Kerro sukupuolesi, ikäsi ja seksikumppaniesi lukumäärä
Aiempi aloitus poistettiin, joten teen uuden.
Olen 37v nainen, sexikumppaneita n. 15
Kommentit (271)
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on ollut paljon seksikumppaneita niin ei välttämättä saa naista johon oikein kunnolla rakastuu.
Koska kaikki naiset ei hyväksy miehiä joilla on ollut paljon seksikumppaneita ja jos oikeasti naista rakastaa niin kertoo kyllä rehellisesti määrän niin ettei suhde perustu valheelle.
Jos yhteistä omaisuutta kerätään niin voi tulla myös ero, jos myöhemmin tulee ilmi jotain mitä mies ei ole kertonut. Koko suhde on ollut valhetta.
No ei kyllä seksikumppanien määrä kenellekään kuulu. En tiedä mieheni kumppanien määrää, eikä kiinnosta. Eikä hän minun. Ei sillä ole yhtään mitään merkitystä. 15v on yhdessä oltu ilman näitä tietoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on ollut paljon seksikumppaneita niin ei välttämättä saa naista johon oikein kunnolla rakastuu.
Koska kaikki naiset ei hyväksy miehiä joilla on ollut paljon seksikumppaneita ja jos oikeasti naista rakastaa niin kertoo kyllä rehellisesti määrän niin ettei suhde perustu valheelle.
Jos yhteistä omaisuutta kerätään niin voi tulla myös ero, jos myöhemmin tulee ilmi jotain mitä mies ei ole kertonut. Koko suhde on ollut valhetta.
No ei kyllä seksikumppanien määrä kenellekään kuulu. En tiedä mieheni kumppanien määrää, eikä kiinnosta. Eikä hän minun. Ei sillä ole yhtään mitään merkitystä. 15v on yhdessä oltu ilman näitä tietoja.
On merkitystä paitsi niille kenellä on itsellä ollut paljon seksikumppaneita.
Itse ainakin kysyisin asiasta + kyselisin tietoja muilta naisilta jotka miehen tuntee.
Nainen 64 ja seksikumppaneita yksi.
Tarjokkaita olisi kyllä ollut, mutta olen pysynyt uskollisena tuolle yhdelle jonka tapasin, kun olin 17v.
0
t. ruma kolmikymppinen jämämies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On merkitystä paitsi niille kenellä on itsellä ollut paljon seksikump
Kyselisit naisilta jotka miehen tuntee?! Huh huh. Eiköhän tuossa kohtaa ole turha haaveilla mistään normaalista parisuhteesta. Ei kuulosta terveeltä.
Minusta olisi ollut kiinnostunut yksi lyhyt mies, mutta koska, se on näitä tiettyjen ammattien miehiä niin en luota siihen.
Uskon, että seksikumppaneita on ollut paljon.
Joten ei tullut parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On merkitystä paits
Kyllä on tervettä paitsi niiden mielestä jotka on itse jakorasioita.
Jos mies sanoo, että juoksut on juostu niin ei ole luotettava.
Vierailija kirjoitti:
Tiettyjen ammattien miehillä ei ole koskaan juoksut juostu.
En luota niihin yhtään.
Nainen 50v, 3 kumppania, kaikki pitkissä parisuhteissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kyllä osa naisten miehistä tiedetään. Naiset juoruavat.
Tinder teki tästä paljon helpompaa. Ei oo niin näkyvää kuka panee ja ketä.
PS. Oon pannu 2 vaimoni hyvää kaveria ja 2 puolituttua. Eipä oo vielä kukaan sanonut mitään. Ei se oo naisillekkaan helppoa mennä huutelee et oon pannu miestäsi
Ai jaa, kyllä naiset juoruaa ja juoruaa myös jos tietää, että jollain miehellä on genitaaliherpes jne.
Ehkä jossain hikiällä mis kaikki tuntee toisensa
Kaupungeissa ja kuka nyt on miehen kanssa joka on eri kaupungista. En minä ainakaan.
Mietis nyt ite tätä yhtälöä Helsingissä on n 370 tuhatta naista. Näistä joku 100 000 on 18-35v. Mä olen polkenut siellä vaikka 100 naista. Ymmärrätkö kuinka pieni todennäköisyys on sille että olen pannut jotain naista ketä sä tunnet?
Joka on niin läheinen sulle että tulis kertomaan.
Tai se että sä kerrot kavereille et Nurmisen Jaskalla on tippuri. Sieltä löytyy 48 muutakin Nurmisen Jaskaa. Ja se että toi menis Nurmisen Jaskan vaimon korvaan on äärettömän pieni mahdollisuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiettyjen ammattien miehillä ei ole koskaan juoksut juostu.
En luota niihin yhtään.
Lopeta jo. On käynyt jo selväksi että sä olet vajaa älyinen.
En enää edes muista monenko kanssa oli syvällisempää kokeilua ennen vakisuhdetta, ehkä 4 muttei mitään kunnon pa no ja.
Miehet olivat yllättävän passiivisia.
N48
N31, 4 kumppania, yksikään ei ole ollut yhden illan juttu.
Ennen häpesin pientä määrääni, nykyisin en edes ajattele asiaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla joilla on ollut paljon seksikumppaneita on seksitauteja.
Herpes tarttuu myös oireettomana, vaikka käyttäisi kondomia.
Muutkin taudit voivat tarttua vaikka käyttäisi kondomia. Mutta kortsu alentaa tartuntahdollisuutta huomattavasti
Kaupungeissa ja kuka nyt on miehen kanssa joka on eri kaupungista. En minä ainakaan.