Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen jätti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa

Vierailija
15.11.2024 |

Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄

Kuvittelin, että naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitä, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, että suhde pitää pistää karille?

M33

Kommentit (1161)

Vierailija
161/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele että jätti, arvomaailmat ovat liian kaukana toisistaan. Jättäisin varmaan itsekin mieheni, jos saisin tietää että ennen minua hän on ostanut seksiä ulkomaanmatkoilla. Tuo on vähän kuin kertoisi yllättäen, että on ollut vankilassa tai että on isä mutta ei halua tavata lapsiaan. Hyvä toki että tulee esille, mutta jos se on este suhteelle niin minkäs teet.

Minä en jättänyt enkä vertaisi isyyteen. 

No sinä oletkin sinä.

Vierailija
162/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menetti kunnioituksen, kun luuserina jouduit maksamaan pillusta! Ja vielä valkoisena miehenä Aasiassa! Hah! 

Useimmille kyse on käsittääkseni siitä että ei ole pelkoa että hullu nainen alkaisi vainota ja stalkata. Ei siitä että "joutuisi" maksamaan.

Höpöhöpö. :D Vai ovatko nämä inkkeleille ne kaksi vaihtoehtoa, maksullinen tai jo ensisilmäyksellä hullu nainen?

Olen itse ollut maksullinen ja jutellut lukemattomien miesten kanssa. Siistejä, hyvännäköisiä ihan tavallisia ja fiksuja miehiä. Menestyneitäkin. Varmasti saisivat ilmankin. Monelle syy palvelun käyttöön on nimenomaan se ettei tarvi nähdä vaivaa tai ottaa mitään riippaa riesakseen. Uskoisin tietäväni tästä aiheesta paljon, kun olen sitä tehnyt. Oletko sinä?

FEIKKASITKO USEIN? JOKA KERTA?

SAITKO HUUTO-ORGASMIN AINA JA PILLUSI LYPSI JA SYKKI?

OLIT REIKÄ. PELKKÄ ESINE. REIKÄ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele että jätti, arvomaailmat ovat liian kaukana toisistaan. Jättäisin varmaan itsekin mieheni, jos saisin tietää että ennen minua hän on ostanut seksiä ulkomaanmatkoilla. Tuo on vähän kuin kertoisi yllättäen, että on ollut vankilassa tai että on isä mutta ei halua tavata lapsiaan. Hyvä toki että tulee esille, mutta jos se on este suhteelle niin minkäs teet.

Entäs jos onkin ostanut seksiä Suomessa suomalaiselta? 

Vierailija
164/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys miehille. Jättäisitkö naisen, jos saisit tietää hänen olleen maksullinen nainen?

Vierailija
165/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys miehille. Jättäisitkö naisen, jos saisit tietää hänen olleen maksullinen nainen?

Totta kai. 

Vierailija
166/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veisin heti vihille ja painaisin joka reikään hääyönä.

Vierailija
167/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei kiehdo maksullisessa naisessa muu kuin täydellinen itsekkyys, koska olet maksava asiakas, ei tarvitse huomioida seksipartneria mitenkään, toinen tekee just mitä määräät. Hyi svidu, minäkin jättäisin maksullisissa kävijän.

Vierailija
168/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisesi teki oikein.

Ei ole mitään naistasi tai miestäsi. Kukaan ei omista ketään. Naurattaa aina kun joku tuttava tai kollega sanoo, että mun mies. Mikä sun? Et sä sitä miestä omista. 

Taidat olla vähän autisti?

Jokainen erilainen mielipide on nykyisen jonkun autistin? Niinkö? Etkö kestä? 

Ei. Kyse ei ole eroavasta "mielipiteestä", vaan siitä, ettet ymmärrä, miten ihmiset luonnollisesti käyttävät kieltä, kun kerran takerrut tavalliseen omistusmuodon käyttöön noin autistisesti. -sama

Kukaan ei omista ketään. Piste. 

Ok, autisti. Ihan miten vain. :D

Vierailija
169/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Millainen oli kokemuksesi maksullisen käyttämisestä? 

Vierailija
170/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät voi ikinä ymmärtää seksistä maksamista, koska saavat seksiä lähes aina, kun haluavat. 

Mä sain seksiä ensimmäisen kerran kaksvitosena, kun pääsin ensimmäistä kertaa parisuhteeseen. Sitä ennen ei vaan onnistunut ihmissuhteet ja olin miehille näkymätön. Irtosuhteet inhottavat, vaikka en mitenkään konservatiivinen muuten olekaan. Joku random ukko ei aiheuta minussa mitään haluja, vaikka muuten niitä olisikin jos olisi joku luotettava ja tuttu ihminen jonka kanssa seksiä voisi harrastaa. Onneksi olen nyt viimein parisuhteessa, muuten menisi elämä selibaatissa. Ikinä en voisi kuvitella maksavani siitä, että saisin seksiä.

N31

Vierailija
171/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei kiehdo maksullisessa naisessa muu kuin täydellinen itsekkyys, koska olet maksava asiakas, ei tarvitse huomioida seksipartneria mitenkään, toinen tekee just mitä määräät. Hyi svidu, minäkin jättäisin maksullisissa kävijän.

Miehiä on kaikenlaisia. Yksi kertoi miten auliisti teki vaikka mitä tyydyttääkseen naisen, joka oli maksullinen ;) 

Vierailija
172/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minun ei naisena tarvinnut maksaa neitsyyden menetyksestä. 18 täytettyäni baariin, bongasin miehen ja se oli niin helppoa. Mies olisi halunnut jatkaakin, mutta itse en halunnut koska en halua yhden yön suhteita harrastavaa/harrastanutta miestä. 

Tässä on kyllä kans aika mielenkiintoinen logiikka, mutta meitä on moneen junaan.

Vierailija
173/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä on tietysti moneksi mutta olet TÄYDELLISEN PIHALLA siitä mitä monet miehet hakevat maksullisesta naisesta. 

Vierailija
174/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tiesin tämän olevan naisille kova pala, joten, kun halusin muutamia vuosia sitten erota parisuhteesta kerroin käyttäneeni maksullisia naisia nuorempana. Pari viikkoa vielä jatkettiin yhdessä, mutta lopulta avokkini ei kestänyt menneisyyttäni😁

Pidetään tämä kikka mielessä, jos haluan syystä tai toisesta parisuhteesta erota joku päivä, vaikken huorissa koskaan ole käynyt tai kävisi. :D

Tai sit suoristat selkäsi ja sanot että haluan erota, jos siltä alkaa joku päivä tuntumaan. 

Ihme nössyköitä taas koko palsta täynnä. 

Kun teille naisille ei auta suoraan sanoa. Roikutaan kiinni vaikka mies ei halua. 

Vierailija
175/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hyppisi riemusta ja voisin siinäkin tapauksessa erota, mutta tuo ulkomailta ostaminen on kyllä pahempi ihan jo hygieniasyistä. Jossain köyhemmissä maissa ei ole välttämättä varaa tai mahdollisuutta käydä testeissä säännöllisesti ja muutenkin pitää huolta omasta seksuaaliterveydestä. Lisäksi ihmiskaupan riski on erittäin suuri.

Vierailija
176/1161 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo, jolta kysyt, mutta uskoakseni siinä on paljon suurempi todennäköisyys, että myyjä ei tee hommaa köyhyyden tms. pakottamana, joten katsoisin sen paljon vähemmän pahaksi.

Vierailija
177/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh, ei kyse ole huonosta itsetunnosta, vaan eroista arvomaailmoissa. Sinulle seksi on jotain mitä koet voivasi ostaa, useimmille naisille se on ajatuksena kuvottava.

Höpöhöpö ja naiset ovat kaikessa ulinassaan tekopyhiä. Kuinka moni nainen näyttää itseään OF:ssä ja kuinka moni nainen sokerideittaa tai muuten hu*raa. Ulistaan miten karmeaa miesten käymiset maksullisissa on ja sitten itse pyllistellään netissä kaikenlaisille rasvapenoille. 

Hyvin harva, mutta melkein jokaisesta lehdet ovat tehneet jutun. Suurin osa naisista käy tavallisissa töissä ja elättää itsensä ja usein lapsensa sen palkalla.

Vierailija
178/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät voi ikinä ymmärtää seksistä maksamista, koska saavat seksiä lähes aina, kun haluavat. 

Mutta eivät siltä, jolta haluavat. Kyllä minulle kelpaisi kolmekymppinen mies, mutta en lähde sellaista rahalla hankkimaan. N 60+

Vierailija
179/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi edes kuvittelemaan harrastavani seksiä naisen kanssa, joka ei sitä oikeasti halua. En tajua millainen häiriintynyt mulkku kiihottuu sellaisesta.

M35

Vierailija
180/1161 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meille naisille se kertoo jotain sinusta. Lyhyesti: oman nautinnon perässä olet nainut jotakuta heikommassa asemassa olevaa naista, jonka olet typistänyt pelkäksi reiäksi itsekkyyttäsi. Ihnisarvo ei merkitse sinunlaiselle mitään. On myös riski, että olet p ed o taikka muu sekopää (r aisk ari tmv). Ei kukaan itseään kunnioittava nainen halua tuollaista kuvotusta. Hyi, häpeä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme