Kerro sukupuolesi, ikäsi ja seksikumppaniesi lukumäärä
Aiempi aloitus poistettiin, joten teen uuden.
Olen 37v nainen, sexikumppaneita n. 15
Kommentit (271)
M34v ja 0
Yhdelle annoin kerran humalassa suuseksiä kun ei ottanut eteen, se onkin ainut kokemus seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs niitä nyt olisi? Pari nuoruuden tyttöystävää, ex-vaimo, eron jälkeiset laastarinaiset, Tinder FWB:t. Noin 10? Siihen päälle toki sitten maksulliset naiset työreissuilta ulkomailta. Olisikohan 30-50 yhteensä. M44
En halua seurustella miehen kanssa joka on käynyt maksullisilla.
Mutta eikös kaikki naiset oo tavalla tai toisella maksullisia. Esim. Avioliitossa ei saa seksiä jos ei oi kämppä imuroitu ja pyykit järjestetty pilkulleen naisen tahtomalla tavalla. Eli toisin sanoen vadtikkeellista seksiä.
Nytpä voitkin ajatella äitiäsi ja isääsi. Miten äitisi maksullisuus näkyi sinun lapsuudessa ja nuoruudessa?
Samoin voit miettiä sitäkin, mikä sinussa on vikana, kun et herätä seksuaalista halua edes omassa vaimossasi.
Joskus tuli ohjelma jostain pariskunnasta. Mies oli käynyt maksullisilla ennen heidän parisuhdetta ja he kävivät yhdessä terapiassa sen takia, koska se oli naiselle vaikea juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään ole kuin se yksi. Tyydyin opiskeluaikana silloiseen tyttöystävääni ja naimisissa nykyään, lapsiakin on. M37
Harmittaako sinua päivittäin, että et saanut parempaa vaimoa itsellesi? Tietääkö vaimosi, että et oikeasti rakasta häntä?
Kuka haluaa miestä joka on pannyt 50 muijaa ja oman vaimon kanssa ollessa miettii exien vartaloita sun muuta.
Kuka mies vastaa rehellisesti kun kysytään ootko pannu paljon. T mies 46 +200 seksikumppania. Jos vaimolta kysytään 8.
Just ton takia en ala seurustelemaan kenenkään miehen kanssa.
Suomessa on palj
Femcel bongattu! Raksi vihkoon.
Jos miehellä on ollut paljon seksikumppaneita niin ei välttämättä saa naista johon oikein kunnolla rakastuu.
Koska kaikki naiset ei hyväksy miehiä joilla on ollut paljon seksikumppaneita ja jos oikeasti naista rakastaa niin kertoo kyllä rehellisesti määrän niin ettei suhde perustu valheelle.
Jos yhteistä omaisuutta kerätään niin voi tulla myös ero, jos myöhemmin tulee ilmi jotain mitä mies ei ole kertonut. Koko suhde on ollut valhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään ole kuin se yksi. Tyydyin opiskeluaikana silloiseen tyttöystävääni ja naimisissa nykyään, lapsiakin on. M37
Harmittaako sinua päivittäin, että et saanut parempaa vaimoa itsellesi? Tietääkö vaimosi, että et oikeasti rakasta häntä?
Kuka haluaa miestä joka on pannyt 50 muijaa ja oman vaimon kanssa ollessa miettii exien vartaloita sun muuta.
Kuka haluaa naista joka on pannu 50 miestä ja oman miehen kanssa ollessa miettii exien isompia kulleja ja muuta?
Niinpä, siksi olen miehen kanssa joilla noita seksikumppaneita ei ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
No, kyllä osa naisten miehistä tiedetään. Naiset juoruavat.
Tinder teki tästä paljon helpompaa. Ei oo niin näkyvää kuka panee ja ketä.
PS. Oon pannu 2 vaimoni hyvää kaveria ja 2 puolituttua. Eipä oo vielä kukaan sanonut mitään. Ei se oo naisillekkaan helppoa mennä huutelee et oon pannu miestäsi
Moni nainen ei halua erota miehestään.
Tarjolla on juuri noita joilla on ollut paljon seksikumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS. Oon pannu 2 vaimoni hyvää kaveria ja 2 puolituttua. Eipä oo vielä kukaan sanonut mitään. Ei se oo naisillekkaan helppoa mennä huutelee et oon pannu miestäsi
Ai jaa, kyllä naiset juoruaa ja juoruaa myös jos tietää, että jollain miehellä on genitaaliherpes jne.
Ammatista voi myös päätellä, että miehellä on ollut paljon seksikumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs niitä nyt olisi? Pari nuoruuden tyttöystävää, ex-vaimo, eron jälkeiset laastarinaiset, Tinder FWB:t. Noin 10? Siihen päälle toki sitten maksulliset naiset työreissuilta ulkomailta. Olisikohan 30-50 yhteensä. M44
En halua seurustella miehen kanssa joka on käynyt maksullisilla.
Mutta eikös kaikki naiset oo tavalla tai toisella maksullisia. Esim. Avioliitossa ei saa seksiä jos ei oi kämppä imuroitu ja pyykit järjestetty pilkulleen naisen tahtomalla tavalla. Eli toisin sanoen vadtikkeellista seksiä.
Käsittämättömän kulunut läppä. Ja ei. Mä en ole ainakaan ikinä kieltäytynyt seksistä oman kumppanin kanssa. Joku siivous ei liity millään lailla asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa, kyllä naiset juoruaa ja juoruaa myös jos tietää, että jollain miehellä on genitaaliherpes jne.
Ehkä jossain hikiällä mis kaikki tuntee toisensa
Vierailija kirjoitti:
Tiettyjen ammattien 50-vuotiailla miehillä on ollut paljon seksikumppaneita, ei ole vaikea päätellä.
Voidaan jutella, mutta ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiettyjen ammattien 50-vuotiailla miehillä on ollut paljon seksikumppaneita, ei ole vaikea päätellä.
Voidaan jutella, mutta ei muuta.
Ei nyt ehdi jutella kauempaa, on vähän menoa.
No, ei ole. Arvaa kuinka monen miehen kanssa oikea maksullinen nainen on ollut. Iso seksitautiriski. Ei kondomi auta kaikkiin seksitauteihin, ne tarttuvat silti.