Ylilaudan inceleistä tutkimus: "En ole käytännössä nähnyt naista seitsemään vuoteen"
Elääkö nämä kirjaimellisesti komerossa?
Kommentit (1660)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin karmean näköistä ukkoa olekaan ettei se jollekin kelpaisi. Eli luonne ja käytöstavat kuntoon vaan.
Onko kaikilla naisilla luonne ja käytöstavat kunnossa?
Ei, ei ole kaikilla. Eikä sellaisten naisten kanssa tarvitse kenenkään olla yhtään sen enempää. Jos kumppanin haluaa, yleensä kannattaa yrittää käyttäytyä. Toki aina niitäkin löytyy, jotka jostain syystä valitsevat elää kauhean ihmisen kanssa. Ehkä sekin voi jotakuta lohduttaa? Ei tarvitse edes muuttua, kunhan etsii jonkun onnettoman, joka viitsii ikävämpää tyyppiä katsella. Tai jonkun yhtä ikävän kuin on itse. Vaihtoehtoja riittää.
Olen utelias, mikä tämä pakkomielle sinulla ja teillä on näihin inceleihin? Minulle ei oikein mene ymmärrykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ihan tajua, miksi nämä miehet jättäytyvät kaikesta elämästä ulos irl. Olen nainen joka ei ikinä uskaltautuisi mihinkään deittiäppeihin, mutta silti minulla on elämä ja harrastuksia. Hulluksihan siinä tulisi jos jäisi vain neljänseinän sisään. Miksi nämä eivät halua tavata edes muita miehiä, että olisi jotain sosiaalista elämää? Tai harrastaa jotakin missä voisi olla niitä naisiakin.
En itse jättäydy neljän seinän sisään nelikymppisenä neitsytmiehenä, mutta ymmärrän noita jättäytyjiä.
Niiden mieskaverien kanssa voi keskustella netissäkin, ja noissa ystävyyssuhteissa fyysinen läheisyys ei ole niin tärkeää. Seksuaalisuuden kannalta taas juuri se fyysinen läheisyys on tärkeää.
Harrastuksista saa lähinnä kielteisiä
usko tai älä niin miehetkin on ihmisiä ja jonkinlainen hyväksytyksituleminen lienee ihmisen perustarpeita
Toki mutta ei minua naisena ainakaan missään harrastuksissa ole kehuttu ulkonäöstä. Eikä kyllä missään muuallakaan. Ei edes se perinteinen oma äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee kyllä aika kalliiksi yhteiskunnalle elättää tätä suurenevaa syrjäytyjien joukkoa. Jos ei ole nähnytkään naista vuosiin, tuskin on työelämässäkään, eli tuilla varmaankin elävät. Eivätkä tietenkään osallistu verojenmaksuun, kuten työikäisten kuvittelisi tekevät (ja ei, tuista maksettuja veroja ei lasketa, koska sitä rahaa et ole itse koskaan tuottanut).
Ikäluokat on nyt muutenkin pieniä kattamaan vanhuusväestön huollon, ja sitten nämä parhaassa iässä olevat miehet vielä päättää linnottautua jonnekin yhteiskunnan maksaman kämppänsä perukoille tukien avulla elelemään.
Hulluinta tässä on se että nämä kannattavat oikeistoa ja elävät itse tuilla - luulisi heidän olevan vasemmiston kannattajia. Vasemmistosta voisi muutenkin saada enemmän ymmärrystä ja sympatiaa, siellä erilaiset ihmiset hyväksytään.
Kannatan itse oikeistoa, mutta olen samaa mieltä kanssasi tuosta ristiriidasta. Jos päättää vihata kaikkia ja kaikkea sen sijaan, että reippaasti ottaa itseään niskasta kiinni, ja käyttäytyy siten, että joku haluaisi olla sinun työkaverisi (eli mukavasti), niin on vähän ristiriidassa oikeiston arvojen kanssa. (Samaan hengenvetoon totean, että jos on todellisia terveydellisiä syitä, esim. aidosti diagnosoitu mielenterveysongelma, tilanne on tietysti toinen. Silloin ehkä oikeutetusti pääsee sairaseläkkeelle. Mutta käsitykseni mukaan nämä miehet, joista juttu kertoo, ovat vain päättäneet alkaa vihata kaikkea, ja eristää itsensä yhteiskunnasta.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisettomuus ei ole syy, vaan seuraus.
Taitaa olla päinvastoin. Toki sitten kun inkkeli pisteeseen on menty, niin siitä eteen päin se naisettomuus on myös seuraus. Mutta inkkeliksi päätymisen syy on kyllä se naisettomuus.
riippuu taas mitä incelillä tarkoitetaan. jos sillä tarkoitetaan tätä incel-kulttuuria johon yhdistyy naisviha yms. niin ei kaikista naisettomista sellaisia kuitenkaan tule
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko näiden inceleiden edes harkita sitä mahdollisuutta, että oikeasti se toisten inceleiden seura, siis myös romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä kiinnostaakin oikeasti enemmän?
Kai heilläkin on oikeus jonkinlaiseen tasoon? Edes toinen incel ei halua seurustella incelin kanssa. Peli on menetetty.
Niin. Sä joko tunnustat sen, että KAIKILLA (mukaan lukien naiset) on oikeus tasoon. Tai sitten kenelläkään ei ole (edes inceleillä).
tottakai on oikeus tasoon. Mitä sinä kuvittelet? Että joku ottaa toisen säälistä tai pakosta?
En mä kuvittele, mutta usein nämä "naisten tulisi katsoa peiliin, sillä kokonainen sukupolvi miehiä on jäämässä yksin" -tyypit ei tunnu kunnioittavan sitä, että naisilla on oikeus tasoon.
He jankkaavat tasoista, mutta naisilla ei saisi olla mitään tasoa. hullua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ihan tajua, miksi nämä miehet jättäytyvät kaikesta elämästä ulos irl. Olen nainen joka ei ikinä uskaltautuisi mihinkään deittiäppeihin, mutta silti minulla on elämä ja harrastuksia. Hulluksihan siinä tulisi jos jäisi vain neljänseinän sisään. Miksi nämä eivät halua tavata edes muita miehiä, että olisi jotain sosiaalista elämää? Tai harrastaa jotakin missä voisi olla niitä naisiakin.
En itse jättäydy neljän seinän sisään nelikymppisenä neitsytmiehenä, mutta ymmärrän noita jättäytyjiä.
Niiden mieskaverien kanssa voi keskustella netissäkin, ja noissa ystävyyssuhteissa fyysinen läheisyys ei ole niin tärkeää. Seksuaalisuuden kannalta taas juuri se fyysinen läheisyys on tärkeää. 
Toki mutta ei minua naisena ainakaan missään harrastuksissa ole kehuttu ulkonäöstä. Eikä kyllä missään muuallakaan. Ei edes se perinteinen oma äiti.
niin en tiedä oliko se vähän huonosti kirjoitettu. itse luin sen niin ettei saa harrastuksissa mitään positiivista huomiota että saisi vaikka jonkun tyttöystävän joka sitä ulkonäköä sitten kehuu. toki harvemmin tuntemattomien tai puolituttujenkaan ulkonäköä on ainakaan suomessa tapana kehua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Täällä naiset vai oliko nyt sitten mies ehdottaa miehille homoilua ja vertaa sitä heteroseksiin."
Vastentahtoinen heteroseksi ei tunnu yhtään sen houkuttelevammalta heteronaiselle kuin sinulle homoilu.
Vastentahtoinen? Jos itse valitsee harrastaa seksiä omasta mielestään ei-niin valioyksilön kanssa?
Uskoakseni tuossa nyt ei kuitenkaan ollut rai*katuksi joutumisesta puhe.
-eri
Ei kai siinä sitten mitään ongelmaa ole jos ITSE VALITSEE niin. Mutta miehet eivät voi vaatia että naiset harrastavat seksiä kenen kanssa tahansa. Eihän se niin toimi.
Kuka ja missä on vaatinut noin? Laitathan sanatarkan lainauksen, kiitos.
"usko tai älä niin miehetkin on ihmisiä ja jonkinlainen hyväksytyksituleminen lienee ihmisen perustarpeita"
Näin naisena olisi kyllä todella, todella outoa, jos mua alkaisi harrastuksissa joku ulkonäöstä kehumaan, kun ei sillä ole mitään tekemistäkään ko. harrastusten kanssa. Eikä ole kyllä kukaan koskaan kehunut missään yhteyksissä, ja mitä sitten? Elämässä on niin paljon muutakin kuin ulkonäkö ja parisuhteet. Mm. juuri ne harrastukset, joista saa iloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin karmean näköistä ukkoa olekaan ettei se jollekin kelpaisi. Eli luonne ja käytöstavat kuntoon vaan.
Pointti taitaa olla siinä, että sinkkuna elävillä naisilla on yleensä kuitenkin kavereita, työpaikka, harrastuksia jne. Heistä harvempi on totaalisen syrjäytynyt. Kyllä heillä jotkut käytöstavat pitää olla, että on vielä ystäviä ja työ. Ja jos joku onkin työtön välillä, naisista harvempi on kuitenkaan syrjäytynyt, eli heillä on myös paremmat mahdollisuudet löytää uusi työ (ystävät sparraavat ja tsemppaavat, antavat hyviä vinkkejä jne.).
Miesten ja naisten sinkkuus on aivan eri asia. Jokainen nainen saa ihailua, positiivista palautetta
Kuka niitä alastonkuvia ostaa tai lähettää rahaa? Miehet. Miehet lopttakoot sellaisen, etteivät muut miehet ole möks. Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.
Tuo väitöstutkimushan on ihan "rusinat pullasta" meiningillä koottu ja hikikomerosta asukkaineen maalataan ihan väärä kuva.
Jostain tuhansien viestien joukosta poimitaan ne, joilla saadaan myytyä omaa agendaa. Kaikki positiviinen sanoma ja viestit lakaistaan maton alle. Älytöntä touhua.
Hesarin journalistinen taso on järkyttävän huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti taitaa olla siinä, että sinkkuna elävillä naisilla on yleensä kuitenkin kavereita, työpaikka, harrastuksia jne. Heistä harvempi on totaalisen syrjäytynyt. Kyllä heillä jotkut käytöstavat pitää olla, että on vielä ystäviä ja työ. Ja jos joku onkin työtön välillä, naisista harvempi on kuitenkaan syrjäytynyt, eli heillä on myös paremmat mahdollisuudet löytää uusi työ (ystävät sparraavat ja tsemppaavat, antavat hyviä vinkkejä jne.).
Miesten ja naisten sinkkuus on aivan eri asia. Jokainen nainen saa ihailua, positiivista palautetta
Okei. Mä olen sinkkunainen, enkä saa minkäänlaista palautetta keneltäkään (naisena, joskus saan työpaikalla palautetta työstäni). Seksiä saan toki, mutta hyvää seksiä itseäni tasokkaammalta mieheltä? En saa. Ei tule edes mieleen missä tapaisin itseäni tasokkaampia sinkkumiehiä. Ja hyvä seksi on aina kiven alla (naiselle, sinä etuoikeutettu mies saat orgasmin seksissä lähes aina, vain mitä? ). En pelaa videopelejä, koska olen tavallinen ihminen (ja tavallisen näköinen), eikä mulla ole aikaa väsätä uraa minään streamerina. Joo, voisin aloittaa uran myös prostituoituna, mutta onko tämä nyt oikeasti kadehdittavaa? Voithan sinäkin myydä seksiä miehille. En mä voi sille mitään ettei naiset osta seksiä. Enkä mä keksi miten mun sinkkuus on yhtään enemmän mahdollisuus mulle kuin sun sinkkuus on sulle.
Olen utelias, mikä tämä pakkomielle sinulla ja teillä on näihin inceleihin? Minulle ei oikein mene ymmärrykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti. Katsopa vaikka vanhoja luokkakuviasi. Ja katso niitä naisia, keitä näet ruokakaupassa. Ovatko he kaikki todella sellaisia, että miehet kuolaisi heidän peräänsä? Tai että joku maksaisi heidän kuvistaan? Ei kaikki naiset ole kauniita. Sinun ongelmasi on, ettet pidä niitä rumempia naisia naisina ollenkaan, etkä edes huomaa heidän olemassaoloaan. Jos pystyisit luopumaan katkeruudestasi, ehkä jonkun vähän vähemmän kauniin naisen kanssa sinulla voisi olla hyväkin elämä. Mutta myös naisen pitäisi pystyä olemaan onnellinen sinun kanssasi, eikä se tapahdu, jos kaikki naiset ovat mielestäsi jotain instabeibejä. Luulen, että elät virtuaalimaailmassa, jossa instabeibet ovat ainoita, joita näet. Kaikki eivät todellakaan ole sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten ja naisten sinkkuus on aivan eri asia. Jokainen nainen saa ihailua, positiivista palautetta positiivista palautetta ja seksiä itseään tasokkaammilta miehiltä, kun haluaa. Yhä useampi nainen myy kasvottomia alastonkuvia hyvästä rahasta tai esim. pelaa jotain tietokonepeliä netissä normaalissa vaatteissa ja miehet lähettävät rahaa hänelle, koska hän on tyttö tai nainen.
Naiset usein kieltävät tämän ja nämä edut ja yrittävät esittää miesten ja naisten sinkkuuden olevan samanlaista. Naisille sinkkuus on mahdollisuus, kun taas miehille se on pakotettu olotila. Nainen saa sinkkuna lukuisten miesten huomiota ja lisäarvoa, kun taas parisuhteessa naisen pitäisi antaa itsekin jotain takaisin ja huomioida miehen mustasukkaisuus. Mies taas ei saa sinkkuna mitään ja parisuhteessa saa yhden naisen huomiota.
Luonnollisesti chadit ovat oma lajinsa eli heitä yhdistää miehiin lähinnä kromosomit. Chadit ovat lähempänä naisia kuin miehiä elämäntyylin osalta (paitsi tuo kuvien myyminen).
Nyt kiinnostaisi kyllä että mistä sitä ihailua saisi näin naisena, jos kerran jokainen nainen saa ihailua upeilta miehiltä. Missäs ne komeat urokset on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuskin on. Se nyt on selvää, että kaikilla ihmisillä sukupuoleen katsomatta ei ole luonne ja käytöstavat kunnossa. Mutta kannattaisi olla, jos parisuhdetta kaipaa.
Aivan. Eli miehen täytyy hyväksyä kuka tahansa nainen, mutta naisen ei ketä tahansa miestä.
"Ei niin karmean näköistä ukkoa olekaan ettei se jollekin kelpaisi."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Täällä naiset vai oliko nyt sitten mies ehdottaa miehille homoilua ja vertaa sitä heteroseksiin."
Vastentahtoinen heteroseksi ei tunnu yhtään sen houkuttelevammalta heteronaiselle kuin sinulle homoilu.
Vastentahtoinen? Jos itse valitsee harrastaa seksiä omasta mielestään ei-niin valioyksilön kanssa?
Uskoakseni tuossa nyt ei kuitenkaan ollut rai*katuksi joutumisesta puhe.
-eri
Ei kai siinä sitten mitään ongelmaa ole jos ITSE VALITSEE niin. Mutta miehet eivät voi vaatia että naiset harrastavat seksiä kenen kanssa tahansa. Eihän se niin toimi.
Kuka ja missä on vaatinut noin? Laitathan sanatarkan lainauksen, kiitos.
Päivittäin tällä palstalla ihmetellään miksi rumat ja lihavatkaan naiset eivät anna kunnon miehelle.
On sillä väliä. Eivät miehetkään halua olla epäviehättävän miehen seurassa. Erityisesti lyhyet miehet saavat huonoa kohtelua. Yksi geenikortti vaikuttaa monella elämän osa-alueella. Pitkät miehet nousevat johtajiksi ja lyhyet miehet tekevät paljon itsemurhia eikä perhetausta ja koulutus täysin selitä näitä ilmiöitä.