Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylilaudan inceleistä tutkimus: "En ole käytännössä nähnyt naista seitsemään vuoteen"

Vierailija
14.11.2024 |

Elääkö nämä kirjaimellisesti komerossa?

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010832568.html

Kommentit (1660)

Vierailija
601/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettekos muuten koskaan miettinyt, että nää "miehet" jotka tänne tulee naisia syyllistämään kaikesta ja haukkumaan ovat suurella todennäköisyydellä just noita tyyppejä, mutta ne onnistuu lähes aina suututtamaan teidät niin, että se suuttumus kohdistuu kaikkiin miehiin, joten noi surkimukset onnistuu agendassaan joka kerta.

Tämän estämiseen paras apu olisi se, jos ns normaalijärkiset miehet liittyisivät keskusteluun ja hiljentäisivät nämä haukkujat. Valitettavasti heistä kuuluu lähinnä kaskaiden siritystä.

Vierailija
602/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olettekos muuten koskaan miettinyt, että nää "miehet" jotka tänne tulee naisia syyllistämään kaikesta ja haukkumaan ovat suurella todennäköisyydellä just noita tyyppejä, mutta ne onnistuu lähes aina suututtamaan teidät niin, että se suuttumus kohdistuu kaikkiin miehiin, joten noi surkimukset onnistuu agendassaan joka kerta.

Tämän estämiseen paras apu olisi se, jos ns normaalijärkiset miehet liittyisivät keskusteluun ja hiljentäisivät nämä haukkujat. Valitettavasti heistä kuuluu lähinnä kaskaiden siritystä.

ai pystyykö täällä jotenkin hiljentämään muita käyttäjiä? ja joo, itseäni mm. viime sivulla sanottiin naiseksi kun kirjoitin jotain mitä ilmeisesti kukaan mies ei ikinä kirjottaisi. kummasti näistä lgbt-vastaisista tyypeistä löytyy kuitenkin sukupuolijoustavuutta tarpeen tullen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"mutta minkälaisesta seksistä kyse. uskoisin että jos itse meet jakamaan persettäs homobaariin ilman mitään kriteereitä niin saatat itsekin kyllä "saada seksiä""

Tuossa naisen ratkaisu asiaan. Miehen pitää muuttua homoksi. 

Ei. Vaan tuo osoittaa minkälaista se "helppo seksi" on : ei toivottua, mahdollisesti kivuliasta ja itse ei nauti ollenkaan ja kumppanikaan ei ole mieluinen. 

No nyt tulee niin tyhmää juttua ettei tuohon usko kukaan. Miksi nainen valitsisi seksikumppaniksi jonkun joka ei ole mieluinen ja jonka kanssa ei halua seksiä?

Niin. Ja siitä päästään siihen, kuinka seksin saaminen naiselle ei lopulta ole niin helppoa kuin incelit luulevat. Ei, jos oletuksena on se, että molemmat nauttivat aktista.

Ja siitä päästään siihen että naiset haluavat että mies tyydyttää itsensä lisäksi naisenkin. Jos nainen on estynyt ja/tai viallinen eikä nauti seksistä niin ei se miehen vika ole. Itse nautin vaikken laukeaisikaan. 

Vierailija
604/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän suurin syy tähän on tämä woketus, sateenkaari väen ylistys ja meetoo-kampanjat. Nuoret miehet pelkäävät jo lähestyä naisia, koska jos esim. kysyy treffeille, niin se on ahdistelua. Itse olen nainen, mutta täytyy kyllä surukseni todeta, että nuorten naisten käytösmalli on aika provosoivaa ja miesten vähättelyä. En hyväksy väkivaltaa missään muodossa, mutta miksi tartuttiin nyt miesten tekemiin väkivaltaan? Entäs ne naisten väkivaltaiset teot, onko aihe tabu? 

miten ihmeessä "woketus ja sateenkaari väen ylistys" liittyy tähän

ja joo, tässä puhutaan nyt miehistä. eikö miesten ongelmista saisi puhua?

Minuakin kiinnostaa miten sateenkaariväki liittyy näiden heteromiesten ongelmiin.

Ehkä hikikomeroporukoissa keskustelunaiheen siirto woketukseen/sateenkaariväkeen/ naisten väkivaltaisuuteen toimii aina. Sitten ei tajuta, että normaalissa vuorovaikutuksessa tuo on noloa ja huonoa käytöstä vaihtaa aihetta noin.

Vierailija
605/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"mutta minkälaisesta seksistä kyse. uskoisin että jos itse meet jakamaan persettäs homobaariin ilman mitään kriteereitä niin saatat itsekin kyllä "saada seksiä""

No samalta se tuntuisi naisesta jos pitäisi antaa pildeä miehelle josta ei pidä, niin kuin teidän ehdotuksenne on. 

Kuka semmoista on ehdottanut? En minä ainakaan. 

puhe oli siitä kuinka nainen saa aina halutessaan seksiä mutta mies ei. onko täällä ihmisillä lukutaidossa jotain häikkää kun ei vaikuta menevän perille

Vierailija
606/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Vaan tuo osoittaa minkälaista se "helppo seksi" on : ei toivottua, mahdollisesti kivuliasta ja itse ei nauti ollenkaan ja kumppanikaan ei ole mieluinen. 

No nyt tulee niin tyhmää juttua ettei tuohon usko kukaan. Miksi nainen valitsisi seksikumppaniksi jonkun joka ei ole mieluinen ja jonka kanssa ei halua seksiä?

Niin. Ja siitä päästään siihen, kuinka seksin saaminen naiselle ei lopulta ole niin helppoa kuin incelit luulevat. Ei, jos oletuksen

Ja siitä päästään siihen että naiset haluavat että mies tyydyttää itsensä lisäksi naisenkin. Jos nainen on estynyt ja/tai viallinen eikä nauti seksistä niin ei se miehen vika ole. Itse nautin vaikken laukeaisikaan. 

Jos nainen ei nauti seksistä ylipäätään, niin hän tuskin haluaa sitä, vaikka kuinka olisi tarjolla munaa joka nurkalla. 

Huonoa seksiä ei halua kukaan. Traumojen takia voi olla haluamatta seksiä. Aseksuaaleja on myös olemassa. 

Vierailija
607/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koska nimenomaan puhe oli siitä että nainen saa aina halutessaan seksiä? joo saa, mutta keneltä

Keneltä? No siltä tietenkin jonka hän itse valitsee. 

Vierailija
608/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ja siitä päästään siihen, kuinka seksin saaminen naiselle ei lopulta ole niin helppoa kuin incelit luulevat. Ei, jos oletuksen

joku hullu saattas ajatella että naisissakin on tän asian suhteen eroja. pari tyttöystävää on ainakin olleet oikein aktiivisia sen suhteen mitä haluavat eikä siinä miehenä ole tarvinnut juuri mitään tehdä kuin totella jotta nainen on tyytyväiseksi tullut

Vierailija
609/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koska nimenomaan puhe oli siitä että nainen saa aina halutessaan seksiä? joo saa, mutta keneltä

Keneltä? No siltä tietenkin jonka hän itse valitsee. 

noniin tajuatko jo nyt missä mättää vai pitääkö vääntää rautalangasta

Vierailija
610/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! Tähän olisi mielenkiintoista saada vastaus näiltä miehiltä, jotka valittaa, kun ei naiset anna seksiä tasapuolisesti kaikille miehille.

Vierailija
611/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa paapotaan poikia ja tulokset nähdään sitten parikymppisten nuorten syrjäytymisaallossa. Kun on koko elämänsä on elänyt ilman sen kummempia vaatimuksia, ja on aina saanut selitellä pois kaiken epämiellyttävän ja etsiä tarvittaessa syyllisen itsensä ulkopuolelta, niin henkinen kehitys jää jälkeen eikä potentiaali kasvaa parisuhteeseen kykeneväksi kehity. Ei naiset (jotka kasvavat itsenäisiksi ja kyvykkäiksi) halua riipakseen mitään lapsellista ja juveneeliksi jäänyttä miestä. Pojilta pitäisi vaatia paljon enemmän niin kotona kuin koulussa. Nyt riittää vähän sinnepäin hutastu. Pahimmassa tapauksessa kehutaan tästäkin enemmän kuin paljon taitavampaa tyttöä. 

Nuoret miehet: lopettakaa selittelyt ja alkakaa kehittää itseänne! 

Hyvin harvoin tuollaisessa perheessä tulee kiitosta sen enempää kuin välittämistäkään. Kun on hengissä päivän päätteeksi, niin on "tehtävänsä" täyttänyt. 

Se ei ole ollenkaan niin paineeton tilanne kuin helposti ajattelee, jos tuntuu että maailmassa kukaan ei odota sulta/susta yhtään mitään.

Vierailija
612/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän suurin syy tähän on tämä woketus, sateenkaari väen ylistys ja meetoo-kampanjat. Nuoret miehet pelkäävät jo lähestyä naisia, koska jos esim. kysyy treffeille, niin se on ahdistelua. Itse olen nainen, mutta täytyy kyllä surukseni todeta, että nuorten naisten käytösmalli on aika provosoivaa ja miesten vähättelyä. En hyväksy väkivaltaa missään muodossa, mutta miksi tartuttiin nyt miesten tekemiin väkivaltaan? Entäs ne naisten väkivaltaiset teot, onko aihe tabu? 

miten ihmeessä "woketus ja sateenkaari väen ylistys" liittyy tähän

ja joo, tässä puhutaan nyt miehistä. eikö miesten ongelmista saisi puhua?

Minuakin kiinnostaa miten sateenkaariväki liittyy näiden heteromiesten ongelmiin.

Ehkä hikikomeropor

Täällä naiset vai oliko nyt sitten mies ehdottaa miehille homoilua ja vertaa sitä heteroseksiin.

Vierailija
613/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei se kohdistu kuin heihin itseensä. Ja heidätkin lopulta vain jättää omaan arvoonsa. Kiukutelkoot keskenään netissä niin paljon kuin sielu sietää. Kuluuhan se elämä niinkin.

Vierailija
614/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme kyllä yrittäneet, mutta incelpersut purskahtavat itkuun, haukkuvat meitä vassareiksi ja poistattavat kommentimme.

Meillä on myöskin muuta elämää kuin palstoilla roikkuminen, toisin kuin muutamalla sekopäisellä incelpersulla, jotka suoltavat löyhkäävää sontaa netissä 24/7.

M57v.

Vierailija
615/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ihan tajua, miksi nämä miehet jättäytyvät kaikesta elämästä ulos irl. Olen nainen joka ei ikinä uskaltautuisi mihinkään deittiäppeihin, mutta silti minulla on elämä ja harrastuksia. Hulluksihan siinä tulisi jos jäisi vain neljänseinän sisään. Miksi nämä eivät halua tavata edes muita miehiä, että olisi jotain sosiaalista elämää? Tai harrastaa jotakin missä voisi olla niitä naisiakin.

Vierailija
616/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minuakin kiinnostaa miten sateenkaariväki liittyy näiden heteromiesten ongelmiin."

Ihan sama, mikä väki se on, omat ongelmat ovat kuitenkin aina jonkun toisen/kaikkien muiden vika.

Vierailija
617/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmiset ei olisi nykyään niin yksioikoisia, että pelkästään joko/tai- ajattelu on sallittua, niin tuota tapahtuisi varmasti enemmänkin. 

Nykyäänhän tilanne on se, että ollakseen "normaalijärkinen", pitäisi olla ihan jokaisessa asiassa täysin eri mieltä, enkä itse ainakaan ole vielä kohdannut sellaista ihmistä/"persoonaa", ihan sama minkälainen historian hirmudiktaattori on kyseessä, jonka kanssa en olisi monestakin asiasta samoilla linjoilla. 

-eri

Vierailija
618/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ai pystyykö täällä jotenkin hiljentämään muita käyttäjiä? ja joo, itseäni mm. viime sivulla sanottiin naiseksi kun kirjoitin jotain mitä ilmeisesti kukaan mies ei ikinä kirjottaisi. kummasti näistä lgbt-

Ei sun tarvitse teeskennellä typerää. Ei yksilötasolla, ilmiötasolla. Sikäli kun täällä pyörii nuoria naisia, ei ihme, että he saavat päähänsä omituisia ajatuksia, jos ainoat miehiksi tunnustautuvat miehet ovat niitä kovaäänisiä vihamölisijöitä. Kokemus toisenlaisista jää puuttumaan ja vääristynyt ajatusmalli vahvistuu.

häh? juurihan sanoin että tunnistauduin mieheks mutta eipä nuo uskoneet. eikä oo tosiaan eka kerta kun pidetään naisena vaan sen perusteella mitä kirjoittaa. vai minkälaista käytöstä sitten odottaisit miehiltä? jotain maagista thorin vasaraako joka pistää kaikille jauhot suuhun. sori sellasta tuskin on tulossa ihmisiä tässä kaikki vaan ollaan sukupuolesta riippumatta

Vierailija
619/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ihan tajua, miksi nämä miehet jättäytyvät kaikesta elämästä ulos irl. Olen nainen joka ei ikinä uskaltautuisi mihinkään deittiäppeihin, mutta silti minulla on elämä ja harrastuksia. Hulluksihan siinä tulisi jos jäisi vain neljänseinän sisään. Miksi nämä eivät halua tavata edes muita miehiä, että olisi jotain sosiaalista elämää? Tai harrastaa jotakin missä voisi olla niitä naisiakin.

sitä oon näille aina sanonut. kun syyttävät naisia tinderin käytöstä, vaikka tinderin käyttäjistä 75% on miehiä

Vierailija
620/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme kyllä yrittäneet, mutta incelpersut purskahtavat itkuun, haukkuvat meitä vassareiksi ja poistattavat kommentimme.

Meillä on myöskin muuta elämää kuin palstoilla roikkuminen, toisin kuin muutamalla sekopäisellä incelpersulla, jotka suoltavat löyhkäävää sontaa netissä 24

Totta. Tuo tekee tehtävästä hankalan, että vain vihaajat elävät netissä. Toki useimmat sen vielä ymmärtävätkin, kyllä nuorissakin edelleen tytöt tykkää pojista ja pojat tykkää tytöistä. Se ilmiö on yhtä vanhankuin ihmiskunta, sitä ei muutama vinopäinen vihaaja muuta, onneksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme