Ylilaudan inceleistä tutkimus: "En ole käytännössä nähnyt naista seitsemään vuoteen"
Elääkö nämä kirjaimellisesti komerossa?
Kommentit (1660)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"mutta minkälaisesta seksistä kyse. uskoisin että jos itse meet jakamaan persettäs homobaariin ilman mitään kriteereitä niin saatat itsekin kyllä "saada seksiä""
Tuossa naisen ratkaisu asiaan. Miehen pitää muuttua homoksi.
Ei. Vaan tuo osoittaa minkälaista se "helppo seksi" on : ei toivottua, mahdollisesti kivuliasta ja itse ei nauti ollenkaan ja kumppanikaan ei ole mieluinen.
No nyt tulee niin tyhmää juttua ettei tuohon usko kukaan. Miksi nainen valitsisi seksikumppaniksi jonkun joka ei ole mieluinen ja jonka kanssa ei halua seksiä?
Niin. Ja siitä päästään siihen, kuinka seksin saaminen naiselle ei lopulta ole niin helppoa kuin incelit luulevat. Ei, jos oletuksen
Kun nainen sanoo, että haluaa miehen joka tyydyttää hänet, niin yleisesti se tarkoittaa sitä, että nainen toivoo, että mies ei vain jyystä menemään ja laukea miettimättä yhtään miten sillä kumppanilla menee. Itselleni ainakin seksi on jotain mitä tehdään aktiivisesti yhdessä, mutta valitettavasti biologia tekee sen, että miehen pitää säädellä omaa toimintaansa paremmin. Meillä esim. seksi ei koskaan lopu siihen kun mä olen saanut orgasmin. Se vaan jatkuu ja hyvällä mäihällä ehdin saada toisenkin ennen kuin mies tulee, ja seksi yleensä loppuu siihen. Tämä siis siksi, että mies menettää erektion orgasmin saatuaan. Toki joskus mies ehtii tulla ennen kuin mä. Silloin olisi toivottavaa, että otetaan joko uusi kierros tai vaihtoehtoisesti mies tekee jotain muuta niin että mäkin saan (toki joskus ei onnistu eikä saa, mutta ei se mitään kunhan se ei ole normitila). Se on sitä "naisen tyydyttämistä" useimmille miehille. Kumppanin huomioon ottamista.
Jos nainen ei nauti seksistä, niin silloin ko. naisen ei ehkä pitäisi harrastaa seksiä. Ja tottakai kaikkien pitäisi kumppanin kanssa avoimesti kommunikoida siitä mikä tuntuu hyvältä ja mitä he toivovat. Valitettavasti monet naiset kasvatetaan "siveiksi", jolloin he eivät ehkä osaa luontevasti puhua omista toiveistaan, etenkään nuorena. Itselläni on myös tullut vastaan miehiä, joille se on ollut turn-off kun mä olen puhunut suoraan omista toiveistani tai pyytänyt jotain kesken seksin. Tällaiset kokemukset tietenkin vahvistavat sitä ajatusmalia, että miehen pitää automaattisesti osata tehdä kaikki oikein, sillä nainen ei saa aktiivisesti ohjata tapahtumia mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat fyysisesti vahvempia ja nopeampia koska biologia. Nainen synnyttää, joka on biologian kannalta tärkeämpää (ja vaikeampaa) kuin miehen osa lisääntymisessä. Eli naisilla on biologian mukaan enemmän arvoa kuin miehillä.
-Miten tämä liittyy aiheeseen?
-Miten nainen voi jättää tuon munasolun hedelmöittämisvaiheen väliin ja sitten synnyttää? Voisin minäkin sanoa, että pizzan ottaminen ulos uunista on tärkeämpää kuin pizzan tekeminen ja uunin laittaminen päälle, mutta kaikki vaiheet ovat tärkeitä, jos haluaa syödä pizzaa
-Biologia ei ole uskonto tai maailmankatsomus, vaan elävien eliöiden tutkimusta; "biologian mukaan" on siis järjetön lause
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko näiden inceleiden edes harkita sitä mahdollisuutta, että oikeasti se toisten inceleiden seura, siis myös romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä kiinnostaakin oikeasti enemmän?
Kai heilläkin on oikeus jonkinlaiseen tasoon? Edes toinen incel ei halua seurustella incelin kanssa. Peli on menetetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettekos muuten koskaan miettinyt, että nää "miehet" jotka tänne tulee naisia syyllistämään kaikesta ja haukkumaan ovat suurella todennäköisyydellä just noita tyyppejä, mutta ne onnistuu lähes aina suututtamaan teidät niin, että se suuttumus kohdistuu kaikkiin miehiin, joten noi surkimukset onnistuu agendassaan joka kerta.
Tämän estämiseen paras apu olisi se, jos ns normaalijärkiset miehet liittyisivät keskusteluun ja hiljentäisivät nämä haukkujat. Valitettavasti heistä kuuluu lähinnä kaskaiden siritystä.
ai pystyykö täällä jotenkin hiljentämään muita käyttäjiä? ja joo, itseäni mm. viime sivulla sanottiin naiseksi kun kirjoitin jotain mitä ilmeisesti kukaan
häh? juurihan sanoin että tunnistauduin mieheks mutta eipä nuo uskoneet. eikä oo tosiaan eka kerta kun pidetään naisena vaan sen perusteella mitä kirjoittaa. vai minkälaista käytöstä sitten odottaisit miehiltä? jotain maagista thorin vasaraako joka pistää kaikille jauhot suuhun. sori sellasta tuskin on tulossa ihmisiä tässä kaikki vaan ollaan sukupuolesta riippumatta
Täh töh vaan, juuri sanoin että ei yksilötasolla vaan ilmiötasolla. Palstan 25 vuoden aikana tänne on suollettu miljoonittain mielipiteitä, joista voi kyllä päätellä paljonkin siitä, mitä on yhteiskunnassa milloinkin meneillään, enemmän ja vähemmän. Trendejä voi ohjailla, muuttaa tai vahvistaa. Mielipiteiden määrällä on väliä. Näinä tekoälyn aikoina ne eivät ole kaikki edes aitoja. Jonkinlainen mediakriittisyys olisi ehdottomasti myös tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko näiden inceleiden edes harkita sitä mahdollisuutta, että oikeasti se toisten inceleiden seura, siis myös romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä kiinnostaakin oikeasti enemmän?
Kai heilläkin on oikeus jonkinlaiseen tasoon? Edes toinen incel ei halua seurustella incelin kanssa. Peli on menetetty.
Niin. Sä joko tunnustat sen, että KAIKILLA (mukaan lukien naiset) on oikeus tasoon. Tai sitten kenelläkään ei ole (edes inceleillä).
"Täällä naiset vai oliko nyt sitten mies ehdottaa miehille homoilua ja vertaa sitä heteroseksiin."
Vastentahtoinen heteroseksi ei tunnu yhtään sen houkuttelevammalta heteronaiselle kuin sinulle homoilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Sä joko tunnustat sen, että KAIKILLA (mukaan lukien naiset) on oikeus tasoon. Tai sitten kenelläkään ei ole (edes inceleillä).
tottakai on oikeus tasoon. Mitä sinä kuvittelet? Että joku ottaa toisen säälistä tai pakosta?
Vierailija kirjoitti:
Minä en ihan tajua, miksi nämä miehet jättäytyvät kaikesta elämästä ulos irl. Olen nainen joka ei ikinä uskaltautuisi mihinkään deittiäppeihin, mutta silti minulla on elämä ja harrastuksia. Hulluksihan siinä tulisi jos jäisi vain neljänseinän sisään. Miksi nämä eivät halua tavata edes muita miehiä, että olisi jotain sosiaalista elämää? Tai harrastaa jotakin missä voisi olla niitä naisiakin.
En itse jättäydy neljän seinän sisään nelikymppisenä neitsytmiehenä, mutta ymmärrän noita jättäytyjiä.
Niiden mieskaverien kanssa voi keskustella netissäkin, ja noissa ystävyyssuhteissa fyysinen läheisyys ei ole niin tärkeää. Seksuaalisuuden kannalta taas juuri se fyysinen läheisyys on tärkeää.
Harrastuksista saa lähinnä kielteisiä kokemuksia, jos on kalju, lyhyt tai ruma tai epäneurotyypillinen. Miehet saavat hyvin harvoin mitään positiivista palautetta geneettisten ominaisuuksiensa takia ja jokainen itsetuntoa vaurioittava kokemus vaatisi monta korjaavaa kokemusta...tavalliselle tai rumalle miehelle tuo on matemaattisesti täysin mahdoton yhtälö. Jokainen onnistuminen vaatii paljon katkeroittavia kokemuksia ja ne onnistumisetkin tulevat lähinnä jostain harrastuksista, joissa on mummoenemmistö ja joihin on valikoitunut sosiaalisesti huipputaitavia- ja suvaitsevaisia ihmisiä. Perusnättien 20-40v naisten tanssilajit taas ovat brutaalia itsemurha-ajatusten polttoainetta.
Paras juttu tavalliselle miehelle olisi rakentaa turvallinen kupla teini-ikäisestä asti, että ei kerkeäisi tajuta kuinka julma paikka maailma on, mutta aikakonetta ei ole keksitty ja kaikki eivät saa tuota turvallista kuplaa, vaan näkevät liian rankkoja asioita liian heikosta asemasta liian aikaisin ja hyviä asioita liian myöhään.
Tulee kyllä aika kalliiksi yhteiskunnalle elättää tätä suurenevaa syrjäytyjien joukkoa. Jos ei ole nähnytkään naista vuosiin, tuskin on työelämässäkään, eli tuilla varmaankin elävät. Eivätkä tietenkään osallistu verojenmaksuun, kuten työikäisten kuvittelisi tekevät (ja ei, tuista maksettuja veroja ei lasketa, koska sitä rahaa et ole itse koskaan tuottanut).
Ikäluokat on nyt muutenkin pieniä kattamaan vanhuusväestön huollon, ja sitten nämä parhaassa iässä olevat miehet vielä päättää linnottautua jonnekin yhteiskunnan maksaman kämppänsä perukoille tukien avulla elelemään.
Vierailija kirjoitti:
Täh töh vaan, juuri sanoin että ei yksilötasolla vaan ilmiötasolla. Palstan 25 vuoden aikana tänne on suollettu miljoonittain mielipiteitä, joista voi kyllä päätellä paljonkin siitä, mitä on yhteiskunnassa milloinkin meneillään, enemmän ja vähemmän. Trendejä voi ohjailla, muuttaa tai vahvistaa. Mielipiteiden määrällä on väliä. Näinä tekoälyn aikoina ne eivät ole kaikki edes aitoja. Jonkinlainen mediakriittisyys olisi ehdottomasti myös tarpeen.
näinhän se on. itse kyllä aktiivisesti näistä asioista oon kirjoitellut pidemmän aikaa. mutta marginaaliin siinä usein tosiaan tuntee kuuluvansa kun tuollaisten kaikenlaisten ylilautojen vaikutus on niin suuri
Vierailija kirjoitti:
"Täällä naiset vai oliko nyt sitten mies ehdottaa miehille homoilua ja vertaa sitä heteroseksiin."
Vastentahtoinen heteroseksi ei tunnu yhtään sen houkuttelevammalta heteronaiselle kuin sinulle homoilu.
Vastentahtoinen? Jos itse valitsee harrastaa seksiä omasta mielestään ei-niin valioyksilön kanssa?
Uskoakseni tuossa nyt ei kuitenkaan ollut rai*katuksi joutumisesta puhe.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tottakai on oikeus tasoon. Mitä sinä kuvittelet? Että joku ottaa toisen säälistä tai pakosta?
En mä kuvittele, mutta usein nämä "naisten tulisi katsoa peiliin, sillä kokonainen sukupolvi miehiä on jäämässä yksin" -tyypit ei tunnu kunnioittavan sitä, että naisilla on oikeus tasoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei niin karmean näköistä ukkoa olekaan ettei se jollekin kelpaisi. Eli luonne ja käytöstavat kuntoon vaan.
Onko kaikilla naisilla luonne ja käytöstavat kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä kuvittele, mutta usein nämä "naisten tulisi katsoa peiliin, sillä kokonainen sukupolvi miehiä on jäämässä yksin" -ty
Missä maailmassa sinä elät? Jätä palstan lukeminen jos se saa päähäsi tuollaisia ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastentahtoinen? Jos itse valitsee harrastaa seksiä omasta mielestään ei-niin valioyksilön kanssa?
Uskoakseni tuossa nyt ei kuitenkaan ollut rai*katuksi joutumisesta puhe.
-eri
Ei siinä ole ongelmaa, jos joku *valitsee* harrastaa seksiä. Ongelma inceleille tuntuu olevan se, että kukaan ei *valitse* harrastaa seksiä heidän kanssaan, ja sitten välillä päästään jopa nauttimaan vaatimuksista valtion osoittamaan tyttöystävään, koska "miEstEn oN paKkO kÄydÄ aRmeiJa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ihan tajua, miksi nämä miehet jättäytyvät kaikesta elämästä ulos irl. Olen nainen joka ei ikinä uskaltautuisi mihinkään deittiäppeihin, mutta silti minulla on elämä ja harrastuksia. Hulluksihan siinä tulisi jos jäisi vain neljänseinän sisään. Miksi nämä eivät halua tavata edes muita miehiä, että olisi jotain sosiaalista elämää? Tai harrastaa jotakin missä voisi olla niitä naisiakin.
En itse jättäydy neljän seinän sisään nelikymppisenä neitsytmiehenä, mutta ymmärrän noita jättäytyjiä.
Niiden mieskaverien kanssa voi keskustella netissäkin, ja noissa ystävyyssuhteissa fyysinen läheisyys ei ole niin tärkeää. Seksuaalisuuden kannalta taas juuri se fyysinen läheisyys on tärkeää.
Harrastuksista saa lähinnä kielteisiä kokemuksia, jos on kalju, lyhyt tai ruma tai epäneurotyypillinen. Miehet saavat hyvin harvoin mitään
Siis ulkonäöstä pitäisi kehua jossain harrastuksissa? Voi luoja miten lapsellinen "mies".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
näinhän se on. itse kyllä aktiivisesti näistä asioista oon kirjoitellut pidemmän aikaa. mutta marginaaliin siinä usein tosiaan tuntee kuuluvansa kun tuollaisten kaikenlaisten ylilautojen vaikutus on niin suuri
Musta on ollut hämmentävää, miten nopeaa tämä mustavalkoistuminen ja poteroituminen minkä tahansa asian kanssa on ollut. Ensimmäinen täällä näkynyt suurempi keskustelu oli 2015, ja sen jälkeen aihe ja asia toisensa jälkeen on jakanut kirjoittajia kahteen leiriin. Tämä miehet/naiset näyttää vetoavan eniten nuoriin, ja syytkin ovat ihan ymmärrettävät. Välillä pistää miettimään, kuinka suuri osa on ihan tarkoituksellista ja masinoitua, vai onko tämä tosiaan vain ajan henki. Kovasti korostetaan moniarvoisuutta, ja sitten on kuitenkin vain puolesta tai vastaan, vain joko-tai. Jopa sähkösopimuksissa. Omituista.
Pitkä keskustelu, mutta minulle on jäänyt kyllä epäselväksi, mitä incelit ovat vailla. 3 min ähellys aina uuden nuoren kaunottaren kanssa? Seksiä, joka on siis eri asia, kuin se ähellys? Parisuhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä kuvittele, mutta usein nämä "naisten tulisi katsoa peiliin, sillä kok
Nämä ei ole minun ajatuksiani, vaan ajatuksia, joita olen lukenut muiden (oletettavasti incel-miesten) kirjoittamina tällä palstalla.
Miten sinut saa ymmärtämään, että seksi vastenmielisen kumppanin kanssa ei tule kysymykseenkään ja jos seksiä ei halua, niin silloin sitä ei harrasta?