Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Nainen jÀtti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa

Vierailija
15.11.2024 |

Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄

Kuvittelin, ettÀ naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitÀ, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, ettÀ suhde pitÀÀ pistÀÀ karille?

M33

Kommentit (1161)

Vierailija
241/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KyllĂ€ sĂ€ oot pönttö!!! Tos on yks asia mistĂ€ ei todellakaan kerrota kumppqnille, en oo kertonu omista thai-hierontareissuistani enkĂ€ aio kertoa. Toivottavasti opit tĂ€stĂ€ jotain. 

M33

Eli kun kumppani kysyy, niin valehtelet? SepÀ onkin hieno perusta suhteelle. Tosin en ole yllÀttynyt ettÀ suhtautumisesi parisuhteeseen on tuo. Sinunhan pitÀÀ saada haluamasi, joko valehtelemalla, manipulaatiolla tai rahalla.

Ja kuinkahan moni valehtelee kumppanilleen. Aika moni. Kaikkea ei kannata kertoa. 

Vierailija
242/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh, ei kyse ole huonosta itsetunnosta, vaan eroista arvomaailmoissa. Sinulle seksi on jotain mitÀ koet voivasi ostaa, useimmille naisille se on ajatuksena kuvottava.

Joo ja se, ettĂ€ mies ylipÀÀtÀÀn kykenee harrastamaan seksiĂ€ sellaisen naisen kanssa joka ei seksiĂ€ todellisuudessa halua, vaan tekee sitĂ€ vaan rahasta :(  Kuvottavaa. Mihin kaikkeen muuhun sellainen mies kykenee?

TÀmÀ! Mies osallistunut ihmiskauppaan.

Miksi te jankkaatte ihmiskaupasta kun tarjolla on myös itsenĂ€isesti omasta halustaan työskenteleviĂ€ superseksuaalisia tai seksiaddiktinaisia. 

TÀmÀ se on miesten naiivi fantasia seksityölÀisistÀ, ovat nymfoja, jotka ovat keksineet keinon yhdistÀÀ huvi ja hyöty ja kaikki voittavat. MistÀhÀn svidusta sÀkin tiedÀt mikÀ on maksamasi naisen tilanne? Tosiasiassa prostituoiduissa on ihmiskaupan uhreja, alaikÀisiÀ, kehitysvammaisia, umpiköyhiÀ, joilla vaihtoehdot vÀhissÀ. EhkÀ sitten jokunen feministiprostituoitu, jolle työ on statement, nÀitÀ nymfomaaneja vielÀ vÀhemmÀn. Ja tiedoksi, se ettÀ nainen "nauttii", on vaan hyvÀÀ asiakaspalvelua.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kun kumppani kysyy, niin valehtelet? SepÀ onkin hieno perusta suhteelle. Tosin en ole yllÀttynyt ettÀ suhtautumisesi parisuhteeseen on tuo. Sinunhan pitÀÀ saada haluamasi, joko valehtelemalla, manipulaatiolla tai rahalla.

Omaa seksihistoriaa ei ole mikÀÀn pakko avata kumppanille, eikÀ useimmiten tai lÀhes aina kannatakaan. HyvÀksyisin siis omalta kumppaniltani kyllÀ vaisun selityksen 'on ollut viisi ennen sua' vaikka olisi ihan jotain muuta. Jos siis olisin niin helvetin tyhmÀ ettÀ edes kyselisin moisia asioita. En myöskÀÀn kysy ystÀviltÀni 'Kuinka usein vedÀt kÀteen?' ja odota malttamattomana tivaten rehellistÀ vastausta.

Okei, sinulle kumppanuus on jotain muuta, en oikein tiedÀ mitÀ, mutta itselleni se on seksuaalinen suhde, jossa rakennetaan yhteinen seksielÀmÀ niistÀ palikoista mitÀ kummallakin on antaa. TÀmÀ on itselleni tÀrkein pointti suhteessa. Siksi keskustelen kyllÀ tosi paljon seksistÀ ja siitÀ mikÀ toisen suhde seksiin on jo suhteen alkuvaiheissa. Ja jos kÀy ilmi ettÀ toisen mielestÀ seksi on kaupankÀyntiÀ ja oman tarpeen tyydytystÀ ilman mitÀÀn tunnetta, haluan sen kyllÀ tietÀÀ mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Ja kyllÀ, olen keskustellut kumppanini kanssa myös siitÀ kuinka usein kumpikin masturboi jne. Normaaleissa, seksuaalisissa suhteissa ollaan kiinnostuneita toisen seksuaalisuudesta eikÀ niitÀ eletÀ erillÀÀn kunnes tulee tarpeen tyydytyksen hetki joka sitten hoidetaan kaupankÀynnillÀ tai valehtelulla.

Vierailija
244/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos mies kĂ€y vieraissa tai maksullisella, tietenkÀÀn sitĂ€ ei passaa kertoa puolisolle joten pakko kysyttĂ€essĂ€ valehdella 

Vierailija
245/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KyllĂ€ sĂ€ oot pönttö!!! Tos on yks asia mistĂ€ ei todellakaan kerrota kumppqnille, en oo kertonu omista thai-hierontareissuistani enkĂ€ aio kertoa. Toivottavasti opit tĂ€stĂ€ jotain. 

M33

Ja kuinkahan moni valehtelee kumppanilleen. Aika moni. Kaikkea ei kannata kertoa. 

'SillĂ€ oli iso kalu, ja ex osasi todella kĂ€yttÀÀ sitĂ€!' sitten syvĂ€ huokaus ja tuijotus kaukaisuuteen  -> kysyjĂ€lle rehellinen vastaus, ihan yhtĂ€ lailla kuin kertoa huorissa kĂ€ymisistÀÀn, 58  yhden yön keikasta, run*kaamisistaan jne. JĂ€rkevĂ€stĂ€ en niinkÀÀn tiedĂ€.

Vierailija
246/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TĂ€mĂ€ se on miesten naiivi fantasia seksityölĂ€isistĂ€, ovat nymfoja, jotka ovat keksineet keinon yhdistÀÀ huvi ja hyöty ja kaikki voittavat. MistĂ€hĂ€n svidusta sĂ€kin tiedĂ€t mikĂ€ on maksamasi naisen tilanne? Tosiasiassa prostituoiduissa on ihmiskaupan uhreja, alaikĂ€isiĂ€, kehitysvammaisia, umpiköyhiĂ€, joilla vaihtoehdot vĂ€hissĂ€. EhkĂ€ sitten jokunen feministiprostituoitu, jolle työ on statement, nĂ€itĂ€ nymfomaaneja vielĂ€ vĂ€hemmĂ€n. Ja tiedoksi, se ettĂ€ nainen "nauttii", on vaan hyvÀÀ asiakaspalvelua. 

Olet todella naivi ja tietĂ€mĂ€tön. Katso pelkĂ€stÀÀn onlyfansia millainen alati kasvava mÀÀrĂ€  siellĂ€ myy seksiĂ€ kuvin videoin ja sponssia vastaan ihan omalta sohvaltaan kĂ€sin. Kukaan ei pakota. Vastaavasti seksisaiteilla naiset hakevat seksiseuraa useimmin maksua vastaan. Myos tinderissa naiset etsivĂ€t sponssia ja sugardaddya.  Eli vielĂ€kö silti pidĂ€t nĂ€itĂ€ naisia uhreina? EntĂ€ tapaus Susanna PenttilĂ€? Onko hĂ€n myös uhri?

Vierailija
247/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Avaajan naisella oli terve itsetunto. YmmĂ€rrĂ€n, ettĂ€ esim. vammaiset voivat tarvita seksipalveluja. Lasken huorissa kĂ€yvĂ€t miehet kaikki jollain tavoin vammaisiksi. Eli en normaalina naisena olisi kiinnostunut heistĂ€. 

Onneksi minulla on mies, joka haluaa seksiĂ€ kanssani. Erityisesti naisen tyydyttĂ€minen orgasmiin asti on hĂ€nelle tĂ€rkeÀÀ. 

Vierailija
248/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi keskustelen kyllĂ€ tosi paljon seksistĂ€ ja siitĂ€ mikĂ€ toisen suhde seksiin on jo suhteen alkuvaiheissa. Ja jos kĂ€y ilmi ettĂ€ toisen mielestĂ€ seksi on kaupankĂ€yntiĂ€ ja oman tarpeen tyydytystĂ€ ilman mitÀÀn tunnetta, haluan sen kyllĂ€ tietÀÀ mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Ja kyllĂ€, olen keskustellut kumppanini kanssa myös siitĂ€ kuinka usein kumpikin masturboi jne. 

ElÀmÀnkokemukseni pohjalta en luota enÀÀ tarinoihin ja hyviin aikomuksiin. Muut ovat muIkkuja ja itsekkÀitÀ sikoja, kun jokainen itse on jutuissaan lÀhinnÀ Neitsyt Mariaa hyveellisyydessÀÀn, erityisesti anonyyminÀ. Sitten kun on reaalissa vÀhÀn alkoholia pÀÀssÀ ja poissa kotoa, niin aletaan nÀkemÀÀn tarinoiden ja tosielÀmÀn erotusta.

KyllÀ, minulla on puolisoni kanssa yhteisiÀ asioita, kuten on myös omia asioita. Joihin kuuluvat mm. edelliset suhteet jne. Kaikkea ei tarvitse eikÀ edes voi tietÀÀ. Jos luulet oikeasti ettÀ jaatte kaikki tietonne, ettei ukkosi halua mielessÀÀn panna jotain tuttuasi tai vaikka tv:stÀ tuttua, niin voin todeta ettÀ haaveita ja unelmia on aina hyvÀ olla elÀmÀssÀ. Tietysti kyseessÀ voi olla myös ns, avoin suhde, jossa tÀllaisesta mehustelusta saadaan vain lisÀÀ potkua touhuihin, minulla ei toki ole sitÀ vastaankaan mitÀÀn. Kunhan se tapahtuu vain muita syyllistÀmÀttÀ.

Vierailija
249/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

olet oikeassa. on ihan ok kĂ€yttÀÀ palveluita ,,kunhan myyjĂ€ on itsellinen. ei ihmiskaupan uhreja. tuo on kuin kĂ€visit hierojalla,parturissa ,jalkahoidossa jne. kuule ihan. sulle sattui vĂ€hĂ€n  kapealainen naisystĂ€vĂ€. niin,sullehan olisi ollut ok, jos mimmi olisi toiminut samoin eli ostanut miesseuraa. toivon,ettĂ€ vastaat -kyllĂ€

Vierailija
250/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

YllÀttÀvÀn moni pitÀÀ valehtelua yllÀttÀvÀn helppona ja mutkattomana keinona olla parisuhteessa.

Oletteko ajatelleet, ettĂ€ tĂ€llaisessa asiassa valehdellessaan rikkoo toisen seksuaalista itsemÀÀrÀÀmisoikeutta? Jos tietĂ€isin ettei mieheni esim. missÀÀn nimessĂ€ halua naista jolla on ollut tuhansia miehiĂ€, niin minulla olisi kyllĂ€ tosi iso kynnys valehdella ja johtaa hĂ€ntĂ€ harhaan, jos minulla olisi ollut noin paljon miehiĂ€. Kokisin manipuloivani hĂ€net suhteeseen jota hĂ€n ei todellisuudessa halua ja jota ei olisi, jos hĂ€nellĂ€ olisi totuudellinen tieto minusta. Kokisin myös ylittĂ€vĂ€ni miehen rajat tavalla mihin minulla ei olisi minkÀÀnlaista oikeutta. 

Vierailija
251/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi keskustelen kyllĂ€ tosi paljon seksistĂ€ ja siitĂ€ mikĂ€ toisen suhde seksiin on jo suhteen alkuvaiheissa. Ja jos kĂ€y ilmi ettĂ€ toisen mielestĂ€ seksi on kaupankĂ€yntiĂ€ ja oman tarpeen tyydytystĂ€ ilman mitÀÀn tunnetta, haluan sen kyllĂ€ tietÀÀ mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Ja kyllĂ€, olen keskustellut kumppanini kanssa myös siitĂ€ kuinka usein kumpikin masturboi jne. 

ElÀmÀnkokemukseni pohjalta en luota enÀÀ tarinoihin ja hyviin aikomuksiin. Muut ovat muIkkuja ja itsekkÀitÀ sikoja, kun jokainen itse on jutuissaan lÀhinnÀ Neitsyt Mariaa hyveellisyydessÀÀn, erityisesti anonyyminÀ. Sitten kun on reaalissa vÀhÀn alkoholia pÀÀssÀ ja poissa kotoa, niin aletaan nÀkemÀÀn tarinoiden ja tosielÀmÀn erotusta.

KyllÀ, minulla on puolisoni kanssa yhteisiÀ asioita, kuten on myös omia asioita. Joihin kuuluvat mm. edelliset suhteet jne. Kaikkea e

Juu, jokainen tavallaan. Olemme puolisoni kanssa kÀyneet lÀpi myös sen, mitÀ kumpikin haluaa tietÀÀ ja mikÀ on parasta pitÀÀ itsellÀ. Mies ei halua kuulla minun aiemmista seksikokemuksistani, minua hÀnen kokemuksensa taas jopa kiihottavat ja kyselen niistÀ toisinaan.

TÀmÀ on kuitenkin ihan eri asia kuin se, jos minulle olisi kynnyskysymys suhteessa etten halua olla miehen kanssa jolle seksi on kauppatavaraa. Jos mieheni systemaattisesti valehtelisi ajatuksistaan ja siitÀ mikÀ hÀnen asenteensa seksiin on, hÀn manipuloisi minut olemaan suhteessa ihmiseen jonka kanssa en haluaisi olla jos tietÀisin totuuden. Se ei mielestÀni kuulu terveeseen suhteeseen. SinÀ voit olla kyynistynyt ja ajatella ettÀ kaikki ovat mulkkuja, mutta minun elÀmÀnkokemukseni kertoo toista. Olen tavannut valtavasti ihmisiÀ joilla ei ole tarvetta eikÀ edes halua manipuloida toisia, eteenkÀÀn niitÀ joita rakastaa eivÀtkÀ he itsekÀÀn halua olla sellaisissa suhteissa jotka perustuvat manipulaatiolle ja valheelle. He haluavat suhteita joissa ei tarvitse valehdella ja esittÀÀ jotain muuta mitÀ on. Kyse on myös itsearvostuksesta.

Vierailija
252/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YllÀttÀvÀn moni pitÀÀ valehtelua yllÀttÀvÀn helppona ja mutkattomana keinona olla parisuhteessa.

Kaikki puolisosi asiat eivÀt kuulu sinulle, koska et toivottavasti omista puolisoasi kuten isÀntÀ orjaa? Varsinkaan hÀnen entiseen seksielÀmÀÀnsÀ liittyen. Jos kyselet tyhmiÀ, kannattaa odottaa tyhmiÀ vastauksia. TÀllÀ ei ole valehtelun kanssa mitÀÀn tekemistÀ. Ihan sama jos joku kysyy ru*kaamisistani tai p*kalla kÀymisestÀ, oli vaikka oma puoliso, niin en varmaan ala niistÀkÀÀn asioista tekemÀÀn kenellekÀÀn raporttia.

Vierailija
253/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SinĂ€ voit olla kyynistynyt ja ajatella ettĂ€ kaikki ovat mulkkuja, mutta minun elĂ€mĂ€nkokemukseni kertoo toista. 

Mutta kun en ole kyynistynyt, vain kyllÀstynyt kuuntelemaan katteettomia itsekehuja ja muiden mollaamista. Tuo 'voit olla' oli tÀysin oma johtopÀÀtöksesi.

Vierailija
254/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki puolisosi asiat eivÀt kuulu sinulle, koska et toivottavasti omista puolisoasi kuten isÀntÀ orjaa? Varsinkaan hÀnen entiseen seksielÀmÀÀnsÀ liittyen. Jos kyselet tyhmiÀ, kannattaa odottaa tyhmiÀ vastauksia. TÀllÀ ei ole valehtelun kanssa mitÀÀn tekemistÀ. Ihan sama jos joku kysyy ru*kaamisistani tai p*kalla kÀymisestÀ, oli vaikka oma puoliso, niin en varmaan ala niistÀkÀÀn asioista tekemÀÀn kenellekÀÀn raporttia.

Siis jos joku ei halua puolisoa joka on maksanut seksistÀ, ja kysyttÀessÀ hÀnelle valehdellaan niin miten tÀllÀ ei ole valehtelun kanssa mitÀÀn tekemistÀ?

EntĂ€s jos sinulla olisi periaate, ettet halua vaimoa joka on ottanut rahaa seksistĂ€ tai ollut tuhannen miehen kanssa, tai vaikka hylĂ€nnyt lapsensa tai tappanut ihmisen. Voit ihan itse pÀÀttÀÀ mikĂ€ sinulle olisi kynnyskysymys mennĂ€ suhteeseen. Olisiko sinulle siis ok, jos vaimoehdokkaasi sylkisi periaatteesi pÀÀlle ja valehtelisi olevansa toisenlainen ihminen kuin mitĂ€ todellisuudessa on ja evĂ€isi sinulta tiedot jotka vaikuttaisivat oleellisesti siihen haluatko mennĂ€ hĂ€nen kanssaan yhteen vai et. 

NÀinhÀn totta kai usein tapahtuu, mutta kysymys kuuluu, onko se sinusta ok, vai olisiko ihmisen mielestÀsi hyvÀ kunnioittaa muiden rajoja ja antaa toisen yrittÀÀ etsiÀ sellaista ihmistÀ joka voi hÀnelle ihan aidosti olla sopiva?

Vierailija
255/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menetti kunnioituksen, kun luuserina jouduit maksamaan pillusta! Ja vielĂ€ valkoisena miehenĂ€ Aasiassa! Hah! 

NÀin, naiset tietÀÀ ettei pillu niin hyvÀ ole ettÀ siitÀ kannattaa maksaa.

Vierailija
256/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀpÀ oli pikkumainen nainen.

En muutenkaan ymmÀrrÀ omistushaluisia naisia.

Vierailija
257/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

KĂ€si sydĂ€mmellĂ€ mĂ€ en ole kertaakaan suhteen aikana kĂ€ynyt missÀÀn, se ei kuulu kenellekkÀÀn hevon vttua mitĂ€ mĂ€ teen sinkkuna ollessani. Se on palvelu josta maksetaan rahaa! Ei sen ihmeempÀÀ. LisĂ€ks en oo ehkĂ€ kĂ€yttĂ€ny maksullisia ku noin 10 kertaa elĂ€ssĂ€ni, big deal... 

Milloin olet viimeksi kÀynyt sukupuolitautitesteissÀ, big deal?

Vierailija
258/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei Mies petÀ, Mies vaan panee.

Miehille se on pelkkĂ€ tekninen suoritus, mutta naisilla on aina tunteet mukana ja SE lasketaan pettĂ€miseksi. 

Vierailija
259/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SinĂ€ voit olla kyynistynyt ja ajatella ettĂ€ kaikki ovat mulkkuja, mutta minun elĂ€mĂ€nkokemukseni kertoo toista. 

Mutta kun en ole kyynistynyt, vain kyllÀstynyt kuuntelemaan katteettomia itsekehuja ja muiden mollaamista. Tuo 'voit olla' oli tÀysin oma johtopÀÀtöksesi.

Ok, minusta kuulosti aika kyyniseltĂ€ ajatusmaailmalta pitÀÀ tavallisena esim sitĂ€ ettĂ€ kun pÀÀssĂ€ on alkoholia niin heti muututaan mulkuiksi jne. Itse nĂ€en aika harvoin ihmisiĂ€ jotka mm pettĂ€vĂ€t periaatteensa alkoholin myötĂ€. Ne joilla on taipumusta niin tehdĂ€, ovat lopettaneet juomisen. Useimmilla ihmisillĂ€ on kokemukseni mukaan tarve toimia sillĂ€ tavalla ettĂ€ itsekin pystyy arvostamaan itseÀÀn. Aina se ei tietenkÀÀn onnistu, mutta pikkuhiljaa elĂ€mĂ€ssĂ€ opitaan ja yritetÀÀn toimia paremmin. 

Vierailija
260/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EipÀ ole ap:llÀ itsetunto kohdillaan, koska tuli tÀnne ruikuttamaan. Nainen teki viisaasti.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yhdeksÀn kaksi seitsemÀn