Nainen jÀtti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa
Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. đ
Kuvittelin, ettÀ naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitÀ, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, ettÀ suhde pitÀÀ pistÀÀ karille?
M33
Kommentit (1161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh, ei kyse ole huonosta itsetunnosta, vaan eroista arvomaailmoissa. Sinulle seksi on jotain mitÀ koet voivasi ostaa, useimmille naisille se on ajatuksena kuvottava.
Joo ja se, ettÀ mies ylipÀÀtÀÀn kykenee harrastamaan seksiÀ sellaisen naisen kanssa joka ei seksiÀ todellisuudessa halua, vaan tekee sitÀ vaan rahasta :( Kuvottavaa. Mihin kaikkeen muuhun sellainen mies kykenee?
TÀmÀ! Mies osallistunut ihmiskauppaan.
Miksi te jankkaatte ihmiskaupasta kun tarjolla on myös itsenÀisesti omasta halustaan työskenteleviÀ superseksuaalisia tai seksiaddiktinaisia.
TÀmÀ se on miesten naiivi fantasia seksityölÀisistÀ, ovat nymfoja, jotka ovat keksineet keinon yhdistÀÀ huvi ja hyöty ja kaikki voittavat. MistÀhÀn svidusta sÀkin tiedÀt mikÀ on maksamasi naisen tilanne? Tosiasiassa prostituoiduissa on ihmiskaupan uhreja, alaikÀisiÀ, kehitysvammaisia, umpiköyhiÀ, joilla vaihtoehdot vÀhissÀ. EhkÀ sitten jokunen feministiprostituoitu, jolle työ on statement, nÀitÀ nymfomaaneja vielÀ vÀhemmÀn. Ja tiedoksi, se ettÀ nainen "nauttii", on vaan hyvÀÀ asiakaspalvelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kun kumppani kysyy, niin valehtelet? SepÀ onkin hieno perusta suhteelle. Tosin en ole yllÀttynyt ettÀ suhtautumisesi parisuhteeseen on tuo. Sinunhan pitÀÀ saada haluamasi, joko valehtelemalla, manipulaatiolla tai rahalla.
Omaa seksihistoriaa ei ole mikÀÀn pakko avata kumppanille, eikÀ useimmiten tai lÀhes aina kannatakaan. HyvÀksyisin siis omalta kumppaniltani kyllÀ vaisun selityksen 'on ollut viisi ennen sua' vaikka olisi ihan jotain muuta. Jos siis olisin niin helvetin tyhmÀ ettÀ edes kyselisin moisia asioita. En myöskÀÀn kysy ystÀviltÀni 'Kuinka usein vedÀt kÀteen?' ja odota malttamattomana tivaten rehellistÀ vastausta.
Okei, sinulle kumppanuus on jotain muuta, en oikein tiedÀ mitÀ, mutta itselleni se on seksuaalinen suhde, jossa rakennetaan yhteinen seksielÀmÀ niistÀ palikoista mitÀ kummallakin on antaa. TÀmÀ on itselleni tÀrkein pointti suhteessa. Siksi keskustelen kyllÀ tosi paljon seksistÀ ja siitÀ mikÀ toisen suhde seksiin on jo suhteen alkuvaiheissa. Ja jos kÀy ilmi ettÀ toisen mielestÀ seksi on kaupankÀyntiÀ ja oman tarpeen tyydytystÀ ilman mitÀÀn tunnetta, haluan sen kyllÀ tietÀÀ mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Ja kyllÀ, olen keskustellut kumppanini kanssa myös siitÀ kuinka usein kumpikin masturboi jne. Normaaleissa, seksuaalisissa suhteissa ollaan kiinnostuneita toisen seksuaalisuudesta eikÀ niitÀ eletÀ erillÀÀn kunnes tulee tarpeen tyydytyksen hetki joka sitten hoidetaan kaupankÀynnillÀ tai valehtelulla.
Jos mies kÀy vieraissa tai maksullisella, tietenkÀÀn sitÀ ei passaa kertoa puolisolle joten pakko kysyttÀessÀ valehdella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ sÀ oot pönttö!!! Tos on yks asia mistÀ ei todellakaan kerrota kumppqnille, en oo kertonu omista thai-hierontareissuistani enkÀ aio kertoa. Toivottavasti opit tÀstÀ jotain.
M33
Eli kun kumppani kysyy, niin valehtelet? SepÀ onkin hieno perusta suhteelle. Tosin en ole yllÀttynyt ettÀ suhtautumisesi parisuhteeseen on tuo. Sinunhan pitÀÀ saada haluamasi, joko valehtelemalla, manipulaatiolla tai rahalla.
Ja kuinkahan moni valehtelee kumppanilleen. Aika moni. Kaikkea ei kannata kertoa.
'SillÀ oli iso kalu, ja ex osasi todella kÀyttÀÀ sitÀ!' sitten syvÀ huokaus ja tuijotus kaukaisuuteen -> kysyjÀlle rehellinen vastaus, ihan yhtÀ lailla kuin kertoa huorissa kÀymisistÀÀn, 58 yhden yön keikasta, run*kaamisistaan jne. JÀrkevÀstÀ en niinkÀÀn tiedÀ.
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ se on miesten naiivi fantasia seksityölÀisistÀ, ovat nymfoja, jotka ovat keksineet keinon yhdistÀÀ huvi ja hyöty ja kaikki voittavat. MistÀhÀn svidusta sÀkin tiedÀt mikÀ on maksamasi naisen tilanne? Tosiasiassa prostituoiduissa on ihmiskaupan uhreja, alaikÀisiÀ, kehitysvammaisia, umpiköyhiÀ, joilla vaihtoehdot vÀhissÀ. EhkÀ sitten jokunen feministiprostituoitu, jolle työ on statement, nÀitÀ nymfomaaneja vielÀ vÀhemmÀn. Ja tiedoksi, se ettÀ nainen "nauttii", on vaan hyvÀÀ asiakaspalvelua.
Olet todella naivi ja tietÀmÀtön. Katso pelkÀstÀÀn onlyfansia millainen alati kasvava mÀÀrÀ siellÀ myy seksiÀ kuvin videoin ja sponssia vastaan ihan omalta sohvaltaan kÀsin. Kukaan ei pakota. Vastaavasti seksisaiteilla naiset hakevat seksiseuraa useimmin maksua vastaan. Myos tinderissa naiset etsivÀt sponssia ja sugardaddya. Eli vielÀkö silti pidÀt nÀitÀ naisia uhreina? EntÀ tapaus Susanna PenttilÀ? Onko hÀn myös uhri?
Avaajan naisella oli terve itsetunto. YmmÀrrÀn, ettÀ esim. vammaiset voivat tarvita seksipalveluja. Lasken huorissa kÀyvÀt miehet kaikki jollain tavoin vammaisiksi. Eli en normaalina naisena olisi kiinnostunut heistÀ.
Onneksi minulla on mies, joka haluaa seksiÀ kanssani. Erityisesti naisen tyydyttÀminen orgasmiin asti on hÀnelle tÀrkeÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Siksi keskustelen kyllÀ tosi paljon seksistÀ ja siitÀ mikÀ toisen suhde seksiin on jo suhteen alkuvaiheissa. Ja jos kÀy ilmi ettÀ toisen mielestÀ seksi on kaupankÀyntiÀ ja oman tarpeen tyydytystÀ ilman mitÀÀn tunnetta, haluan sen kyllÀ tietÀÀ mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Ja kyllÀ, olen keskustellut kumppanini kanssa myös siitÀ kuinka usein kumpikin masturboi jne.
ElÀmÀnkokemukseni pohjalta en luota enÀÀ tarinoihin ja hyviin aikomuksiin. Muut ovat muIkkuja ja itsekkÀitÀ sikoja, kun jokainen itse on jutuissaan lÀhinnÀ Neitsyt Mariaa hyveellisyydessÀÀn, erityisesti anonyyminÀ. Sitten kun on reaalissa vÀhÀn alkoholia pÀÀssÀ ja poissa kotoa, niin aletaan nÀkemÀÀn tarinoiden ja tosielÀmÀn erotusta.
KyllÀ, minulla on puolisoni kanssa yhteisiÀ asioita, kuten on myös omia asioita. Joihin kuuluvat mm. edelliset suhteet jne. Kaikkea ei tarvitse eikÀ edes voi tietÀÀ. Jos luulet oikeasti ettÀ jaatte kaikki tietonne, ettei ukkosi halua mielessÀÀn panna jotain tuttuasi tai vaikka tv:stÀ tuttua, niin voin todeta ettÀ haaveita ja unelmia on aina hyvÀ olla elÀmÀssÀ. Tietysti kyseessÀ voi olla myös ns, avoin suhde, jossa tÀllaisesta mehustelusta saadaan vain lisÀÀ potkua touhuihin, minulla ei toki ole sitÀ vastaankaan mitÀÀn. Kunhan se tapahtuu vain muita syyllistÀmÀttÀ.
olet oikeassa. on ihan ok kÀyttÀÀ palveluita ,,kunhan myyjÀ on itsellinen. ei ihmiskaupan uhreja. tuo on kuin kÀvisit hierojalla,parturissa ,jalkahoidossa jne. kuule ihan. sulle sattui vÀhÀn kapealainen naisystÀvÀ. niin,sullehan olisi ollut ok, jos mimmi olisi toiminut samoin eli ostanut miesseuraa. toivon,ettÀ vastaat -kyllÀ
YllÀttÀvÀn moni pitÀÀ valehtelua yllÀttÀvÀn helppona ja mutkattomana keinona olla parisuhteessa.
Oletteko ajatelleet, ettÀ tÀllaisessa asiassa valehdellessaan rikkoo toisen seksuaalista itsemÀÀrÀÀmisoikeutta? Jos tietÀisin ettei mieheni esim. missÀÀn nimessÀ halua naista jolla on ollut tuhansia miehiÀ, niin minulla olisi kyllÀ tosi iso kynnys valehdella ja johtaa hÀntÀ harhaan, jos minulla olisi ollut noin paljon miehiÀ. Kokisin manipuloivani hÀnet suhteeseen jota hÀn ei todellisuudessa halua ja jota ei olisi, jos hÀnellÀ olisi totuudellinen tieto minusta. Kokisin myös ylittÀvÀni miehen rajat tavalla mihin minulla ei olisi minkÀÀnlaista oikeutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi keskustelen kyllÀ tosi paljon seksistÀ ja siitÀ mikÀ toisen suhde seksiin on jo suhteen alkuvaiheissa. Ja jos kÀy ilmi ettÀ toisen mielestÀ seksi on kaupankÀyntiÀ ja oman tarpeen tyydytystÀ ilman mitÀÀn tunnetta, haluan sen kyllÀ tietÀÀ mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Ja kyllÀ, olen keskustellut kumppanini kanssa myös siitÀ kuinka usein kumpikin masturboi jne.
ElÀmÀnkokemukseni pohjalta en luota enÀÀ tarinoihin ja hyviin aikomuksiin. Muut ovat muIkkuja ja itsekkÀitÀ sikoja, kun jokainen itse on jutuissaan lÀhinnÀ Neitsyt Mariaa hyveellisyydessÀÀn, erityisesti anonyyminÀ. Sitten kun on reaalissa vÀhÀn alkoholia pÀÀssÀ ja poissa kotoa, niin aletaan nÀkemÀÀn tarinoiden ja tosielÀmÀn erotusta.
KyllÀ, minulla on puolisoni kanssa yhteisiÀ asioita, kuten on myös omia asioita. Joihin kuuluvat mm. edelliset suhteet jne. Kaikkea e
Juu, jokainen tavallaan. Olemme puolisoni kanssa kÀyneet lÀpi myös sen, mitÀ kumpikin haluaa tietÀÀ ja mikÀ on parasta pitÀÀ itsellÀ. Mies ei halua kuulla minun aiemmista seksikokemuksistani, minua hÀnen kokemuksensa taas jopa kiihottavat ja kyselen niistÀ toisinaan.
TÀmÀ on kuitenkin ihan eri asia kuin se, jos minulle olisi kynnyskysymys suhteessa etten halua olla miehen kanssa jolle seksi on kauppatavaraa. Jos mieheni systemaattisesti valehtelisi ajatuksistaan ja siitÀ mikÀ hÀnen asenteensa seksiin on, hÀn manipuloisi minut olemaan suhteessa ihmiseen jonka kanssa en haluaisi olla jos tietÀisin totuuden. Se ei mielestÀni kuulu terveeseen suhteeseen. SinÀ voit olla kyynistynyt ja ajatella ettÀ kaikki ovat mulkkuja, mutta minun elÀmÀnkokemukseni kertoo toista. Olen tavannut valtavasti ihmisiÀ joilla ei ole tarvetta eikÀ edes halua manipuloida toisia, eteenkÀÀn niitÀ joita rakastaa eivÀtkÀ he itsekÀÀn halua olla sellaisissa suhteissa jotka perustuvat manipulaatiolle ja valheelle. He haluavat suhteita joissa ei tarvitse valehdella ja esittÀÀ jotain muuta mitÀ on. Kyse on myös itsearvostuksesta.
Vierailija kirjoitti:
YllÀttÀvÀn moni pitÀÀ valehtelua yllÀttÀvÀn helppona ja mutkattomana keinona olla parisuhteessa.
Kaikki puolisosi asiat eivÀt kuulu sinulle, koska et toivottavasti omista puolisoasi kuten isÀntÀ orjaa? Varsinkaan hÀnen entiseen seksielÀmÀÀnsÀ liittyen. Jos kyselet tyhmiÀ, kannattaa odottaa tyhmiÀ vastauksia. TÀllÀ ei ole valehtelun kanssa mitÀÀn tekemistÀ. Ihan sama jos joku kysyy ru*kaamisistani tai p*kalla kÀymisestÀ, oli vaikka oma puoliso, niin en varmaan ala niistÀkÀÀn asioista tekemÀÀn kenellekÀÀn raporttia.
Vierailija kirjoitti:
SinÀ voit olla kyynistynyt ja ajatella ettÀ kaikki ovat mulkkuja, mutta minun elÀmÀnkokemukseni kertoo toista.
Mutta kun en ole kyynistynyt, vain kyllÀstynyt kuuntelemaan katteettomia itsekehuja ja muiden mollaamista. Tuo 'voit olla' oli tÀysin oma johtopÀÀtöksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki puolisosi asiat eivÀt kuulu sinulle, koska et toivottavasti omista puolisoasi kuten isÀntÀ orjaa? Varsinkaan hÀnen entiseen seksielÀmÀÀnsÀ liittyen. Jos kyselet tyhmiÀ, kannattaa odottaa tyhmiÀ vastauksia. TÀllÀ ei ole valehtelun kanssa mitÀÀn tekemistÀ. Ihan sama jos joku kysyy ru*kaamisistani tai p*kalla kÀymisestÀ, oli vaikka oma puoliso, niin en varmaan ala niistÀkÀÀn asioista tekemÀÀn kenellekÀÀn raporttia.
Siis jos joku ei halua puolisoa joka on maksanut seksistÀ, ja kysyttÀessÀ hÀnelle valehdellaan niin miten tÀllÀ ei ole valehtelun kanssa mitÀÀn tekemistÀ?
EntÀs jos sinulla olisi periaate, ettet halua vaimoa joka on ottanut rahaa seksistÀ tai ollut tuhannen miehen kanssa, tai vaikka hylÀnnyt lapsensa tai tappanut ihmisen. Voit ihan itse pÀÀttÀÀ mikÀ sinulle olisi kynnyskysymys mennÀ suhteeseen. Olisiko sinulle siis ok, jos vaimoehdokkaasi sylkisi periaatteesi pÀÀlle ja valehtelisi olevansa toisenlainen ihminen kuin mitÀ todellisuudessa on ja evÀisi sinulta tiedot jotka vaikuttaisivat oleellisesti siihen haluatko mennÀ hÀnen kanssaan yhteen vai et.
NÀinhÀn totta kai usein tapahtuu, mutta kysymys kuuluu, onko se sinusta ok, vai olisiko ihmisen mielestÀsi hyvÀ kunnioittaa muiden rajoja ja antaa toisen yrittÀÀ etsiÀ sellaista ihmistÀ joka voi hÀnelle ihan aidosti olla sopiva?
Vierailija kirjoitti:
Menetti kunnioituksen, kun luuserina jouduit maksamaan pillusta! Ja vielÀ valkoisena miehenÀ Aasiassa! Hah!
NÀin, naiset tietÀÀ ettei pillu niin hyvÀ ole ettÀ siitÀ kannattaa maksaa.
KyllÀpÀ oli pikkumainen nainen.
En muutenkaan ymmÀrrÀ omistushaluisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ sÀ oot pönttö!!! Tos on yks asia mistÀ ei todellakaan kerrota kumppqnille, en oo kertonu omista thai-hierontareissuistani enkÀ aio kertoa. Toivottavasti opit tÀstÀ jotain.
M33
KÀsi sydÀmmellÀ mÀ en ole kertaakaan suhteen aikana kÀynyt missÀÀn, se ei kuulu kenellekkÀÀn hevon vttua mitÀ mÀ teen sinkkuna ollessani. Se on palvelu josta maksetaan rahaa! Ei sen ihmeempÀÀ. LisÀks en oo ehkÀ kÀyttÀny maksullisia ku noin 10 kertaa elÀssÀni, big deal...
Milloin olet viimeksi kÀynyt sukupuolitautitesteissÀ, big deal?
Ei Mies petÀ, Mies vaan panee.
Miehille se on pelkkÀ tekninen suoritus, mutta naisilla on aina tunteet mukana ja SE lasketaan pettÀmiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SinÀ voit olla kyynistynyt ja ajatella ettÀ kaikki ovat mulkkuja, mutta minun elÀmÀnkokemukseni kertoo toista.
Mutta kun en ole kyynistynyt, vain kyllÀstynyt kuuntelemaan katteettomia itsekehuja ja muiden mollaamista. Tuo 'voit olla' oli tÀysin oma johtopÀÀtöksesi.
Ok, minusta kuulosti aika kyyniseltÀ ajatusmaailmalta pitÀÀ tavallisena esim sitÀ ettÀ kun pÀÀssÀ on alkoholia niin heti muututaan mulkuiksi jne. Itse nÀen aika harvoin ihmisiÀ jotka mm pettÀvÀt periaatteensa alkoholin myötÀ. Ne joilla on taipumusta niin tehdÀ, ovat lopettaneet juomisen. Useimmilla ihmisillÀ on kokemukseni mukaan tarve toimia sillÀ tavalla ettÀ itsekin pystyy arvostamaan itseÀÀn. Aina se ei tietenkÀÀn onnistu, mutta pikkuhiljaa elÀmÀssÀ opitaan ja yritetÀÀn toimia paremmin.
EipÀ ole ap:llÀ itsetunto kohdillaan, koska tuli tÀnne ruikuttamaan. Nainen teki viisaasti.
Ja kuinkahan moni valehtelee kumppanilleen. Aika moni. Kaikkea ei kannata kertoa.