Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sillä ulkonäöllä oikeasti yhtään mitään väliä

Vierailija
13.11.2024 |

???

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, ellet ole menossa kauneuskilpailuun.

Vierailija
2/26 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika paljonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa kumppanin niin kyllä.

Vierailija
4/26 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkonäöllä ole merkitystä sellaisille joilla on komea/kaunis puoliso. Hehän sitä aina toitottavat.

Vierailija
5/26 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on kenties tärkein instrumentti esim työnhaussa, parisuhteen hankinnassa.

6/26 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan, kun minä olin lukiossa 2000-luvun alussa. Lukion 1. Luokalla ikäluokan suosituimmalla pojalla oli ihan tavis lyhyt, ylipainoinen, meikkaamaton tyttöystävä. Olin silloin asiasta aivan äimän käkenä.

Vierailija
7/26 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koolla väliä? Ihan yhtä typerä kysymys! 

Vierailija
8/26 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on lihava nätti muuten nainen ja ruma mutta hoikka mies. Onko samaa tasoa?

Vierailija
9/26 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa kumppanin niin kyllä.

Eikä sekään auta, jos et täytä muitakin speksejä. Hyvä ulkonäkö on vain vähimmäisvaatimus.

Komea, mutta ei kumppaniksi kelpaava.

Vierailija
10/26 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö vaikuttaa lähes joka asiaan.

Vierailija
11/26 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Mä muistan, kun minä olin lukiossa 2000-luvun alussa. Lukion 1. Luokalla ikäluokan suosituimmalla pojalla oli ihan tavis lyhyt, ylipainoinen, meikkaamaton tyttöystävä. Olin silloin asiasta aivan äimän käkenä.

Luultavasti tämä tavis on kuitenkin ollut ainoa joka on tehnyt selvän aloitteen. Mies valitsee selvän aloitteen tehneistä.

Vierailija
12/26 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suurta väliä. 

Vierailija
13/26 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on lihava nätti muuten nainen ja ruma mutta hoikka mies. Onko samaa tasoa?

Ei tuo nainen ansaitsee keksiverto miehen, joka ei ole ihan timmissä. Hoikka ja ruma mies ansaitsee ylipainoisen tai anorektisen, ruman naisen.

Nainen25

Vierailija
14/26 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä paljonkin väliä. 

Vierailija
15/26 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin katselee nättiä kuin rumaa. Jälkimmäinen alkaa jossain vaiheessa ärsyttään.

Vierailija
16/26 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on paljon ihmisiä paikalla, kiinnität huomiota johonkin tiettyyn. Se olemus yms on se ulkonäkö. Siitä edetään. Ei tämä ole mitään rakettitiedettä.

Vierailija
17/26 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mut mikäli ei oo älliä nii ei kelpaa.

Vierailija
18/26 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on pillu.

Vierailija
19/26 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niin kauheasti, ellet pyri missiksi tai malliksi tai johonkin edustustehtäviin.

Itse olen ruma kuin riihipiru, ja vanhemmiten lihavakin, mutta eipä ole ulkonäöllä ollut mitään merkitystä mun elämässä. Koulu- ja opiskelumenestystä se ei haitannut. Menestystä työelämässä se ei ole haitannut, oikeastaan vähän päinvastoin, miesvaltaisella alalla hyvä vaan kun mua ei pidetä seksiobjektina vaan ihan vaan yhtenä kollegoista. Puolisokin löytyi jo yliopistolta aikanaan, kaveruuden ja henkisen yhteyden, ei ulkonäköön ihastumisen kautta. Kaksi lasta olen saanut myös. Elämäni on ollut oikein hyvää, enkä kyllä keksi miten se olisi parempaa jos olisin kauniimpi.

Vierailija
20/26 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin katselee nättiä kuin rumaa. Jälkimmäinen alkaa jossain vaiheessa ärsyttään.

Mun kokemus vähän päinvastainen, eli kun on tarpeeksi kauan ollut, ei sitä ulkonäköä edes huomaa, olipa se ruma tai poikkeuksellisen hyvännäköinen. Molemmista lajeista on kokemusta kumppaneina. Kummassakin tapauksessa jossain vuoden paikkeilla sitä toisen ulkonäköä ei enää kirjaimellisesti edes huomannut lainkaan, ihan sama millainen se oli. Persoonallisuuden ja yhteisen elämän sisällön merkitys korostui, ulkonäön katosi.