Kerro sukupuolesi, ikäsi ja seksikumppaniesi lukumäärä
Aiempi aloitus poistettiin, joten teen uuden.
Olen 37v nainen, sexikumppaneita n. 15
Kommentit (271)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kyllä osa naisten miehistä tiedetään. Naiset juoruavat.
Tinder teki tästä paljon helpompaa. Ei oo niin näkyvää kuka panee ja ketä.
PS. Oon pannu 2 vaimoni hyvää kaveria ja 2 puolituttua. Eipä oo vielä kukaan sanonut mitään. Ei se oo naisillekkaan helppoa mennä huutelee et oon pannu miestäsi
Ai jaa, kyllä naiset juoruaa ja juoruaa myös jos tietää, että jollain miehellä on genitaaliherpes jne.
Ehkä jossain hikiällä mis kaikki tuntee toisensa
Kaupungeissa ja kuka nyt on miehen kanssa joka on
En asu Helsingissä. En ota sieltä miestä itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies sanoo, että juoksut on juostu niin ei ole luotettava.
Tiettyjen ammattien miehillä ei ole koskaan juoksut juostu.
En luota niihin yhtään.
Lopeta jo. On käynyt jo selväksi että sä olet vajaa älyinen.
En ole. Olen myös nähnyt juttuja joista tiedän, että totta on.
Miksi tyypit saa valtavat kilarit tällaista kysymyksistä kasvottomina!?
m68v...n.400 naista..lapsiakin on tullut siinä ohessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies sanoo, että juoksut on juostu niin ei ole luotettava.
Tiettyjen ammattien miehillä ei ole koskaan juoksut juostu.
En luota niihin yhtään.
Lopeta jo. On käynyt jo selväksi että sä olet vajaa älyinen.
En ole. Olen myös nähnyt juttuja joista tiedän, että totta on.
Palstapuheet pitää paikkansa.
Olen nähnyt, että totta on. Ja kyllä ne eronneita onkin tietyssä iässä.
Ja uutta matoa koukkuun koko ajan.
Hyi hemmetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS. Oon pannu 2 vaimoni hyvää kaveria ja 2 puolituttua. Eipä oo vielä kukaan sanonut mitään. Ei se oo naisillekkaan helppoa mennä huutelee et oon pannu miestäsi
Ai jaa, kyllä naiset juoruaa ja juoruaa myös jos tietää, että jollain miehellä on genitaaliherpes jne.
No ei se kulta pieni hirveesti muutu muissakaan kaupungeissa. Naisia on niin pirusti et vaikka kävisi pumppaamassa 200 niin todennäköisesti sä et kuule että olisin painanut kun paria korkeintaan. Ja sehän on vähän se.
Vierailija kirjoitti:
M34v ja 0
Yhdelle annoin kerran humalassa suuseksiä kun ei ottanut eteen, se onkin ainut kokemus seksistä.
Eikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi en ala seurustelemaan miesten kanssa enää, kun te valehtelette seksikumppanien määrän. Onneksi tunnustatte sen täällä palstoilla.
Nämä tiettyjen ammattien päiväkahviseurat.
Yök
Sitten on näitä jotka on avoimissa suhteissa.
En ala seurustelemaan enää ikinä kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on ollut paljon seksikumppaneita niin ei välttämättä saa naista johon oikein kunnolla rakastuu.
Koska kaikki naiset ei hyväksy miehiä joilla on ollut paljon seksikumppaneita ja jos oikeasti naista rakastaa niin kertoo kyllä rehellisesti määrän niin ettei suhde perustu valheelle.
Jos yhteistä omaisuutta kerätään niin voi tulla myös ero, jos myöhemmin tulee ilmi jotain mitä mies ei ole kertonut. Koko suhde on ollut valhetta.
No ei kyllä seksikumppanien määrä kenellekään kuulu. En tiedä mieheni kumppanien määrää, eikä kiinnosta. Eikä hän minun. Ei sillä ole yhtään mitään merkitystä. 15v on yhdessä oltu ilman näitä tietoja.
&n
Aina välillä pääsee unohtumaan että tällä palstalla on paljon mielenterveyspotilaita.
Vierailija kirjoitti:
Sitten on näitä jotka on avoimissa suhteissa.
En ala seurustelemaan enää ikinä kenenkään kanssa.
Hyvä juttu. Kiitos tiedosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on ollut paljon seksikumppaneita niin ei välttämättä saa naista johon oikein kunnolla rakastuu.
Koska kaikki naiset ei hyväksy miehiä joilla on ollut paljon seksikumppaneita ja jos oikeasti naista rakastaa niin kertoo kyllä rehellisesti määrän niin ettei suhde perustu valheelle.
Jos yhteistä omaisuutta kerätään niin voi tulla myös ero, jos myöhemmin tulee ilmi jotain mitä mies ei ole kertonut. Koko suhde on ollut valhetta.
No ei kyllä seksikumppanien määrä kenellekään kuulu. En tiedä mieheni kumppanien määrää, eikä kiinnosta. Eikä hän minun. Ei sillä ole yhtään mitään merkitystä. 15v on yhdessä oltu ilman näitä t
No, jos on ollut paljon seksikumppaneita niin on paha mielenterveys ongelma. Pitää koko ajan testata kenelle kelpaa.
Jostain luin, että myös naisilla joilla on ongelmia isäsuhteessa on yleensä paljon seksikumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä seksikumppanien määrä kenellekään kuulu. En tiedä mieheni kumppanien määrää, eikä kiinnosta. Eikä hän minun. Ei sillä ole yhtään mitään merkitystä. 15v on yhdessä oltu ilman näitä tietoja.
&n
No ei todellakaan ole tervettä kysellä muilta jonkun seksikumppanien määrää.
No, ei todellakaan ole tervettä se, että on ollut paljon seksikumppaneita.
Mikä narsistinen persoonallisuushäiriö sulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs niitä nyt olisi? Pari nuoruuden tyttöystävää, ex-vaimo, eron jälkeiset laastarinaiset, Tinder FWB:t. Noin 10? Siihen päälle toki sitten maksulliset naiset työreissuilta ulkomailta. Olisikohan 30-50 yhteensä. M44
En halua seurustella miehen kanssa joka on käynyt maksullisilla.
Mutta eikös kaikki naiset oo tavalla tai toisella maksullisia. Esim. Avioliitossa ei saa seksiä jos ei oi kämppä imuroitu ja pyykit järjestetty pilkulleen naisen tahtomalla tavalla. Eli toisin sanoen vadtikkeellista seksiä.
Käsittämättömän kulunut läppä. Ja ei. Mä en ole ainakaan ikinä kieltäytynyt seksistä oman kumppanin kanssa. Joku siivous ei liity millään lailla asiaan.
Minulla päinvastainen kokemus, hoidin lapsia parivuotta kotona ja tein 80% kotitöistä ja vaimo kävi palkkatyössä, seksi loppui lähes kokonaan, kun palasin töihin ja lapset meni kouluun aloin mennä kavereiden kanssa kylillä joka viikonloppu ja joskus pidempiäkin reissuja, johan alkoi vaimoa seksi kiinnostaa
Nainen 68v ja yksi seksikummpani, mutta kahdesti viikossa 49 vuoden ajan. Lomilla joka päivä. Laskekaas siitä! Määrällisesti valtavasti.