Kun alkaa olemaan 40v mittarissa niin rupeaa tämä kroppa näköjään hyytymään ja hajoamaan ihan kunnolla.
Vielä melkein 30 vuotta pitäisi töitäkin tehdä,,en taida kyllä siihen pystyä.
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokuhan tässä ajassa sairastuttaa. Edelliset sukupolvet olivat ihan terveitä vastaavassa iässä. Itse elän kuitenkin terveellisemmin kuin edellinen sukupolvi, mutta silti olen sairaampi ja en ole ylipainoinen.
No jaa. Minulla kulkee kyllä omaa sairauttani suvussa.
Ole jo hiljaa jos et kerro meille mikä sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen vielä 19 niin ei ole teidän vanhuksien ongelmia :)
Aaww, sä olet monta vuotta nuorempi kuin mun lapseni. Just kattelin inttipoikia, ei partakaan kasva ja niin kovasti olivat miehiä silloin joskus. Muta ei hätää, se ensin pahenee ja sitten paranee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko pitänyt siitä huolta terveellisillä elämäntavoilla?
Kerro nyt uteliaille, että miten olen huoltanut kehoa väärin, kun on moninivelrikko. Ihan uteliaisuudesta kysyn, kun ei lääkäritkään osaa vastata
pläskit rasittaa niveliä
Mulla on ollut nivelrikko 25 vuotiaasta lähtien. Olen aina painanut alle 60kg.
N43
Vierailija kirjoitti:
20 vuoden kuluttua olet vielä nykyisiä nelikymppisiä huonommassa kunnossa. Nuoret ovat jo nyt surkeassa kunnossa ja pian tulee sairaudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotas kun olet 60 v.
Olen 65, ei mitään häikkää. Fillarikilometrejä takana tälle vuodelle 3 500.
Ei kolota, mikään ei paikka ei oo kipeenä. Notkeutta ja voimaa on riittävästi.
Hiihtokelejä odotellen.
Toivottavasti ymmärrät olla kiitollinen, ettei sulla ole mitään kroonista tautia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 vuoden kuluttua olet vielä nykyisiä nelikymppisiä huonommassa kunnossa. Nuoret ovat jo nyt surkeassa kunnossa ja pian tulee sairaudet.
Turha olla kteellinen nuorille, olet itsekin olllut. T.30V
Totta vtussa kroppa hajoaa kun olet ollut jäätävä kokoinen läsä koko ikäsi. Ei ihmisen vartaloa ole suunniteltu kestämään kymmenien kilojen ylipainoa!
Kuolema läskeille ja saippuaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko pitänyt siitä huolta terveellisillä elämäntavoilla?
Kerro nyt uteliaille, että miten olen huoltanut kehoa väärin, kun on moninivelrikko. Ihan uteliaisuudesta kysyn, kun ei lääkäritkään osaa vastata
pläskit rasittaa niveliä
Mulla on ollut nivelrikko 25 vuotiaasta lähtien. Olen aina painanut alle 60kg.
N43
Se nyt johtuu vain geeneistä, eli siitä, että sinulla ja äidilläsi on sama isä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen 45 ja ei ole enään teidän nuorien ongelmia:) Osaa tyydyttää naisen, ei ole jatkuvasti epävarma itsestään, tietää olevansa kuolevainen.... "Nuoruus ja viisaus ei asu samassa osoitteessa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen 45 ja ei ole enään teidän nuorien ongelmia:) Osaa tyydyttää naisen, ei ole jatkuvasti epävarma itsestään, tietää olevansa kuolevainen.... "Nuoruus ja viisaus ei asu samassa osoitteessa".
Ja mikä hitonmoinen määrä työtä edessä! Opiskelut, työelämä, parisuhteet, koko perhe-elämä, asuntolaina, mitä noita nyt on, mutta eihän niitä ajattele vielä 19-vuotiaana, onneksi, muuten ei tulisi mistään mitään. Ikääntyminen ei todellakaan ole pelkkää alamäkeä, ja nivelongelmaiset, testatkaa glukosamiini. Johan kulkee taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä hitonmoinen määrä työtä edessä! Opiskelut, työelämä, parisuhteet, koko perhe-elämä, asuntolaina, mitä noita nyt on, mutta eihän niitä ajattele vielä 19-vuotiaana, onneksi, muuten ei tulisi mistään mitään. Ikääntyminen ei todellakaan ole pelkkää alamäkeä, ja nivelongelmaiset, testatkaa glukosamiini. Johan kulkee taas.
Hoh hoijakkaa
"Elämä yllättää
Toinen lähtee, toinen jää
Jotkut kuolee nuorena
Toiset nukkuu pois vanhana
Jotkut ei koskaan saa rakastaa"
Vierailija kirjoitti:
Totta vtussa kroppa hajoaa kun olet ollut jäätävä kokoinen läsä koko ikäsi. Ei ihmisen vartaloa ole suunniteltu kestämään kymmenien kilojen ylipainoa!
Kuolema läskeille ja saippuaksi!
Onko sinulla joku läski fiksaatio ja päässä jotain vikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijakkaa
Kuppi teetä piristää :) Tuntuu hyvältä kun moni asia on bucketlistalta pois, tiedät sitten joskus, ehkä.
Ylipaino ja vyötärölihavuus lisäävät riskiä sairastua moniin eri syöpiin, esimerkiksi vaihdevuosien jälkeiseen rintasyöpään, suolistosyöpiin, kohdunrungon syöpään, haimasyöpään, ruokatorven syöpään ja munuaissyöpään. Ylipaino vaikuttaa myös syövän hoitoon ja siitä toipumiseen.
Ylipaino on myös yhteydestä diabetekseen, sydän- ja verisuonisairauksiin ja kohonneeseen kolesteroliin.
LAIHDUTA! Ei muuten, mutta on tuollaista jäätävän kokoista läskiä kauhea työ raahata ambulanssiin saati hautaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaa tyydyttää naisen ja tyttöystävän nimi on AI Jessica.JPG.
Vierailija kirjoitti:
"Elämä yllättää
Toinen lähtee, toinen jää
Jotkut kuolee nuorena
Toiset nukkuu pois vanhana
Jotkut ei koskaan saa rakastaa"
Olet rakastettu. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Odotas kun olet 60 v.
Ei tämä kovin kamalaa ole. Kuntoilen enemmän kuin ennen, ja se näkyy ja tuntuu. Katotaan sitten 7-kymppisenä.
Itse vajaa 40 ja kroppa hajalla kun työkyky meni ja pää ihan paskana. Ei kyllä varmaan enää vuottakaan jaksa tätä, 30-50 vielä elossa olisi silkkaa kidutusta niin parempi lähteä omin ehdoin kuin jäädä tänne kitumaan.
Ap ei ilmeisesti ole kommentoinut vielä kertaakaan.