Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun alkaa olemaan 40v mittarissa niin rupeaa tämä kroppa näköjään hyytymään ja hajoamaan ihan kunnolla.

Vierailija
14.11.2024 |

Vielä melkein 30 vuotta pitäisi töitäkin tehdä,,en taida kyllä siihen pystyä.

Kommentit (145)

Vierailija
81/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta vtussa kroppa hajoaa kun olet ollut jäätävä kokoinen läsä koko ikäsi. Ei ihmisen vartaloa ole suunniteltu kestämään kymmenien kilojen ylipainoa!

Kuolema läskeille ja saippuaksi! 

Onko sinulla joku läski fiksaatio ja päässä jotain vikaa?

Ehkä hän ei vain pidä lihavista ihmisistä jotka tukkivat koko sairaanhoito järjestelmän normaali ihmisiltä.

Vierailija
82/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen vielä 19 niin ei ole teidän vanhuksien ongelmia :)

Sekin päivä tulee, kun sinäkin olet nelikymppinen. Ja se päivä tulee yllättävän nopeasti, vaikka nyt tuntuukin varmasti hyvin kaukaiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nelikymppisenä vielä ihan hyvässä tikissä, mutta nyt 54-vuotiaana tosiaankin huomaa, ettei nuoruus kestä ikuisesti. 

En jaksa edes aloittaa vaihdevuosivaivoista, mutta sen eteen, että lihakset edes jossain määrin säilyisivät, saa kyllä tehdä tässä iässä kunnolla töitä. Iholle ilmestyy lisäksi kaikenlaista näppylää ja pattia, joista saa ihmetellä, onko kyseessä pelkkä luomi vai jonkinasteinen syöpäkasvain. Eli juu, tuli nuorena kieltämättä palvottua aurinkoa vähän liiankin kanssa, ja sitä satoa varmaan nyt niitetään.

Olin äskettäin pienessä silmäoperaatiossa, jonka seurauksena toinen silmä vuotaa jatkuvasti. Eilen meni toinen korva lukkoon, ja se vaikuttaa ärsyttävästi tasapainoaistiin (siis sen lisäksi, että kuulee hieman huonosti ja päässä kohisee).

Kävi kyllä mielessä kaupoilla käydessä, että olen totisesti jo vanhus, joka kosteasilmäisenä ja puolikuurona haahuilee huterasti hyllyjen välissä. Esimakua tulevasta. Toki tiedän, että sentään osa näistä vaivoista menee hetken päästä ohi. Mutta ainoa tie on pääsääntöisesti vain alaspäin. 

Vierailija
84/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, tuli mieleen tästä keskustelusta mummoni, joka 80-luvulla kysyi aina puhelun alkuun ollaanko oltu terveinä ja kuulosti lähes pettyneeltä, jos olimme olleet. Sit aina tokaisi, että "Odottakaapas, kun tulette minun ikään, niin!"

Vierailija
85/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikot sortuu elon tiellä, jätkä sen kuin porskuttaa.

Vierailija
86/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikorvaus auttaa yllättävän paljon, miehilläkin.

Vierailija
87/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko pitänyt siitä huolta terveellisillä elämäntavoilla? 

Kerro nyt uteliaille, että miten olen huoltanut kehoa väärin, kun on moninivelrikko. Ihan uteliaisuudesta kysyn, kun ei lääkäritkään osaa vastata 

pläskit rasittaa niveliä

Mulla on ollut nivelrikko 25 vuotiaasta lähtien. Olen aina painanut alle 60kg.

N43

Se nyt johtuu vain geeneistä, eli siitä, että sinulla ja äidilläsi on sama isä. 

Mielenkiintoista. Äitini isä kuoli lähes 20v ennen kun minä synnyin.

Vierailija
88/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä käyn salilla ja liikun muutenkin, että ainakin lihakset pysyy kunnossa. Saurauksille ei mitään voi mutta hyvä kunto on aina plussaa niidenkin keskellä

Vierailija
89/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaapa vttu.

Vierailija
90/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksipä käyn salilla ja liikun muutenkin, että ainakin lihakset pysyy kunnossa. Saurauksille ei mitään voi mutta hyvä kunto on aina plussaa niidenkin keskellä

Itsellä jumppaus ja venyttely ja lihaskunto jäänyt ja kyllä se rappeuttaa tälläisen "nuorenkin". Olen 32v. nyt olen alkanut ahkerasti jumppailla koska en halua selkävaivoja.

Vierailija
91/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormonikorvaus auttaa yllättävän paljon, miehilläkin.

Ei se nyt niin ole, että kaikilla nelikymppisillä on jo vaihdevuodet puskemassa. Kyllä johtuu yleensä jostain muusta. Joko on ylipainoa, sairauksia ym. 

Vierailija
92/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Welcome to the jungle 

Vierailija
93/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:tä itkettää jo, vaikka ei ole edes vielä 40. Voin kertoa, että ihmisen näkyvin rupsahdus on 45-50 ihan plastiikkakirurgien mukaan ja päälle toki nousevat verenpaineet , kertyvät kilot ja naisilla esivaihtarit. Onnea. 

syö vähemmän ja liiku enenmän.

Plastiikkakirurgien mielestä kaikissa naisissa on varmasti korjattavaa. Siitähän he saavat elantonsa.

Vierailija
94/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotas kun olet 60 v.

Aina sama kommentti.

Vierailija
95/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen vielä 19 niin ei ole teidän vanhuksien ongelmia :)

Höpön löpön. Olet nelikymppinen nahjus löhöämässä sohvalla kaljatölkin kanssa.

Vierailija
96/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko pitänyt siitä huolta terveellisillä elämäntavoilla? 

Kerro nyt uteliaille, että miten olen huoltanut kehoa väärin, kun on moninivelrikko. Ihan uteliaisuudesta kysyn, kun ei lääkäritkään osaa vastata 

Jotkut eivät saa nivelrikkoja. Kudostyyppi altistaa kulumille. Toki elintavoilla voi jotain vaikuttaa.

Vierailija
97/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodetko. Ei muuta kuin vitamiinia nokkaan, villaa ja kipuvoide apteekista. Osalla on joku vuotohäiriöpilleri. Jos se tilanne hieman rauhoittuu myöhemmin.

Jormalla voi toki olla vuotohäiriöitä, muttei siihen villat auta.

Vierailija
98/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten 40-vuotiaana naisena voi olla muuttumassa 70-vuotiaaksi mieheksi? Tästä ei kukaan varoittanut!

Vierailija
99/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nelikymppisenä pitäisi vielä missään tuntua.Elintavat kuntoon ja liikuntaa oman kunnon mukaan,M44.

Hyvähän se on miehenä sanoa. Teillä hormonitasojen lasku on loiva alamäki, naisilla taas tulee kunnon romahdus n. 35-vuotiaana.

Vierailija
100/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miten 40-vuotiaana naisena voi olla muuttumassa 70-vuotiaaksi mieheksi? Tästä ei kukaan varoittanut!

mites ny niih

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan