Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylilaudan inceleistä tutkimus: "En ole käytännössä nähnyt naista seitsemään vuoteen"

Vierailija
14.11.2024 |

Elääkö nämä kirjaimellisesti komerossa?

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010832568.html

Kommentit (1660)

Vierailija
581/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella hämmästyttävää naisten viha ja inho kokemattomia miehiä kohtaan. 

missä tämmöstä nyt on ollut

Palsta on sitä täynnä. Älä pelleile.

Laitapa linkkiä sitten sellaisiin ketjuihin, missä naiset haukkuvat kokemattomia miehiä heidän kokemattomuutensa takia.

Incel=kokematon mies

Involuntary celibate ei tarkoita kuin tahtomattaan selibaatissa. Ennen selibaattia on voinut harrastaa seksiä. 

On voinut mutta todennäköisyys on hyvin suuri että ei ole.

jos sanan ottaa kirjaimellisesti niin hemmetin iso osa miehiestä on varmaan "incel", koska usein miehet ei koe saavansa niin paljon seksiä mitä haluaisivat

Vierailija
582/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"mutta minkälaisesta seksistä kyse. uskoisin että jos itse meet jakamaan persettäs homobaariin ilman mitään kriteereitä niin saatat itsekin kyllä "saada seksiä""

Tuossa naisen ratkaisu asiaan. Miehen pitää muuttua homoksi. 

oon mies joka tuon kirjoitti. ja pointti oli että naiselle seksi ei-halutun kumppanin kanssa tuskin oleellisesti eroaa siitä että heteromies harrastaa ottavana osapuolena seksiä homomiehen kanssa.

Kauhea hauskaa että vielä laitoit sen ottavan osapuolen siihen, täti. 😂🤣

häh? no älä usko että oon mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"mutta minkälaisesta seksistä kyse. uskoisin että jos itse meet jakamaan persettäs homobaariin ilman mitään kriteereitä niin saatat itsekin kyllä "saada seksiä""

Ei ole pakko. Ei se että joku tunkeutuu elimellään sun ruumiinonkaloosi tarkoita että sun pitäisi haluta häntä tai olla kiihottunut. Se kuitenkin lasketaan kuitenkin seksiksi. Tätähän te odotatte naistenkin tekevän ja ihmettelette miksi me ei haluta.

Vierailija
584/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te hullut heterot et edes tiedä että alle puolet homoista harrastaa anaaliseksiä. 

Vierailija
585/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jotenkin yllättävää, että jos piipittää 24/7 jollain persupalstalla, niin ei käytännössä näe naisia?

Vierailija
586/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko. Ei se että joku tunkeutuu elimellään sun ruumiinonkaloosi tarkoita että sun pitäisi haluta häntä tai olla kiihottunut. Se kuitenkin lasketaan kuitenkin seksiksi. Tätähän te odotatte naistenkin tekevän ja ihmettelette miksi me ei haluta.

nimenomaan. näitäkin keissejä on että nimenomaan tungetaan itsensä sinne perseeseen. näistä on tuomioitakin annettu

Vierailija
587/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te hullut heterot et edes tiedä että alle puolet homoista harrastaa anaaliseksiä. 

miten se liittyy tähän. no voithan sinä mennä suihinkin ottamaan. tosin se jo vaatii sulta jonkinlaista aktiivisuutta niin vähän epäilen että ootko hetero siinä vaiheessa

Vierailija
588/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä hikyt ahistaa ja itkettää mua ihan KAUHEESTI. En saa unta kun pelottaa ja kipuilen Trumpin, persujen hikyjen ja raakkujen takia😫

Ada27v, vegan

siellä taas sitä incelin voiman tunteen osoitusta mistä oli aiemmin puhe

Vierailija
589/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Vaan tuo osoittaa minkälaista se "helppo seksi" on : ei toivottua, mahdollisesti kivuliasta ja itse ei nauti ollenkaan ja kumppanikaan ei ole mieluinen. 

No nyt tulee niin tyhmää juttua ettei tuohon usko kukaan. Miksi nainen valitsisi seksikumppaniksi jonkun joka ei ole mieluinen ja jonka kanssa ei halua seksiä?

Vierailija
590/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No samalta se tuntuisi naisesta jos pitäisi antaa pildeä miehelle josta ei pidä, niin kuin teidän ehdotuksenne on. 

Vierailija
591/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Vaan tuo osoittaa minkälaista se "helppo seksi" on : ei toivottua, mahdollisesti kivuliasta ja itse ei nauti ollenkaan ja kumppanikaan ei ole mieluinen. 

No nyt tulee niin tyhmää juttua ettei tuohon usko kukaan. Miksi nainen valitsisi seksikumppaniksi jonkun joka ei ole mieluinen ja jonka kanssa ei halua seksiä?

koska nimenomaan puhe oli siitä että nainen saa aina halutessaan seksiä? joo saa, mutta keneltä

Vierailija
592/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nimenomaan. näitäkin keissejä on että nimenomaan tungetaan itsensä sinne perseeseen. näistä on tuomioitakin annettu

Inceleiden logiikalla se on kuitenkin hirvittävän kadehdittavaa, että keskiverto naiselle on helppo löytää joku tunkemaan elintään johonkin hänen ruumiinonkaloistaan. Miksi he itse eivät nauttisi siitä, jos se kerta on niin hienoa?

Vierailija
593/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incel tarkoittaa miestä joka ei kelpaa naisille kumppaniksi. Naisten mielestä se, että joku mies on incel tarkoittaa sitä, että tämä mies on kaikin puolin huono ihminen ja naisten vihollinen.

incelismillä ylensä viitataan tähän netin alakulttuuriin johon yhdistyy naisviha, rasismi yms. pelkästään se ettei saa tyttö-/poikaystävää siis ei ylensä puheessa siihen riitä, vaikka jotkut haluaakin jostain syystä tulkita termin vain kirjaimellisesti

Naiset liittävät kokemattomat miehet sellaiseen alakulttuuriin johon sisältyvät kaikki naisten pahoina pitämät asiat. Incel on lihansyöjä eikä vegaani, kannattaa Israelia eikä Palestiinaa, vastustaa m-muuttoa, on sitä mieltä että sukupuolia on pelkästään kaksi jne.

Oliko tämä joku trolli?

Aika moni nainen syö lihaa, uskoo kahteen sukupuoleen ja ei omista mitään kantaa Israel asiaan. Ei ainakaan ole Palestiinan puolella.

Vierailija
594/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettekos muuten koskaan miettinyt, että nää "miehet" jotka tänne tulee naisia syyllistämään kaikesta ja haukkumaan ovat suurella todennäköisyydellä just noita tyyppejä, mutta ne onnistuu lähes aina suututtamaan teidät niin, että se suuttumus kohdistuu kaikkiin miehiin, joten noi surkimukset onnistuu agendassaan joka kerta.

Vierailija
595/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ja siitä päästään siihen, kuinka seksin saaminen naiselle ei lopulta ole niin helppoa kuin incelit luulevat. Ei, jos oletuksena on se, että molemmat nauttivat aktista.

Vierailija
596/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Miksi incelit sitten valittavat, kun naiset kerran toimivat näin järkevästi? 

Vierailija
597/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella hämmästyttävää naisten viha ja inho kokemattomia miehiä kohtaan. 

Jos naiset vihaisivat kokemattomia miehiä, kaikki miehet jäisivät kokemattomiksi. Itsekin otin parikymppisenä itselleni kuusi vuotta vanhemman kokemattoman miehen. Sain niin kultaisen ja ihanan miehen, että en edes kykene ylistämään häntä tarpeeksi. Samalla tavalla valitsi myös tyttäremme vartuttuaan nuoreksi naiseksi ja on valintaansa enemmän kuin tyytyväinen.

Vierailija
598/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No samalta se tuntuisi naisesta jos pitäisi antaa pildeä miehelle josta ei pidä, niin kuin teidän ehdotuksenne on. 

Kuka semmoista on ehdottanut? En minä ainakaan. 

Vierailija
599/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettekos muuten koskaan miettinyt, että nää "miehet" jotka tänne tulee naisia syyllistämään kaikesta ja haukkumaan ovat suurella todennäköisyydellä just noita tyyppejä, mutta ne onnistuu lähes aina suututtamaan teidät niin, että se suuttumus kohdistuu kaikkiin miehiin, joten noi surkimukset onnistuu agendassaan joka kerta.

en tiiä. oon itse mies enkä kyllä koe että tää kritiikki, tai "viha" kohdistuis kaikkiin miehiin mukaanluettuna itseni

Vierailija
600/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa paapotaan poikia ja tulokset nähdään sitten parikymppisten nuorten syrjäytymisaallossa. Kun on koko elämänsä on elänyt ilman sen kummempia vaatimuksia, ja on aina saanut selitellä pois kaiken epämiellyttävän ja etsiä tarvittaessa syyllisen itsensä ulkopuolelta, niin henkinen kehitys jää jälkeen eikä potentiaali kasvaa parisuhteeseen kykeneväksi kehity. Ei naiset (jotka kasvavat itsenäisiksi ja kyvykkäiksi) halua riipakseen mitään lapsellista ja juveneeliksi jäänyttä miestä. Pojilta pitäisi vaatia paljon enemmän niin kotona kuin koulussa. Nyt riittää vähän sinnepäin hutastu. Pahimmassa tapauksessa kehutaan tästäkin enemmän kuin paljon taitavampaa tyttöä. 

Nuoret miehet: lopettakaa selittelyt ja alkakaa kehittää itseänne! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi