Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun alkaa olemaan 40v mittarissa niin rupeaa tämä kroppa näköjään hyytymään ja hajoamaan ihan kunnolla.

Vierailija
14.11.2024 |

Vielä melkein 30 vuotta pitäisi töitäkin tehdä,,en taida kyllä siihen pystyä.

Kommentit (145)

Vierailija
41/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Mä oon yli viiskymppinen ja kohtalaisessa kunnossa vieläkin, eilen kokeilin kuntosalilla leuanvetoja ja sain 10 toistoa.

Syökää terveellisesti ja liikkukaa niin kunto pysyy hyvänä<3

Olen minäkin hyvässä kunnossa mutta veikkaanpa että jos olisit/olisit ollut työelämässä, olisit aikamoinen manaatti koska et handlaisi stressiä mitenkään. Hyvä hörhöillä vauvalla ja vetää leukoja vaikka kaiket päivät kun mitään velvollisuuksia ei ole<3

Vierailija
42/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Itse nelivitonen ja kroppa kestää fyysistä ja henkistä kuormitusta lähes rajattomasti, paremmin kuin nuorempana. M45

Kai sulla sentään silmälasit on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mulla meni kroppa ihan sekaisin lähes heti, kun täytin 40. Tosin ennemminkin ollut jotain oireita, mutta nyt meni aivan mahdottomaksi. Todennäköisesti tulee elinikäinen lääkitys. Ja en ole ylipainoinen tms.

Vierailija
44/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nelikymppisenä pitäisi vielä missään tuntua.Elintavat kuntoon ja liikuntaa oman kunnon mukaan,M44.

Polvet petti maratonien vuoksi alta nelikymppisenä, ranteet tuhosi työ ja punttitreeni, selkä ja niska-hartiat meni myös työn takia, aivot ja mielenterveyden tuhosi yksinäisyys joka taas johtuu jätetyksi tulemisesta. Ei pitäisi joo vielä missään tuntua, kun elintavat on terveelliset eikä ole koskaan ollut ylipainoa, mutta niin vain tuntuu.

Toinen M44

No siis urheilu on tunnetusti vaarallista ja tapaturma-altista. Ehkä ei kannattais repiä itteensä noin kovasti.

Vierailija
45/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko pitänyt siitä huolta terveellisillä elämäntavoilla? 

Kerro nyt uteliaille, että miten olen huoltanut kehoa väärin, kun on moninivelrikko. Ihan uteliaisuudesta kysyn, kun ei lääkäritkään osaa vastata 

pläskit rasittaa niveliä

Vierailija
46/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Mä oon yli viiskymppinen ja kohtalaisessa kunnossa vieläkin, eilen kokeilin kuntosalilla leuanvetoja ja sain 10 toistoa.

Syökää terveellisesti ja liikkukaa niin kunto pysyy hyvänä<3

Olen minäkin hyvässä kunnossa mutta veikkaanpa että jos olisit/olisit ollut työelämässä, olisit aikamoinen manaatti koska et handlaisi stressiä mitenkään. Hyvä hörhöillä vauvalla ja vetää leukoja vaikka kaiket päivät kun mitään velvollisuuksia ei ole<3

-92 valmistuin ja siitä asti olen ollut työelämässä. Toki viimeiset 10-vuotta oon tehnyt vähemmän koska kaikki lainat on ajat sitten maksettu ja arvostan enemmän vapaa-aikaa.

Vierailija
47/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokuhan tässä ajassa sairastuttaa. Edelliset sukupolvet olivat ihan terveitä vastaavassa iässä. Itse elän kuitenkin terveellisemmin kuin edellinen sukupolvi, mutta silti olen sairaampi ja en ole ylipainoinen.

Vierailija
48/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokuhan tässä ajassa sairastuttaa. Edelliset sukupolvet olivat ihan terveitä vastaavassa iässä. Itse elän kuitenkin terveellisemmin kuin edellinen sukupolvi, mutta silti olen sairaampi ja en ole ylipainoinen.

Stressi?

Vierailija
49/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Minulla kulkee kyllä omaa sairauttani suvussa. 

Vierailija
50/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on nippanappa keski-ikäinen ja kroppa ihan p###na,väitän että jotain on tehty väärin että tuohon on päädytty.

Huijaatko itseäsi vai meitä? Miehen elinajanodote on suomessa 80 vuotta, eikö 40 ole silloin keski-ikäinen. Tosin itsellä polvi ja kyynärpään kolotukset ei johdu toimistossa istumisesta, toiset tekee vieläkin ruumiillista työtä.

Vierailija
51/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikä olleet. Ennen 5-kymppiset oli kuin vanhuksia, nykyään yleensä vielä elämänsä kunnossa.

Vierailija
52/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ihmeeseen perustat tämän väitteen? Ei kyllä tarvitse mennä kuin pari sukupolvea taaksepäin niin oli hyvä jos selvisi hengissä yli neljänkympin. Useat kuolivat jo lapsena.

Vierailija
53/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nelikymppisenä pitäisi vielä missään tuntua.Elintavat kuntoon ja liikuntaa oman kunnon mukaan,M44.

Miehiä ei lasketa. Teillä ei ole mitään kunnollista hormonitoimintaakaan. 

Vierailija
54/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin ihmeeseen perustat tämän väitteen? Ei kyllä tarvitse mennä kuin pari sukupolvea taaksepäin niin oli hyvä jos selvisi hengissä yli neljänkympin. Useat kuolivat jo lapsena.

Mutta ei ne vanhuuteen kuollut

Vierailija
55/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stressi?

Ja kemikaalit?

Vierailija
56/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mies kommentoi naisten vaihdevuosia tai ikää. Vai miesten. Ei miehillä ole naisten hormonimuutoksia.

Missä sanottiin että AP on nainen?

Siinä kun on nelikymppisenä vaivainen.

Vierailija
57/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen vielä 19 niin ei ole teidän vanhuksien ongelmia :)

Vierailija
58/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi myös hedelmällisyys on laskenut verrattuna edelliseen sukupolveen. Sekä miesten että naisten ja joku kemikaali saattaa sairastuttaa nuorempia sukupolvia. Nuoremmat ovat vielä sairaampia kuin nykyiset nelikymppiset. 

Vierailija
59/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotas kun olet 60 v.

Olen 65, ei mitään häikkää. Fillarikilometrejä takana tälle vuodelle 3 500.

Ei kolota, mikään ei paikka ei oo kipeenä. Notkeutta ja voimaa on riittävästi.

Hiihtokelejä odotellen.

Vierailija
60/145 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme että negatiivisia kommentteja ylänuolitetaan tässä ketjussa. Ja muut saavat alanuolia. Ihmeellistä porukkaa liikkeellä.

Ja ilkeitä, ihmisiä, joilla ei ole vielä diagnoosia. Ihme ettei tajuta, että kaikki eivät ole terveitä .No, oppivat aikanaan. Ap:n puolesta olen pahoillani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi