Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri kiinnostunut, miten kieltäytyä kohteliaasti

Vierailija
13.11.2024 |

Eräs työkaveri on osoittanut kiinnostusta pidemmän aikaa ja hakenut kontaktia. On pyytänyt kahville (siis duunipaikalla) ja halunnut jutella. Suostuin nyt ja hän kysyy heti kärkeen että olenko parisuhteessa. Valehtelin nopeasti että tapailen erästä miestä. Oikeasti olen sinkku mutta en halunnut kertoa totuutta koska en ole kiinnostunut kyseisestä miehestä siinä mielessä. Olisiko pitänyt kertoa totuus? En vaan halua loukata häntä. 

Kommentit (206)

Vierailija
201/206 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanassa sojottovan siittimen kanssa koettaa mies parka ahtaa itteään ahtaisiin väleihin,

et vähä edes hipasis sitä sen kalua.

Pankoot sohvaa.

Vierailija
202/206 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelussa ei ole mitään pahaa, mutta tee kohteliaaksi selväksi, että haluat pysyä työkaveritasolla.

Minulla työkaveri joka oli varattu rupesi vainoamaan minua ja on jatkunut 5 vuotta toisella paikkakunnalla eli levittänyt minusta valheita, myös poliisille ja olen tehnyt poliisille rikosilmoituksen vainoamisesta.

Jutttelin miehen kanssa 2 minuuttia pikkujouluissa ja luuli että menin juttelemaan sen vuoksi että olin kiinnostunut parisuhteena vaikka menin tutustumaan uusiin työkavereihin ja juttelin kaikkien kanssa.

Kerroitko asiasta työkaverin puolisolle? Lähetä kopsu poliisin papereista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/206 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestä panettaa ja siksi se kiiinnostui. Tuskin mitään järkevää syytä on että mies kysyy oletko sinkku joten miestä vaan panettaa ja se haluaa sinua panna.

Onko olemassa jotain muitakin syitä, miksi miehet kiinnostuvat naisista?

Eipä ole maailmanhistoria vielä esille tuonut.

Naisilla ne syyt yleensä ovat luokkaa "reittä pitkin kiipeäminen"...

Vierailija
204/206 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos, mutta ei kiitos."

Vierailija
205/206 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kömpelö kysymys siellä työpaikan kuppilassa. Jos ei ole parisuhteessa, ei välttämättä ole kiinnostunut, ja toisaalta jos on, saattaa silti olla kiinnostunut. Voihan sitä mennä kahville ja jutella, ja jos molemminpuolista kiinnostusta on, se selviää aika pian. Ja sitten eikun treffeille.

Vierailija
206/206 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän näki sen heti sinusta, että olet nuori, kokematon ja liian kohtelias ja hän iski kiinni sinuun. Ei sinun tarvitse olla hänelle kohtelias ja suojella häntä. 

Joo. Olisit sanonut milloin olisit kotona jos nyt lähtisit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan