Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylilaudan inceleistä tutkimus: "En ole käytännössä nähnyt naista seitsemään vuoteen"

Vierailija
14.11.2024 |

Elääkö nämä kirjaimellisesti komerossa?

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010832568.html

Kommentit (1660)

Vierailija
641/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin karmean näköistä ukkoa olekaan ettei se jollekin kelpaisi. Eli luonne ja käytöstavat kuntoon vaan. 

Onko kaikilla naisilla luonne ja käytöstavat kunnossa?

Pointti taitaa olla siinä, että sinkkuna elävillä naisilla on yleensä kuitenkin kavereita, työpaikka, harrastuksia jne. Heistä harvempi on totaalisen syrjäytynyt. Kyllä heillä jotkut käytöstavat pitää olla, että on vielä ystäviä ja työ. Ja jos joku onkin työtön välillä, naisista harvempi on kuitenkaan syrjäytynyt, eli heillä on myös paremmat mahdollisuudet löytää uusi työ (ystävät sparraavat ja tsemppaavat, antavat hyviä vinkkejä jne.).

Tietämäni sinkkunaiset (myös ns. ikisinkut) eivät millään tapaa käytä energiaa esim. miesten vihaamiseen, vaan itse asiassa ovat monesti hyvääkin pataa miesten kanssa esim.työpaikoilla. Saattavat olla vain enemmän sellaisia, ketkä menee miehillä ns. friendzonelle, ja usein näillä on myös valtavirrasta poikkeava miesmaku, joten sopivaa ei tahdo löytyä. Ja jos on vuosia asunut yksin, voi olla aika vaikeaa enää sopeutua elämään jonkun kanssa. Mutteivät he ketään vihaa, vaan ovat usein hyvinkin tasapainoisen oloisia ihmisiä, joilla on paljon ystäviä.

Vierailija
642/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin karmean näköistä ukkoa olekaan ettei se jollekin kelpaisi. Eli luonne ja käytöstavat kuntoon vaan. 

Tavallaan olet oikeassa. Samaan tapaan voi sanoa, että jokaisella on mahdollisuus nähdä mäyrä luonnossa. Kukaan sukulaisistani ei ole nähnyt mäyrää, vaikka asuvat maalla ja mummoni on 88 vuotta jo elänyt. Siinä ei kuitenkaan ole mitään luonnotonta, että ihminen näkisi mäyrän. 

Samaan tapaan jokainen kelpaa jollekin, mutta pitää olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja saada suu auki eikä saa olla kiire jonnekin muualle, pitää vaihtaa yhteystiedot jne. 

Kelpaaminen on yksi unelman toteutumisen ehdoista, mutta tuon ehdon täyttäminen ei ole vielä riittävää aivan kuten se, että minulla on silmät ja asun Suomessa ei varmista sitä, että näen mäyrän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko näiden inceleiden edes harkita sitä mahdollisuutta, että oikeasti se toisten inceleiden seura, siis myös romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä kiinnostaakin oikeasti enemmän?

Kai heilläkin on oikeus jonkinlaiseen tasoon? Edes toinen incel ei halua seurustella incelin kanssa. Peli on menetetty.

Niin. Sä joko tunnustat sen, että KAIKILLA (mukaan lukien naiset) on oikeus tasoon. Tai sitten kenelläkään ei ole (edes inceleillä).

tottakai on oikeus tasoon. Mitä sinä kuvittelet? Että joku ottaa toisen säälistä tai pakosta?

Incelit tuntuvat niin kuvittelevan että heidät pitäisi säälistä ja pakosta huolia. 

Vierailija
644/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä miehiä varten tulee olemaan kohta ne ihmismäiset seksirobotit joita Musk kehittää

Saako niitä osamaksulla? Incelin puolesta kysyn. Oletus että muskin robotit maksaa tuhansia tai kymmeniä tuhansia.

Vierailija
645/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee kyllä aika kalliiksi yhteiskunnalle elättää tätä suurenevaa syrjäytyjien joukkoa. Jos ei ole nähnytkään naista vuosiin, tuskin on työelämässäkään, eli tuilla varmaankin elävät. Eivätkä tietenkään osallistu verojenmaksuun, kuten työikäisten kuvittelisi tekevät (ja ei, tuista maksettuja veroja ei lasketa, koska sitä rahaa et ole itse koskaan tuottanut).

Ikäluokat on nyt muutenkin pieniä kattamaan vanhuusväestön huollon, ja sitten nämä parhaassa iässä olevat miehet vielä päättää linnottautua jonnekin yhteiskunnan maksaman kämppänsä perukoille tukien avulla elelemään.

Hulluinta tässä on se että nämä kannattavat oikeistoa ja elävät itse tuilla - luulisi heidän olevan vasemmiston kannattajia. Vasemmistosta voisi muutenkin saada enemmän ymmärrystä ja sympatiaa, siellä erilaiset ihmiset hyväksytään.

Vierailija
646/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen utelias, mikä tämä pakkomielle sinulla ja teillä on näihin inceleihin? Minulle ei oikein mene ymmärrykseen.

Vierailija
647/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset yliarvioi oman tasonsa parisuhdemarkkinoilla ja tämän takia parisuhdemarkkinat on rikki. Ei se ylipainoinen tai ruma nainen ole tasokas vaan se on alhaisen tason nainen.. miksi ne haluaa myös tasokkaan miehen eli rikkaan komistuksen? 

Ite oon ruma ja ylipainoinen, mutta sinkkumarkkinoilla ollessani halusin ainoastaan tasavertaisen parisuhteen, jossa maksetaan omasta lompakosta omat menot ja jolla on luonne mun makuun. Ei kaikki halua rikasta komistusta. Valtavasti sain kyllä rumuudestani huolimatta dickpickejä, joita en edes pyytänyt. Kenen vika se on, minun koska olen läski ja ruma akka enkä halunnut sellaisia kuvia?

Vierailija
648/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ihan tajua, miksi nämä miehet jättäytyvät kaikesta elämästä ulos irl. Olen nainen joka ei ikinä uskaltautuisi mihinkään deittiäppeihin, mutta silti minulla on elämä ja harrastuksia. Hulluksihan siinä tulisi jos jäisi vain neljänseinän sisään. Miksi nämä eivät halua tavata edes muita miehiä, että olisi jotain sosiaalista elämää? Tai harrastaa jotakin missä voisi olla niitä naisiakin.

En itse jättäydy neljän seinän sisään nelikymppisenä neitsytmiehenä, mutta ymmärrän noita jättäytyjiä. 

Niiden mieskaverien kanssa voi keskustella netissäkin, ja noissa ystävyyssuhteissa fyysinen läheisyys ei ole niin tärkeää. Seksuaalisuuden kannalta taas juuri se fyysinen läheisyys on tärkeää. 

Harrastuksista saa lähinnä kielteisiä kokemuksia, jos on kalju, lyhyt tai ruma tai epäne

Siis ulkonäöstä pitäisi kehua jossain harrastuksissa? Voi luoja miten lapsellinen "mies". 

usko tai älä niin miehetkin on ihmisiä ja jonkinlainen hyväksytyksituleminen lienee ihmisen perustarpeita

Vierailija
649/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen viesti tässä ketjussa rikkoo palstan sääntöjä. Silti viestejä tai ketjua ei poisteta, vaikka täällä on Suomen pienin kynnys viestien ja ketjujen poistamiseen. Taitaa olla niin, että kun aihe on oikea (syrjäytyneiden miesten potkiminen), niin säännöistä joustetaan.

Vierailija
650/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko näiden inceleiden edes harkita sitä mahdollisuutta, että oikeasti se toisten inceleiden seura, siis myös romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä kiinnostaakin oikeasti enemmän?

Kai heilläkin on oikeus jonkinlaiseen tasoon? Edes toinen incel ei halua seurustella incelin kanssa. Peli on menetetty.

Niin. Sä joko tunnustat sen, että KAIKILLA (mukaan lukien naiset) on oikeus tasoon. Tai sitten kenelläkään ei ole (edes inceleillä).

tottakai on oikeus tasoon. Mitä sinä kuvittelet? Että joku ottaa toisen säälistä tai pakosta?

Incelit tuntuvat niin kuvittelevan että heidät pitäisi säälistä ja pakosta huolia. 

Kuka käyttää netin ulkopuolella sanaa incel?

Vierailija
651/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuskin on. Se nyt on selvää, että kaikilla ihmisillä sukupuoleen katsomatta ei ole luonne ja käytöstavat kunnossa. Mutta kannattaisi olla, jos parisuhdetta kaipaa.

Vierailija
652/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti taitaa olla siinä, että sinkkuna elävillä naisilla on yleensä kuitenkin kavereita, työpaikka, harrastuksia jne. Heistä harvempi on totaalisen syrjäytynyt. Kyllä heillä jotkut käytöstavat pitää olla, että on vielä ystäviä ja työ. Ja jos joku onkin työtön välillä, naisista harvempi on kuitenkaan syrjäytynyt, eli heillä on myös paremmat mahdollisuudet löytää uusi työ (ystävät sparraavat ja tsemppaavat, antavat hyviä vinkkejä jne.).

Miesten ja naisten sinkkuus on aivan eri asia. Jokainen nainen saa ihailua, positiivista palautetta ja seksiä itseään tasokkaammilta miehiltä, kun haluaa. Yhä useampi nainen myy kasvottomia alastonkuvia hyvästä rahasta tai esim. pelaa jotain tietokonepeliä netissä normaalissa vaatteissa ja miehet lähettävät rahaa hänelle, koska hän on tyttö tai nainen. 

Naiset usein kieltävät tämän ja nämä edut ja yrittävät esittää miesten ja naisten sinkkuuden olevan samanlaista. Naisille sinkkuus on mahdollisuus, kun taas miehille se on pakotettu olotila. Nainen saa sinkkuna lukuisten miesten huomiota ja lisäarvoa, kun taas parisuhteessa naisen pitäisi antaa itsekin jotain takaisin ja huomioida miehen mustasukkaisuus. Mies taas ei saa sinkkuna mitään ja parisuhteessa saa yhden naisen huomiota. 

Luonnollisesti chadit ovat oma lajinsa eli heitä yhdistää miehiin lähinnä kromosomit. Chadit ovat lähempänä naisia kuin miehiä elämäntyylin osalta (paitsi tuo kuvien myyminen).

Vierailija
653/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ihan tajua, miksi nämä miehet jättäytyvät kaikesta elämästä ulos irl. Olen nainen joka ei ikinä uskaltautuisi mihinkään deittiäppeihin, mutta silti minulla on elämä ja harrastuksia. Hulluksihan siinä tulisi jos jäisi vain neljänseinän sisään. Miksi nämä eivät halua tavata edes muita miehiä, että olisi jotain sosiaalista elämää? Tai harrastaa jotakin missä voisi olla niitä naisiakin.

En itse jättäydy neljän seinän sisään nelikymppisenä neitsytmiehenä, mutta ymmärrän noita jättäytyjiä. 

Niiden mieskaverien kanssa voi keskustella netissäkin, ja noissa ystävyyssuhteissa fyysinen läheisyys ei ole niin tärkeää. Seksuaalisuuden kannalta taas juuri se fyysinen läheisyys on tärkeää. 

Harrastuksista saa lähinnä kielteisiä kokemuksia, jos on kalju, lyhyt tai ruma tai epäneurotyypillinen. Miehet saavat hyvin harvoin mitään

Ei kai nyt toisille miehille harrastuksissa ole merkitystä, onko joku kalju, lyhyt, ruma tms. Vai eikö näitä tosiaan kiinnosta maailmassa mikään muu kuin naiset? Jos ei naista saa, ihan sama jäädä istuksimaan kotiin? Käsittämätöntä.

Vierailija
654/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan olet oikeassa. Samaan tapaan voi sanoa, että jokaisella on mahdollisuus nähdä mäyrä luonnossa. Kukaan sukulaisistani ei ole nähnyt mäyrää, vaikka asuvat maalla ja mummoni on 88 vuotta jo elänyt. Siinä ei kuitenkaan ole mitään luonnotonta, että ihminen näkisi mäyrän. 

Samaan tapaan jokainen kelpaa jollekin, mutta pitää olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja saada suu auki eikä saa olla kiire jonnekin muualle, pitää vaihtaa yhteystiedot jne. 

Kelpaaminen on yksi unelman toteutumisen ehdoista, mutta tuon ehdon täyttäminen ei ole vielä riittävää aivan kuten se, että minulla on silmät ja asun Suomessa ei varmista sitä, että näen mäyrän. 

Mä oilen nähnyt kahdesti mäyrän luonnossa! Sanoisin, että nähdäksesi mäyrän, sun kannattaa ensinnäkin liikkua luonnossa säännöllisesti. Itse liikun todella ahkerasti, minkä takia olen onnistunut mäyrän näkemään kaksi kertaa. Toki jos mäyrää erityisesti etsii, niin kannattaa vähän miettiä missä sellaisen saattaisi nähdä ja mihin aikaan. Jos vaan istuu sisällä koneen ääressä, niin eihän se ole ihmekään jos mäyrän näkee vain netissä kuvassa?

Vierailija
655/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee kyllä aika kalliiksi yhteiskunnalle elättää tätä suurenevaa syrjäytyjien joukkoa. Jos ei ole nähnytkään naista vuosiin, tuskin on työelämässäkään, eli tuilla varmaankin elävät. Eivätkä tietenkään osallistu verojenmaksuun, kuten työikäisten kuvittelisi tekevät (ja ei, tuista maksettuja veroja ei lasketa, koska sitä rahaa et ole itse koskaan tuottanut).

Ikäluokat on nyt muutenkin pieniä kattamaan vanhuusväestön huollon, ja sitten nämä parhaassa iässä olevat miehet vielä päättää linnottautua jonnekin yhteiskunnan maksaman kämppänsä perukoille tukien avulla elelemään.

Hulluinta tässä on se että nämä kannattavat oikeistoa ja elävät itse tuilla - luulisi heidän olevan vasemmiston kannattajia. Vasemmistosta voisi muutenkin saada enemmän ymmärrystä ja sympatiaa, siellä erilaiset ihmiset hyväksytään.

mitkään vasemmiston antamat realistiset asiat ei pärjää sille mitä äärioikeisto näille lupaa

Vierailija
656/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Täällä naiset vai oliko nyt sitten mies ehdottaa miehille homoilua ja vertaa sitä heteroseksiin."

Vastentahtoinen heteroseksi ei tunnu yhtään sen houkuttelevammalta heteronaiselle kuin sinulle homoilu.

Vastentahtoinen? Jos itse valitsee harrastaa seksiä omasta mielestään ei-niin valioyksilön kanssa? 

Uskoakseni tuossa nyt ei kuitenkaan ollut rai*katuksi joutumisesta puhe.

-eri

Ei siinä ole ongelmaa, jos joku *valitsee* harrastaa seksiä. Ongelma inceleille tuntuu olevan se, että kukaan ei *valitse* harrastaa seksiä heidän kanssaan, ja sitten välillä päästään jopa nauttimaan vaatimuksista valtion osoittamaan tyttöystävään, koska "miEstEn oN paKkO kÄydÄ aRmeiJa". 

Korjaa toki jos olen väärässä, mutta eikö tuon koko väittelyn lähtökohta ollut se, kun ne "incelit" sanoo naisille olevan seksin saaminen niin paljon helpompaa kuin miehille? Johon uskoakseni vastaus oli kyllä, mutta. sitten alettiin puimaan minkälaista seksiä on tarjolla. Eikö se silloin ole omasta valinnasta kyse, ihan sama miten huonoja ne tarjolla olevat vaihtoehdot on? 

Vierailija
657/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Täällä naiset vai oliko nyt sitten mies ehdottaa miehille homoilua ja vertaa sitä heteroseksiin."

Vastentahtoinen heteroseksi ei tunnu yhtään sen houkuttelevammalta heteronaiselle kuin sinulle homoilu.

Vastentahtoinen? Jos itse valitsee harrastaa seksiä omasta mielestään ei-niin valioyksilön kanssa? 

Uskoakseni tuossa nyt ei kuitenkaan ollut rai*katuksi joutumisesta puhe.

-eri

Ei kai siinä sitten mitään ongelmaa ole jos ITSE VALITSEE niin. Mutta miehet eivät voi vaatia että naiset harrastavat seksiä kenen kanssa tahansa. Eihän se niin toimi.

Vierailija
658/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisettomuus ei ole syy, vaan seuraus.

Taitaa olla päinvastoin. Toki sitten kun inkkeli pisteeseen on menty, niin siitä eteen päin se naisettomuus on myös seuraus. Mutta inkkeliksi päätymisen syy on kyllä se naisettomuus.

Vierailija
659/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastuksista saa lähinnä kielteisiä kokemuksia, jos on kalju, lyhyt tai ruma tai epäne

Ei kai nyt toisille miehille harrastuksissa ole merkitystä, onko joku kalju, lyhyt, ruma tms. Vai eikö näitä tosiaan kiinnosta maailmassa mikään muu kuin naiset? Jos ei naista saa, ihan sama jäädä istuksimaan kotiin? Käsittämätöntä.

jos oot itse saanut huomiota haluamiltasi kumppaneilta et varmaan voi käsittää. itsekään ehkä en, koska minulla on useita tyttöystäviä ollut. muistan kuitenkin sen tunteen kun ensimmäisiä kertoja tätä positiivista huomiota sai, niin on helppo uskoa että tämä voi olla aika elämää määrittäväkin asia jos sitä ei koskaan tule

Vierailija
660/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen utelias, mikä tämä pakkomielle sinulla ja teillä on näihin inceleihin? Minulle ei oikein mene ymmärrykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi