Sara Siepin poikaystävä petti häntä monien eri naisten kanssa koko 3-vuotisen parisuhteen alusta asti
Somevaikuttaja ja mediapersoona Sara Sieppi kertoo uudessa Oliks sulla vielä jotain? -kirjassaan (Otava) parisuhteestaan, joka muuttui hänen mukaansa myrkylliseksi ja jota värittivät alkoholi, pettäminen ja valehtelu.
Kerran kun Sieppi saapui kotiin, oli sängystä otettu pois lakanat ja ne oli laitettu pesuun, vaikkei poikaystävä tehnyt yleensä koskaan kotitöitä.
Aamulla poikaystävä saattoi Siepin mukaan soittaa hänelle, että oli hävittänyt avaimensa ja nukkunut puiston penkillä.
Tai sitten Se ei soittanut ollenkaan, eikä kukaan tiennyt, missä Se oli., Sieppi kuvailee kirjassaan.
Suhteen ongelmat eskaloituivat entisestään, kun poikaystävä lähti työpalaveriin, mutta laittoi pian viestiä, että heidän pitäisi jutella. Siepin mukaan puoliso kertoi, että Seiska-lehti olisi tekemässä paljastusjuttua hänestä ja yhdestä Mariasta.
Se on ollut täällä meillä, puoliso sanoi Siepin kirjan mukaan.
Mitä? Sieppi järkyttyi.
Joo, että siinä ei oo mitään, me ollaan vaan dokattu tossa sohvalla, puoliso vastasi Siepin mukaan.
Mutta mitään ei oo siis tapahtunut, poikaystävä vakuutteli.
Siepin mukaan poikaystävä myönsi, että oli muutakin. Muita juttuja, joista media saattaisi kysellä ja jotka olisivat tapahtuneet sillä välin, kun Sieppi ei ollut kotona ja jotka saattaisivat näyttää toisenlaisilta kuin oikeasti olivat.
Tiedäthän sä, mitä kaikkea ne keksivät, Se vakuuttelee, puhuu ja puhuu ja mä uskon, koska haluan uskoa.
Vähitellen Sieppi alkoi tarkkailla poikaystävänsä puhelimenkäyttöä. Se vaikutti hänestä epäilyttävältä, sillä puhelin oli poikaystävällä aina mukana ja kun hän joskus laski sen käsistään, oli näyttö alaspäin.
Jos mä kysyin jotain, siitä tuli riitaa. Juomisesta tuli riitaa, ihan kaikesta tuli riitaa. Mä olin vainoharhainen tai muuten vain hullu.
Poikaystävän maatessa kylkiasennossa Sieppi päätti tarkistaa tämän puhelimen.
Se on täynnä viestejä, kuvia, videoita. Niitä on paljon ja lukuisilta eri naisilta. Tunnen heistä osan. He olivat kehuneet hiuksiani ja kyselleet kuulumisia yhteisissä illanvietoissa.
Puhelin kätkee sisäänsä kokonaisen naisten verkoston, jota Se on pyörittänyt selkäni takana tapaamisestamme lähtien. Videot ja rahat ovat vaihtaneet omistajaa, eikä se niihin jää: viesteistä päätellen Se on tavannut naisia selkäni takana minkä on ehtinyt.
Siepin mukaan poikaystävä kirjoitti muille naisille myös hänestä sekä asioista, jotka hän oli kertonut luottamuksella.
Kirjoitan oman nimeni puhelimen hakukenttään ja näen viestit, joita Se on lähetellyt ystävilleen. Yksi niistä on sellainen, josta olen monta kertaa aiemmin ajatellut tekeväni rikosilmoituksen. Mutta tuolloin viestin kirjoittajana on ollut tuntematon hahmo netissä, ei oma kumppanini. Viesti on järjetön ja silti siinä, ja olen varma, että kohta oksennan.
Se oli valehdellut mulle kaikesta ja kaikista.
Parisuhteen viimeinen niitti oli kirjan mukaan se, kun Sieppi eräänä iltana lähti etsimään puolisoaan, joka oli kadonnut työpalaverin päätteeksi viettämään iltaa. Siepin mukaan hän löysi poikaystävänsä baarin terassilta intiimeissä tunnelmissa toisen naisen kanssa.
Mun ei tarvinnut edes mennä sisään: siinä Se oli terassin tupakkapaikalla ympäripäissään imuttelemassa jotain tuntematonta mimmiä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010829500.html
Kommentit (1407)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä Sara Sieppi on muuten koulutukseltaan?
Muistaisin että kampaaja, lukion jälkeen, vai oliko jotain muuta kuten sisustussuunnittelijan koulutus?
kosmetoloogi-meikkaaja
Ei ole kosmetologi, vaan meikkaaja-maskeeraaja, 3 kk koulutus. Kertoo tämän kirjassaan.
Ylioppilas-meikkaaja.
Ei mikään ihme että on tavallaan hakenut varakkaampia puolisoehdokkaita kun ei itsellään ole mitään koulutusta mihin voi turvautua sitten joskus kun some ei enää tuota rahaa ja kun ulkonäkö ei tuottamiseen enää "riitä" (en keksinyt parempaa sanaa tuohon mutta totuus on että me kaikki ikäännytään).
Kun on ollut miehinä lätkäpelaajaa, artistia, näyttelijää, rikkaan suvun perijää, futaajaa.. kuuluisuuksia..
Nyt kannattaisi varmaan jatkokouluttautua johonkin, kun on omaa rahaa eikä tarvitse ottaa opintolainaa. Se olisi paras sijoitus itseensä. Edes valokuvaamisen perusteita, tai sitä haluamaansa kahvila-tapahtumayritystä mistä muistaisin joskus lukeneeni.
Joku Saran aiempi pisti myös haisemaan, nimittäin koko kämpän
Olen itse ollut vastaavanlaisessa suhteessa miehen kanssa. Enkä tosiaan ole ainoa laatuani Siepon lisäksi :D
Olin hyvin nuorena jo parisuhteessa. Takana oli ollut traumoja ja kaikenlaista mikä sitten ajoi suhteeseen tämän miehen kanssa. Koin aina tarvetta korjata ja muokata häntä paremmaksi. Annoin siimaa koska halusin olla se joka korjaa tämän särkyneen miehen. Eihän se ikinä niin mene kuin haluaa. Mies vain hyväksikäyttää sinua tarpeisiinsa ja saatavana itsellesi jää katkeruus ja lisää traumoja.
Teollisuussuvun pojan mallipuoliso on erittäin tunnettu norjalainen somevaikuttaja. Ruotsia myöten. Ei tuntematon kuten joku kehtaa täällä vähemmyyskomplekseissaan väittää. Nainen seurusteli aiemmin maailmankuulun ruotsalaisen musikko-artistin kanssa joka teki myös tosi-tv:tä.
Teollisuussuvun poika asunut pitkään Tukholmassa ja opiskellut.
Julkinen tili, siellä oli kaunis musiikkivideo heidän kihlauksesta, rannalla. Tämä huomioitiin myös pohjoismaisessa mediassa.
"Joku" taisi ottaa tuosta näiden kihlaus ja naimisiinemoaikomus maininnasta nyt erittäin paljon nokkiinsa ;)))))
Jotta nainen jolla vahva miellyttämisentarve ja kenties traumoja miesten kanssa saavuttaa sen terveen suhteen hyvän miehen kanssa, hänen täytyy tunnustaa myös omat virheensä. Toimivassa priauhteessa et voi olla mielyttäjä. Se on virhe. Et voi paapoa, olla äitihahmo. Vasta sen jälkeen ja terveen itsetunnon pohjalle voi vastaanottaa kunnon miehen.
Vierailija kirjoitti:
Joku Saran aiempi pisti myös haisemaan, nimittäin koko kämpän
Montako haisuliäijää sillä on oikein ollu? :o
Tykkää selkeesti uudesta miehestään joka ei varmasti haise, koska sillä miehellä oli usean sadan euron ellei tonnin arvosta hajuvesikokoelma niiden kylppärissä, Veitolassa oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roope pelkäsi, että hänen törppöilynsä tulevat julkisuuteen ja yritti vielä tänä vuonna selitellä asiat parhain päin Saralle. Koko Vain elämää-kauden hän on käyttänyt julkikuvansa kiillottamiseen.
Seurusteluaikana hän vetosi jopa sydänvikaansa: jos Sara ei pitäisi kulisseja pystyssä, voisi tapahtua jotakin kamalaa ja se olisi Saran vika.
Kamala ihminen.
Sydänvikaansa, Sarako on noin julkisesti kirjoittanut? Eikö tuo nyt ainakin ole toisen yksityisten terveystietojen levittämistä????????????????? 😱
Roope on puhunut itse sairaudestaan mediassa moneen kertaan.
Avatkaa tätä mulle, kun asiasta on muutamat kerrat mainittu ja kun toisella palstalla oli tästä jutusta mainintaa myös että
Miksi itki sen miehen perään "Iholla" ohjelmassa, kun kuvas itteään
siks kun mies ei halunnut osallistua ohjelmaan, eikä näyttäytyä sen kanssa missään kaksin kämpän ulkopuolella?
vai
siksi kun se lähti jonkun toisen naisen mukaan?
vai
molemmat?
Kaverinsa kai mainitsivat ketä tuo oli sen jälkeen kun mies nähtiin kahden muun suomalaisen somevaikuttajan seurassa mökeillä ja Helsingin keskustassa.
^ Tuttavapiiristään tuli toi tieto tosta miehestä =)
Hyvä on, että tämä asia julki. Niin paljon on noita sarjapettäjien, pettäjien ja salailijoiden uhreja. Kiitos Siepille. Vertaistukea monelle. Olisi hyvä, jos pettäjät suoraan sanoisivat kykenevänsä vain polyamoriseen suhteeseen. Jäisi pois salailu. Kaikille helpompi. Saisi sitten päättää, haluaako jäädä suhteeseen, jossa ei ole ainut.
Tajuaako Sara miten hulluja sen fanit ovat, kun haukkuivat jälleen edellisellä sivulla jopa Roopen lapsen!!!! Viaton lapsi hyvänen aika sentään.
Onneksi ylläpito poisti moiset ala-arvoiset viestit.
Noilla sen faneilla ei taida olla lapsia. Lapsivihamielisiltä vaikuttavat.
Luxuskäsilaukku-babyjä taitaa olla senkin edestä. Pinnallista, hyh.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä on, että tämä asia julki. Niin paljon on noita sarjapettäjien, pettäjien ja salailijoiden uhreja. Kiitos Siepille. Vertaistukea monelle. Olisi hyvä, jos pettäjät suoraan sanoisivat kykenevänsä vain polyamoriseen suhteeseen. Jäisi pois salailu. Kaikille helpompi. Saisi sitten päättää, haluaako jäädä suhteeseen, jossa ei ole ainut.
Miesten vihakampanja-maalittamista on.
Tuskin Sieppi haluaa sellaisen miesvihan esikuvaksi, mutta typerät lammasmaiset seuraajansa ovat alkaneet öyhöttämisen miehiä vastaan. Haukkuvat siinä sivussa Roopen lapsen, onko muuten lapsi sattumoisin poika?
Huomaatteko eron?
Roopen fanit eivät auo päätään toisille keskustelijoille eivätkä vainoa heitä eivätkä kyseenalaista toisten mielenterveyksiä eikä muuta.
Saran fani/fanit aukoo vaan jatkuvasti päätään toisille keskustelijoille, huutavat mielisairaiksi, vainoavat muita palstalaisia arvuutelleen henkilöllisyyksiä, mikä on muuten palstan sääntöjen vastaista huom, ja näkevät Roope-mörköjä joka sivulla.
Eikö se Sara olekaan niin ihana kun annatte ymmärtää, vaan täytyy keksiä tekosyy päästä haukkumaan Roope ja hänen perheensä jopa? Onko se Roope joskus antanut teille pakit kun olette käyneet yrittämässä sitä?
Ketjun otsikko voisi olla: Noita-akkojen vaino Roopea kohtaan.
Ilmeisesti kys. kirjassa ei sitten ollut muuta sisältöä kuin muiden haukkumista ja kostamista heille.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun otsikko voisi olla: Noita-akkojen vaino Roopea kohtaan.
Ilmeisesti kys. kirjassa ei sitten ollut muuta sisältöä kuin muiden haukkumista ja kostamista heille.
Lue se kirja! Tai kuuntele. Sen jälkeen voit olla ihan mitä mieltä tahansa.
Roopesta on yksi luku.
Yksi.
Miksi keskustelette tästä?
Sara on vanha läski tarja smura tyyliin täti..
Noin 6v päästä..ketään ei kiinnosta
Kenestä silloin keskustellaan?
Kukaan ei ole haukkunut Roopen lasta.
Ymmärrän, että kaikki eivät pidä Sarasta. Eivätkä kaikki pidä Roopesta.
Mutta tätä en ymmärrä, että keksitään itse juttuja, valehdellaan ja vääristellään.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole haukkunut Roopen lasta.
Ymmärrän, että kaikki eivät pidä Sarasta. Eivätkä kaikki pidä Roopesta.
Mutta tätä en ymmärrä, että keksitään itse juttuja, valehdellaan ja vääristellään.
Kyllä vedettiin haukkumisrinkiin jopa Roopen lapsi, avovaimonsa lisäksi,. Ne viestit oli tuossa aiemmin mutta onneksi ylläpito oli nopea, kiitos heille :))) <3 En ehtinyt itse painaa ilmiantonappia kun olivat jo poissa joten onneksi täällä on väkeä jotka pitää viattomien lasten puolta tällaisessa surkeassa kostokampanjassa.
Ei ole kosmetologi, vaan meikkaaja-maskeeraaja, 3 kk koulutus. Kertoo tämän kirjassaan.