Minkälainen rangaistus tulee jos kävelen kauppaan sisään ja syön siellä ruokia enkä maksa?
Menisin siis kauppaan sisään, ja en yrittäisi varastaa, vaan söisin ruokia siellä sisällä. En oo syöny yli kahteen vuorokauteen kun ei oo rahaa ruokaan.
Minkälainen rangaistus tulee? Tuleeko rikosrekisteri?
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Noin vuos sitte,Ison Omenan Citymarketissa nainen söi pullapitkoa - ilmoitin tästä myyjille - eivät olleet moksiskaan. Liekö ollut tuttu tapaus.
Oli siitä juttua lehdessä kun vartijat tappoi sen.
Vierailija kirjoitti:
Noin vuos sitte,Ison Omenan Citymarketissa nainen söi pullapitkoa - ilmoitin tästä myyjille - eivät olleet moksiskaan. Liekö ollut tuttu tapaus.
Ei kukaan nälkäänsä pullaa syö, luulisi menevän lihaosastolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää vastata noin loukkaavalla tavalla? Vaikka jollakulla olisikin mielenterveydellisiä ongelmia, ei hän ole sen vähempiarvoinen. Houruinhuone on aika ilkeä nimitys. Ei kai ihmiselle ilkuta sillonkaan, jos hänen fyysinen toimintakykynsä on alentunut. Vähän ymmärrystä ja lämpimämpää suhtautumista kanssaihmisiä kohtaan!
t. psykiatrisen osaston hoitajaSinä jankkaat samaa asiaa päivästä toiseen. Sen takia vastauskommentit ovat mitä ovat. Ja ap:llä on kävelyvaikeuksia.
No minä kyllä eksyin tälle palstalle aivan sattumalta.. Ei ole todellakaan tietoa kuka täällä päivästä toiseen kirjoittaa ja mitä. Kovinkaan sivistynyttä ihmiskäsitystä ei monikaan vastaus heijastele. Se että ihmisiä ei loukkaa ja ilku puheellaaan, ei ole mitään paapomista.
Kukaan ei puutu jos mutustat hyllyjen välissä kassalle mennessä jotain täyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää vastata noin loukkaavalla tavalla? Vaikka jollakulla olisikin mielenterveydellisiä ongelmia, ei hän ole sen vähempiarvoinen. Houruinhuone on aika ilkeä nimitys. Ei kai ihmiselle ilkuta sillonkaan, jos hänen fyysinen toimintakykynsä on alentunut. Vähän ymmärrystä ja lämpimämpää suhtautumista kanssaihmisiä kohtaan!
t. psykiatrisen osaston hoitajaHienoa että sinulla riittää lämpimiä tunteita. Ymmärräthän myös sen, että kaikki ihmiset eivät ole psykiatrisia hoitajia, eikä heitä välttämättä kiinnosta läskin/skitson/muulla tavalla kelvottoman paapominen pätkiksen vertaa.
No minä kyllä eksyin tälle palstalle aivan sattumalta.. Ei ole todellakaan tietoa kuka täällä päivästä toiseen kirjoittaa ja mitä. Kovinkaan sivistynyttä ihmiskäsitystä ei monikaan vastaus heijastele. Se että ihmisiä ei loukkaa ja ilku puheellaaan, ei ole mitään paapomista.
Vierailija kirjoitti:
Luettuasi jatkuvasti samaa jankkausta, tulet toisiin aatoksiin.;
https://www.vauva.fi/keskustelu/5824590/ei-rahaa-ruokaan-nyt-oon-ollu-v…
Olen nähnyt kun ruuhka-aikaan turistit menee paistopisteeltä hakemaan pussilliset ja sitten pokkana pikakassan ohi vaan pussi kädessä. Kassa varmaan huomannut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näpistys. Poliisi antaa sakot, eikä päädy tuomioistuimeen. Kunhan ei syö yli 500 euron edestä.
Kauppias antaa ensin muistutuksen. Sormien katkaisu on omasta mielestäni ok. Siinä menee sitten hetki että uudestaan yritetään.
Sormien katkaisusta kauppias saa vankeustuomion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee isompasn markettiin ja syö hiljaa sovituskopissa jotain josta ei lähde ääntä, ota toki sovitettavaa koppiin mukaan myös, kalisuttele henkaria ja palauta paikalleen jälkeenpäin. :D
Korin kanssa ei voi mennä sovituskoppiin. Hälytin alkaa piippaa.
Höpöhöpö.
Se on näpistys, siitä tulee sakkoa, rkosrekisteriin merkintä ja sitten kauppa vielä lätkäisee päälle porttikiellon
mitä jos ottaisit kauppiaaseen yhteyttä ja pyytäisit, jos saisit siellä takahuoneessa vaikka taitella pahvilaatikoita kasaan, niin saisit sitten päivän palkaksi aterian.
Vierailija kirjoitti:
Se on näpistys, siitä tulee sakkoa, rkosrekisteriin merkintä ja sitten kauppa vielä lätkäisee päälle porttikiellon
mitä jos ottaisit kauppiaaseen yhteyttä ja pyytäisit, jos saisit siellä takahuoneessa vaikka taitella pahvilaatikoita kasaan, niin saisit sitten päivän palkaksi aterian.
En jaksa taitella pahvilaatikoita. Jaksan vain syödä ja jankata.
Nyt varastan parit pikkupitsat paistopisteestä ja näpyttelen kännykkääni.
Viimeistään huomenna valitan ja jankutan lisää.
So long.
Ap
Onko tämä sarjajankkaaja se eräs Allu joka oli toooosi sitkeä jankuttamaan siitä kun ei saa naista.
Jotenkin tuo tyyli on samanlainen: Ihmiset suorastaan vyöryttivät neuvoja mutta eih, mikään neuvo ei kelvannut.
No yhyy, Sä muuta tee kun kitise ja mikään ehdotus ei käy.
Itse ollut 2 viikkoakin aikoinaan syömättä. Nykyään teen 2 työtä, että pärjään. Miksi vingut koko ajan mutta et ole valmis muutokseen tai tekemään mitään??
Vierailija kirjoitti:
Itse ollut 2 viikkoakin aikoinaan syömättä. Nykyään teen 2 työtä, että pärjään. Miksi vingut koko ajan mutta et ole valmis muutokseen tai tekemään mitään??
Koska en jaksa kävellä ja kukaan ei tuo minulle ilmaisia ruokia.
Äitikään ei anna ruokaa eikä rahaa. Kelan tuki ei riitä mihinkään, se loppuu parissa päivässä ja sitten minulla on nälkä.
Mitään muuta konstia ruoan saamiseksi minulla ei ole kuin mennä sairaalaan pyytämään ruokaa tai varastaa kaupasta valmisruokaa.
Älkää antako minulle mitään neuvoja, en halua niitä.
Antakaa minun vain jankuttaa. Se on ainoa asia mitä haluan tehdä ja se tuo minun elämääni sisältöä.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en jaksa kävellä ja kukaan ei tuo minulle ilmaisia ruokia.
Äitikään ei anna ruokaa eikä rahaa. Kelan tuki ei riitä mihinkään, se loppuu parissa päivässä ja sitten minulla on nälkä.
Mitään muuta konstia ruoan saamiseksi minulla ei ole kuin mennä sairaalaan pyytämään ruokaa tai varastaa kaupasta valmisruokaa.
Älkää antako minulle mitään neuvoja, en halua niitä.
Antakaa minun vain jankuttaa. Se
Jos tietäisit millainen olotila mulla nyt on, niin et esittäis mua täällä tollee
Ap
MIstä sä tiedät millanen olo mulla on. Tollee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee isompasn markettiin ja syö hiljaa sovituskopissa jotain josta ei lähde ääntä, ota toki sovitettavaa koppiin mukaan myös, kalisuttele henkaria ja palauta paikalleen jälkeenpäin. :D
Korin kanssa ei voi mennä sovituskoppiin. Hälytin alkaa piippaa.
Höpöhöpö.
Prismassa ei ainakaan voi mennä. Siinä kopin seinässä lukee "jätä kori ulkopuolelle. Hälytin alkaa hälyttää"
Monessa kaupassa on lapsille tarjolla parhaat päivänsä nähneitä hedelmiä. Niistä voit varmasti ottaa ensi hätään hyvällä omalla tunnolla.
No ei ole. Oma tyhmyytesi tämän hädän on aiheuttanut. Ja kuten aiemmin on todettu, 2vrk:ssa ei kukaan kuole nälkään, ei edes 2 vkossa.