Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sara Siepin poikaystävä petti häntä monien eri naisten kanssa koko 3-vuotisen parisuhteen alusta asti

Vierailija
13.11.2024 |

Somevaikuttaja ja mediapersoona Sara Sieppi kertoo uudessa Oliks sulla vielä jotain? -kirjassaan (Otava) parisuhteestaan, joka muuttui hänen mukaansa myrkylliseksi ja jota värittivät alkoholi, pettäminen ja valehtelu. 

Kerran kun Sieppi saapui kotiin, oli sängystä otettu pois lakanat ja ne oli laitettu pesuun, vaikkei poikaystävä tehnyt yleensä koskaan kotitöitä.

Aamulla poikaystävä saattoi Siepin mukaan soittaa hänelle, että oli hävittänyt avaimensa ja nukkunut puiston penkillä.

Tai sitten Se ei soittanut ollenkaan, eikä kukaan tiennyt, missä Se oli., Sieppi kuvailee kirjassaan.

Suhteen ongelmat eskaloituivat entisestään, kun poikaystävä lähti työpalaveriin, mutta laittoi pian viestiä, että heidän pitäisi jutella. Siepin mukaan puoliso kertoi, että Seiska-lehti olisi tekemässä paljastusjuttua hänestä ja yhdestä Mariasta.

Se on ollut täällä meillä, puoliso sanoi Siepin kirjan mukaan.

Mitä? Sieppi järkyttyi.

Joo, että siinä ei oo mitään, me ollaan vaan dokattu tossa sohvalla, puoliso vastasi Siepin mukaan.

Mutta mitään ei oo siis tapahtunut, poikaystävä vakuutteli.

Siepin mukaan poikaystävä myönsi, että oli muutakin. Muita juttuja, joista media saattaisi kysellä ja jotka olisivat tapahtuneet sillä välin, kun Sieppi ei ollut kotona ja jotka saattaisivat näyttää toisenlaisilta kuin oikeasti olivat.

Tiedäthän sä, mitä kaikkea ne keksivät, Se vakuuttelee, puhuu ja puhuu ja mä uskon, koska haluan uskoa.

Vähitellen Sieppi alkoi tarkkailla poikaystävänsä puhelimenkäyttöä. Se vaikutti hänestä epäilyttävältä, sillä puhelin oli poikaystävällä aina mukana ja kun hän joskus laski sen käsistään, oli näyttö alaspäin.

Jos mä kysyin jotain, siitä tuli riitaa. Juomisesta tuli riitaa, ihan kaikesta tuli riitaa. Mä olin vainoharhainen tai muuten vain hullu.

Poikaystävän maatessa kylkiasennossa Sieppi päätti tarkistaa tämän puhelimen.

Se on täynnä viestejä, kuvia, videoita. Niitä on paljon ja lukuisilta eri naisilta. Tunnen heistä osan. He olivat kehuneet hiuksiani ja kyselleet kuulumisia yhteisissä illanvietoissa.

Puhelin kätkee sisäänsä kokonaisen naisten verkoston, jota Se on pyörittänyt selkäni takana tapaamisestamme lähtien. Videot ja rahat ovat vaihtaneet omistajaa, eikä se niihin jää: viesteistä päätellen Se on tavannut naisia selkäni takana minkä on ehtinyt.

Siepin mukaan poikaystävä kirjoitti muille naisille myös hänestä sekä asioista, jotka hän oli kertonut luottamuksella.

Kirjoitan oman nimeni puhelimen hakukenttään ja näen viestit, joita Se on lähetellyt ystävilleen. Yksi niistä on sellainen, josta olen monta kertaa aiemmin ajatellut tekeväni rikosilmoituksen. Mutta tuolloin viestin kirjoittajana on ollut tuntematon hahmo netissä, ei oma kumppanini. Viesti on järjetön ja silti siinä, ja olen varma, että kohta oksennan.

Se oli valehdellut mulle kaikesta ja kaikista.

Parisuhteen viimeinen niitti oli kirjan mukaan se, kun Sieppi eräänä iltana lähti etsimään puolisoaan, joka oli kadonnut työpalaverin päätteeksi viettämään iltaa. Siepin mukaan hän löysi poikaystävänsä baarin terassilta intiimeissä tunnelmissa toisen naisen kanssa.

Mun ei tarvinnut edes mennä sisään: siinä Se oli terassin tupakkapaikalla ympäripäissään imuttelemassa jotain tuntematonta mimmiä.

https://www.is.fi/viihde/art-2000010829500.html

Kommentit (1407)

Vierailija
1081/1407 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Elämää on mun mielestä ollu todella virkistävä Roope Salmisen takia, kun se on niin luonnonlapsimainen ja vähän höppänä. :D :D Tuo siihen komediaa samalla, ja osaa laulaakin vaikken olisi uskonut.

Ilta on myös ihana, vaikuttaa todella hyvältä ja vanhalta sielulta hän, pelkkää positiivisuutta ja uskomaton monilahjakkuus!

Vierailija
1082/1407 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme jos ei oo kertonu kirjassa miljonääriperijämiehestä, se joka ei halunnut esiintyä `Iholla tosi teeveessä.

Sekin tais lähteä jonkun toisen naisen matkaan, jotta pääs Sieposta eroon.

Niin se lätkä-Granlundikin teki! 😂

Lähti karkuun ja iski kaupan päälle Siepin edessä vielä jonku hehkeän blondin, jotta Sieppi käsittäis vihdoin ettei ole makuunsa! 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/1407 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuuluu, kaivaisitko itse noita vanhoja asioitasi ja suunnittelisit laskelmoivan k o s t o kirjan julkisuuteen? Varsinkin jos sillä tyypillä olis vaikka jo lapsikin?

No jos nyt ihan totta puhutaan niin aika paljon jäi kyllä hampaankoloon. Tästä suhteesta on nyt yli 10 vuotta jotka itse olen ollut nykyisen mieheni kanssa, meillä on kaksi lasta, hyvät työpaikat yms. Mies taas toisti saman kaavan sen viimeisimmän naisen jonka kanssa minua petti, eli naisen kaverin ollessa muutaman päivän käymässä petti ja aloitti selän takana suhteen tuon kaverin kanssa. Jos tämä mies olisi julkisuudessa esiintymässä jonain reppanana niin kyllä minulla saattaisi olla jonkinlainen tarve tuoda omaakin kokemustani esille.

Vierailija
1084/1407 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä vaan en tajua, miten se puhelimen ratsaaminen ei ollut viimeinen niitti. Tai varmaan se tietyllä lailla oli, se eron todentumishetki oli sitten tuo terassiepisodi.

Et ole koskaan joutunut narsistin uhriksi?

Onko tämä jokin uus somemuoti, hokea että miten on joskus joutunu naristimiehen uhriksi? Nyt on joku ihme mammalauma lähteny jahtaamaan Salmisen poikaa soihduin ja kivin kuin tyypillset somesopulit, ja öyhötetään kunnolla ja kerrotaan täällä millaista oli olla narsistin uhrina.

Jokainen joka haukkuu muita narsisteiksi, voisi itse katsoa sinne peiliin ja miettiä olisiko itsessä joskus jotain vikaa. Edes pientä.

Vierailija
1085/1407 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuuluu, kaivaisitko itse noita vanhoja asioitasi ja suunnittelisit laskelmoivan k o s t o kirjan julkisuuteen? Varsinkin jos sillä tyypillä olis vaikka jo lapsikin?

No jos nyt ihan totta puhutaan niin aika paljon jäi kyllä hampaankoloon. Tästä suhteesta on nyt yli 10 vuotta jotka itse olen ollut nykyisen mieheni kanssa, meillä on kaksi lasta, hyvät työpaikat yms. Mies taas toisti saman kaavan sen viimeisimmän naisen jonka kanssa minua petti, eli naisen kaverin ollessa muutaman päivän käymässä petti ja aloitti selän takana suhteen tuon kaverin kanssa. Jos tämä mies olisi julkisuudessa esiintymässä jonain reppanana niin kyllä minulla saattaisi olla jonkinlainen tarve tuoda omaakin kokemustani esille.

Kannattaisi varmaan päästää tuollaisesta katkeruudesta yli, esimerkiksi terapiassa. Eikä riepottelemalla ja kostamalla kellekään lapsellisesti.

Vierailija
1086/1407 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitola Yökylässä jakson aikana tuli sellainen tunne että Pyry oli kypsynyt tohon suhteeseen. Missä toisen ego on tiellä. Odotti varmaan vaan ulkomaille lähtöä, ja eikö se perunu niiden yhteisen lomankin.

Missä kohtaa ne keskenmenot sitte oli kirjan mukaan? Siinä kohtaa kun Sara lähti salamana Pyryn perään Romaniaan kun kuuli jotain kautta että muuttokuorma yllättäen lähdössä kohti Kreikkaa ja uutta futisseuraa? Vai siinä kun biletti viikkokausia Italiassa naisseurassa, missä Proseccokuohari ja viini virtasi ja uusia luksuslogotuotteita ilmestyi pilvin pimein?

Vierailija
1087/1407 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lapsellista riepottelemista siinä on jos kertoo miten asiat on ollut? En ole seurannut asiaa mutta onko Roope jossain väittänyt ettei oikeasti olisi käyttäytynyt niin kuin kirjassa kerrotaan? Oletteko tekin sitä mieltä että johtui vain alkoholista ja hän on nyt jotenkin muuttunut?

Kyllä musta ihan hyvä että koko kansa kuulee millainen kiero valehtelija hän on.

Vierailija
1088/1407 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Niin. Jättääkö toinen esittelemättä petheelleen vai huijaava alkoholisti ei ole kiinnostunut tapaamaan perhettä? Ainakin yhdet oharit Oulussa kerrottiin kirjassa. Ei vaivautunut Roope lentämään paikalle ja Sara odotti lentoasemalla tunteja turhaan.

Miksi olisi lentänyt Ouluun? Saran perhehän asuu Torniossa, joten tietenkin olisi lentänyt Kemi-Tornion lentokentälle.

Ööö. Ei se Kemi-Tornion lentokenttä ole aina auki. Kenttä on ollut kiinni välillä jopa 2 kuukauden ajan. 

justjoo, asut siis siellä päin koska tiedät, moro vaan! 😉

😂😂😂😂

Moro vaan sinnekin. Tuo kenttä ei toimi ilman valtion avustusta.

Matkustajalennot Kemi-Tornio -lentoasemalle loppuvat tällä viikolla. Valtion tuki kolmioreitille HelsinkiKokkolaKemi-Tornio ja Helsingistä Joensuun, Jyväskylän ja Kajaanin lentoasemille päättyy sunnuntaina.

Parhaillaan reiteille on menossa uusi kilpailutuskierros, mutta se ratkeaa aikaisintaan syyskuussa. Näin lennot voivat alkaa uudelleen vasta marraskuussa

https://yle.fi/a/3-11919613

https://yle.fi/a/3-12572604

Vierailija
1089/1407 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää muija vaikuta rakastavan ketään tai mitään muuta ku omaa peili- ja somekuvaansa.

Vierailija
1090/1407 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä lapsellista riepottelemista siinä on jos kertoo miten asiat on ollut? En ole seurannut asiaa mutta onko Roope jossain väittänyt ettei oikeasti olisi käyttäytynyt niin kuin kirjassa kerrotaan? Oletteko tekin sitä mieltä että johtui vain alkoholista ja hän on nyt jotenkin muuttunut?

Kyllä musta ihan hyvä että koko kansa kuulee millainen kiero valehtelija hän on.

Siepin suurfanina olet sitä mieltä että koko kansan pitää kuulla Roopesta 10 vee jälkeen? Kannattaisiko sinunkin mennä eteenpäin elämässä ja lopettaa tuo järkyttävä miesviha?

Vierailija
1091/1407 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope Salminen on surkea muusikko (räppärinä voi olla jonkinlainen), surkea kroppa, tavallinen naama. 

Vierailija
1092/1407 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siepillä on kaksi tervettä jalkaa, tuohon aikaan vielä reippaasti nuorempaa jalkaa, joten olisi vaan ottanut ne alleen ja kävellyt pois tuollaisesta p---skasuhteesta jos ei häntä miellyttänyt.

Jotain siinä exässä on silti ollut että on sitä noin kauan katsonut ja noin kauan yrittänyt laittaa sitä haluamaansa ihannemiesmuottiin. 3 vuotta on melko pitkä aika.

Jos on ollut nuorena tyhmästi rakastunut, niin miksi sitä toista täytyy alkaa julkisesti haukkumaan?

Siksi vaikuttaa laskelmoidulta että kirjaa alettiin tekemään kun kävi ilmi että tämä kausi Vain elämää sarjasta tekeillä ja loppujakso juuri nyt tällä samalla viikolla kun kirja myyntiin. Mautonta ja lapsellisen katkeraa käytöstä aikuiselta naiselta. Molemmat on aikuistuneet noilta ajoilta, toivottavasti.

Vierailija
1093/1407 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siepin suurfanina olet sitä mieltä että koko kansan pitää kuulla Roopesta 10 vee jälkeen? Kannattaisiko sinunkin mennä eteenpäin elämässä ja lopettaa tuo järkyttävä miesviha?

En ole mikään "Siepin suurfani", vaan osaan samaistua kokemukseen. Ehkä Siepin kirjasta joku nuorempi voi oppia että noin kieroja ihmisiä on oikeasti olemassa. Itse olin aikanaan tyhmä enkä voinut kuvitella että kukaan kohtelisi toista ihmistä noin.

Vierailija
1094/1407 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sano aiemmin ketjussa et Pyryn äiti ja Sieppo ei tuu juttuun, miks? oliks semmosesta siinä mitään?

Vierailija
1095/1407 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään "Siepin suurfani", vaan osaan samaistua kokemukseen. Ehkä Siepin kirjasta joku nuorempi voi oppia että noin kieroja ihmisiä on oikeasti olemassa. Itse olin aikanaan tyhmä enkä voinut kuvitella että kukaan kohtelisi toista ihmistä noin.

Meinaat tosissasi että some-Siepin kirjan takia nuorten naisten pitää alkaa vihaamaan miehiä, vaatimaan miehiltä prinsessakohtelua ja palvontaa, olemaan varovaisia ihmissuhteissa ja miten kaikki miehet on kuraläjiä ja pettää????? Eikö se ole jokaisen oma asia tehdä asioita ja oppia niistä mahdollisista virheistä?

Vierailija
1096/1407 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nököhammas voisi mennä äitinsä luokse. Siinä vasta pari.

Vierailija
1097/1407 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä opimme tästä?

Että jopa Siepin näköinen, entinen Miss Suomi tasoinen nainen jätetään, sitä petetään.

Jokainen mies on sen jättänyt.

Ettei se ulkokuori ole aina kaikki kaikessa, vaan se sisin.

Kosto on silti aina rumaa, alhaisimmasta alhaisinta toimintaa. Se tuo huonoa karmaa ihmiselle.

Vierailija
1098/1407 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään "Siepin suurfani", vaan osaan samaistua kokemukseen. Ehkä Siepin kirjasta joku nuorempi voi oppia että noin kieroja ihmisiä on oikeasti olemassa. Itse olin aikanaan tyhmä enkä voinut kuvite

Viittaatko siihen, mitä kohtelua Prinsessa sai Saran sohvalla?

Vierailija
1099/1407 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeetä että nyt koko Vain Elämää artistien kiertue saa negaa niskaa tän Siepin kirjan takia. Yhden suositun osallistujan takia.

Vierailija
1100/1407 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jällenkö yksi tyhjänpäiväinen kirja julkisuuden henkilöstä.Henkilöstä joka julkaisee yhä vielä jo vanhankaartin kuhuviinilasi kuvia, dinnereitä, muikistelee suutaa ja käyttää vahvoja filttereitä. Kyllä somella myy itseään.Paljastukset kirjassa suoraa Seiskan sivuilta jo ammoin luettuja, lööppejä vuosien takaa. Kirjoittaja keroo henkilöstä käyttäen se ilmaisua. Haetaanko tällä se ilmaisulla alentavaa sävyä, ei ole siis ihminen. Onko tämä maalittamista, viedä ihmisarvo ?Ihmisestä käytetään ilmaisua hän, eläimestä se.