Älkää missään nimessä varatko mitään Booking.comin kautta, sillä
sivusto vuotaa edelleen henkilötietoja huijareille kuin seula.
Tietoturva täysin retuperällä.
Varasin hotellin ja sain heti 4 huijausviestiä hotellilta.
Kiertäkää kaukaa.
Kommentit (31)
Otan aina bookingin kautta huonevarauksen peruutusoikeudella. Koskaan ei ole ollut ongelmia! Huone on saatu ulkomailta ja kotimaasta hintaan ja laatuun, kuten luvattu. Huijausviestejä ei ole tullut sieltä kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ylipäätään ymmärrä näitä varaussivustoja. Jos haluan hotelliin, niin varaan sen sieltä hotellin omilta sivuilta. Samoin lennot suoraan lentoyhtiöltä.
Matkustatko paikoissa missä tyyliin yksi hotelli koko kylässä?
Varaussivusto tietenkin siksi että näkee mikä niistä sadoista hotelleista on vapaana haluttuna ajankohtana. Lisäksi näkee heti hintaerot ettei suurta ylihintaa maksa.
Vierailija kirjoitti:
Kaiholla muistelen aikaa, kun kävelit matkatoimiston ovesta sisään, ammattilainen hoiti kaikki buukkaukset ja varaukset sun puolestasi, maksoit matkan ja sait liput kouraasi.
Eikö enää voi tehdä noin, eikö matkatoimistoja enää ole? En ole käynyt vuosiin missään niin en tiedä.
Olen varannut varmaan sata kertaa bookingilta viimeisen 15 vuoden aikana. Koskaan ei ole ongelmia. Onko tämä uusi juttu?
Booking lähetti osoitteeseeni kirjeen jonkun apartmentin nimellä, ei hajuakaan mistä on kysymys. Palautin kirjeen postiin ja nyt odottelen, jos joku huijattu jouluturisti ilmestyy vaatimaan majoitusta!!
PS
En tietenkään avannut kirjettä!
Vierailija kirjoitti:
Booking lähetti osoitteeseeni kirjeen jonkun apartmentin nimellä, ei hajuakaan mistä on kysymys. Palautin kirjeen postiin ja nyt odottelen, jos joku huijattu jouluturisti ilmestyy vaatimaan majoitusta!!
PS
En tietenkään avannut kirjettä!
Hyvin toimittu.
Jos ei lomasesonki niin jo alkuillasta saa respasta hyvän alennuksen huoneesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ylipäätään ymmärrä näitä varaussivustoja. Jos haluan hotelliin, niin varaan sen sieltä hotellin omilta sivuilta. Samoin lennot suoraan lentoyhtiöltä.
Varaussivuston kautta saa varaukset yleensä tehtyä halvemmalla.
Totta. Toki itse tarkistan hinnan myös hotellin omalta sivulta ja vertaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiholla muistelen aikaa, kun kävelit matkatoimiston ovesta sisään, ammattilainen hoiti kaikki buukkaukset ja varaukset sun puolestasi, maksoit matkan ja sait liput kouraasi.
Ja tuo on aivan mahdollista vielä tänäkin päivänä. Tokihan se maksaa, mutta niinhän palvelun pitääkin naksaa.
Mihinkähän matkatoimistoon meinaat kävellä sisään? Ei taida olla enää yhtäkään katutoimistoa, edes Finnairilla ei ole enää missään toimistoa,mistä lipun voisi ostaa. Ei edes lentokentällä. Puhelinpalvelut, joihin saa tuntitolkulla jonotella, toimii kai vielä, jos ei osaa netistä varata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo on aivan mahdollista vielä tänäkin päivänä. Tokihan se maksaa, mutta niinhän palvelun pitääkin naksaa.
Mihinkähän matkatoimistoon meinaat kävellä sisään? Ei taida olla enää yhtäkään katutoimistoa, edes Finnairilla ei ole enää missään toimistoa,mistä lipun voisi ostaa. Ei edes lentokentällä. Puhelinpalvelut, joihin saa tuntitolkulla jonotella, toimii kai vielä, jos ei osaa netistä varata.
Aventura, Aktiv-Resor, Albatros, Helin Matkat, Mr Travel
Olen varannut Bookingin kautta majoituksen ympäri maailmaa satoja kertoja, eikä koskaan ole ollut yhtäkään ongelmaa.