Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri kiinnostunut, miten kieltäytyä kohteliaasti

Vierailija
13.11.2024 |

Eräs työkaveri on osoittanut kiinnostusta pidemmän aikaa ja hakenut kontaktia. On pyytänyt kahville (siis duunipaikalla) ja halunnut jutella. Suostuin nyt ja hän kysyy heti kärkeen että olenko parisuhteessa. Valehtelin nopeasti että tapailen erästä miestä. Oikeasti olen sinkku mutta en halunnut kertoa totuutta koska en ole kiinnostunut kyseisestä miehestä siinä mielessä. Olisiko pitänyt kertoa totuus? En vaan halua loukata häntä. 

Kommentit (195)

Vierailija
181/195 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyt ihan suoraan ja kohteliaasti. Ei tarvitse edes vaivautua valehtelemaan sillä yksityisasiasi eivät kuulu hänelle. Mikäli tulee ongelmia niin pomotasolle tietoa asiasta että saadaan pillunkipeä, epätoivoinen nulikka vaikka takaisin äitinsä helmoihin kasvamaan ja elätettäväkseen. 

Vierailija
182/195 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä panettaa ja siksi se kiiinnostui. Tuskin mitään järkevää syytä on että mies kysyy oletko sinkku joten miestä vaan panettaa ja se haluaa sinua panna.

Onko olemassa jotain muitakin syitä, miksi miehet kiinnostuvat naisista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/195 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli myös tosi hanakka tapaus, eikä luovuttanut. Totesin että mun mies ei tykkäisi yhtään jos kuulisi tästä ja ilmoitan työnantajalle, jos ei lopeta. 

Ei lopettanut. Sanoin miehelleni, niin mies kävi ruokkiksella tuomassa mulle aterian ja jututti jätkää. Työnsi työpöydän nurin ja ajoi kaverin seinää vasten. Aika hiljasta poikaa oli sitten. 

Olin asiasta kyllä sanonut jo ja totesin että toi ahdistelu vie yöunet ja ei ole kiva tulla töihin huonoon ilmapiiriin. 

Mun mies on oikeasti hyväsydäminen iso nallekarhumies.

Ei häntekisi pahaa kärpäsellekään. Välillä hänen pitää pelotella että viesti menee perille.

Jos olisin pomosi, olisit saanut tästä potkut. "Hyväsydämisiä nallekarhumiehiä" ei tuoda työpaikalle uhkailemaan työkavereita. Onko miehesi kouluttamaton kalju bodari? Ainakin käytös viittaa siihen suuntaan.

Vierailija
184/195 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus ei tapa. Sano vaan, että et ole kiinnostunut.

Oikeasti sillä ei ole väliä sanotko sen kiltisti vai et, kunhan et lupaa mitään turhaa. 

Asiallinen on aina syytä olla, jos toinenkin on.

Vierailija
185/195 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano. että sinulla on hoitamaton tippuri.

Vierailija
186/195 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattoi myös olla, että kuvittelivat suojelevansa teitä naisia lähestyviltä miehiltä, kun erittäin todennäköisesti/lähtökohtaisesti sen nykyään koette kuitenkin häirintänä. Mikäli mies on oikeasti viehättävä, senkun huikkaat kollegalle, että hei, lopetahan, ja jatkat tälle kiinnostavalle miehelle, että moi. Hän varmasti hoitaa loput.

Mulla oli aiemmin nuorena tuollaista suojelua. Veli ja sen kaverit oli koko ajan sotkeutumassa asioihin jos joku yritti tulla vaikka yökerhossa tai baarissa jutteleen.

Muutin opiskelemaan toiseen kaupunkiin. Veli soitti ja sanoi jos haluan voi tulla käymään jos olen menossa viihteelle tai haluan muuten apua. En tarvinnut. Pari kertaa tulivat kysymättä.

Vierailija
187/195 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokseenkin kiusallinen tilanne. Itse en kyllä lähtisi flirttailemaan kenenkään kanssa, jos en tietäisi mahiksia olevan. No, tsemppiä vain kaikille, jotka tuossa tilanteessa olette.

Eihän sitä voi tietää jos ei kysy. Mitä pahaa siinä. Aikuinen kysyy aikuismaisesti ja toinen aikuinen vastaa aikuismaisesti. Eri asia on sitten nää pikkuprinsessat jotka soittaa poliisit paikalle kun pidät niille ovea auki.

Vierailija
188/195 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanassa sojottovan siittimen kanssa koettaa mies parka ahtaa itteään ahtaisiin väleihin,

et vähä edes hipasis sitä sen kalua.

Vierailija
189/195 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestä panettaa ja siksi se kiiinnostui. Tuskin mitään järkevää syytä on että mies kysyy oletko sinkku joten miestä vaan panettaa ja se haluaa sinua panna.

Eipä ole maailmanhistoria vielä esille tuonut.

Vierailija
190/195 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli myös tosi hanakka tapaus, eikä luovuttanut. Totesin että mun mies ei tykkäisi yhtään jos kuulisi tästä ja ilmoitan työnantajalle, jos ei lopeta. 

Ei lopettanut. Sanoin miehelleni, niin mies kävi ruokkiksella tuomassa mulle aterian ja jututti jätkää. Työnsi työpöydän nurin ja ajoi kaverin seinää vasten. Aika hiljasta poikaa oli sitten. 

Olin asiasta kyllä sanonut jo ja totesin että toi ahdistelu vie yöunet ja ei ole kiva tulla töihin huonoon ilmapiiriin. 

Ei häntekisi pahaa kärpäsellekään. Välillä hänen pitää pelotella että viesti menee perille.

Poliisiasia jos tulee työpaikalle riehumaan. Lisäksi HR:lle ilmoitus. Arvatkaa kuka saa vähintäänkin varoituksen ellei lopputilin?

Vierailija
191/195 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että sulla on suppea elämä, ei tarkoita sitä että kaikilla muillakin olisi.

Vierailija
192/195 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sekopää menoa. Miksi et kertonut esimiehelle. Ukkos ois pitänyt viedä raudoissa putkaan. 

Vierailija
193/195 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ettei tapana ole deittailla työ-yhteisössä olevia henkilöitä ja haluat pitää suhteet vain täysin ammatillisina.

Vierailija
194/195 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelussa ei ole mitään pahaa, mutta tee kohteliaaksi selväksi, että haluat pysyä työkaveritasolla.

Minulla työkaveri joka oli varattu rupesi vainoamaan minua ja on jatkunut 5 vuotta toisella paikkakunnalla eli levittänyt minusta valheita, myös poliisille ja olen tehnyt poliisille rikosilmoituksen vainoamisesta.

Jutttelin miehen kanssa 2 minuuttia pikkujouluissa ja luuli että menin juttelemaan sen vuoksi että olin kiinnostunut parisuhteena vaikka menin tutustumaan uusiin työkavereihin ja juttelin kaikkien kanssa.

Vierailija
195/195 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelussa ei ole mitään pahaa, mutta tee kohteliaaksi selväksi, että haluat pysyä työkaveritasolla.

Minulla työkaveri joka oli varattu rupesi vainoamaan minua ja on jatkunut 5 vuotta toisella paikkakunnalla eli levittänyt minusta valheita, myös poliisille ja olen tehnyt poliisille rikosilmoituksen vainoamisesta.

Jutttelin miehen kanssa 2 minuuttia pikkujouluissa ja luuli että menin juttelemaan sen vuoksi että olin kiinnostunut parisuhteena vaikka menin tutustumaan uusiin työkavereihin ja juttelin kaikkien kanssa.

Ihmiset on niin pimeitä ja koskaan ei tiedä oikein millainen sielä naamarin takana on. Ihan psykoja on sitten harvemmin, mutta aika usein on monilla jotain ihan ihmeellistä ylimenoa luonteessaan tai ei vaan osaa olla. 

Siksi ei oikein kannata jutella muille. Välttelen aina juttelua. Ihmisten välinen keskustelu on kuin pommittaisi toisen palomuuria. Äänellä tunkeilua toisen korvaan ja sitä kautta yhteyden muodostamista toiseen. Minkä takia?

Selvittääkseen että toinen olikin psyko vainooja... 

Niin jättää välistä ne pikkujoulut ja sun muut turhat jutut. Selviää vähemmällä. En edes tervehdi naapureita, koska hulluja on ihan kaikkialla.