Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Nainen jÀtti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa

Vierailija
15.11.2024 |

Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄

Kuvittelin, ettÀ naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitÀ, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, ettÀ suhde pitÀÀ pistÀÀ karille?

M33

Kommentit (1161)

Vierailija
201/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"Se ero, ettÀ baarista tai tinderistÀ seuransa hakevan miehen seura lÀhtee matkaan omasta halustaan, ei rahasta. SillÀ on vÀliÀ, vÀlittÀÀkö mies asiasta. Jos mies taas pitÀÀ kaikkia naisia huorina, hÀnellÀ on muita ongelmia."

No tÀmÀ oli just sellainen asiallinen vastaus ilman kiukkua, kiitos.

Itse saatan olla vÀhÀn jÀÀvi tÀssÀ keskustelussa siinÀ mielessÀ etten tosiaan ole kÀynyt maksullisissa ja olen muutenkin niin hitaasti lÀmpeÀvÀ etten harrasta yhden illan juttuja joten kumppaneitakaan ei ole kovin montaa vaikka ikÀÀ on jo ihan aikuisen verran. Olen ihan onnellisessa parisuhteessa. Olen lukenut niitÀ lehtiartikkeleja noista maksullisista ja ymmÀrtÀnyt, ettÀ vaikka on monia joille riittÀÀ, ettÀ maksetaan, niin on myös tosi monia jotka haluavat ensin vaihtaa vÀhÀn viestejÀ ja mahdollisesti nÀhdÀ ennen kuin mitÀÀn tapahtuu, niin eihÀn tuo juurikaan eroa niistÀ baari/Tinder naisista, eli katsovat ensin, ettÀ haluavatko lÀhteÀ matkaan ja se raha vaan kuuluu siihen mukaan. Mutta se edelleen, ettÀ jos nyt mies ei kÀy maksullisissa, mutta kÀy joka viikko hakemassa uuden omasta halustaan mukaan lÀhtevÀn naisen, niin eikö se mies silti ole vÀhÀn "kÀytetty" tai jotain? Siis, ettÀ eikö se pudota pisteitÀ ihan siinÀ kuin maksullisissa kÀyminenkin? Tuli vielÀ mieleen, ettÀ jos joku kÀy kokoajan pokaamassa uuden naisen itselleen jostain niin eikö hÀn vÀhÀn niinkuin nÀe naiset vÀhintÀÀn jonkinlaisena kulutustavarana?

Vierailija
202/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, ei kyse ole huonosta itsetunnosta, vaan eroista arvomaailmoissa. Sinulle seksi on jotain mitÀ koet voivasi ostaa, useimmille naisille se on ajatuksena kuvottava.

Tuhannet suomalaiset naiset myyvÀt seksiÀ eli moni nainen tiedostaa istuvansa lompakon pÀÀllÀ. Se siitÀ kuvottavuudesta. Ja mitÀ enemmÀn pihtaat sen enemmÀn seksinmyynti lisÀÀntyy. Joku sen kuitenkin tekee.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HyvÀ ettet sano, ettÀ kaikki. MÀ luulen, ettÀ tÀÀllÀ tÀtipalstalla on silti paljon myös niitÀ, jotka ovat siellÀ hotellissa puolisonsa kanssa, jos ovat lainkaan. MeidÀn työpaikoilla harvemmin on ollut alfoja ja siellÀ on tehty töitÀ eikÀ pantu varastohuoneissa. Tavallisen ihmisen elÀmÀ on tavallista, on myös meitÀ aidosti parisuhdeihmisiÀ, ei pelkkiÀ sekoilijoita.

TÀllÀ palstalla ei juuri koskaan kuule naisesta joka kertoo itse pettÀneensÀ miestÀÀn, erityisesti siihen verrattuna miten paljon saamme kuulla tÀÀllÀ valitusta sikamaisista ja pettÀvistÀ miehistÀ.

Kenen kanssa ne sikamaiset miehet sitten oikein pettÀvÀt? Omien havaintojeni mukaan pettÀvÀt todella usein varatun naisen kanssa. Ja sitÀ useamman, mitÀ halutumpi tÀmÀ kaveri on ollut aiemmin naisten keskuudessa. Naiselle tÀllainen yhden yön hoito on myös siinÀ mielessÀ varma tapaus, ettei se taatusti soittele lemmentuskissaan perÀÀn ja molemmat tietÀvÀt homman juonen. Beta odottelee kiltisti kotona eikÀ tiedÀ mitÀÀn nÀistÀ seikkailuista.

Yhden yön panosankari ei vÀlttÀmÀttÀ kÀy thaimaassa huorissa eikÀ roiku baareissa metsÀstÀmÀssÀ kaljaleenoja, yksinkertaisesti siitÀ syystÀ ettei hÀnen tarvitse, koska parempaakin on tarjolla.

204/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kerran kun seurustelin nelikymppisen miehen kanssa, kertoi hĂ€n, ettĂ€ joskus yli 10v sitten hĂ€n tuli avovaimonsa jĂ€ttĂ€mĂ€ksi ihan yhtĂ€kkiĂ€, jolloin hĂ€n ilman mitÀÀn harkintaa vaan varasi ajan prostituoidulle ja siis harrasti sexiĂ€ hĂ€nen kanssaan. Ei se minua hĂ€irinnu, kun se oli vaan tuo yksi kerta, eikö mitÀÀn sÀÀnnöllistĂ€ palvelua 

Vierailija
205/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa (aasialais-) naisista pakotetaan seksityöhön.

TĂ€tĂ€ eivĂ€t kĂ€nniset, vanhat ja lĂ€skit suomalaismiehet tunnu ymmĂ€rtĂ€vĂ€n. 

Tuo on feministien ja joidenkin kristillisten tahojen vÀÀristelyĂ€ ja yleistys joka ei kestĂ€ kriittistĂ€ tarkastelua vaan on pelkkĂ€ heteromiehiĂ€ syyllistĂ€vĂ€ heitto.  HyvöksikĂ€yttöÀkin on marginaalissa. TĂ€mĂ€ keskustelun aihe on pitkĂ€ joten en siihen enÀÀ lĂ€hde, mutta totean lyhyköisesti ettĂ€ olet vÀÀrĂ€ssĂ€. Esim maailmassa on miljoonia naisten pyörittĂ€miĂ€ salonkeja ja hierontashoppeja joissa tarjoavat myös seksiĂ€. MiehillĂ€ ei ole mitÀÀn kytköksiĂ€ nĂ€isen naisten yritystoimintaan. Suomessa myös naisten vapaaehtoinen seksin myynti on saanut uusia kanavia onlyfansin ja vastaavien sivustojen kautta. Nainen siis ei ole uhri.

Vierailija
206/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa (aasialais-) naisista pakotetaan seksityöhön.

TĂ€tĂ€ eivĂ€t kĂ€nniset, vanhat ja lĂ€skit suomalaismiehet tunnu ymmĂ€rtĂ€vĂ€n. 

Tuo on feministien ja joidenkin kristillisten tahojen vÀÀristelyĂ€ ja yleistys joka ei kestĂ€ kriittistĂ€ tarkastelua vaan on pelkkĂ€ heteromiehiĂ€ syyllistĂ€vĂ€ heitto.  HyvöksikĂ€yttöÀkin on marginaalissa. TĂ€mĂ€ keskustelun aihe on pitkĂ€ joten en siihen enÀÀ lĂ€hde, mutta totean lyhyköisesti ettĂ€ olet vÀÀrĂ€ssĂ€. Esim maailmassa on miljoonia naisten pyörittĂ€miĂ€ salonkeja ja hierontashoppeja joissa tarjoavat myös seksiĂ€. MiehillĂ€ ei ole mitÀÀn kytköksiĂ€ nĂ€isen naisten yritystoimintaan. Suomessa myös naisten vapaaehtoinen seksin myynti on saanut uusia kanavia onlyfansin ja vastaavien sivustojen kautta. Nainen siis ei ole uhri.

TietÀmÀttömyytesi on liikuttavaa.

Myy itse ruhoasi vanhoille, lĂ€skeille ja rumille suomalaismiehille, koska sinua uhataan vĂ€kivallalla. 

Vierailija
207/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, naisten mustasukkaisuudella ei ole mitÀÀn rajaa..Menneet ovat menneitÀ... Jos jokainen mies tuomittaisiin sen perusteella mitÀ hÀn teki sinkkuna Aasian-matkallaan, ei kukaan löytÀisi aviomiestÀ..

M37

No mitÀ jokainen mies teki? Esim mÀ matkustelin Aasiassa ja tapasin siellÀ eurooppalaisen naisen jonka kanssa aloin seurustella.

Alkaa jotenkin risoa kun miehet itse yllĂ€pitÀÀ tuota kuvaa ettei Aasiassa voisi matkustaa kĂ€ymĂ€ttĂ€ huorissa. KyllĂ€ voi, ja useimmat matkustavat Aasian maihin ihan muista syistĂ€. Itse voin myöntÀÀ ettĂ€ Ă€llöttÀÀ huorissa kĂ€yvĂ€t lĂ€nkkĂ€rimiehet Aasiassa enkĂ€ halua omilla reissuilla tulla mitenkÀÀn yhdistetyksi noihin luusereihin. 

TiedÀt kyllÀ. Turha esittÀÀ jotain siveyde sipulia.

Mies

TiedÀn sen, ettÀ yritÀt normalisoida omaa huorissakÀyntiÀsi vÀittÀmÀllÀ ettÀ kaikki muutkin tekevÀt samaa. EivÀt tee. Omassa piirissÀ matkustellaan paljon ja vÀhemmistö on kaltaisiasi. Ei ole kauheasti sympatiaa teitÀ kohtaan koska teidÀn takia muutkin leimataan.

Vierailija
208/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TyhmÀstÀ pÀÀstÀ kÀrsii koko ruumis. MOT.

Naisille ei KOSKAAN kerrota totuutta MISTÄÄN. Ainostaan sellainen versio, jonka ne haluavat kuulla ja joka edistÀÀ miehen omaa etua.

Rehellisyyden hukka perii.

Vierailija
209/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

>Myy itse ruhoasi vanhoille, lĂ€skeille ja rumille suomalaismiehille, koska sinua uhataan vĂ€kivallalla. 

VÀhempi kÀrjistÀminen tekisi viestistÀsi hiukan uskottavampaa? PÀinvastoin kuin anonyymipalstoilla, todellinen elÀmÀ on harvoin noin vihaa tihkuvan musta-valkosita.

Vierailija
210/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HyvÀ ettet sano, ettÀ kaikki. MÀ luulen, ettÀ tÀÀllÀ tÀtipalstalla on silti paljon myös niitÀ, jotka ovat siellÀ hotellissa puolisonsa kanssa, jos ovat lainkaan. MeidÀn työpaikoilla harvemmin on ollut alfoja ja siellÀ on tehty töitÀ eikÀ pantu varastohuoneissa. Tavallisen ihmisen elÀmÀ on tavallista, on myös meitÀ aidosti parisuhdeihmisiÀ, ei pelkkiÀ sekoilijoita.

TÀllÀ palstalla ei juuri koskaan kuule naisesta joka kertoo itse pettÀneensÀ miestÀÀn, erityisesti siihen verrattuna miten paljon saamme kuulla tÀÀllÀ valitusta sikamaisista ja pettÀvistÀ miehistÀ.

Kenen kanssa ne sikamaiset miehet sitten oikein pettÀvÀt? Omien havaintojeni mukaan pettÀvÀt todella usein varatun naisen kanssa. Ja sitÀ useamman, mitÀ halutumpi tÀmÀ kaveri on ollut aiemmin naisten keskuudessa. Naiselle tÀllainen yhden yön hoito on myös siinÀ mielessÀ varma ta

No mikÀ ihme tuo on, tÀllÀ palstalla enimmÀkseen ÀÀnessÀ taitavat olla naiset, ja harva petturi kai kehuu tekemisillÀÀn, paitsi tietysti se työpaikan sonni. Sen enempÀÀ en osaa asiaan kommentoida, itselle kun sekÀ yhden yön hoidot ettÀ pettÀminen ovat vieraita, ja minÀ vain osuin ensimmÀisenÀ kohdalle, tuskin olen siis yksisarvinen. MitÀ sÀ muuten teet työksesi, oletko esim hotellin yörespa? Onko sellaisia?

MÀ olen tavannut mieheni töissÀ, sairaalassa, parikymmentÀ vuotta sitten, eli kauan ennen mitÀÀn tindereitÀ, ja tyytyvÀisenÀ ollaan eletty siitÀ lÀhtien. Ei se sairaalankaan meno ollut mitÀÀn liinavaatevarastossa irstailua, mistÀ tÀÀllÀ aina lukee, ihan vaan kÀytiin kahvilla ja siitÀ se sitten lÀhti. Ei erityisen dramaattista.

Vierailija
211/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei sille kuvotukselle mitÀÀn saa. Se on vaan niin voimakasta. Ja kun miehelle on muutenkin niin vĂ€hĂ€n kĂ€yttötarkoitusta naisen elĂ€mĂ€ssĂ€, niin.. 

Vierailija
212/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvĂ€! Niin minĂ€kin oisin tehnyt. 

Vierailija
213/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh, ei kyse ole huonosta itsetunnosta, vaan eroista arvomaailmoissa. Sinulle seksi on jotain mitÀ koet voivasi ostaa, useimmille naisille se on ajatuksena kuvottava.

Tuhannet suomalaiset naiset myyvÀt seksiÀ eli moni nainen tiedostaa istuvansa lompakon pÀÀllÀ. Se siitÀ kuvottavuudesta. Ja mitÀ enemmÀn pihtaat sen enemmÀn seksinmyynti lisÀÀntyy. Joku sen kuitenkin tekee.

Normaali nainen kokee myös myyvÀn osapuolen kuvottavana, vaikka siihen liittyy myös sÀÀliÀ. En tunne henkilökohtaisessa elÀmÀssÀni yhtÀÀn naista, joka "tiedostaisi istuvansa lompakon pÀÀllÀ". SyvÀ epÀtoivo, traumat, elÀmÀnhaluttomuus ovat varmasti syinÀ noille joillekin naisille. HeitÀ on kuitenkin ihan turha verrata tavanomaisiin naisiin.

Vierailija
214/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti suurin osa seksityölĂ€isitĂ€ on naisia. 

Vierailija
215/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen enempÀÀ en osaa asiaan kommentoida, itselle kun sekÀ yhden yön hoidot ettÀ pettÀminen ovat vieraita, ja minÀ vain osuin ensimmÀisenÀ kohdalle, tuskin olen siis yksisarvinen. MitÀ sÀ muuten teet työksesi, oletko esim hotellin yörespa? Onko sellaisia?

En puhu nyt sinusta ja minusta vaan siitÀ erosta minkÀ olen nÀhnyt vuosikymmenien varrella tosielÀmÀssÀ verrattuina tÀÀllÀ kerrottuihin kokemuksiin. Miehet ne siat vain pettÀvÀt ja kÀyvÀt huorissa, samalla kun kusetetut naiset odottelevat kotona. Ei se nyt ihan noin ole mennyt oikeasti. Olen nÀhnyt niin paljon hÀrskejÀ tapauksia etteivÀt nÀmÀ mene enÀÀ selittÀmÀllÀ lÀpi, sori. Pettureiden mÀÀrÀssÀ sanoisin ettÀ aika fifty/fity menee, sen jÀlkeen kun yhtÀlöstÀ otetaan pois puhdas prostituutio. Jota toki myös naiset kÀyttÀvÀt (Gambia tm) mutta tietysti pari kertaluokkaa vÀhemmÀn kuin miehet.

Vierailija
216/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Harvinaisen fiksu pÀÀtös siltĂ€ naiseltađŸ‘đŸ»

Vierailija
217/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se ero, ettÀ baarista tai tinderistÀ seuransa hakevan miehen seura lÀhtee matkaan omasta halustaan, ei rahasta. SillÀ on vÀliÀ, vÀlittÀÀkö mies asiasta. Jos mies taas pitÀÀ kaikkia naisia huorina, hÀnellÀ on muita ongelmia."

No tÀmÀ oli just sellainen asiallinen vastaus ilman kiukkua, kiitos.

Itse saatan olla vÀhÀn jÀÀvi tÀssÀ keskustelussa siinÀ mielessÀ etten tosiaan ole kÀynyt maksullisissa ja olen muutenkin niin hitaasti lÀmpeÀvÀ etten harrasta yhden illan juttuja joten kumppaneitakaan ei ole kovin montaa vaikka ikÀÀ on jo ihan aikuisen verran. Olen ihan onnellisessa parisuhteessa. Olen lukenut niitÀ lehtiartikkeleja noista maksullisista ja ymmÀrtÀnyt, ettÀ vaikka on monia joille riittÀÀ, ettÀ maksetaan, niin on myös tosi monia jotka haluavat ensin vaihtaa vÀhÀn viestejÀ ja mahdollisesti nÀhdÀ ennen kuin mitÀÀn tapahtuu, niin eihÀn tuo juurikaan eroa niistÀ baari/Tinder naisista, eli katsovat ensin, ettÀ haluav

MÀ en myöskÀÀn ole enÀÀ ihan nuori, ja nÀkisin asian niin, ettÀ irtoseksiin kykenevÀt ja haluavat ihmiset ovat vaan erilaisia, ja enemmistö. HeistÀ toiset maksavat seksistÀ ja toiset eivÀt. MeitÀ hitaasti syttyviÀ (romantikkoja, demiseksuaaleja) on muistaakseni viitisentoista prosenttia. Ja nÀin reilun 30 vuoden aktiivisen seksielÀmÀn jÀlkeen olisi jotenkin hassua kuvitella olevansa vÀhÀn kÀytetty, kun omankin puolison kanssa on puksutellut jo toistatuhatta kertaa. EhkÀ se ero on siinÀ, ettÀ papassa ei vielÀkÀÀn ole hpv:ta. VÀhemmÀn kontakteja, ei vÀhemmÀn kÀyttöÀ.

Vierailija
218/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali nainen kokee myös myyvÀn osapuolen kuvottavana, vaikka siihen liittyy myös sÀÀliÀ. En tunne henkilökohtaisessa elÀmÀssÀni yhtÀÀn naista, joka "tiedostaisi istuvansa lompakon pÀÀllÀ". SyvÀ epÀtoivo, traumat, elÀmÀnhaluttomuus ovat varmasti syinÀ noille joillekin naisille. HeitÀ on kuitenkin ihan turha verrata tavanomaisiin naisiin.

Olet sitten tietÀmÀtön. KysymÀllÀ seksiÀ myyviltÀ naisilta tÀmÀ selviÀÀ ja osa kertoo sen kysymÀttÀkin ehkÀ seksitreffit palstalla ilmoitiksessa hakiessaan seksiÀ sponssia vastaan. Taustalla on siis huvin ja hyödyn yhdistÀminen eli hyvien lisÀtienestien tekeminen vaikka ihan valikoitujen asiakkaiden kanssa. Sitten on ihan tinderissÀ naisia jotka hakevat matcheistÀ sugardaddyÀ....esimerkkejÀ on paljon. Seksin myynti on saanut vaan uusia kanavia ja muotoja

Vierailija
219/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllĂ€ sĂ€ oot pönttö!!! Tos on yks asia mistĂ€ ei todellakaan kerrota kumppqnille, en oo kertonu omista thai-hierontareissuistani enkĂ€ aio kertoa. Toivottavasti opit tĂ€stĂ€ jotain. 

M33

Vierailija
220/1161 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen enempÀÀ en osaa asiaan kommentoida, itselle kun sekÀ yhden yön hoidot ettÀ pettÀminen ovat vieraita, ja minÀ vain osuin ensimmÀisenÀ kohdalle, tuskin olen siis yksisarvinen. MitÀ sÀ muuten teet työksesi, oletko esim hotellin yörespa? Onko sellaisia?

En puhu nyt sinusta ja minusta vaan siitÀ erosta minkÀ olen nÀhnyt vuosikymmenien varrella tosielÀmÀssÀ verrattuina tÀÀllÀ kerrottuihin kokemuksiin. Miehet ne siat vain pettÀvÀt ja kÀyvÀt huorissa, samalla kun kusetetut naiset odottelevat kotona. Ei se nyt ihan noin ole mennyt oikeasti. Olen nÀhnyt niin paljon hÀrskejÀ tapauksia etteivÀt nÀmÀ mene enÀÀ selittÀmÀllÀ lÀpi, sori. Pettureiden mÀÀrÀssÀ sanoisin ettÀ aika fifty/fity menee, sen jÀlkeen kun yhtÀlöstÀ otetaan pois puhdas prostituutio. Jota toki myös naiset kÀyttÀvÀt (Gambia tm) mutta tietysti pari kertaluokkaa vÀhemmÀn kuin miehet

Johan tÀtÀ tasaisuutta taitavat tilastotkin tukea, kaltaiset keskenÀÀn tjsp. En kyllÀ tiedÀ mitÀ vÀliÀ vauvapalstalla tÀssÀ kohtaa on, harvemmin miehetkÀÀn tÀÀllÀ huutelevat pettÀmisreissuistaan, paitsi ne muutamat trollit.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kaksi kaksi yhdeksÀn