Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haava pepussa

Vierailija
15.11.2024 |

Ollut pitkään. Kuukausia, välillä tuntui hieman parantuneen, mutta sitten taas ei. Ja ei missään vaiheessa oo kokonaan parantunut. Oon vältellyt lääkäriin menoa ja myös tuntunut onko ihan turha ja tyhmä syy mennä mutta kai se on pakko. Ahdistaa tosi paljon

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppu on aika laaja käsite. Onko haava pakaran ulkoreunalla melkein lantiolla vai peräaukon reunalla jatkuen hieman sisäpuolelle.

Tollo hienostelija.

Vierailija
2/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LGV.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppu on aika laaja käsite. Onko haava pakaran ulkoreunalla melkein lantiolla vai peräaukon reunalla jatkuen hieman sisäpuolelle.

Tollo hienostelija.

No reunalla jatkuen sisäpuolelle

Vierailija
4/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole haava, sen kuuluukin olla keskeltä halki.

Vierailija
5/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta apteekista Scheriproctia.

https://www.yliopistonapteekki.fi/scheriproct-neo-1-9-5-mg-g-rektaalivo…

T. Vaivasta päässyt

Vierailija
6/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole haava, sen kuuluukin olla keskeltä halki.

Huoh

Vierailija
7/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fissuura. Mene lääkäriin, kun ei ole parantunut kuukausissa. Voi tarvita jopa leikkaushoitoa.

Vierailija
8/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut jo vuosia sellainen haava siinä mistä pepun viiva alkaa. Se ei vaivaa muuten paitsi kun levittää pakaroita niin kirpaisee. Siis onko tuo jokin fissuura niinkuin joku mainitsi ja voiko sen hoitaa?

Vierailija
9/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut jo vuosia sellainen haava siinä mistä pepun viiva alkaa. Se ei vaivaa muuten paitsi kun levittää pakaroita niin kirpaisee. Siis onko tuo jokin fissuura niinkuin joku mainitsi ja voiko sen hoitaa?

Ei, mutta se voi helposti jäädä kosteaksi ja kehittää kipeän ihottuman tai haavan. Ei se minulla kyllä vuosia putkeen ole ollut, mutta joskus. Auttaa kun puhdistaa ja muistaa aina kuivata hyvin puhtaalla pyyhkeellä tms.

Vierailija
10/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräaukon haavauma varmaankin. Ikävä juttu. Minulla myös sama. Lääkäri kirjoittanut reseptin ja rasvaa laitan siihen päivittäin

Vierailija
11/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalu hoitaa

Vierailija
12/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🚽

Vierailija
13/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä näyttämässä lääkärille. Minulle sanottiin, että jos ei tuo rasva auta, niin botoxia voidaan kokeilla laittaa sinne

Vierailija
14/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmiton haavauma ilmeisesti, noita tulee. Kokeile Bepanthenia tai jos vaivaa pahasti niin lääkäriin ja saat ehkä jonkin paremman voiteen ja tarkemmat haavanhoito-ohjeet.

Vierailija
15/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkurpitsasta?

Vierailija
16/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräaukon haavauma varmaankin. Ikävä juttu. Minulla myös sama. Lääkäri kirjoittanut reseptin ja rasvaa laitan siihen päivittäin

Yhyyy. Ei oo koskaan ennen ollut tämmöistä. Haavaumia joo mutta kaikillahan kai joskus on, ovat siis olleet pieniä ja parantuneet itsestään. No nyt tää on sitten tätä että kakalla käyminen sattuu ja sen jälkeen jää päälle se kipu myös. Tehnyt sen, että olen jopa vältellyt kakalla käymistä tän takia vaikka eihän se mikään ratkaisu olekaan. Pelottaa hirveästi että joku syöpä tai sitten joku että joutuu leikkaukseen

Vierailija
17/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyyy. Ei oo koskaan ennen ollut tämmöistä. Haavaumia joo mutta kaikillahan kai joskus on, ovat siis olleet pieniä ja parantuneet itsestään. No nyt tää on sitten tätä että kakalla käyminen sattuu ja sen jälkeen jää päälle se kipu myös. Tehnyt sen, että olen jopa vältellyt kakalla käymistä tän takia vaikka eihän se mikään ratkaisu olekaan. Pelottaa hirveästi että joku syöpä tai sitten joku että joutuu leikkaukseen

Ei kannata syöpää pelätä. Nuo haavaumat just ilkeitä, kun eivät meinaa parantua ja etenkin jos vähänkin ummetusta, niin haava ei pääse parantumaan. Minulla tuo rasva oikeesti auttanut. Siis semmonen jonka apteekissa tekevät kun reseptin vie sinne. Ennen oli myös peräaukko kuin tulessa ulostamisen jälkeen

Vierailija
18/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
19/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scheriproct neo

Vierailija
20/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata syöpää pelätä. Nuo haavaumat just ilkeitä, kun eivät meinaa parantua ja etenkin jos vähänkin ummetusta, niin haava ei pääse parantumaan. Minulla tuo rasva oikeesti auttanut. Siis semmonen jonka apteekissa tekevät kun reseptin vie sinne

Joo, kai se on maanantaina lääkäriaikaa varailtava

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan