Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen jätti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa

Vierailija
15.11.2024 |

Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄

Kuvittelin, että naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitä, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, että suhde pitää pistää karille?

M33

Kommentit (1170)

Vierailija
201/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se ero, että baarista tai tinderistä seuransa hakevan miehen seura lähtee matkaan omasta halustaan, ei rahasta. Sillä on väliä, välittääkö mies asiasta. Jos mies taas pitää kaikkia naisia huorina, hänellä on muita ongelmia."

No tämä oli just sellainen asiallinen vastaus ilman kiukkua, kiitos.

Itse saatan olla vähän jäävi tässä keskustelussa siinä mielessä etten tosiaan ole käynyt maksullisissa ja olen muutenkin niin hitaasti lämpeävä etten harrasta yhden illan juttuja joten kumppaneitakaan ei ole kovin montaa vaikka ikää on jo ihan aikuisen verran. Olen ihan onnellisessa parisuhteessa. Olen lukenut niitä lehtiartikkeleja noista maksullisista ja ymmärtänyt, että vaikka on monia joille riittää, että maksetaan, niin on myös tosi monia jotka haluavat ensin vaihtaa vähän viestejä ja mahdollisesti nähdä ennen kuin mitään tapahtuu, niin eihän tuo juurikaan eroa niistä baari/Tinder naisista, eli katsovat ensin, että haluavatko lähteä matkaan ja se raha vaan kuuluu siihen mukaan. Mutta se edelleen, että jos nyt mies ei käy maksullisissa, mutta käy joka viikko hakemassa uuden omasta halustaan mukaan lähtevän naisen, niin eikö se mies silti ole vähän "käytetty" tai jotain? Siis, että eikö se pudota pisteitä ihan siinä kuin maksullisissa käyminenkin? Tuli vielä mieleen, että jos joku käy kokoajan pokaamassa uuden naisen itselleen jostain niin eikö hän vähän niinkuin näe naiset vähintään jonkinlaisena kulutustavarana?

Vierailija
202/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, ei kyse ole huonosta itsetunnosta, vaan eroista arvomaailmoissa. Sinulle seksi on jotain mitä koet voivasi ostaa, useimmille naisille se on ajatuksena kuvottava.

Tuhannet suomalaiset naiset myyvät seksiä eli moni nainen tiedostaa istuvansa lompakon päällä. Se siitä kuvottavuudesta. Ja mitä enemmän pihtaat sen enemmän seksinmyynti lisääntyy. Joku sen kuitenkin tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ettet sano, että kaikki. Mä luulen, että täällä tätipalstalla on silti paljon myös niitä, jotka ovat siellä hotellissa puolisonsa kanssa, jos ovat lainkaan. Meidän työpaikoilla harvemmin on ollut alfoja ja siellä on tehty töitä eikä pantu varastohuoneissa. Tavallisen ihmisen elämä on tavallista, on myös meitä aidosti parisuhdeihmisiä, ei pelkkiä sekoilijoita.

Tällä palstalla ei juuri koskaan kuule naisesta joka kertoo itse pettäneensä miestään, erityisesti siihen verrattuna miten paljon saamme kuulla täällä valitusta sikamaisista ja pettävistä miehistä.

Kenen kanssa ne sikamaiset miehet sitten oikein pettävät? Omien havaintojeni mukaan pettävät todella usein varatun naisen kanssa. Ja sitä useamman, mitä halutumpi tämä kaveri on ollut aiemmin naisten keskuudessa. Naiselle tällainen yhden yön hoito on myös siinä mielessä varma tapaus, ettei se taatusti soittele lemmentuskissaan perään ja molemmat tietävät homman juonen. Beta odottelee kiltisti kotona eikä tiedä mitään näistä seikkailuista.

Yhden yön panosankari ei välttämättä käy thaimaassa huorissa eikä roiku baareissa metsästämässä kaljaleenoja, yksinkertaisesti siitä syystä ettei hänen tarvitse, koska parempaakin on tarjolla.

204/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun seurustelin nelikymppisen miehen kanssa, kertoi hän, että joskus yli 10v sitten hän tuli avovaimonsa jättämäksi ihan yhtäkkiä, jolloin hän ilman mitään harkintaa vaan varasi ajan prostituoidulle ja siis harrasti sexiä hänen kanssaan. Ei se minua häirinnu, kun se oli vaan tuo yksi kerta, eikö mitään säännöllistä palvelua 

Vierailija
205/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa (aasialais-) naisista pakotetaan seksityöhön.

Tätä eivät känniset, vanhat ja läskit suomalaismiehet tunnu ymmärtävän. 

Tuo on feministien ja joidenkin kristillisten tahojen vääristelyä ja yleistys joka ei kestä kriittistä tarkastelua vaan on pelkkä heteromiehiä syyllistävä heitto.  Hyvöksikäyttöäkin on marginaalissa. Tämä keskustelun aihe on pitkä joten en siihen enää lähde, mutta totean lyhyköisesti että olet väärässä. Esim maailmassa on miljoonia naisten pyörittämiä salonkeja ja hierontashoppeja joissa tarjoavat myös seksiä. Miehillä ei ole mitään kytköksiä näisen naisten yritystoimintaan. Suomessa myös naisten vapaaehtoinen seksin myynti on saanut uusia kanavia onlyfansin ja vastaavien sivustojen kautta. Nainen siis ei ole uhri.

Vierailija
206/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa (aasialais-) naisista pakotetaan seksityöhön.

Tätä eivät känniset, vanhat ja läskit suomalaismiehet tunnu ymmärtävän. 

Tuo on feministien ja joidenkin kristillisten tahojen vääristelyä ja yleistys joka ei kestä kriittistä tarkastelua vaan on pelkkä heteromiehiä syyllistävä heitto.  Hyvöksikäyttöäkin on marginaalissa. Tämä keskustelun aihe on pitkä joten en siihen enää lähde, mutta totean lyhyköisesti että olet väärässä. Esim maailmassa on miljoonia naisten pyörittämiä salonkeja ja hierontashoppeja joissa tarjoavat myös seksiä. Miehillä ei ole mitään kytköksiä näisen naisten yritystoimintaan. Suomessa myös naisten vapaaehtoinen seksin myynti on saanut uusia kanavia onlyfansin ja vastaavien sivustojen kautta. Nainen siis ei ole uhri.

Tietämättömyytesi on liikuttavaa.

Myy itse ruhoasi vanhoille, läskeille ja rumille suomalaismiehille, koska sinua uhataan väkivallalla. 

Vierailija
207/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, naisten mustasukkaisuudella ei ole mitään rajaa..Menneet ovat menneitä... Jos jokainen mies tuomittaisiin sen perusteella mitä hän teki sinkkuna Aasian-matkallaan, ei kukaan löytäisi aviomiestä..

M37

No mitä jokainen mies teki? Esim mä matkustelin Aasiassa ja tapasin siellä eurooppalaisen naisen jonka kanssa aloin seurustella.

Alkaa jotenkin risoa kun miehet itse ylläpitää tuota kuvaa ettei Aasiassa voisi matkustaa käymättä huorissa. Kyllä voi, ja useimmat matkustavat Aasian maihin ihan muista syistä. Itse voin myöntää että ällöttää huorissa käyvät länkkärimiehet Aasiassa enkä halua omilla reissuilla tulla mitenkään yhdistetyksi noihin luusereihin. 

Tiedät kyllä. Turha esittää jotain siveyde sipulia.

Mies

Tiedän sen, että yrität normalisoida omaa huorissakäyntiäsi väittämällä että kaikki muutkin tekevät samaa. Eivät tee. Omassa piirissä matkustellaan paljon ja vähemmistö on kaltaisiasi. Ei ole kauheasti sympatiaa teitä kohtaan koska teidän takia muutkin leimataan.

Vierailija
208/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. MOT.

Naisille ei KOSKAAN kerrota totuutta MISTÄÄN. Ainostaan sellainen versio, jonka ne haluavat kuulla ja joka edistää miehen omaa etua.

Rehellisyyden hukka perii.

Vierailija
209/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Myy itse ruhoasi vanhoille, läskeille ja rumille suomalaismiehille, koska sinua uhataan väkivallalla. 

Vähempi kärjistäminen tekisi viestistäsi hiukan uskottavampaa? Päinvastoin kuin anonyymipalstoilla, todellinen elämä on harvoin noin vihaa tihkuvan musta-valkosita.

Vierailija
210/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ettet sano, että kaikki. Mä luulen, että täällä tätipalstalla on silti paljon myös niitä, jotka ovat siellä hotellissa puolisonsa kanssa, jos ovat lainkaan. Meidän työpaikoilla harvemmin on ollut alfoja ja siellä on tehty töitä eikä pantu varastohuoneissa. Tavallisen ihmisen elämä on tavallista, on myös meitä aidosti parisuhdeihmisiä, ei pelkkiä sekoilijoita.

Tällä palstalla ei juuri koskaan kuule naisesta joka kertoo itse pettäneensä miestään, erityisesti siihen verrattuna miten paljon saamme kuulla täällä valitusta sikamaisista ja pettävistä miehistä.

Kenen kanssa ne sikamaiset miehet sitten oikein pettävät? Omien havaintojeni mukaan pettävät todella usein varatun naisen kanssa. Ja sitä useamman, mitä halutumpi tämä kaveri on ollut aiemmin naisten keskuudessa. Naiselle tällainen yhden yön hoito on myös siinä mielessä varma ta

No mikä ihme tuo on, tällä palstalla enimmäkseen äänessä taitavat olla naiset, ja harva petturi kai kehuu tekemisillään, paitsi tietysti se työpaikan sonni. Sen enempää en osaa asiaan kommentoida, itselle kun sekä yhden yön hoidot että pettäminen ovat vieraita, ja minä vain osuin ensimmäisenä kohdalle, tuskin olen siis yksisarvinen. Mitä sä muuten teet työksesi, oletko esim hotellin yörespa? Onko sellaisia?

Mä olen tavannut mieheni töissä, sairaalassa, parikymmentä vuotta sitten, eli kauan ennen mitään tindereitä, ja tyytyväisenä ollaan eletty siitä lähtien. Ei se sairaalankaan meno ollut mitään liinavaatevarastossa irstailua, mistä täällä aina lukee, ihan vaan käytiin kahvilla ja siitä se sitten lähti. Ei erityisen dramaattista.

Vierailija
211/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille kuvotukselle mitään saa. Se on vaan niin voimakasta. Ja kun miehelle on muutenkin niin vähän käyttötarkoitusta naisen elämässä, niin.. 

Vierailija
212/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Niin minäkin oisin tehnyt. 

Vierailija
213/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh, ei kyse ole huonosta itsetunnosta, vaan eroista arvomaailmoissa. Sinulle seksi on jotain mitä koet voivasi ostaa, useimmille naisille se on ajatuksena kuvottava.

Tuhannet suomalaiset naiset myyvät seksiä eli moni nainen tiedostaa istuvansa lompakon päällä. Se siitä kuvottavuudesta. Ja mitä enemmän pihtaat sen enemmän seksinmyynti lisääntyy. Joku sen kuitenkin tekee.

Normaali nainen kokee myös myyvän osapuolen kuvottavana, vaikka siihen liittyy myös sääliä. En tunne henkilökohtaisessa elämässäni yhtään naista, joka "tiedostaisi istuvansa lompakon päällä". Syvä epätoivo, traumat, elämänhaluttomuus ovat varmasti syinä noille joillekin naisille. Heitä on kuitenkin ihan turha verrata tavanomaisiin naisiin.

Vierailija
214/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti suurin osa seksityöläisitä on naisia. 

Vierailija
215/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen enempää en osaa asiaan kommentoida, itselle kun sekä yhden yön hoidot että pettäminen ovat vieraita, ja minä vain osuin ensimmäisenä kohdalle, tuskin olen siis yksisarvinen. Mitä sä muuten teet työksesi, oletko esim hotellin yörespa? Onko sellaisia?

En puhu nyt sinusta ja minusta vaan siitä erosta minkä olen nähnyt vuosikymmenien varrella tosielämässä verrattuina täällä kerrottuihin kokemuksiin. Miehet ne siat vain pettävät ja käyvät huorissa, samalla kun kusetetut naiset odottelevat kotona. Ei se nyt ihan noin ole mennyt oikeasti. Olen nähnyt niin paljon härskejä tapauksia etteivät nämä mene enää selittämällä läpi, sori. Pettureiden määrässä sanoisin että aika fifty/fity menee, sen jälkeen kun yhtälöstä otetaan pois puhdas prostituutio. Jota toki myös naiset käyttävät (Gambia tm) mutta tietysti pari kertaluokkaa vähemmän kuin miehet.

Vierailija
216/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen fiksu päätös siltä naiselta👍🏻

Vierailija
217/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se ero, että baarista tai tinderistä seuransa hakevan miehen seura lähtee matkaan omasta halustaan, ei rahasta. Sillä on väliä, välittääkö mies asiasta. Jos mies taas pitää kaikkia naisia huorina, hänellä on muita ongelmia."

No tämä oli just sellainen asiallinen vastaus ilman kiukkua, kiitos.

Itse saatan olla vähän jäävi tässä keskustelussa siinä mielessä etten tosiaan ole käynyt maksullisissa ja olen muutenkin niin hitaasti lämpeävä etten harrasta yhden illan juttuja joten kumppaneitakaan ei ole kovin montaa vaikka ikää on jo ihan aikuisen verran. Olen ihan onnellisessa parisuhteessa. Olen lukenut niitä lehtiartikkeleja noista maksullisista ja ymmärtänyt, että vaikka on monia joille riittää, että maksetaan, niin on myös tosi monia jotka haluavat ensin vaihtaa vähän viestejä ja mahdollisesti nähdä ennen kuin mitään tapahtuu, niin eihän tuo juurikaan eroa niistä baari/Tinder naisista, eli katsovat ensin, että haluav

Mä en myöskään ole enää ihan nuori, ja näkisin asian niin, että irtoseksiin kykenevät ja haluavat ihmiset ovat vaan erilaisia, ja enemmistö. Heistä toiset maksavat seksistä ja toiset eivät. Meitä hitaasti syttyviä (romantikkoja, demiseksuaaleja) on muistaakseni viitisentoista prosenttia. Ja näin reilun 30 vuoden aktiivisen seksielämän jälkeen olisi jotenkin hassua kuvitella olevansa vähän käytetty, kun omankin puolison kanssa on puksutellut jo toistatuhatta kertaa. Ehkä se ero on siinä, että papassa ei vieläkään ole hpv:ta. Vähemmän kontakteja, ei vähemmän käyttöä.

Vierailija
218/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali nainen kokee myös myyvän osapuolen kuvottavana, vaikka siihen liittyy myös sääliä. En tunne henkilökohtaisessa elämässäni yhtään naista, joka "tiedostaisi istuvansa lompakon päällä". Syvä epätoivo, traumat, elämänhaluttomuus ovat varmasti syinä noille joillekin naisille. Heitä on kuitenkin ihan turha verrata tavanomaisiin naisiin.

Olet sitten tietämätön. Kysymällä seksiä myyviltä naisilta tämä selviää ja osa kertoo sen kysymättäkin ehkä seksitreffit palstalla ilmoitiksessa hakiessaan seksiä sponssia vastaan. Taustalla on siis huvin ja hyödyn yhdistäminen eli hyvien lisätienestien tekeminen vaikka ihan valikoitujen asiakkaiden kanssa. Sitten on ihan tinderissä naisia jotka hakevat matcheistä sugardaddyä....esimerkkejä on paljon. Seksin myynti on saanut vaan uusia kanavia ja muotoja

Vierailija
219/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä oot pönttö!!! Tos on yks asia mistä ei todellakaan kerrota kumppqnille, en oo kertonu omista thai-hierontareissuistani enkä aio kertoa. Toivottavasti opit tästä jotain. 

M33

Vierailija
220/1170 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen enempää en osaa asiaan kommentoida, itselle kun sekä yhden yön hoidot että pettäminen ovat vieraita, ja minä vain osuin ensimmäisenä kohdalle, tuskin olen siis yksisarvinen. Mitä sä muuten teet työksesi, oletko esim hotellin yörespa? Onko sellaisia?

En puhu nyt sinusta ja minusta vaan siitä erosta minkä olen nähnyt vuosikymmenien varrella tosielämässä verrattuina täällä kerrottuihin kokemuksiin. Miehet ne siat vain pettävät ja käyvät huorissa, samalla kun kusetetut naiset odottelevat kotona. Ei se nyt ihan noin ole mennyt oikeasti. Olen nähnyt niin paljon härskejä tapauksia etteivät nämä mene enää selittämällä läpi, sori. Pettureiden määrässä sanoisin että aika fifty/fity menee, sen jälkeen kun yhtälöstä otetaan pois puhdas prostituutio. Jota toki myös naiset käyttävät (Gambia tm) mutta tietysti pari kertaluokkaa vähemmän kuin miehet

Johan tätä tasaisuutta taitavat tilastotkin tukea, kaltaiset keskenään tjsp. En kyllä tiedä mitä väliä vauvapalstalla tässä kohtaa on, harvemmin miehetkään täällä huutelevat pettämisreissuistaan, paitsi ne muutamat trollit.