Miten vieraan miehen kanssa voit olla silleen?
Paneminen on aika intiimiä ja minun pitäisi kyllä tutustua mieheen että voisin tehdä sitä hänen kanssa. Yllättävän moni voi olla siis täysin ventovieraan kanssa jopa selvinpäin. Olenko vähän poikkeus ihan jo sen takia että olen synnyttänyt kaksi lasta ja alapäätäni on sorkkinut yksi jos toinenkin sen takia.
Kommentit (24)
Varmaankin puolet yhden illan naisvierasta ovat sanoneet tarvitsevansa läheisyyttä ja turvallisuutta. Ovat myös kertoneet kuinka eivät normaalisti harrasta yhden illan juttuja.
Onkohan minua puijattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itsekään ymmärrä miten jotkut eivät tutustu ensin. Jokainen tietysti tavallaan, mutta itseäni ahdistaisi todella paljon.
Mikä siinä ahdistaa? Millä tasolla sinun pitäisi tuntea toinen? Mitä sinun minimissään täytyisi tietää hänestä?
Ahdistaa että antaisin kehoni ventovieraalle. Haluan ensin tietää, millainen tyyppi on. Parisuhde sopii itselleni, muttei yhden yön jutut tästä syystä
Joka ikinen parisuhde alkaa siitä yhdestä, ensimmäisestä yöstä. Jokainen.
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin puolet yhden illan naisvierasta ovat sanoneet tarvitsevansa läheisyyttä ja turvallisuutta. Ovat myös kertoneet kuinka eivät normaalisti harrasta yhden illan juttuja.
Onkohan minua puijattu?
Jos olen ollut yksi sinun naisvieraistasi niin ainakaan minä en ole puijannut sinua kun olen kertonut tarvitsevani läheisyyttä ja turvallisuutta. En ole sitä selitellyt sen tarkemmin, mutta olen saanut mitä olen tarvinnut. Selvittelyt hoidan sitten terapeuttini kanssa. Normaalisti en harrasta yhden illan juttuja, en puijannut siinäkään. Kun vähän funtsit tajuat kyllä.
Oma suhteeni ei alkanut näin.