Nainen jÀtti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa
Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. đ
Kuvittelin, ettÀ naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitÀ, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, ettÀ suhde pitÀÀ pistÀÀ karille?
M33
Kommentit (1170)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menetti kunnioituksen, kun luuserina jouduit maksamaan pillusta! Ja vielÀ valkoisena miehenÀ Aasiassa! Hah!
Useimmille kyse on kÀsittÀÀkseni siitÀ ettÀ ei ole pelkoa ettÀ hullu nainen alkaisi vainota ja stalkata. Ei siitÀ ettÀ "joutuisi" maksamaan.
Höpöhöpö. :D Vai ovatko nÀmÀ inkkeleille ne kaksi vaihtoehtoa, maksullinen tai jo ensisilmÀyksellÀ hullu nainen?
Olen itse ollut maksullinen ja jutellut lukemattomien miesten kanssa. SiistejÀ, hyvÀnnÀköisiÀ ihan tavallisia ja fiksuja miehiÀ. MenestyneitÀkin. Varmasti saisivat ilmankin. Monelle syy palvelun kÀyttöön on nimenomaan se ettei tarvi nÀhdÀ vaivaa tai ottaa mitÀÀn riippaa riesakseen. Uskoisin tietÀvÀni tÀstÀ aiheesta paljon, kun olen sitÀ tehnyt. Oletko sinÀ?
FEIKKASITKO USEIN? JOKA KERTA?
SAITKO HUUTO-ORGASMIN AINA JA PILLUSI LYPSI JA SYKKI?
OLIT REIKĂ. PELKKĂ ESINE. REIKĂ.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele ettÀ jÀtti, arvomaailmat ovat liian kaukana toisistaan. JÀttÀisin varmaan itsekin mieheni, jos saisin tietÀÀ ettÀ ennen minua hÀn on ostanut seksiÀ ulkomaanmatkoilla. Tuo on vÀhÀn kuin kertoisi yllÀttÀen, ettÀ on ollut vankilassa tai ettÀ on isÀ mutta ei halua tavata lapsiaan. HyvÀ toki ettÀ tulee esille, mutta jos se on este suhteelle niin minkÀs teet.
EntÀs jos onkin ostanut seksiÀ Suomessa suomalaiselta?
Kysymys miehille. JÀttÀisitkö naisen, jos saisit tietÀÀ hÀnen olleen maksullinen nainen?
Vierailija kirjoitti:
Kysymys miehille. JÀttÀisitkö naisen, jos saisit tietÀÀ hÀnen olleen maksullinen nainen?
Totta kai.
Vierailija kirjoitti:
Veisin heti vihille ja painaisin joka reikÀÀn hÀÀyönÀ.
MiehiÀ ei kiehdo maksullisessa naisessa muu kuin tÀydellinen itsekkyys, koska olet maksava asiakas, ei tarvitse huomioida seksipartneria mitenkÀÀn, toinen tekee just mitÀ mÀÀrÀÀt. Hyi svidu, minÀkin jÀttÀisin maksullisissa kÀvijÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisesi teki oikein.
Ei ole mitÀÀn naistasi tai miestÀsi. Kukaan ei omista ketÀÀn. Naurattaa aina kun joku tuttava tai kollega sanoo, ettÀ mun mies. MikÀ sun? Et sÀ sitÀ miestÀ omista.
Taidat olla vÀhÀn autisti?
Jokainen erilainen mielipide on nykyisen jonkun autistin? Niinkö? Etkö kestÀ?
Ei. Kyse ei ole eroavasta "mielipiteestÀ", vaan siitÀ, ettet ymmÀrrÀ, miten ihmiset luonnollisesti kÀyttÀvÀt kieltÀ, kun kerran takerrut tavalliseen omistusmuodon kÀyttöön noin autistisesti. -sama
Kukaan ei omista ketÀÀn. Piste.
Ok, autisti. Ihan miten vain. :D
Hei ap! Millainen oli kokemuksesi maksullisen kÀyttÀmisestÀ?
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivÀt voi ikinÀ ymmÀrtÀÀ seksistÀ maksamista, koska saavat seksiÀ lÀhes aina, kun haluavat.
MÀ sain seksiÀ ensimmÀisen kerran kaksvitosena, kun pÀÀsin ensimmÀistÀ kertaa parisuhteeseen. SitÀ ennen ei vaan onnistunut ihmissuhteet ja olin miehille nÀkymÀtön. Irtosuhteet inhottavat, vaikka en mitenkÀÀn konservatiivinen muuten olekaan. Joku random ukko ei aiheuta minussa mitÀÀn haluja, vaikka muuten niitÀ olisikin jos olisi joku luotettava ja tuttu ihminen jonka kanssa seksiÀ voisi harrastaa. Onneksi olen nyt viimein parisuhteessa, muuten menisi elÀmÀ selibaatissa. IkinÀ en voisi kuvitella maksavani siitÀ, ettÀ saisin seksiÀ.
N31
Vierailija kirjoitti:
MiehiÀ ei kiehdo maksullisessa naisessa muu kuin tÀydellinen itsekkyys, koska olet maksava asiakas, ei tarvitse huomioida seksipartneria mitenkÀÀn, toinen tekee just mitÀ mÀÀrÀÀt. Hyi svidu, minÀkin jÀttÀisin maksullisissa kÀvijÀn.
MiehiÀ on kaikenlaisia. Yksi kertoi miten auliisti teki vaikka mitÀ tyydyttÀÀkseen naisen, joka oli maksullinen ;)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi minun ei naisena tarvinnut maksaa neitsyyden menetyksestÀ. 18 tÀytettyÀni baariin, bongasin miehen ja se oli niin helppoa. Mies olisi halunnut jatkaakin, mutta itse en halunnut koska en halua yhden yön suhteita harrastavaa/harrastanutta miestÀ.
TÀssÀ on kyllÀ kans aika mielenkiintoinen logiikka, mutta meitÀ on moneen junaan.
Vierailija kirjoitti:
MeitĂ€ on tietysti moneksi mutta olet TĂYDELLISEN PIHALLA siitĂ€ mitĂ€ monet miehet hakevat maksullisesta naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tiesin tĂ€mĂ€n olevan naisille kova pala, joten, kun halusin muutamia vuosia sitten erota parisuhteesta kerroin kĂ€yttĂ€neeni maksullisia naisia nuorempana. Pari viikkoa vielĂ€ jatkettiin yhdessĂ€, mutta lopulta avokkini ei kestĂ€nyt menneisyyttĂ€niđ
PidetÀÀn tÀmÀ kikka mielessÀ, jos haluan syystÀ tai toisesta parisuhteesta erota joku pÀivÀ, vaikken huorissa koskaan ole kÀynyt tai kÀvisi. :D
Tai sit suoristat selkÀsi ja sanot ettÀ haluan erota, jos siltÀ alkaa joku pÀivÀ tuntumaan.
Ihme nössyköitÀ taas koko palsta tÀynnÀ.
Kun teille naisille ei auta suoraan sanoa. Roikutaan kiinni vaikka mies ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele ettÀ jÀtti, arvomaailmat ovat liian kaukana toisistaan. JÀttÀisin varmaan itsekin mieheni, jos saisin tietÀÀ ettÀ ennen minua hÀn on ostanut seksiÀ ulkomaanmatkoilla. Tuo on vÀhÀn kuin kertoisi yllÀttÀen, ettÀ on ollut vankilassa tai ettÀ on isÀ mutta ei halua tavata lapsiaan. HyvÀ toki ettÀ tulee esille, mutta jos se on este suhteelle niin minkÀs teet.
En hyppisi riemusta ja voisin siinÀkin tapauksessa erota, mutta tuo ulkomailta ostaminen on kyllÀ pahempi ihan jo hygieniasyistÀ. Jossain köyhemmissÀ maissa ei ole vÀlttÀmÀttÀ varaa tai mahdollisuutta kÀydÀ testeissÀ sÀÀnnöllisesti ja muutenkin pitÀÀ huolta omasta seksuaaliterveydestÀ. LisÀksi ihmiskaupan riski on erittÀin suuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo, jolta kysyt, mutta uskoakseni siinÀ on paljon suurempi todennÀköisyys, ettÀ myyjÀ ei tee hommaa köyhyyden tms. pakottamana, joten katsoisin sen paljon vÀhemmÀn pahaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh, ei kyse ole huonosta itsetunnosta, vaan eroista arvomaailmoissa. Sinulle seksi on jotain mitÀ koet voivasi ostaa, useimmille naisille se on ajatuksena kuvottava.
Höpöhöpö ja naiset ovat kaikessa ulinassaan tekopyhiÀ. Kuinka moni nainen nÀyttÀÀ itseÀÀn OF:ssÀ ja kuinka moni nainen sokerideittaa tai muuten hu*raa. Ulistaan miten karmeaa miesten kÀymiset maksullisissa on ja sitten itse pyllistellÀÀn netissÀ kaikenlaisille rasvapenoille.
Hyvin harva, mutta melkein jokaisesta lehdet ovat tehneet jutun. Suurin osa naisista kÀy tavallisissa töissÀ ja elÀttÀÀ itsensÀ ja usein lapsensa sen palkalla.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivÀt voi ikinÀ ymmÀrtÀÀ seksistÀ maksamista, koska saavat seksiÀ lÀhes aina, kun haluavat.
Mutta eivÀt siltÀ, jolta haluavat. KyllÀ minulle kelpaisi kolmekymppinen mies, mutta en lÀhde sellaista rahalla hankkimaan. N 60+
En pystyisi edes kuvittelemaan harrastavani seksiÀ naisen kanssa, joka ei sitÀ oikeasti halua. En tajua millainen hÀiriintynyt mulkku kiihottuu sellaisesta.
M35
No meille naisille se kertoo jotain sinusta. Lyhyesti: oman nautinnon perÀssÀ olet nainut jotakuta heikommassa asemassa olevaa naista, jonka olet typistÀnyt pelkÀksi reiÀksi itsekkyyttÀsi. Ihnisarvo ei merkitse sinunlaiselle mitÀÀn. On myös riski, ettÀ olet p ed o taikka muu sekopÀÀ (r aisk ari tmv). Ei kukaan itseÀÀn kunnioittava nainen halua tuollaista kuvotusta. Hyi, hÀpeÀ!
No sinÀ oletkin sinÀ.