Mies ei ole tehnyt elettäkään mihinkään fyysiseen lähentymiseen
Eikä puhunut edes mitään siihen viittaavaakaan. Onko tuo nyt hyvä vai huono merkki? Ollaan nähty nyt kolme kertaa ja ite alan olla jo tuskissani :D
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Nyt en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. Jatkuvasti valitetaan, tänkin palstan ketjuissa, että miehet on vaan yhden asian perässä, käyttää ja jättää ja ei voi luottaa jne.
Nyt miehessä onkin sitten jotain pahasti vialla, kun ei ole heti ekoilla tapaamiskerroilla kaatanut naista sänkyyn.
Eikö tule mieleen, että tässä saattaa olla hyvä mies hyvillä aikeilla liikenteessä, haluaa ehkä tutustua ensin kunnolla ja osoittaa, että haluaa naisesta muutakin kuin sitä panokaveria. Kaikki ihmiset ei kuitenkaan, edes miehet ole valmiita hyppäämään heti sänkyyn jokaisen uuden tuttavuuden kanssa.
Eikö olekin sekavaa? Ristiriitainen käytös hajottaa järkevimmänkin ihmisen.
Kukaan ei kehtaa kysyä tai puhua asioista, tunteilla leikitään, haetaan jännitystä ja jos ei saa jännitystä niin ei muuta kun ghostaamaan.
Nykyajan meno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan pieni penis.
Naisen nautinto ei nyt kumminkaan tule siitä, että törkkäisee isolla pariin kertaan.
Mutta pienestä se ei ainakaan tule ja pieni on aina suuren häpeän aihe miehelle.
Olisin todella huolissani jos olisi tehnyt ja pitäisi minua noin helppona nakkina, mitä ap on. Uskomatonta. Mutta kaikenlaisia vajavaisia on liikenteessä.
Olen pitkässä parisuhteessa oleva mies. Sain aiemmassa parisuhteessani niin isoja syytöksiä osakseni, että se vei kaiken itseluottamuksen, joka näkyi siinä että kun suhteen päätyttyä aloin myöhemmin tapailla naisia, en uskaltanut ottaa mitään fyysistä läheisyyttä. Pahin pelkoni oli, että nainen alkaisi sen jälkeen syyttää lähentelystä tai ahdistelusta. Nykyisen puolisoni kohdalla hoidin ensimmäiset tapaamisemme niin etten vahingossakaan koskenut häneen, mutta kun tunteet alkoivat lämmetä, kysyin että saanko halata häntä, ja hän antoi luvan. Sen jälkeen kosketuksesta tuli luontevaa, ja se on edelleen, vuosienkin yhdessäolon jälkeen, tärkeä osa parisuhdettamme. Ja minulle on tärkeää tietää, ettei puolisoni koe sitä ahdistavana jos silitän, halaan tai pussaan häntä. Toki hän edelleen muistelee sitä aikaa hauskana kun kuulemma elekielestäni näki että välttelen koskettamasta häntä, mutta onneksi hän oli asian kanssa kärsivällinen. Tämä syy minulla oli sen taustalla, miksi en koskenut ensitreffeillä enkä vielä seuraavillakaan.
Mies saa siitä nykyään ahdistelusyytteen, varsinkin kun lakia muutettiin niin että mies on syyllinen kunnes toisin todistetaan, jos nainen päättäisi esim suuttumuksissaan tehdä rikosilmoituksen.
Siksi on nykyään naisten tehtävä tehdä aloittet.