Ei rahaa ruokaan. Nyt oon ollu vuorokauden syömättä. Missä vaiheessa voi hakeutua sairaalan päivystykseen?
Missä heillä menee se raja että voi mennä syömättömyyden takia?
Kommentit (454)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla ei ole luottotiedot kunnossa? Kenenkähän vika se on? Meidänkö?
Voi jumalaare, että voi olla avuton tomppeli. Tulis sota (ja tuleehan se) tap....
Kelan takia jouduin ottamaan lainaa ja luottokortin että sain ruokaa ja vuokran maksetuksi
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla on tänäänkin ollut monia maksuttomia tilaisuuksia, joissa on ollut tarjolla kahvia/teetä ja jotain pikku keksiä. Aina viikonloppuisin on
Miten menen noihin jos on vaikka 10km päässä? Ei ole varaa bussilippuun ja nälässä en jaksa kävellä yhtään
Ap
Niin. Opettele ajattelemaan ennakoivasti. Seuraavasta tukitilistä menet kauppaan heti ja ostat sieltä 30 purkkia hernekeittoa. Se ei maksa edes 30 euroa. Siinä on ruokamäärä, jolla varmasti pärjäät yhden kuukauden. Sitten alat katselemaan niitä maksuttomia tilaisuuksia ja vaikka sitten kävellen menet sinne. Ja kas: kun alat kävelemään paikasta toiseen, niin et tarvitse enää bussikorttia, etkä sitä salikorttia, koska kävely itsessään toimii myös kuntoiluna. Ole hyvä! Ilmainen ja toimiva rahansäästövinkki.
Sitten kun olet käynyt siellä ruokakaupassa, niin otat yhteyttä äitiisi, kerrot ettet osaa käyttää rahaa ja pyydät äitiäsi hoitamaan rahaliikennettäsi kunnes olet oppinut.
Ei vaan omien valintojen takia päätit ottaa lainaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jumalaare, että voi olla avuton tomppeli. Tulis sota (ja tuleehan se) tap....
Kelan takia jouduin ottamaan lainaa ja luottokortin että sain ruokaa ja vuokran maksetuksi
Ap
Mitä ihmeellistä puppua selität? Että Kelan takia meni luottotiedot...?
Juttusi alkavat olla niin hämäriä että vallan.
Minä ainakin luovutan, jatkakaa te muut, jos jaksatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos kela maksaa sinulle tukia enemmän kuin on vuokrasi, niin et siä silloin tarvitse lainaa vuokran maksaaksesi
Kirkon ruokaapuun yhteys tai suoraan diakonissalle soittoa .. jos ei ole mitään.
Kumminkin AP kuulostaa oikeasti vain palkatulle Trollille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MKA kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin rahasi menivät?
Ruokaan, peruselämiseen, puhelinlaskuun, hygieniatarvikkeisiin, kodin tarvikkeisiin, itsehoitolääkkeisiin, jne...
Eli olet noihin käyttänyt 600€ etkä yhtään säästellyt että olisi riittänyt koko kk?
En saa mitään 600€, vuokran jälkeen jää 300€ ihan kaikkeen muuhun
Ap
minä pärjään kuukauden helposti 250 eurolla (sen jälkeen kun olen maksanut hoitovastikkeen).
Sama täällä ja syön hyvin. Pitää vaan osata käyttää rahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla on tänäänkin ollut monia maksuttomia tilaisuuksia, joissa on ollut tarjolla kahvia/teetä ja jotain pikku keksiä. Aina viikonloppuisin on
Miten menen noihin jos on vaikka 10km päässä? Ei ole varaa bussilippuun ja nälässä en jaksa kävellä yhtään
Ap
Sullahan on se bussikortti.
Soita lanssi. Ne ymmärtää kyllä viedä sinut oikeaan paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ole kelan syy. Olet kertonut, että sinulla ei ole luottotietoja, etkä saa sen takia vuokra-asuntoa vaihdettua. Ei oo sulla vuokratakuuseen rahaa eikä kavereita. Loogista, että olet lainaillut kavereilta rahaa.
Työttömille ei luottokorttia myönnetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos kela maksaa sinulle tukia enemmän kuin on vuokrasi, niin et siä silloin tarvitse lainaa vuokran maksaaksesi
Kela ei maksanut vuokraani 3kk kun olin sairaalassa ja jouduin ottamaan lainaa että en saa häätöä
Ap
Missä päin oot? Jos Tampereella, ni voisin tuoda sulle ruokakassin.
Vierailija kirjoitti:
Työttömille ei luottokorttia myönnetä.
Kyllä OP myönsi kun olen ollut heidän asiakas 39 vuotta
Ap
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä tää sankari asuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä tää sankari asuu
No sit ei musta oo apua.
Vierailija kirjoitti:
Ei tää trolli mitään ruokakassia ole vailla. Työkseen jankkaa samaa aloitusta päivittäin. Tänäänkin kaksi aloitusta vähintään, jotka on poistettu.
Vierailija kirjoitti:
Söin just jättimäisen naudanlihahampurilaisen ja ajattelin sua!
Mä taas kannoin laivalta yli 5 kiloa karkkia, koska voin ja rahhoo oli törsätä et sai taas uuden lahjakortin.
Jätän sulle setelinipun sovittuun paikkaan. Missäpäin tapaamme?
Ime parsaa