Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vieraan miehen kanssa voit olla silleen?

Vierailija
13.11.2024 |

Paneminen on aika intiimiä ja minun pitäisi kyllä tutustua mieheen että voisin tehdä sitä hänen kanssa. Yllättävän moni voi olla siis täysin ventovieraan kanssa jopa selvinpäin. Olenko vähän poikkeus ihan jo sen takia että olen synnyttänyt kaksi lasta ja alapäätäni on sorkkinut yksi jos toinenkin sen takia.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuota ongelmaa.

Vierailija
2/24 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuota ongelmaa. Olen ollut pari kertaa miehen kanssa, jonka kanssa olin tavannut alle kaksi tuntia aikaisemmin Tinderissä. Ja seksi oli erinomaista. N47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan yksilöstä riippuva asia. Toiset haluaa ensin tutustua, ja että mukana on tunteita, toiset ei.

Vierailija
4/24 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuottanut minkäänlaisia ongelmia. En ole koskaan kertonut olevani varattu, olen vaan häippässyt. En minä ole kenellekään tilivelvollinen.

Vierailija
5/24 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole poikkeus, en minäkään pystyisi. En halua päästää ketään tuntematonta noin lähelle itseäni, minun pitää voida luottaa siihen toiseen ihmiseen kunnolla.

Vierailija
6/24 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tuottanut minkäänlaisia ongelmia. En ole koskaan kertonut olevani varattu, olen vaan häippässyt. En minä ole kenellekään tilivelvollinen.

Hitto aluksi luulin että minä olin kirjoittanut tämän. Harrastin itsekin aikoinaan häipymisiä, iän karttuessa aloin ajatella asioista eri tavalla. 

Vierailija
7/24 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun olen tunnevammainen. En osaa rakastaa. En ole ylpeä asiasta.

Vierailija
8/24 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään ymmärrä miten jotkut eivät tutustu ensin. Jokainen tietysti tavallaan, mutta itseäni ahdistaisi todella paljon.

Vierailija
9/24 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itsekään ymmärrä miten jotkut eivät tutustu ensin. Jokainen tietysti tavallaan, mutta itseäni ahdistaisi todella paljon.

Mikä siinä ahdistaa? Millä tasolla sinun pitäisi tuntea toinen? Mitä sinun minimissään täytyisi tietää hänestä?

Vierailija
10/24 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä ahdistaa? Millä tasolla sinun pitäisi tuntea toinen? Mitä sinun minimissään täytyisi tietää hänestä?

Ahdistaa että antaisin kehoni ventovieraalle. Haluan ensin tietää, millainen tyyppi on. Parisuhde sopii itselleni, muttei yhden yön jutut tästä syystä

Vierailija
11/24 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa että antaisin kehoni ventovieraalle. Haluan ensin tietää, millainen tyyppi on. Parisuhde sopii itselleni, muttei yhden yön jutut tästä syystä

Mikä ahdistaa, sekö mitä toinen ajattelee sinusta, mahdolliset taudit vai mikä? Tuo toinenhan antaa myös kehonsa ventovieraalle.

Vierailija
12/24 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ahdistaa, sekö mitä toinen ajattelee sinusta, mahdolliset taudit vai mikä? Tuo toinenhan antaa myös kehonsa ventovieraalle.

Taudit esimerkiksi, mutta myös se, että hän onkin vaikka väkivaltainen tms. Tai hänellä on naisystävä entuudestaan.

Vierailija
13/24 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut ongelma ja toivottavasti ei koskaan tulekkaan ongelmaksi. Kaikki kerrat ovat olleet kivoja ja useamman kanssa on otettu lukuisia uusintojakin. Olisi mennyt hurjasti aikaa jos jokaisen kanssa olisi ensin pitänyt tutustua kunnolla. Se tutustuminen on tapahtunut monen kansa itsestään sen jälkeen kun on harrastettu seksiä.

Vierailija
14/24 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty haluamaan vierasta ihmistä. Ymmärrän toki että tässäkin asiassa me ollaan yksilöitä. Eikä tämäkään niin kivaa ole, kun fantasiointi tutusta miehestä enkä unta saa. Jos voisikin vaan mennä purkamaan paineet jonkun tuntemattoman kanssa, mutta en halua. 

Vierailija
15/24 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty haluamaan vierasta ihmistä. Ymmärrän toki että tässäkin asiassa me ollaan yksilöitä. Eikä tämäkään niin kivaa ole, kun fantasiointi tutusta miehestä enkä unta saa. Jos voisikin vaan mennä purkamaan paineet jonkun tuntemattoman kanssa, mutta en halua. 

Outoa! Oletko uskonnollinen henkilö?

Vierailija
16/24 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan peuhannut niin että olisin ollut ventovieras kaunottarelle (paitsi kaupallisessa kanssakäymisessä).

Mutta, kaunottarilla normaalisti ei ole yhtään mitään ongelmia ensikerralla, minkään suhteen. Silloin, kun hetekalle mennään oikeassa järjestyksessä, eli mies viettelee kaunottaren, niin kaunotar jo tietää olevansa haluttu/himottu, siitä ei ole mitään epävarmuutta. Jos sen sijaan nainen taluttaa miehen hetekalle, ei hänellä ole mitään varmuutta siitä mikä miehen reaktio siinä vaiheessa on, kun nainen on riisuutunut paljaaksi.

Vierailija
17/24 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona en saa sellaista seksiä kuin haluan, joten pitää toteuttaa fantasiat muualla. Esim. mies ei suostu sitomaan, eikä piiskaamaan.

Vierailija
18/24 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Oli miten komea mies tahansa, en tunne himoa tai halua päästä sänkyyn.

Vierailija
19/24 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän ristiriitaiset fiilikset. Ex-puolison kanssa seksi toimi ja sain joka kerralla orgasmin helposti, vaikka loppuaikoina tunsin monesti vain halveksuntaa ja muita negatiivisia tunteita häntä kohtaan.

Olin eron jälkeen reilun puoli vuotta ilman seksiä, ja nyt kun uuden kumppanin kanssa on seksiä, niin laukean harvoin ja erektio lopahtaa usein kesken leikin. Siitä huolimatta olen rakastunut häneen ja iloitsen, että myös hän nauttii kovasti seksistämme.

Vierailija
20/24 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Oli miten komea mies tahansa, en tunne himoa tai halua päästä sänkyyn.

Silti, lähes kaikki parisuhteet alkavat siten että kaksi toisilleen vierasta ihmistä rientää yhdessä peuhaamaan hetekalle, koska kummatkin tuntevat himoa toisiinsa. Ihan kaikki, lukuun ottamatta sukulaisten kesken puuhastelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi