÀn ajatusta, ettÀ nainen tekee seksityötÀ vain pakosta. Aivan varmasti tÀtÀkin maailmassa tapahtuu, mutta osa haluaa sotÀ tehdÀ Suomessakin vaikka yhteiskunta antaa tÀyden ylöspidon vaikkei tekisi mitÀÀn. Tai voit opiskella ilman varoja ja sponsoreita mitÀ vaan kestÀÀ ja hankkia ammatin. TÀmÀnkin jÀlkeen on naisia jotka myyvÀt seksiÀ eli se on heille asia jota voi ostaa ja myydÀ. Ovatko he kaikki kuvottavia ihmisiÀ? EntÀ naiset jotka haluavat panna ja nauttia seksistÀ ilman sitoumuksia? Muuttuvat kuvottaviksi, jos ottavat jotain vastikkeeksi? Matkoja, ravintolailtoja tms.
Vierailija kirjoitti:
SiellÀ työmatkoilla, hyteissÀ ja hotelleissa ei sitten ole kaikki naiset. Ihan yhtÀ yksinkertaisesti kuin kaikki miehet eivÀt kÀy huolissani Thaimaassa.
Ei se työpaikan alfa suostu edes panemaan baarin ainoaa kapakkaruusua joka antaa lÀhes kaikille, vaan opiskelu- tai työpaikan omaa vÀkeÀ olevia tavallisia varattuja naisia. Toimistohuoneessa, varastossa, laivahytissÀ, hotellihuoneessa jne.
On nÀhty niin monta kertaa touhu ettÀ nÀmÀ palstan anonyymit itsensÀ kehujat, miehiÀ tai naisia, eivÀt mene enÀÀ lÀpi. Ei se mitÀ suu puhuu, vaan mitÀ kÀdet tekevÀt. En sano ettÀ kaikki, mutta rajusti useammat kuin tÀÀllÀ myöntÀvÀt asian. Koskien erityisesti naisia, johtuen siitÀ ettÀ muutamat miehet pikemminkin kehuvat nÀillÀ sÀÀdöillÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kusettavat itseÀÀn vielÀ enemmÀn kuin miehet, mutta muuten vieraissa porsastelun kokonaismÀÀrÀ on aika vakio. Toki niin ettÀ miehistÀ isompi osa jÀÀ kokonaan il
En tiedÀ, mutta itse olen sen verran onnellisessa asemassa, ettÀ alettiin seurustelemaan sen verran nuorina etten usko, ettÀ sieltÀ mitÀÀn ihmeempiÀ luurankoja löytyy ja ollaan sen verran kotihiiriÀ molemmat etten myöskÀÀn usko ettÀ mua olisi pettÀnyt plus tietysti se ettÀ luotan puolisooni, joten valehtelin sitten itselleni tai en, niin uskon, ettÀ ollaan puolisoni kanssa samalla viivalla ajatusten yms. Kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se työpaikan alfa suostu edes panemaan baarin ainoaa kapakkaruusua joka antaa lÀhes kaikille, vaan opiskelu- tai työpaikan omaa vÀkeÀ olevia tavallisia varattuja naisia. Toimistohuoneessa, varastossa, laivahytissÀ, hotellihuoneessa jne.
On nÀhty niin monta kertaa touhu ettÀ nÀmÀ palstan anonyymit itsensÀ kehujat, miehiÀ tai naisia, eivÀt mene enÀÀ lÀpi. Ei se mitÀ suu puhuu, vaan mitÀ kÀdet tekevÀt. En sano ettÀ kaikki, mutta rajusti useammat kuin tÀÀllÀ myöntÀvÀt asian. Koskien erityisesti naisia, johtuen siitÀ ettÀ muutamat miehet pikemminkin kehuvat nÀillÀ sÀÀdöillÀÀn.
HyvÀ ettet sano, ettÀ kaikki. MÀ luulen, ettÀ tÀÀllÀ tÀtipalstalla on silti paljon myös niitÀ, jotka ovat siellÀ hotellissa puolisonsa kanssa, jos ovat lainkaan. MeidÀn työpaikoilla harvemmin on ollut alfoja ja siellÀ on tehty töitÀ eikÀ pantu varastohuoneissa. Tavallisen ihmisen elÀmÀ on tavallista, on myös meitÀ aidosti parisuhdeihmisiÀ, ei pelkkiÀ sekoilijoita.
Valtaosa (aasialais-) naisista pakotetaan seksityöhön.
TÀtÀ eivÀt kÀnniset, vanhat ja lÀskit suomalaismiehet tunnu ymmÀrtÀvÀn.