Ei rahaa ruokaan. Nyt oon ollu vuorokauden syömättä. Missä vaiheessa voi hakeutua sairaalan päivystykseen?
Missä heillä menee se raja että voi mennä syömättömyyden takia?
Kommentit (454)
Yx nainen oletettu tosin oli kuin tämä. Päivä ilman ruokaa ja kuolee. Monet töissä käyvätkin on syömättä. Ei edes ehdi syödä. On parempi olo kun ei syö. Mutta kaupassa ihan leipä maksaa 50 cnt tai 1€ . Kummit on ikäviä jos heiltä pyytää jotain he ottaakin maksun. Itsekkäästi heille pitäisi antaa ilmaiseksi. Koita antaa ilmaiseksi jotain itsekin ettei vain muilta varasta.
No kerropas ap paljonko esim. paljonko vuokrasi on? Ja kerro meille paljonko saat kuukaudessa rahaa, eläkettä, Kelan tukia jne?
Lähdetääs siitä liikkeelle?
Eräs nainen varasteli muilta vaatteita. Rahaa. Siis pummina. Tulijärvessä vaatteiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MKA kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin rahasi menivät?
Ruokaan, peruselämiseen, puhelinlaskuun, hygieniatarvikkeisiin, kodin tarvikkeisiin, itsehoitolääkkeisiin, jne...
Eli olet noihin käyttänyt 600€ etkä yhtään säästellyt että olisi riittänyt koko kk?
En saa mitään 600€, vuokran jälkeen jää 300€ ihan kaikkeen muuhun
Ap
NO sitten etsit halvemman asunnon! Voi jeesus mitä avuttomuutta!
Olen jo 2 vuotta etsinyt ja varmaan 400 asuntoon hakenut mutta ei ole kukaan vuokrannut
Ap
Tuskin
Olen yksityisille ja vuokra firmojen asuntoihin hakenut noin 400 eri asuntoon eikä minua olla edes näyttöön kutsuttu kuin kerran
Ap
Juu tiedetään ahneuden himoissa kituvia. Varastaa kateudesta ja ahneudesta. Niin ja todella muilta ottaa eikä anna. Vetää päällään muilta otettua housuja koruja puseroita. Kateus. Maksattaa muilla kuntosalinsa ahneudesta itsekkyydestä.
Vierailija kirjoitti:
No kerropas ap paljonko esim. paljonko vuokrasi on? Ja kerro meille paljonko saat kuukaudessa rahaa, eläkettä, Kelan tukia jne?
Lähdetääs siitä liikkeelle?
Vuokra 920€/kk, tukia saan 1200€/kk
Ap
Kyllä vuokra ovi .COM vuokraa jos oikeasti aikoo maksaa vuokrat. Mut miten voi hullua netissä kaikki päivät.
Olin joskus kuukauden vesipaastolla. Ei tarvinnut mennä päivystykseen. Laihduin 20kg. Autofagian ansiosta parannuin lukuisista sairauksista, kuten diabeteksesta ja hiljaisesta tulehduksesta. Parannuin myös masennuksesta. Ruuasta haaveilu on psykologinen ongelma samalla tavoin, kuin päihteet, sokeri, seksi, uhkapelit jne.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vuokra ovi .COM vuokraa jos oikeasti aikoo maksaa vuokrat. Mut miten voi hullua netissä kaikki päivät.
Olen tuolta hakenut moniin asuntoihin mutta kukaan ei vastaa viesteihin eikä vuokraa kun ei ole luottotietoja
Ap
Laita siistit tummat vaatteet päälle, ja mene kuokkimaan hautajaisiin. On hyvää ruokaa ja kakkukahvit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MKA kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin rahasi menivät?
Ruokaan, peruselämiseen, puhelinlaskuun, hygieniatarvikkeisiin, kodin tarvikkeisiin, itsehoitolääkkeisiin, jne...
Eli olet noihin käyttänyt 600€ etkä yhtään säästellyt että olisi riittänyt koko kk?
Ap
minä pärjään kuukauden helposti 250 eurolla (sen jälkeen kun olen maksanut hoitovastikkeen).
Joo ei toi uutta asuntoa saa eikä se osaa ruokkia itteään. Evoluutio korjaa siis tän pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MKA kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin rahasi menivät?
Ap
Etkös sinä asu siellä äitylisi vinnillä? Paljonko maksat äidille vuokraa?
NO sitten etsit halvemman asunnon! Voi jeesus mitä avuttomuutta!
Olen jo 2 vuotta etsinyt ja varmaan 400 asuntoon hakenut mutta ei ole kukaan vuokrannut
Ap
"Lääketieteellisen nyrkkisäännön mukaan aikuinen, jonka ravitsemustila on hyvä, voi elää syömättä 40 vuorokautta. Käsitys perustuu muun muassa British Medical Journal -lehdessä julkaistuun syömälakkolaisten tutkimukseen.25.10.2021" lähde tieteen kuvalehti
Pääkaupunkiseudulla on tänäänkin ollut monia maksuttomia tilaisuuksia, joissa on ollut tarjolla kahvia/teetä ja jotain pikku keksiä. Aina viikonloppuisin on
Miksi sinulla ei ole luottotiedot kunnossa? Kenenkähän vika se on? Meidänkö?
Voi jumalaare, että voi olla avuton tomppeli. Tulis sota (ja tuleehan se) tap....
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla on tänäänkin ollut monia maksuttomia tilaisuuksia, joissa on ollut tarjolla kahvia/teetä ja jotain pikku keksiä. Aina viikonloppuisin on
Miten menen noihin jos on vaikka 10km päässä? Ei ole varaa bussilippuun ja nälässä en jaksa kävellä yhtään
Ap
Tuskin olet. Se hakemus pitää pitää voimassa tekemällä se 3 kk välein. Ei riitä että tekee sen yhden hakemuksen ja sitten se on siinä.