Ylilaudan inceleistä tutkimus: "En ole käytännössä nähnyt naista seitsemään vuoteen"
Elääkö nämä kirjaimellisesti komerossa?
Kommentit (1660)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
>> Naisilla on standardit
>> Miehille kelpaa kuka tahansa jolla on pulssi (ei pakollinen)
>> Naisten vika
Tämä juuri ärsyttää, kun miehet on niin hemmetin needyjä. Kasvattaisi jonkinlaiset laatuvaatimukset hekin.
Miesten seksuaalinen vietti on voimakas ja kauneus käsitys laajempi kuin naisilla. Nykyään tosin palstan naisten mukaan suomalaiset naiset ovat yhtä himokkaita kuin miehetkin ja haluavat panna mahdollisimman montaa miestä vaikka olisivat suhteessakin. Siksi suomalaisilla naisilla onkin satoja, jopa tuhansia eri seksikumppaneita.
Mutta kuitenkin naiset kykenevät ylläpitämään jonkinlaisia standardeja, vaikka harrastavat enemmän seksiä kuin miehet ja ovat yhtä himokkaita. Miks
Koska se seksin saaminen on naisille niin paljon helpompaa.
Samanlaista se on meillä rumilla naisillakin. Rumimmatkin miehet ja vannoutuneimmat incelit kuolaavat vain ig-prinsessoja, eivätkä korvaansa lotkauta meille omantasoisilleen naisille. Ketään ei ruma nainen kiinnosta, elämä on vuodesta toiseen pelkkää yksinäisyyttä ja huomiotta jäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
>> Naisten vika
Tämä juuri ärsyttää, kun miehet on niin hemmetin needyjä. Kasvattaisi jonkinlaiset laatuvaatimukset hekin.
Miesten seksuaalinen vietti on voimakas ja kauneus käsitys laajempi kuin naisilla. Nykyään tosin palstan naisten mukaan suomalaiset naiset ovat yhtä himokkaita kuin miehetkin ja haluavat panna mahdollisimman montaa miestä vaikka olisivat suhteessakin. Siksi suomalaisilla naisilla onkin satoja, jopa tuhansia eri seksikumppaneita.
Mutta kuitenkin naiset kykenevät ylläpitämään jonkinlaisia standardeja, vaikka harrastavat enemmä
Koska se seksin saaminen on naisille niin paljon helpompaa.
mutta minkälaisesta seksistä kyse. uskoisin että jos itse meet jakamaan persettäs homobaariin ilman mitään kriteereitä niin saatat itsekin kyllä "saada seksiä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
>> Naisten vika
Siksi suomalaisilla naisilla onkin satoja, jopa tuhansia eri seksikumppaneita.
justiinsa. näinkö sulle siellä ylilaudalla sanottiin
Ei vaan täällä palstalla useampi nainen toisessa ketjussa ja ne saisivat lukemattomia tykkäysiä.
Ja sinä uskoit?
Eri kuin jolta kysyit mutta voin sanoa varman tiedon että naiset valehtelevat aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella hämmästyttävää naisten viha ja inho kokemattomia miehiä kohtaan.
missä tämmöstä nyt on ollut
Palsta on sitä täynnä. Älä pelleile.
Laitapa linkkiä sitten sellaisiin ketjuihin, missä naiset haukkuvat kokemattomia miehiä heidän kokemattomuutensa takia.
Incel=kokematon mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
>> Naisten vika
Siksi suomalaisilla naisilla onkin satoja, jopa tuhansia eri seksikumppaneita.
justiinsa. näinkö sulle siellä ylilaudalla sanottiin
Ei vaan täällä palstalla useampi nainen toisessa ketjussa ja ne saisivat lukemattomia tykkäysiä.
Ja sinä uskoit?
Eri kuin jolta kysyit mutta voin sanoa varman tiedon että naiset valehtelevat aina.
onhan toi ylilautakin täynnä kaikenlaisia panomiehiä ainakin omien sanojensa mukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitapa linkkiä sitten sellaisiin ketjuihin, missä naiset haukkuvat kokemattomia miehiä heidän kokemattomuutensa takia.
Incel=kokematon mies
incelillä viitataan ylensä incel-kulttuuriin eikä sanan kirjaimelliseen merkitykseen. sama kun jos vaikka jotain kutsutaan n a t s i k s i tuskin viitataan 30-40-luvun saksan kansallissosialistisen puolueen jäseneen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suursota olis hyvä. Miehiä sodan loputtua alitarjonta ja naisia ylenmäärin. Näin asiat ratkaistu tuhansia vuosia
Vaikka sodan jälkeen olisi vain yksi ainoa mies jäljellä en valitsisi häntä. Sori, mieluummin yksin 😊. Naiset eivät ole samassa asemassa kuin "tuhansia vuosia sitten". Voimme elättää itsemme... ja valita.
Sepä. Ja miehiä ei tarvitse mihinkään koska kyllä naisetkin osaavat tehdä kaikki tekniset työt kuten autojen korjaamiset,talojen rakentamiset ym. Minäkin osaan vaihtaa palaneen lampun itse ja vaikka mitä. Renkaatkin vaihdoin isän kanssa itse.
Vaikka joku ei osaisi tehdä noita itse, niihin ei tarvitse aviomiestä. Niistä voi maksaa ammattilaisille (jotka voivat olla miehiä tai naisia) ihan rahalla.
Aivan! Kaiken tuon voi hankkia, jos itse ei osaa tai halua tehdä. Ei tarvita parisuhdetta tuohon.
Nuo Hikikomero ja hikky sanat taitavat olla sanaleikkejä Hikikomori sanasta. Eli eivät asu komerossa, mutta saattavat asua huoneessa, josta eivät poistu oikeastaan koskaan, ulkonakäymisestä nyt puhumattakaan. Japanissa noita on kuollut aliravitsemukseen, kun vanhemmat ovat kuolleet, eikä kukaan ole huolehtinut. Siis ihmisiä kuolee mieluummin nälkään, kun menee ulos asunnostaan. Äärimmäistä sosiaalista eristäytymistä.
Vierailija kirjoitti:
Samanlaista se on meillä rumilla naisillakin. Rumimmatkin miehet ja vannoutuneimmat incelit kuolaavat vain ig-prinsessoja, eivätkä korvaansa lotkauta meille omantasoisilleen naisille. Ketään ei ruma nainen kiinnosta, elämä on vuodesta toiseen pelkkää yksinäisyyttä ja huomiotta jäämistä.
ite olin nuorena parinkin "ruman tytön" kaa. oon itse aina enemmän tykännyt katsoa minkälainen se ihminen on kuin vain sitä ulkokuorta. aika paljon saanut tästä kokea myös pilkkaakin niin miehiltä kuin naisilta. ihmiset osaa kyllä olla todella ikäviä toisilleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incel=kokematon mies
Involuntary celibate ei tarkoita kuin tahtomattaan selibaatissa. Ennen selibaattia on voinut harrastaa seksiä.
"mutta minkälaisesta seksistä kyse. uskoisin että jos itse meet jakamaan persettäs homobaariin ilman mitään kriteereitä niin saatat itsekin kyllä "saada seksiä""
Tuossa naisen ratkaisu asiaan. Miehen pitää muuttua homoksi.
Vierailija kirjoitti:
Nuo Hikikomero ja hikky sanat taitavat olla sanaleikkejä Hikikomori sanasta. Eli eivät asu komerossa, mutta saattavat asua huoneessa, josta eivät poistu oikeastaan koskaan, ulkonakäymisestä nyt puhumattakaan. Japanissa noita on kuollut aliravitsemukseen, kun vanhemmat ovat kuolleet, eikä kukaan ole huolehtinut. Siis ihmisiä kuolee mieluummin nälkään, kun menee ulos asunnostaan. Äärimmäistä sosiaalista eristäytymistä.
varmaan siinä tapauksessa aika hankalaa enää tapojansa muuttaa jos koko elämä on ollut eristäytyneenä, ikää voi olla jo pitkälti päälle keski-iän. kuolema voi olla vähän ikävästi sanottuna siinä aika luonnollinen seuraus. onko sitten kyse pelkästään traagisesta kohtalosta vai siitä että ihminen sai kuitenkin elää elämänsä niinkuin halusi, hankala kai sanoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
>> Naisten vika
Mutta kuitenkin naiset kykenevät ylläpitämään
mutta minkälaisesta seksistä kyse. uskoisin että jos itse meet jakamaan persettäs homobaariin ilman mitään kriteereitä niin saatat itsekin kyllä "saada seksiä"
Ei se monesti miehellekään mikään suoranainen nautinto ole, kun jonkun kännisen raahaa kapakasta kotiin.
Vierailija kirjoitti:
"mutta minkälaisesta seksistä kyse. uskoisin että jos itse meet jakamaan persettäs homobaariin ilman mitään kriteereitä niin saatat itsekin kyllä "saada seksiä""
Ei. Vaan tuo osoittaa minkälaista se "helppo seksi" on : ei toivottua, mahdollisesti kivuliasta ja itse ei nauti ollenkaan ja kumppanikaan ei ole mieluinen.
Vierailija kirjoitti:
oon mies joka tuon kirjoitti. ja pointti oli että naiselle seksi ei-halutun kumppanin kanssa tuskin oleellisesti eroaa siitä että heteromies harrastaa ottavana osapuolena seksiä homomiehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incel=kokematon mies
Involuntary celibate ei tarkoita kuin tahtomattaan selibaatissa. Ennen selibaattia on voinut harrastaa seksiä.
On voinut mutta todennäköisyys on hyvin suuri että ei ole.
Nämä hikyt ahistaa ja itkettää mua ihan KAUHEESTI. En saa unta kun pelottaa ja kipuilen Trumpin, persujen hikyjen ja raakkujen takia😫
Ada27v, vegan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oon mies joka tuon kirjoitti. ja pointti oli että naiselle seksi ei-halutun kumppanin kanssa tuskin oleellisesti eroaa siitä että heteromies harrastaa ottavana osapuolena seksiä homomiehen kanssa.
Kauhea hauskaa että vielä laitoit sen ottavan osapuolen siihen, täti. 😂🤣
Ja sinä uskoit?