Sara Siepin poikaystävä petti häntä monien eri naisten kanssa koko 3-vuotisen parisuhteen alusta asti
Somevaikuttaja ja mediapersoona Sara Sieppi kertoo uudessa Oliks sulla vielä jotain? -kirjassaan (Otava) parisuhteestaan, joka muuttui hänen mukaansa myrkylliseksi ja jota värittivät alkoholi, pettäminen ja valehtelu.
Kerran kun Sieppi saapui kotiin, oli sängystä otettu pois lakanat ja ne oli laitettu pesuun, vaikkei poikaystävä tehnyt yleensä koskaan kotitöitä.
Aamulla poikaystävä saattoi Siepin mukaan soittaa hänelle, että oli hävittänyt avaimensa ja nukkunut puiston penkillä.
Tai sitten Se ei soittanut ollenkaan, eikä kukaan tiennyt, missä Se oli., Sieppi kuvailee kirjassaan.
Suhteen ongelmat eskaloituivat entisestään, kun poikaystävä lähti työpalaveriin, mutta laittoi pian viestiä, että heidän pitäisi jutella. Siepin mukaan puoliso kertoi, että Seiska-lehti olisi tekemässä paljastusjuttua hänestä ja yhdestä Mariasta.
Se on ollut täällä meillä, puoliso sanoi Siepin kirjan mukaan.
Mitä? Sieppi järkyttyi.
Joo, että siinä ei oo mitään, me ollaan vaan dokattu tossa sohvalla, puoliso vastasi Siepin mukaan.
Mutta mitään ei oo siis tapahtunut, poikaystävä vakuutteli.
Siepin mukaan poikaystävä myönsi, että oli muutakin. Muita juttuja, joista media saattaisi kysellä ja jotka olisivat tapahtuneet sillä välin, kun Sieppi ei ollut kotona ja jotka saattaisivat näyttää toisenlaisilta kuin oikeasti olivat.
Tiedäthän sä, mitä kaikkea ne keksivät, Se vakuuttelee, puhuu ja puhuu ja mä uskon, koska haluan uskoa.
Vähitellen Sieppi alkoi tarkkailla poikaystävänsä puhelimenkäyttöä. Se vaikutti hänestä epäilyttävältä, sillä puhelin oli poikaystävällä aina mukana ja kun hän joskus laski sen käsistään, oli näyttö alaspäin.
Jos mä kysyin jotain, siitä tuli riitaa. Juomisesta tuli riitaa, ihan kaikesta tuli riitaa. Mä olin vainoharhainen tai muuten vain hullu.
Poikaystävän maatessa kylkiasennossa Sieppi päätti tarkistaa tämän puhelimen.
Se on täynnä viestejä, kuvia, videoita. Niitä on paljon ja lukuisilta eri naisilta. Tunnen heistä osan. He olivat kehuneet hiuksiani ja kyselleet kuulumisia yhteisissä illanvietoissa.
Puhelin kätkee sisäänsä kokonaisen naisten verkoston, jota Se on pyörittänyt selkäni takana tapaamisestamme lähtien. Videot ja rahat ovat vaihtaneet omistajaa, eikä se niihin jää: viesteistä päätellen Se on tavannut naisia selkäni takana minkä on ehtinyt.
Siepin mukaan poikaystävä kirjoitti muille naisille myös hänestä sekä asioista, jotka hän oli kertonut luottamuksella.
Kirjoitan oman nimeni puhelimen hakukenttään ja näen viestit, joita Se on lähetellyt ystävilleen. Yksi niistä on sellainen, josta olen monta kertaa aiemmin ajatellut tekeväni rikosilmoituksen. Mutta tuolloin viestin kirjoittajana on ollut tuntematon hahmo netissä, ei oma kumppanini. Viesti on järjetön ja silti siinä, ja olen varma, että kohta oksennan.
Se oli valehdellut mulle kaikesta ja kaikista.
Parisuhteen viimeinen niitti oli kirjan mukaan se, kun Sieppi eräänä iltana lähti etsimään puolisoaan, joka oli kadonnut työpalaverin päätteeksi viettämään iltaa. Siepin mukaan hän löysi poikaystävänsä baarin terassilta intiimeissä tunnelmissa toisen naisen kanssa.
Mun ei tarvinnut edes mennä sisään: siinä Se oli terassin tupakkapaikalla ympäripäissään imuttelemassa jotain tuntematonta mimmiä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010829500.html
Kommentit (1407)
Vierailija kirjoitti:
Roope on kaiken perusteella ihan karmiva persoona.
No niin on, ja hyvin sopivat Saran kanssa toisilleen.
Jos toista ei kiinnosta, niin silloin ei kiinnosta. Kannattaa pitää mielessä myös silloin, kun yrittää tulla raskaaksi miehelle jota ei ole edes kihlautuminen kiinnostanut. Ei ole kauhean vaikea ennustaa, että sama kaavaa toistuu tässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ketä oikeesti edes kiinnostaa Sara tai Roope??? Nykyään kummalliseksi pistoshoidettu ja täytetty ex-missi ja näyttelijäjulkkisten perillinen!
Ainoa mikä pitäisi kiinnostaa, on näyttelijäjulkkisten perillisen Roopen nelivuotias(?) lapsi joka on syytön tähän kaikkeen mutta isästään kirjoitetaan rumasti kansan kuullen. Kusemisista ja panoista lähtien.
Hänestä kirjoitettiin totuus. Niin makaa, kuin petaa. Roopekin. Jos Roopen lapsen isästä on inhottavia juttuja tiedossa se on Roopen vika. Kukaan ei pakottanut juomaan, pettämään tai valehtelemaan. Olisi ajatellut tulevia lapsiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä oikeesti edes kiinnostaa Sara tai Roope??? Nykyään kummalliseksi pistoshoidettu ja täytetty ex-missi ja näyttelijäjulkkisten perillinen!
Ainoa mikä pitäisi kiinnostaa, on näyttelijäjulkkisten perillisen Roopen nelivuotias(?) lapsi joka on syytön tähän kaikkeen mutta isästään kirjoitetaan rumasti kansan kuullen. Kusemisista ja panoista lähtien.
Hänestä kirjoitettiin totuus. Niin makaa, kuin petaa. Roopekin. Jos Roopen lapsen isästä on inhottavia juttuja tiedossa se on Roopen vika. Kukaan ei pakottanut juomaan, pettämään tai valehtelemaan. Olisi ajatellut tulevia lapsiaan.
Kuka pakotti Sieppiä hakkaamaan Roopen? Hajottamaan vielä kämppää?!? Oven palasiksi?????
Vierailija kirjoitti:
Ei kuitenkaan niin karmiva kuin SS itse.
Sieppis kirjotti tuosta Roopesta p---skaa vain siksi koska Roope jätti hänet. Märehti kaikkea näin pitkään, olisin huolissani jos olisin tuo sen uus futarimies.
Mutta.... eikö Siepin kaikki muutkin miehet jättäneet sen? Miljonääriperijä-Sakke ainakin, joka ei halunnut mukaan sen some-elämään. Jääkiekkoilijat myös.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muista naisista, mutta en kyllä luottaisi tuollaiseen mieheen pätkääkään. Taisi kuitenkin ostaa juuri asunnon sen Vivianin kanssa. Hänkin äiti-ihminen. Ihmiset ottaa käsittämättämiä riskejä.
Mutta eihän Roope nyt sentään MINUA pettäisi tai MINULLE tekisi niin
Vierailija kirjoitti:
ei mua nämä ihmisinä yhtään kiinnosta, mutta onhan tämä aivan loistavaa viihdettä. En ole myöskään yhtään kiinnostunut Frederikistä tai Dannystä, mutta siinäkin on ihan loistavaa viihdettä kun Reetu alkoi haukkumaan Dannya.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi voi sitten aikuisena edustaa jo kolmatta sukupolvea kertoen miksi julkisuus on pilannut elämänsä. Harvemmin se omena kovin kauas puusta putoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko noin kova pala kun Roope jätti hänet, että kiusallaan paljastaa Roopesta negatiivisia asioita. Katkera jätetty ja petetty Sara.
Kertoo vielä että on lyöny miestä! Kotiväkivaltaa.
"Läpsinyt järkeä." Kuvitelkaa jos mies sanoisi noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä sen fanit täällä puistattavan hulluja myös
Entä Saran vajaat tykkäyskehuja-fanit? Räksyttävät tosissaan sen Saransa puolesta, vaikkei Sara sylkäisisikään heihin päin jos vastaan tulisi :D Varsinkaan kun niillä ei ole yhtä hienoja merkkilaukkuja kuin sillä itsellään.
Minua ei kiinnosta Sara, vaan se, että Roopesta maalataan uhria. Tämä muistuttaa Siltsu stooria, jossa asia oli harvinaisen selvää kuka teki mitäkin, mutta eräiden kirjoittajien puolustus oli täysin vääristynyttä.
Missä todellisuudessa kolmen vuoden pettäminen ja valehtelu muuttui hyväksyttäväksi asiaksi? Asettakaa itsenne tuohon narratiiviin ja miettimään miltä tuntuisi olla se petetty.
Ketä kiinnostaa jonkun pintajulkkisnarsisti ikivanhat suhdejuorut. Ei näin. Miksi tämäkin pitää avata julkisuudessa. Eikö se riitä, että inhoaa miesten hajua ja kusemista?
Vierailija kirjoitti:
Se paskan määrä, ei vaan kuvainnollisesti, on suuri kun puoliso on alkoholisti. Sitä muut ei voi nähdä. Kun kuvittelee rakastavansa on tuosta oravanpyörästä vaikea hypätä pois. Jotain isoa tarvitsee tapahtua. Pisteet R:lle kun jätti S:n että S pääsi eroon siitä.
Tiedoksi Siepille ihan jatkossakin, että ei riitä että itse rakastaa toista. Myös sen toisen pitää rakastaa sua. Sen kyllä huomaa käytöksestä, että rakastaako se toinen. Eli rakastiko Roope? Jalkapalloilija ei juuri Sieppiä instassaan mainosta, rakastaako siis??
Kummallinen hurtigaani liikkeellä, Sara tuo kirjan markkinoille kertoen pääosin ns juoruja julkisuudessa olleista miehistä. Helena Koivu samaan aikaan valittaa surkeaa kohtelua viisi vuotta aumuserosta/ erosta. Tässä odottelen uutta kieerosta Johanna Tukiaiselta ja Maisa Torpalta.
Ettei vain nyt Sara kirjassaan syyllistyisi kunnianloukkaukseen ja maalittamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Sieppi laski väärin kun väsäsi " paljastuskirjan". Luuli että saa yksinomaan sympatiaa mutta niin käykään. Väärin laskelmoitua ja saa siitä " maksaa" ja se on oikein.
Aika surkeaa, että toiselle osapuolelle täysin yhdentekevä säätö on ollut siepille näin iso ja merkityksellinen asia. Tuntuu hurjalta, että kaksi ihmistä voi kokea saman "suhteen" noin täysin eri tavoin.
Se kertoo aika lailla kaiken ettei roope ole kokenut tarpeelliseksi puhua sarasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono itsetuntoiselle, epävarmalle ja epätoivoiselle miellyttäjälle käy usein just noin. Toista ei nappaa oikeastaan koko suhdeviritys millään tavalla, mutta kun toinen on suunnilleen valmis pyyhkimään prseenkin jos vain viitsii pyytää niin mikäs siinä.
Tuohan oli nähtävissä ihan koko suhteen ajan, että sara oli se kiinnostuneempi jopa takertuva ja halusi hirveästi julkistaa suhteen sekä saada sen vaikuttamaan enemmältä mitä se todellisuudessa oli.
Tuosta myös oli keskustelua tälläkin palstalla, mutta moni otti sen saran haukkumisena vaikka eihän tuollaisen toteaminen ole kuin fakta. Moni myös suositteli, että sara pistää roopen ulos elämästään heti eikä enää jatka sitä huushollaamista ja miehen kalsarien värikoodaamista kaappiin ym paapomista, koska tuo suhde ei tule johtamaan ikinä mihinkään eikä etenkään siihen mitä sara siltä toivoi.
Etenkin moni saman
Kummasti koskettelee Granlundia kuitenkin kuvissa ;)
https://www.seiska.fi/kotimaa/kaikkien-aikojen-paparazzikuvat-suomessa-…
En koe empatiaa naisia kohtaan
Vierailija kirjoitti:
En pidä Sarasta, mutta vielä vähemmän Roopesta. Hyvä kun antaa ilmi niin muut osaavat varoa, arvostan.
"Antoi ilmi"? Ei kyllä kovin korkealla ole markkina-arvo sellaisellakaan joka kirjoittaa kirjan pa*koista parisuhteistaan. Mikä tarve tätä ryönää on kaivella muu kuin raha ja kosto? Ratsaa puhelimia ja käyttää riitojen aikana väkivaltaa itsekin. Wau, miten tasapainoinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä sen fanit täällä puistattavan hulluja myös
Entä Saran vajaat tykkäyskehuja-fanit? Räksyttävät tosissaan sen Saransa puolesta, vaikkei Sara sylkäisisikään heihin päin jos vastaan tulisi :D Varsinkaan kun niillä ei ole yhtä hienoja merkkilaukkuja kuin sillä itsellään.
Minua ei kiinnosta Sara, vaan se, että Roopesta maalataan uhria. Tämä muistuttaa Siltsu stooria, jossa asia oli harvinaisen selvää kuka teki mitäkin, mutta eräiden kirjoittajien puolustus oli täysin vääristynyttä.
Missä todellisuudessa kolmen vuoden pettäminen ja valehtelu muuttui hyväksyttäväksi asiaksi? Asettakaa itsenne tuohon narratiiviin ja miettimään miltä tuntuisi ol
No ei kai tuon määrittely suhteen ulkopuolisille kuulu pätkän vertaa? Ainoastaan sillä on merkitystä, että SS hyväksyi miehen käytöksen, pettämiset ja valehtelut eikä pistänyt kantapäitä vastakkain.
Mieshän se lopulta oli joka jätti SS:n jolle tuossa suhteessa kaikki oli edelleen ihan ok tai ainakin niin ok, ettei ollut syytä erota.
Haloo, kirjassa ei mainita että poikakaveri olisi ollut Roope. Enkä minä ainakaan usko noita tarinoita muutenkaan. Turha mustamaalata syyttömiä ihmisiä.