Mies ei ole tehnyt elettäkään mihinkään fyysiseen lähentymiseen
Eikä puhunut edes mitään siihen viittaavaakaan. Onko tuo nyt hyvä vai huono merkki? Ollaan nähty nyt kolme kertaa ja ite alan olla jo tuskissani :D
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaltaisesihuora ei innosta aitoa ja herkkää miestä.
Mutta haluaa kuitenkin tavata uudelleen kerta toisen jälkeen?
Ap
Sulle tärkeintä on saada eikä tutustua ihmiseen ihmisenä? Voisit ehkä alkuunsa jo kertoa että tahdot vipinää heti ja viimeistään toisella treffikerralla.
En tahdo "vipinää" enkä seksiä viimeistään toisella treffikerralla, vaan sitä että mies koskettaisi edes jotenkin neutraalisti tai ottaisi vaikka kädestä kiinni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono merkki. Olen lopettanut tapailun vastaavassa tilanteessa ja onneksi lopetin, koska siinä yhteydessä mies sanoi, että hänellä olikin vain kaverilliset fiilikset. Jos mies on kiinnostunut naisesta muussakin kuin kaverimielessä, taatusti tekee jonkinlaisen peliliikkeen viimeistään kolmansilla treffeillä - todennäköisesti jo aikaisemmin.
TÄmän takia naiset ovat se jotka ottavat eron. Naiset vain odottavat passiivisina eivätkä tee aloitetta mihinkään.
Suhteessa aloitteiden teko on eri asia kuin tutustumisvaiheessa, jossa mielestäni se on miehen tehtävä. Mainittakoon että tuossa minun tapauksessani kyseessä oli mies, jolla oli muutenkin värikäs suhdehistoria, eli minulle oli selvää että tämä mies kyllä osaa ja uskaltaa halutessaan aloitteita tehdä. Jos olisi tullut fiilis että mies ujostelee se
Miksi olisi miehen tehtävä? Jos nainen vonkaa tyyliin neljänsillä trefeillä, niin se on kummallekin kiva. Johtaa vähintään keskusteluun aiheesta. Jos mies esimerkiksi haluaa odottaa papin aamenta, niin kyllä siitä jo tuossa kohdassa on hyvä puhua. En usko, että jostain miehestä joka on käynyt jo useilla treffeillä saman naisen kanssa olisi ikävää olla sen naisen mielestä haluttava. Mikä ei tarkoita, että miehen olisi pakko suostua.
Ihan voimasuhteista ja biologiasta johtuen naisen ehdottelu ei ole yleensä miehelle uhkaavaa ainakaan fyysisesti. Siksi mieluummin naisen aloite.
"Miksi olisi miehen tehtävä?"
Okei, ei en sano että olisi välttämättä miehen tehtävä, koska kaikki ihmiset eivät tietenkään hae samanlaista dynamiikkaa suhteelta. Itse kuitenkin olen hyvin feminiininen nainen ja lisäksi vielä ujo, joten miehen täytyy ehdottomasti olla suhteessa se rohkeampi osapuoli ja hänelle tulee olla luontaista viedä suhdetta alkuvaiheessa aktiivisesti eteenpäin.
Sen verran tullut deittailtua että tiedän, että nykyään on ihan hemmetin vähän miehiä jotka ovat valmiita ottamaan ohjat käsiinsä suhteen etenemisen kanssa, vaan suurin osa odottaa naisen tekevän sen. Eikä siinä mitään, koska varmasti täällä on paljon naisia jotka ovat valmiita olemaan suhteessa se maskuliinisempi osapuoli, mutta minä en siihen joukkoon ikävä kyllä kuulu. Jos miehelle aloitteen tekeminen on ylivoimaista, se on minun puolestani tervemenoa.
Olisiko konservatiivi? Niille avioliiton ulkopuolinen seksi on syntistä ja likaista. Avioliitossakin konservatiivit harjoittavat seksiä ainoastaan lisääntymismielessä ja siitä nauttiminen on syntiä.
Ovulaation aikaan minuutin sessio pimeässä peiton alla on ainoa mihin konservatiivinen mies pystyy ja haluaa. Sen jälkeen hän rukoilee hartaasti anteeksiantoa ja häpeää hairahdustaan.
Vierailija kirjoitti:
"Miksi olisi miehen tehtävä?"
Okei, ei en sano että olisi välttämättä miehen tehtävä, koska kaikki ihmiset eivät tietenkään hae samanlaista dynamiikkaa suhteelta. Itse kuitenkin olen hyvin feminiininen nainen ja lisäksi vielä ujo, joten miehen täytyy ehdottomasti olla suhteessa se rohkeampi osapuoli ja hänelle tulee olla luontaista viedä suhdetta alkuvaiheessa aktiivisesti eteenpäin.
Sen verran tullut deittailtua että tiedän, että nykyään on ihan hemmetin vähän miehiä jotka ovat valmiita ottamaan ohjat käsiinsä suhteen etenemisen kanssa, vaan suurin osa odottaa naisen tekevän sen. Eikä siinä mitään, koska varmasti täällä on paljon naisia jotka ovat valmiita olemaan suhteessa se maskuliinisempi osapuoli, mutta minä en siihen joukkoon ikävä kyllä kuulu. Jos miehelle aloitteen tekeminen on ylivoimaista, se on minun puolestani tervemenoa.
Ei noilla ole mitään asiayhteyttä. Tiedän paljon naisia, jotka pitävät kotona ohjia, mutta en oleta silti heidän olevan makkarissa jotain dominoita. Ei pidä paikkaansa edes niin, että se henkilö joka tekee aloitteen seksiin olisi seksissä mielellään aina dominoivassa asemassa.
Inhoan käsitteitä naisellinen ja miehekäs. Ne ovat täysin jokaisen omaan henkilökohtaiseen määrittelyyn ja joka kulttuurin ja aikakauden määrittelyyn mukautuvia. Luonnossa naisellista on ovuloida ja synnyttää ja vuotaa vertaa kuukausittain. Vielä vähän aikaa sitten nainen oli supermiehekäs, jos käytti pitkiä housuja.
Ei kai sen aloitteen myöskään ole tarkoitus olla kummallakaan sukupuolella mikään "no niin, housut alas, täältä tulee valas". Kyllähän se homma nyt vaatii molempien osallistumista, vaikka toinen tekisikin sen siirron, että fyysisyys menee yli tietystä rajasta. Niin kuin siitä että teltta pystyssä ja äänimaailma vastaa kahta astmaattista bernhardilaista. Vai ajattelitko naisen aloitteen tarkoittavan, että mies menee makaamaan keskelle lattiaa selälleen liikkumatta ja pysyy siinä loppuun asti? :D
Vierailija kirjoitti:
Varmaan pieni penis.
Naisen nautinto ei nyt kumminkaan tule siitä, että törkkäisee isolla pariin kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei halua olla ahdisteleva sikamies. Sun pitää itse olla aloitteellinen.
Jep, koskettele hienovaraisesti, laita oma kätesi hänen kätensä päälle, jne. Treffien lopuksi johda tilanne suutelemiseen. Mies on ehkä epävarma ja näillä signaaleilla saat hänet varmistumaan siitä, että ole kiinnostunut ja hän toivottavasti uskaltaa olla aloitteellisempi. Jos ei, niin johda tilanteita ja vie niitä siihen suuntaan, kuin haluat. Kyllä mies seuraa.
Sitä se MEETOO-vouhotus teettää...kiittäkää naiset itseänne
Ei muita tunteita kuin kaverilliset. Oot hyvää seuraa yms mut siihen se jää.
Vierailija kirjoitti:
Ei muita tunteita kuin kaverilliset. Oot hyvää seuraa yms mut siihen se jää.
Joku tapaa kolmeen kertaan, eikä sano että haluaa olla vain kaveri? Mies varmaan miettii, että nainen haluaa olla kaveri, kun ei yritä mitään.
Jos miehen treffikumppani sanoo, että kaverifiilis, niin usein mies tulkitsee sen niin, että voishan sitä ehkä kaverillista seksiäkin saada. Jotkut yrittävät myös niitä tosielämän kavereita, eivät toivottavasti kaikki. Nainen taas tarkoittaa sillä, että seksiä ei tule olemaan.
"Joku tapaa kolmeen kertaan, eikä sano että haluaa olla vain kaveri? Mies varmaan miettii, että nainen haluaa olla kaveri, kun ei yritä mitään."
Ja samaan aikaan nainen miettii miehestä samaa. Olen nainen enkä koskaan yritä mitään vaikka kiinnostusta olisikin, mutta jos kemiat osuvat yksiin, mies tunnistaa kiinnostukseni ja tekee aloitteen. En pystyisi kuvittelemaan itseäni miehen kanssa joka on niin saamaton vässykkä, ettei edes kiinnostavan naisen kohdatessaan pysty laittamaan itseään likoon vaan odottaa että nainen tekee aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
"Joku tapaa kolmeen kertaan, eikä sano että haluaa olla vain kaveri? Mies varmaan miettii, että nainen haluaa olla kaveri, kun ei yritä mitään."
Ja samaan aikaan nainen miettii miehestä samaa. Olen nainen enkä koskaan yritä mitään vaikka kiinnostusta olisikin, mutta jos kemiat osuvat yksiin, mies tunnistaa kiinnostukseni ja tekee aloitteen. En pystyisi kuvittelemaan itseäni miehen kanssa joka on niin saamaton vässykkä, ettei edes kiinnostavan naisen kohdatessaan pysty laittamaan itseään likoon vaan odottaa että nainen tekee aloitteen.
No onpa hyvä. Jää meille muillekin sitten jotain mahiksia. :) Saamaton vässykkä, limainen pelimies, kuka mistäkin tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onpa hyvä. Jää meille muillekin sitten jotain mahiksia. :) Saamaton vässykkä, limainen pelimies, kuka mistäkin tykkää.
Ei aloitteen tekevä mies välttämättä ole mikään limainen pelimies. Toki voi olla, koska heillä on siihen tarvittavaa itsevarmuutta - heille on itsestään selvää että nainen on kiinnostunut ja siksi eivät tuhlaa aikaa asian miettimiseen. Mutta varmasti voi olla myös ihan normaali itsevarma, rohkea mies, joka osaa lukea tilanteita ja tietää milloin on ok tehdä aloite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aloitteen tekevä mies välttämättä ole mikään limainen pelimies. Toki voi olla, koska heillä on siihen tarvittav
Yleensä miehet eivät ole tilanteiden lukemisessa mitään hyviä, suurin osa ei varmaan edes yritä. Enemmänkin niin, että jos panettaa, niin mies kysyy, jos kehtaa. Kannattaa kyllä kysyä ennen kuin tekee mitään, koska tilanteen voi olla tulkinnut väärin.
Jos et itse edes vihjaa niin älä syytä miestä. Jos et yhtään flirttaa niin syy on sinun.
"Yleensä miehet eivät ole tilanteiden lukemisessa mitään hyviä, suurin osa ei varmaan edes yritä. Enemmänkin niin, että jos panettaa, niin mies kysyy, jos kehtaa. Kannattaa kyllä kysyä ennen kuin tekee mitään, koska tilanteen voi olla tulkinnut väärin."
Voi olla tulkinnut väärin mutta erittäin suurella todennäköisyydellä ei, jos treffejä on takana jo useampia. Mutta siis samaa mieltä olen että kysyminen on usein oikein hyvä vaihtoehto. Ongelma tulee siinä kohtaa jos miehellä ei riitä rohkeus edes siihen.
Vierailija kirjoitti:
"Yleensä miehet eivät ole tilanteiden lukemisessa mitään hyviä, suurin osa ei varmaan edes yritä. Enemmänkin niin, että jos panettaa, niin mies kysyy, jos kehtaa. Kannattaa kyllä kysyä ennen kuin tekee mitään, koska tilanteen voi olla tulkinnut väärin."
Voi olla tulkinnut väärin mutta erittäin suurella todennäköisyydellä ei, jos treffejä on takana jo useampia. Mutta siis samaa mieltä olen että kysyminen on usein oikein hyvä vaihtoehto. Ongelma tulee siinä kohtaa jos miehellä ei riitä rohkeus edes siihen.
Ihmisiä ja tilanteita on, että toivotaan että seksi tai muukin fyysisyys tulee mukaan vasta joskus pitkän ajan päästä. Ehkä naisissa voi olla enemmän näitä. Sitten kun mennään iäkkäämpiin ihmisiin, niin voi olla osalla oletuksena ettei seksiä harrasteta, vaikka seurusteltaisiin. 100-vuotiailla saattaa jo olla hyvinkin yleistä.
Suhteessa aloitteiden teko on eri asia kuin tutustumisvaiheessa, jossa mielestäni se on miehen tehtävä. Mainittakoon että tuossa minun tapauksessani kyseessä oli mies, jolla oli muutenkin värikäs suhdehistoria, eli minulle oli selvää että tämä mies kyllä osaa ja uskaltaa halutessaan aloitteita tehdä. Jos olisi tullut fiilis että mies ujostelee seurassani, olisin ehkä saattanut pidempään odottaa asioiden etenemistä.