Ei rahaa ruokaan. Nyt oon ollu vuorokauden syömättä. Missä vaiheessa voi hakeutua sairaalan päivystykseen?
Missä heillä menee se raja että voi mennä syömättömyyden takia?
Kommentit (454)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun pitäisi päästä nälän takia sairaalaan?
Nälkä on pahimmillaan hengenvaarallinen tila, varmaan siksi.
Tuo ap on nyt ollut (muka) syömättä toista vuorokautta, ei se ole vielä hengenvaarallista.
Tosin hän väittää, että ei ole varaa juoda raanavettäkään, että se tietysti muuttaa asiaa.
Todennäköisesti ap mätänny mättöä naamaansa ja nauranu makeasti provolleen eikä nälästä tietoakaan. Muutenhan se olis jo eilen ollu yhteydessä vaikka lähimpään seurakuntaan ja pyytäny sieltä apua, oli se
Jos tarvitset apua elämässäsi, diakonian ajanvaraus kirkolla palvelee maantaisin ja tiistaisin klo 910, ja torstaisin 1213.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ole enää varaa juoda vettäkään, jonka Kela sinulle maksaa. Huonosti Konalan torakalla asiat. Tosin kuin torakka konsanaan, sinulta ei saa millään keinolla henkeä pois.
Ei maksa kela kun 25€/kk vesimaksun, minulla on vesi kulutuksen mukaan ja lasku jotain 100€/kk
Ap
sun pitää opetella trollaamaan paremmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ole enää varaa juoda vettäkään, jonka Kela sinulle maksaa. Huonosti Konalan torakalla asiat. Tosin kuin torakka konsanaan, sinulta ei saa millään keinolla henkeä pois.
Ei maksa kela kun 25€/kk vesimaksun, minulla on vesi kulutuksen mukaan ja lasku jotain 100€/kk
Ap
sun pitää opetella trollaamaan paremmin
En trollaa mitään
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ap on nyt ollut (muka) syömättä toista vuorokautta, ei se ole vielä hengenvaarallista.
Tosin hän väittää, että ei ole varaa juoda raanavettäkään, että se tietysti muuttaa asiaa.
Todennäköisesti ap mätänny mättöä naamaansa ja nauranu makeasti provolleen eikä nälästä tietoakaan. Muutenhan se olis jo eilen ollu yhteydessä vaikka lähimp
Jos seurakunnassa on jotain tapahtumia viikonloppuisin niin silloin pääset kyllä sinne ihmisen juttusille ja kenties jopa saat jotain apua. Mutta koska vain trollaat ja spämmäilet ajan kulukses ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ajatellut, että hän on trolli. Kerrostaloasuja kuitenkin on, niin ei sitä tarvi mennä kuin kellarikerrokseen, niin siellä on jossain vesipiste. Pihalta löytyy biojäteastia: ihmiset heittää niihin usein ihan käyttökelpoista ruokaa. itsekin kävin heittämässä omaamme kuivueen leivän, jota en viitsinyt alkaa tuoreuttamaan, koska en tykännyt leivän mausta.
Minulla on suuri vesilasku kun annan hanojen lorottaa kokoajan.
En ota sitä vettä talteen mihinkään astiaan, että voisin juoda siitä.
Ap
Söin just jättimäisen naudanlihahampurilaisen ja ajattelin sua!
Onkos tältä "Ap:lta" unohtunut, että keskustelun aloitti nimimerkki MKA?
Vierailija kirjoitti:
Mihin rahasi menivät?
Bussilippuun tyttöystävän luo, kaksiossa asumiseen, salikorttiin, luxusruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Tilaan nyt taksin ja kokeilen mennä päivystykseen.
Heikottaa ja pyörryn sitten siihen ilmoitusluukulle.
Ap
Millä rahalla maksat sen taksin?
Vierailija kirjoitti:
Onkos tältä "Ap:lta" unohtunut, että keskustelun aloitti nimimerkki MKA?
Olen puhelimella enkä muista käyttäjätilin salasanaa
Ap
2 viikon päästä voit kokeilla uudestaa sairaalaa
Saman henkilön seuraava aloitus samasta aiheesta.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5825728/minkalainen-rangaistus-tulee-jo…
Vierailija kirjoitti:
Saman henkilön seuraava aloitus samasta aiheesta.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5825728/minkalainen-rangaistus-tulee-jo…
Mitä seksuaalista tyydytystä saa näistä aloituksistaan? Mitä haluaa saavuttaa niillä?
Vierailija kirjoitti:
Onpas pöpillä herkkä hipiä. Oikein vuorokauden syömättä. Minä olen ollut helposti kolme vuorokautta syömättä omasta halusta. Nestepaastolla nääs. Tuttavani oli kymmenen vuorokautta syömättä nestepaastolla.
Joskus, kun tavoitteeksi asettaa kymmenen päivän vesipaaston niin elimistö ei kestäkään kuin yhdeksän päivää, vaikka nuorempana onkin ollut tilanne toinen. Joskus myöhemmin kahden ja puolen päivän kohdalla elimistö alkaa pelkällä vedellä ollessa päättääkin, ettei enää yhtään pidempään. Erilaiset ravitsemustilat ja muut terveydentilat on ihmisillä, mitkä vaikuttaa siihen, minkä aikaa elimistö kestää.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä siinä vaiheessa otetaan sisään kun kärsit vakavasta nestehukasta. Päivä syömättä on ihan normaalia nykyään. Niin kauan kun on vettä pärjäät loistavasti. Itse olen joka toinen päivä syömättä ja keväällä menee kaksi päivää syömättä yksi syöden ja jos tiukaksi menee niin pitempäänkin.
Miten hyvin lihas kudos säilyy tuolla tavoin joka toinen päivä syömättä tai kaksi päivää kolmesta syömättä?
MKA kirjoitti:
Saako sairaalassa esim. ruokaa jos ei oo syöny kolmeen päivään mitään?
Joskus aiemmin sai päivystyksessä elimistön ollessa kuivuneempi tiputuksen, jos ei saanut nieltyä. Kotiin heti tiputuksen jälkeen.
MKA kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin rahasi menivät?
Ruokaan, peruselämiseen, puhelinlaskuun, hygieniatarvikkeisiin, kodin tarvikkeisiin, itsehoitolääkkeisiin, jne...
Mihin "peruselämiseen"? Kaljaan, viinaan, tupakkaan, uhkapeleihin?
Joo, kirkot toimii vaan arkisin. Sunnuntaisin eivät varsinkaan.