Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro sukupuolesi, ikäsi ja seksikumppaniesi lukumäärä

Vierailija
14.11.2024 |

Aiempi aloitus poistettiin, joten teen uuden.

Olen 37v nainen, sexikumppaneita n. 15

Kommentit (271)

Vierailija
161/271 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

157. Mt ongelmia tai sitten vaan tykkää seksistä paljon. Niin pitkään kun toi ei aiheuta ongelmia itselle tai muille ei siihen ole kellään nokankoputtamista.

Vierailija
162/271 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M23 2000 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/271 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

157. Mt ongelmia tai sitten vaan tykkää seksistä paljon. Niin pitkään kun toi ei aiheuta ongelmia itselle tai muille ei siihen ole kellään nokankoputtamista.

Kyllä ne seksi taudit leviää. 

Osa saattaa myös mennä naimisiin ihmisen kanssa jota ei oikeasti tunne. 

Vierailija
164/271 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, ei nuori.  Ikäni ollut sinkku, s-partnereita ollut tarpeeksi asti, enää ei kiinnosta.

Vierailija
165/271 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, että menet naimisiin miehen kanssa jolla olet luullut olevan 4 seksikumppania ja oikea määrä on 200 eli et tunne koko miestä. Olet rakastunut johonkin mitä ei oileasti ole olemassa. 

Vierailija
166/271 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti, että menet naimisiin miehen kanssa jolla olet luullut olevan 4 seksikumppania ja oikea määrä on 200 eli et tunne koko miestä. Olet rakastunut johonkin mitä ei oileasti ole olemassa. 

Mitä sitten? 99.9 % todennäköisyydellä et koskaan saa tietää. 

Vierailija
167/271 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja, sitten naimisissa muilta ihmisiltä kuulet sitä sun tätä. Tulee pettymys ja ero. Miehelle loppuelämän elatusmaksut ja asunto myyntiin. 

Vierailija
168/271 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti mä oon ollut yli 200 naisen kanssa ilman kondomia. Mulla on ollut kerran klamydia.

Vierailija
169/271 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa. 

Varsinkin monella naisella työpaikka vaihtuu usein ja saa tietoa. 

Vierailija
170/271 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti mä oon ollut yli 200 naisen kanssa ilman kondomia. Mulla on ollut kerran klamydia.

Onneksi en tule ikinä olemaan sun kanssa. 

Sääliksi käy sun nykyistä naista. 

Vierailija
171/271 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja, sitten naimisissa muilta ihmisiltä kuulet sitä sun tätä. Tulee pettymys ja ero. Miehelle loppuelämän elatusmaksut ja asunto myyntiin. 

Mikä on se tilanne et ihmiset alkaa kertoa sun puolisolle että miehesi/ vaimosi on tollanen?

Ei sellaista tilannetta ole. Edes ne lähipiirin pannut ihmiset ei uskalla tai halua sekaantua.

Vierailija
172/271 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa olla ihan paniikissa, kun naisella vaihtuu usein työpaikka, että mitä tietoa se sieltä saa, kun tulee ilmi, että työpaikan naiset tuntee uuden työntekijän miehen. 

Vierailija
173/271 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa. 

Sä niinku ihan vakavissaan väität. Että mun vaimo vaihtaa duunia. Siellä tutustuu irmeliin.  Vaimo kertoo mun nimen ja Irmeli on sillai et voi kamala sun mies pani mua kakkoseen 8vuotta  sitten. Tän keskustelun kuulee kahvikoneen huoltaja ja hei toihan pani mua 6v sitten.

Ihan oikeasti mee lääkäriin.

Vierailija
174/271 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on se tilanne et ihmiset alkaa kertoa sun puolisolle että miehesi/ vaimosi on tollanen?

Ei sellaista tilannetta ole. Edes ne lähipiirin pannut ihmiset ei uskalla tai halua sekaantua.

Kyllä uskaltaa ja sanoo. Naiset juttelee työpaikoilla myös kahden kesken. 

Vierailija
175/271 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa. 

Sä niinku ihan vakavissaan väität. Että mun vaimo vaihtaa duunia. Siellä tutustuu irmeliin.  Vaimo kertoo mun nimen ja Irmeli on sillai et voi kamala sun mies pani mua kakkoseen 8vuotta  sitten. Tän keskustelun kuulee kahvikoneen huoltaja ja hei toihan pani mua 6v sitten.

Ihan oikeasti mee lääkäriin.

Mene itse. Kyllä naiset juoruaa ja kertoo kenen miehen kanssa ne ollu ja onko se mies hyvä vai huono seksissä. 

Vierailija
176/271 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

423

Vierailija
177/271 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies saa olla ihan paniikissa, kun naisella vaihtuu usein työpaikka, että mitä tietoa se sieltä saa, kun tulee ilmi, että työpaikan naiset tuntee uuden työntekijän miehen. 

Joo. Mä olen pannut yli 200 naista. Asutaan isohkossa kaupungissa. Olen ollut vaimon kanssa 5v yhdessä. Vaimo on työskennellyt 6 eri firmassa.   Vaimo on vielä muutenkin aktiivinen ja sosiaalinen.

Ei ole kuule jutut levinnyt. Ja vaimo tosiaan ajattelee että mä olen ollut 8 naisen kanssa.

Vierailija
178/271 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on pakko kertoa myös jos on genitaaliherpes ja uusi kumppani siitä kysyy. 

Siitähän tuli yhdelle tuomio ja 15000 maksettavaa, kun tartutti herpeksen. 

Vierailija
179/271 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mä olen pannut yli 200 naista. Asutaan isohkossa kaupungissa. Olen ollut vaimon kanssa 5v yhdessä. Vaimo on työskennellyt 6 eri firmassa.   Vaimo on vielä muutenkin aktiivinen ja sosiaalinen.

Ei ole kuule jutut levinnyt. Ja vaimo tosiaan ajattelee että mä olen ollut 8 naisen kanssa.

Niin ja jossain vaiheessa se saa tietää ja suuttuu ja kertoo myös sun tyttärelle miksi erositte. 

Vierailija
180/271 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa. 

&nbsp

Joo teinitytöt juoruaa. Mut ei nekään mene sanomaan tuntemattomalle/ kaverille et hei mä oon pannu sun miehen kanssa. Toi kun on jo lähtökohtaisesti vähän vaikea aihe. Ja tulee sotkemaan teidänkin välit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi