Onko sillä ulkonäöllä oikeasti yhtään mitään väliä
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Onko koolla väliä? Ihan yhtä typerä kysymys!
Sillä ei ole kuin sille nysän omistajalle itselleen
Kyllä mä tykkään olla söpö/nätti. En tiedä mitä tarkoittaa onko väliä ja kelle. Olen vain tottunut kasvoihini. En ole lainkaan kunnianhimoinen kyllä enkä käyttäisi ulkonäköäni koskaan edetessäni missään. Nyhjötän kotona usein ja teen taidetta. Parisuhteessa olen mutta niin on toisetkin erilaiset ja erinäköiset ihmiset.
Nuorena mulle sanottiin että alappa malliksi kun olen hurjan pitkä. Jotenkin kai pettyivät kun en ollutkaan niin kunnianhimoinen sitten, mutta mitäpä sitä luonteelleen voi. En viihdy huomion keskipisteenä, usein toivon että joku toinen sitten on ja itse saan olla taka-alalla "tarkkailemassa"
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö on kenties tärkein instrumentti esim työnhaussa, parisuhteen hankinnassa.
Tietyillä aloilla ulkonäöllä ei selvästikään ole väliä, saattaa olla jopa negatiivista jos on hyvännäköinen.
Itse viimenään tajunnut että pitää suunnata alalle jossa ulkonäöllä on väliä, koska sillä pystyy ainakin vähän kompensoimaan muita puutteita.
On sillä nuorena väliä, vanhemmuuten siinä 40 kympin tietämillä kaikki kauneus katoaa. Silloin oikeasti pitää olla tehnyt parivalinnan, muun kuin ulkonäön perusteella.
Ei ne komeat pojat/miehetkään aina ole pinnallisia. Ehkä sen tytön kanssa oli helppo ja mukava olla. Toinen juttu on että makuja on erilaisia, hän on saattanut pitää sitä tyttöä erittäin söpönä, vaikkei muiden mielestä olekaan oikein minkään näköinen.