Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen jätti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa

Vierailija
15.11.2024 |

Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄

Kuvittelin, että naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitä, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, että suhde pitää pistää karille?

M33

Kommentit (1170)

Vierailija
261/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain kysyisin arvon naisilta, että kuvittelevatko he, että miehillä ei olisi seksuaalisia kokemuksia lainkaan ennen heitä vai mikä juttu?

Käytännössä lienee naisen kannalta katsoen parempi, että mies on vain tyydyttänyt seksuaalisia tarpeitaan ,ilman varsinaista rakkauden tunnetta ja vasta tämän puolisonsa kohdatessaan alkanut harrastamaan tunnepohjaista, rakkaudesta tapahtuvaa seksiä, eli rakastelua.

Mikä teitä naisia oikein riivaa?

Vierailija
262/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh, ei kyse ole huonosta itsetunnosta, vaan eroista arvomaailmoissa. Sinulle seksi on jotain mitä koet voivasi ostaa, useimmille naisille se on ajatuksena kuvottava.

Joo ja se, että mies ylipäätään kykenee harrastamaan seksiä sellaisen naisen kanssa joka ei seksiä todellisuudessa halua, vaan tekee sitä vaan rahasta :(  Kuvottavaa. Mihin kaikkeen muuhun sellainen mies kykenee?

Tämä! Mies osallistunut ihmiskauppaan.

Miksi te jankkaatte ihmiskaupasta kun tarjolla on myös itsenäisesti omasta halustaan työskenteleviä superseksuaalisia tai seksiaddiktinaisia. 

Tämä se on miesten naiivi fantasia seksityöläisistä, ovat nymfoja, jotka ovat k

Jos naisesta ei tunnu hyvältä niin miksi pillu kostuu? Tai miksi jo vaatteet puettuaan ja pois lähtiessään alkaa suutelemaan kiihkeästi ja ottaa vaatteet pois ja uudelleen hommiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole ap:llä itsetunto kohdillaan, koska tuli tänne ruikuttamaan. Nainen teki viisaasti.

Jospa halusi keskustelua aikaan. Ei aina ole itsetunnosta kiinni. Nyt ollaan vauvapalstalla ;)

Vierailija
264/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain kysyisin arvon naisilta, että kuvittelevatko he, että miehillä ei olisi seksuaalisia kokemuksia lainkaan ennen heitä vai mikä juttu?

Käytännössä lienee naisen kannalta katsoen parempi, että mies on vain tyydyttänyt seksuaalisia tarpeitaan ,ilman varsinaista rakkauden tunnetta ja vasta tämän puolisonsa kohdatessaan alkanut harrastamaan tunnepohjaista, rakkaudesta tapahtuvaa seksiä, eli rakastelua.

Voihan mies salamarakastua käyttämäänsä prostituoituun ja mennä hänen kanssaan naimisiin ja saada myöhemmin lapsiakin. Eihän tuo mahdotonta ole. Silloin kumpikin on täysin hyväksynyt toisen menneisyyden.

Vierailija
265/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen haluaa että mies on pelkästään runkannut menneisyydessään. 

Vierailija
266/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. olen ollut parisuhteessa rakkaan naiseni kanssa nyt 3 vuotta ja käyn aina silloin tällöin maksullisilla naisilla kun välillä vaan tekee mieli nuorempaa ja tiukempaa parikymppistä. Se että miksi siitä pitäisi kertoilla? Se mitä ei tiedä, ei loukkaa ketään.

M42

Vierailija
267/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä oot pönttö!!! Tos on yks asia mistä ei todellakaan kerrota kumppqnille, en oo kertonu omista thai-hierontareissuistani enkä aio kertoa. Toivottavasti opit tästä jotain. 

M33

Eli kun kumppani kysyy, niin valehtelet? Sepä onkin hieno perusta suhteelle. Tosin en ole yllättynyt että suhtautumisesi parisuhteeseen on tuo. Sinunhan pitää saada haluamasi, joko valehtelemalla, manipulaatiolla tai rahalla.

Käsi sydämmellä mä en ole kertaakaan suhteen aikana käynyt missään, se ei kuulu kenellekkään hevon vttua mitä mä teen sinkkuna ollessani. Se on palvelu josta maksetaan rahaa! Ei sen ihmeempää. Lisäks en oo ehkä käyttäny maksullisia ku noin 10 kertaa elässäni, big deal... 

Juuri näin! 

Vierailija
268/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoija nro 264 ei ole kuullut ikinä liukuvoiteista. Niitä voi laittaa paikoilleen jo ennen aktia.

Vierailija
269/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset arvostavat kokenutta ja osaavaa miestä ja inhoavat kokemattomia. Näkee tällä palstalla päivittäin incel haukkumisina.

Vierailija
270/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sinulle siis ok, jos vaimoehdokkaasi sylkisi periaatteesi päälle ja valehtelisi olevansa toisenlainen ihminen kuin mitä todellisuudessa on ja eväisi sinulta tiedot jotka vaikuttaisivat oleellisesti siihen haluatko mennä hänen kanssaan yhteen vai et. 

Moraalisia kädenvääntöjä itse kunkin paremmuudesta on helppo käydä virtuaalisesti anonyyminä 'Minä en koskaan valehtele' 'Minä otan aina huomioon puolisoni...' ym. hölynpölyä. Itselleen on tietysti yhtä helppoa valehdella myös anonyyminä, joten siitä vaan.

Väitän että jokainen tänne kirjoittanut ei aseksuaali on valehdellut jotain puolisolleen jossain vaiheessa, isoa tai pientä. Mitä olen tehnyt sängyssä edellisessä elämässäni, kenen kanssa ja miksi: ei tarvitse mielestäni olla puolisoiden yhteinen asia, mutta en kiellä sitäkään jos jotkut päättävät yhdessä toisin.

Vierailija
271/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. olen ollut parisuhteessa rakkaan naiseni kanssa nyt 3 vuotta ja käyn aina silloin tällöin maksullisilla naisilla kun välillä vaan tekee mieli nuorempaa ja tiukempaa parikymppistä. Se että miksi siitä pitäisi kertoilla? Se mitä ei tiedä, ei loukkaa ketään.

M42

Aivan, ei se naisesikan kerro sinulle kaikkea.

Vierailija
272/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä oli pikkumainen nainen.

En muutenkaan ymmärrä omistushaluisia naisia.

Mitä tuolla on tekemistä omistushalun kanssa? Minä en ole tippaakaan omistushaluinen, mutta en arvosta ihmisiä joille seksi on bisnestä. Tykkään varmaan vaan seksistä liikaa, enkä siis halua pilata seksielämääni ihmisten kanssa joiden suhtautuminen seksiin on tuo.

Vierailija
273/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se on tuo maksullisuus, pitää naista esineenä

Vierailija
274/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on jumalauta niin tekopyhiä, ne pystyy tienata s-työllä sen mitä mä en pysty viikossakaan. Silti he ovat niin kovin alistettuja ja hyväkskäytettyjä. Give me a break. 

M33

Voithan sinäkin myydä persettä miehille ja tienata hyvin, mikäs sitä estää? Uusi ura alkuun vaan!

Vierailija
275/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42

Ehkä pitäisi kertoa, koska naisten mielestä näin pitää tehdä. "Heippa, käyn tässä välillä pumppaamassa nuorempaa" 

Vierailija
276/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42

Sun ja mun rakastamisesta on sellainen pieni ero, että mä en tekisi mitään, mikä loukkaisi mun rakastani, vaikkei hän siitä tietäisikään. 

Vierailija
277/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen kannalta olisi parempi, että mies on kykenevä käyttämään elävää ihmistä tyydytysaukkonaan? Miten voisin tuollaisen ihmisen kanssa harrastaa tunnepohjaista seksiä eli rakastelua? 

Vierailija
278/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on jumalauta niin tekopyhiä, ne pystyy tienata s-työllä sen mitä mä en pysty viikossakaan. Silti he ovat niin kovin alistettuja ja hyväkskäytettyjä. Give me a break. 

M33

Voithan sinäkin myydä persettä miehille ja tienata hyvin, mikäs sitä estää? Uusi ura alkuun vaan!

Liian vanha jo. Miehet tunnetusti maksavat reilusti alle 30-vuotiaille. 

Vierailija
279/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia en ole kertonut.

Kertoo siitä, ettet välitä lainkaan puolisotasi, vain itsestäsi.

Vierailija
280/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole kyse mistään "kaikilla on historia". Käytit hyväksesi köyhiä, kehitysmaassa asuvia naisia joilla ei ole vaihtoehtoja. Se kertoo moraalistasi niin paljon että kuten alapeukuistakin näet, useimmat ihmiset ajattelevat että et ole kunnollinen ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan