Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haava pepussa

Vierailija
15.11.2024 |

Ollut pitkään. Kuukausia, välillä tuntui hieman parantuneen, mutta sitten taas ei. Ja ei missään vaiheessa oo kokonaan parantunut. Oon vältellyt lääkäriin menoa ja myös tuntunut onko ihan turha ja tyhmä syy mennä mutta kai se on pakko. Ahdistaa tosi paljon

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on sietämätön vaiva, niin tietenkin pitää lääkäriin mennä. Kyllä ne on siellä nähneet kaikenlaista, ei kannata ujostella yhtään.

Vierailija
22/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri, hiiva ja vehnäjauho pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, fissuura, eli haavaumahan se.

Itsellä ollut helmikuusta asti. Ei parane millään. Tällä viikolla laitettiin botoxia (että verenkierto paranisi alueella ja sen avulla myös haava). Jos tämä ei auta 3 kuukaudessa, niin leikkaukseen se on mentävä.

Ap, yritä pitää vatsa mahd. pehmeänä. Ja varaa aika lääkäriin heti! Itse nimittäin jouduin käymään lääkärissä kaksi kertaa, ennen kuin pääsin oikealle (erikois)lääkärille, joka osasi tehdä oikean diagnoosin. Tähän meni siis puoli vuotta ja "yllättäen" tässä ajassa vaiva ehti mennä 10x pahemmaksi..

Vierailija
24/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pera-ukon haavauma

Vierailija
25/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peppu on aika laaja käsite. Onko haava pakaran ulkoreunalla melkein lantiolla vai peräaukon reunalla jatkuen hieman sisäpuolelle.

Tollo hienostelija.

No reunalla jatkuen sisäpuolelle

Lääkäriin NYT HETI. Voi vaatia leikkausta. 

Vierailija
26/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten etälääkärille tai päivystys hoitajalle kännykällä kuva persiistä että mikä mulla oikein on?

Vierailija
27/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desinfioi se paikka pari kertaa päivässä vaikka Neoamiseptilla, niin bakteerien estovaikutus paranemiseen vähenee.

Vierailija
28/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö äitisi varoittanut sinua anaaliseksistä?

Vierailija
29/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Desinfioi se paikka pari kertaa päivässä vaikka Neoamiseptilla, niin bakteerien estovaikutus paranemiseen vähenee.

Miinusta mitä miinustat, minulla auttoi. Ainahan haava suositellaan desinfioitavan, ja tuollahan monenlaisia bakteereja on ihan oletusarvoisesti.

Vierailija
30/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peppu on aika laaja käsite. Onko haava pakaran ulkoreunalla melkein lantiolla vai peräaukon reunalla jatkuen hieman sisäpuolelle.

Tollo hienostelija.

No reunalla jatkuen sisäpuolelle

Lääkäriin NYT HETI. Voi vaatia leikkausta. 

Toivottavasti ei

31/31 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut jo vuosia sellainen haava siinä mistä pepun viiva alkaa. Se ei vaivaa muuten paitsi kun levittää pakaroita niin kirpaisee. Siis onko tuo jokin fissuura niinkuin joku mainitsi ja voiko sen hoitaa?

Tää voi olla hiivaa. Kokeile canestenia!

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme