Nainen jätti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa
Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄
Kuvittelin, että naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitä, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, että suhde pitää pistää karille?
M33
Kommentit (1170)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh, ei kyse ole huonosta itsetunnosta, vaan eroista arvomaailmoissa. Sinulle seksi on jotain mitä koet voivasi ostaa, useimmille naisille se on ajatuksena kuvottava.
Joo ja se, että mies ylipäätään kykenee harrastamaan seksiä sellaisen naisen kanssa joka ei seksiä todellisuudessa halua, vaan tekee sitä vaan rahasta :( Kuvottavaa. Mihin kaikkeen muuhun sellainen mies kykenee?
Tämä! Mies osallistunut ihmiskauppaan.
Miksi te jankkaatte ihmiskaupasta kun tarjolla on myös itsenäisesti omasta halustaan työskenteleviä superseksuaalisia tai seksiaddiktinaisia.
Tämä se on miesten naiivi fantasia seksityöläisistä, ovat nymfoja, jotka ovat keksineet keinon yhdistää huvi ja hyöty ja kaikki voittavat. Mistähän svidusta säkin tiedät mikä on maksamasi naisen tilanne? Tosiasiassa prostituoiduissa on ihmiskaupan uhreja, alaikäisiä, kehitysvammaisia, umpiköyhiä, joilla vaihtoehdot vähissä. Ehkä sitten jokunen feministiprostituoitu, jolle työ on statement, näitä nymfomaaneja vielä vähemmän. Ja tiedoksi, se että nainen "nauttii", on vaan hyvää asiakaspalvelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kun kumppani kysyy, niin valehtelet? Sepä onkin hieno perusta suhteelle. Tosin en ole yllättynyt että suhtautumisesi parisuhteeseen on tuo. Sinunhan pitää saada haluamasi, joko valehtelemalla, manipulaatiolla tai rahalla.
Omaa seksihistoriaa ei ole mikään pakko avata kumppanille, eikä useimmiten tai lähes aina kannatakaan. Hyväksyisin siis omalta kumppaniltani kyllä vaisun selityksen 'on ollut viisi ennen sua' vaikka olisi ihan jotain muuta. Jos siis olisin niin helvetin tyhmä että edes kyselisin moisia asioita. En myöskään kysy ystäviltäni 'Kuinka usein vedät käteen?' ja odota malttamattomana tivaten rehellistä vastausta.
Okei, sinulle kumppanuus on jotain muuta, en oikein tiedä mitä, mutta itselleni se on seksuaalinen suhde, jossa rakennetaan yhteinen seksielämä niistä palikoista mitä kummallakin on antaa. Tämä on itselleni tärkein pointti suhteessa. Siksi keskustelen kyllä tosi paljon seksistä ja siitä mikä toisen suhde seksiin on jo suhteen alkuvaiheissa. Ja jos käy ilmi että toisen mielestä seksi on kaupankäyntiä ja oman tarpeen tyydytystä ilman mitään tunnetta, haluan sen kyllä tietää mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Ja kyllä, olen keskustellut kumppanini kanssa myös siitä kuinka usein kumpikin masturboi jne. Normaaleissa, seksuaalisissa suhteissa ollaan kiinnostuneita toisen seksuaalisuudesta eikä niitä eletä erillään kunnes tulee tarpeen tyydytyksen hetki joka sitten hoidetaan kaupankäynnillä tai valehtelulla.
Jos mies käy vieraissa tai maksullisella, tietenkään sitä ei passaa kertoa puolisolle joten pakko kysyttäessä valehdella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä oot pönttö!!! Tos on yks asia mistä ei todellakaan kerrota kumppqnille, en oo kertonu omista thai-hierontareissuistani enkä aio kertoa. Toivottavasti opit tästä jotain.
M33
Eli kun kumppani kysyy, niin valehtelet? Sepä onkin hieno perusta suhteelle. Tosin en ole yllättynyt että suhtautumisesi parisuhteeseen on tuo. Sinunhan pitää saada haluamasi, joko valehtelemalla, manipulaatiolla tai rahalla.
Ja kuinkahan moni valehtelee kumppanilleen. Aika moni. Kaikkea ei kannata kertoa.
'Sillä oli iso kalu, ja ex osasi todella käyttää sitä!' sitten syvä huokaus ja tuijotus kaukaisuuteen -> kysyjälle rehellinen vastaus, ihan yhtä lailla kuin kertoa huorissa käymisistään, 58 yhden yön keikasta, run*kaamisistaan jne. Järkevästä en niinkään tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä se on miesten naiivi fantasia seksityöläisistä, ovat nymfoja, jotka ovat keksineet keinon yhdistää huvi ja hyöty ja kaikki voittavat. Mistähän svidusta säkin tiedät mikä on maksamasi naisen tilanne? Tosiasiassa prostituoiduissa on ihmiskaupan uhreja, alaikäisiä, kehitysvammaisia, umpiköyhiä, joilla vaihtoehdot vähissä. Ehkä sitten jokunen feministiprostituoitu, jolle työ on statement, näitä nymfomaaneja vielä vähemmän. Ja tiedoksi, se että nainen "nauttii", on vaan hyvää asiakaspalvelua.
Olet todella naivi ja tietämätön. Katso pelkästään onlyfansia millainen alati kasvava määrä siellä myy seksiä kuvin videoin ja sponssia vastaan ihan omalta sohvaltaan käsin. Kukaan ei pakota. Vastaavasti seksisaiteilla naiset hakevat seksiseuraa useimmin maksua vastaan. Myos tinderissa naiset etsivät sponssia ja sugardaddya. Eli vieläkö silti pidät näitä naisia uhreina? Entä tapaus Susanna Penttilä? Onko hän myös uhri?
Avaajan naisella oli terve itsetunto. Ymmärrän, että esim. vammaiset voivat tarvita seksipalveluja. Lasken huorissa käyvät miehet kaikki jollain tavoin vammaisiksi. Eli en normaalina naisena olisi kiinnostunut heistä.
Onneksi minulla on mies, joka haluaa seksiä kanssani. Erityisesti naisen tyydyttäminen orgasmiin asti on hänelle tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Siksi keskustelen kyllä tosi paljon seksistä ja siitä mikä toisen suhde seksiin on jo suhteen alkuvaiheissa. Ja jos käy ilmi että toisen mielestä seksi on kaupankäyntiä ja oman tarpeen tyydytystä ilman mitään tunnetta, haluan sen kyllä tietää mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Ja kyllä, olen keskustellut kumppanini kanssa myös siitä kuinka usein kumpikin masturboi jne.
Elämänkokemukseni pohjalta en luota enää tarinoihin ja hyviin aikomuksiin. Muut ovat muIkkuja ja itsekkäitä sikoja, kun jokainen itse on jutuissaan lähinnä Neitsyt Mariaa hyveellisyydessään, erityisesti anonyyminä. Sitten kun on reaalissa vähän alkoholia päässä ja poissa kotoa, niin aletaan näkemään tarinoiden ja tosielämän erotusta.
Kyllä, minulla on puolisoni kanssa yhteisiä asioita, kuten on myös omia asioita. Joihin kuuluvat mm. edelliset suhteet jne. Kaikkea ei tarvitse eikä edes voi tietää. Jos luulet oikeasti että jaatte kaikki tietonne, ettei ukkosi halua mielessään panna jotain tuttuasi tai vaikka tv:stä tuttua, niin voin todeta että haaveita ja unelmia on aina hyvä olla elämässä. Tietysti kyseessä voi olla myös ns, avoin suhde, jossa tällaisesta mehustelusta saadaan vain lisää potkua touhuihin, minulla ei toki ole sitä vastaankaan mitään. Kunhan se tapahtuu vain muita syyllistämättä.
olet oikeassa. on ihan ok käyttää palveluita ,,kunhan myyjä on itsellinen. ei ihmiskaupan uhreja. tuo on kuin kävisit hierojalla,parturissa ,jalkahoidossa jne. kuule ihan. sulle sattui vähän kapealainen naisystävä. niin,sullehan olisi ollut ok, jos mimmi olisi toiminut samoin eli ostanut miesseuraa. toivon,että vastaat -kyllä
Yllättävän moni pitää valehtelua yllättävän helppona ja mutkattomana keinona olla parisuhteessa.
Oletteko ajatelleet, että tällaisessa asiassa valehdellessaan rikkoo toisen seksuaalista itsemääräämisoikeutta? Jos tietäisin ettei mieheni esim. missään nimessä halua naista jolla on ollut tuhansia miehiä, niin minulla olisi kyllä tosi iso kynnys valehdella ja johtaa häntä harhaan, jos minulla olisi ollut noin paljon miehiä. Kokisin manipuloivani hänet suhteeseen jota hän ei todellisuudessa halua ja jota ei olisi, jos hänellä olisi totuudellinen tieto minusta. Kokisin myös ylittäväni miehen rajat tavalla mihin minulla ei olisi minkäänlaista oikeutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi keskustelen kyllä tosi paljon seksistä ja siitä mikä toisen suhde seksiin on jo suhteen alkuvaiheissa. Ja jos käy ilmi että toisen mielestä seksi on kaupankäyntiä ja oman tarpeen tyydytystä ilman mitään tunnetta, haluan sen kyllä tietää mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Ja kyllä, olen keskustellut kumppanini kanssa myös siitä kuinka usein kumpikin masturboi jne.
Elämänkokemukseni pohjalta en luota enää tarinoihin ja hyviin aikomuksiin. Muut ovat muIkkuja ja itsekkäitä sikoja, kun jokainen itse on jutuissaan lähinnä Neitsyt Mariaa hyveellisyydessään, erityisesti anonyyminä. Sitten kun on reaalissa vähän alkoholia päässä ja poissa kotoa, niin aletaan näkemään tarinoiden ja tosielämän erotusta.
Kyllä, minulla on puolisoni kanssa yhteisiä asioita, kuten on myös omia asioita. Joihin kuuluvat mm. edelliset suhteet jne. Kaikkea e
Juu, jokainen tavallaan. Olemme puolisoni kanssa käyneet läpi myös sen, mitä kumpikin haluaa tietää ja mikä on parasta pitää itsellä. Mies ei halua kuulla minun aiemmista seksikokemuksistani, minua hänen kokemuksensa taas jopa kiihottavat ja kyselen niistä toisinaan.
Tämä on kuitenkin ihan eri asia kuin se, jos minulle olisi kynnyskysymys suhteessa etten halua olla miehen kanssa jolle seksi on kauppatavaraa. Jos mieheni systemaattisesti valehtelisi ajatuksistaan ja siitä mikä hänen asenteensa seksiin on, hän manipuloisi minut olemaan suhteessa ihmiseen jonka kanssa en haluaisi olla jos tietäisin totuuden. Se ei mielestäni kuulu terveeseen suhteeseen. Sinä voit olla kyynistynyt ja ajatella että kaikki ovat mulkkuja, mutta minun elämänkokemukseni kertoo toista. Olen tavannut valtavasti ihmisiä joilla ei ole tarvetta eikä edes halua manipuloida toisia, eteenkään niitä joita rakastaa eivätkä he itsekään halua olla sellaisissa suhteissa jotka perustuvat manipulaatiolle ja valheelle. He haluavat suhteita joissa ei tarvitse valehdella ja esittää jotain muuta mitä on. Kyse on myös itsearvostuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni pitää valehtelua yllättävän helppona ja mutkattomana keinona olla parisuhteessa.
Kaikki puolisosi asiat eivät kuulu sinulle, koska et toivottavasti omista puolisoasi kuten isäntä orjaa? Varsinkaan hänen entiseen seksielämäänsä liittyen. Jos kyselet tyhmiä, kannattaa odottaa tyhmiä vastauksia. Tällä ei ole valehtelun kanssa mitään tekemistä. Ihan sama jos joku kysyy ru*kaamisistani tai p*kalla käymisestä, oli vaikka oma puoliso, niin en varmaan ala niistäkään asioista tekemään kenellekään raporttia.
Vierailija kirjoitti:
Sinä voit olla kyynistynyt ja ajatella että kaikki ovat mulkkuja, mutta minun elämänkokemukseni kertoo toista.
Mutta kun en ole kyynistynyt, vain kyllästynyt kuuntelemaan katteettomia itsekehuja ja muiden mollaamista. Tuo 'voit olla' oli täysin oma johtopäätöksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki puolisosi asiat eivät kuulu sinulle, koska et toivottavasti omista puolisoasi kuten isäntä orjaa? Varsinkaan hänen entiseen seksielämäänsä liittyen. Jos kyselet tyhmiä, kannattaa odottaa tyhmiä vastauksia. Tällä ei ole valehtelun kanssa mitään tekemistä. Ihan sama jos joku kysyy ru*kaamisistani tai p*kalla käymisestä, oli vaikka oma puoliso, niin en varmaan ala niistäkään asioista tekemään kenellekään raporttia.
Siis jos joku ei halua puolisoa joka on maksanut seksistä, ja kysyttäessä hänelle valehdellaan niin miten tällä ei ole valehtelun kanssa mitään tekemistä?
Entäs jos sinulla olisi periaate, ettet halua vaimoa joka on ottanut rahaa seksistä tai ollut tuhannen miehen kanssa, tai vaikka hylännyt lapsensa tai tappanut ihmisen. Voit ihan itse päättää mikä sinulle olisi kynnyskysymys mennä suhteeseen. Olisiko sinulle siis ok, jos vaimoehdokkaasi sylkisi periaatteesi päälle ja valehtelisi olevansa toisenlainen ihminen kuin mitä todellisuudessa on ja eväisi sinulta tiedot jotka vaikuttaisivat oleellisesti siihen haluatko mennä hänen kanssaan yhteen vai et.
Näinhän totta kai usein tapahtuu, mutta kysymys kuuluu, onko se sinusta ok, vai olisiko ihmisen mielestäsi hyvä kunnioittaa muiden rajoja ja antaa toisen yrittää etsiä sellaista ihmistä joka voi hänelle ihan aidosti olla sopiva?
Vierailija kirjoitti:
Menetti kunnioituksen, kun luuserina jouduit maksamaan pillusta! Ja vielä valkoisena miehenä Aasiassa! Hah!
Näin, naiset tietää ettei pillu niin hyvä ole että siitä kannattaa maksaa.
Kylläpä oli pikkumainen nainen.
En muutenkaan ymmärrä omistushaluisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä oot pönttö!!! Tos on yks asia mistä ei todellakaan kerrota kumppqnille, en oo kertonu omista thai-hierontareissuistani enkä aio kertoa. Toivottavasti opit tästä jotain.
M33
Käsi sydämmellä mä en ole kertaakaan suhteen aikana käynyt missään, se ei kuulu kenellekkään hevon vttua mitä mä teen sinkkuna ollessani. Se on palvelu josta maksetaan rahaa! Ei sen ihmeempää. Lisäks en oo ehkä käyttäny maksullisia ku noin 10 kertaa elässäni, big deal...
Milloin olet viimeksi käynyt sukupuolitautitesteissä, big deal?
Ei Mies petä, Mies vaan panee.
Miehille se on pelkkä tekninen suoritus, mutta naisilla on aina tunteet mukana ja SE lasketaan pettämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä voit olla kyynistynyt ja ajatella että kaikki ovat mulkkuja, mutta minun elämänkokemukseni kertoo toista.
Mutta kun en ole kyynistynyt, vain kyllästynyt kuuntelemaan katteettomia itsekehuja ja muiden mollaamista. Tuo 'voit olla' oli täysin oma johtopäätöksesi.
Ok, minusta kuulosti aika kyyniseltä ajatusmaailmalta pitää tavallisena esim sitä että kun päässä on alkoholia niin heti muututaan mulkuiksi jne. Itse näen aika harvoin ihmisiä jotka mm pettävät periaatteensa alkoholin myötä. Ne joilla on taipumusta niin tehdä, ovat lopettaneet juomisen. Useimmilla ihmisillä on kokemukseni mukaan tarve toimia sillä tavalla että itsekin pystyy arvostamaan itseään. Aina se ei tietenkään onnistu, mutta pikkuhiljaa elämässä opitaan ja yritetään toimia paremmin.
Eipä ole ap:llä itsetunto kohdillaan, koska tuli tänne ruikuttamaan. Nainen teki viisaasti.
Ja kuinkahan moni valehtelee kumppanilleen. Aika moni. Kaikkea ei kannata kertoa.